Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alkoholisteilla on sellainen räkättävä röhönauru?

Vierailija
08.08.2025 |

röhöhöh höhöhö käkäkäkä

mistä se tulee? onko kyse demonista vai aivojen pilaantumisesta lapsen tasolle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisvaltainen tyylittömyys ja henkinen rappio sen tekee.

Vierailija
2/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee tuo röhötysnauru ja kaljanmieli aina perjantaisin ja joku vimma ostaa viinaa ja kaljaa. en tiedä miten se aina valtaa perjantaina ja lisääntyy kun käypi ruokajonossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat iloluontoinen, rempseä ja välitön ihmisryhmä, jolla ei ole turhia sosiaalisia pidäkkeitä. Takakireät niuhotkin sisimmässään haluaisivat elää yhtä vapaasti, mutta oireilevat ja käyvät terapiassa kun estot ja normit rajaa ja ahdistaa. 

Vierailija
4/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin ego on pieni ja surkea. Senhän takia ne juuri ovatkin alkoholisoituneita. Hatara usko siihen, että vastaus ongelmiin löytyy pullon pohjalta. Kunhan vain tyhjentää tarpeeksi monta pulloa, niin se ratkaisu löytyy jonain päivänä. Ongelmat ovat KAIKKI muiden ihmisten aiheuttamia. Se räkättävä röhönauru taas peittää allen sen hämmennyksen, epävarmuuden ja häpeän tunteen omasta riittämättömyydestä. Liskoaivoissa ainakin miesjoukossa se kovaäänisin mölisijä saa huomiota osakseen. Sitä tavoitellaan.

Vierailija
5/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on onnellisia.

Vierailija
6/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota. Olen itse juonut 25 vuotta, mutta minulla ei ole tuollaista naurua vieläkään, vaan ihan tavallinen.

Filmaamista se lienee ainakin osittain. Revitellään ja korostetaan tietoisesti sitä omaa rappiota.

Vierailija
7/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonaurua kyynelten läpi.

Vierailija
8/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista feikkinaurua, teeskentelyä koska alkoholi on tuhonnut normaalin tunne-elämän. Siitä puuttuu kokonaan aito ilo.

Vierailija
9/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karstaa keuhkot täynnä tupakoinnin takia.

Vierailija
10/10 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pilanneet äänensä kun usein kännissä huutavat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi