Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka tulee naisten kanssa hyvin toimeen esim. työkaverina, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?

Vierailija
09.06.2023 |

Missä vika?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".

Enempi kotona tapahtuvaa harjoittelua. Koskee yhtälailla naisiakin. Homma lähtee liikenteeseen heti siitä kahvilan parkkipaikalta. Se millä energialla astut bussista/autosta ulos ennakoi tapaamisen lopputulosta. Hienot vaatteet eivät auta, jos pyytelet puhtaalla olemuksellasi anteeksi.

Kotioloissa vibojen säätöä aletaan harjoittelemalla ovesta sisääntulemisia. Filmaa kännykällä omia toimintojasi. Näytä luotettavalle tutulle koottua dataa. Harjoituksia toistetaan niin kauan kun 'sori' muuttuu 'moi!' asenteeksi.

Vierailija
22/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy liittyä jotenkin eroottiseen vireeseen. Ehkä miehestä ei välity halua, miehekkyyttä tai pilkettä silmäkulmassa? Hajuton, mauton, särmätön, liian myötäilevä tai asiallinen? Tai sitten ei vain ole tullut vielä vastaan sopivaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".

No onko teillä sinun mielestäsi kipinää? Miltä sinusta tuntuu treffeillä, koetko kiinnostusta tai jopa ihastusta?

Vierailija
24/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö työkavereista olla kiinnostunut??

Ja mistä tiedät heidän seksuaalisesta orientoitumisestaan?

Pitääkö naisten tyrkyttää itseään koko ajan? Työpaikalla, selffiessä perce tai rinnat saa suurimman osan kuva-alasta yms

Vierailija
25/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on prototyyppi miehestä joka uskoo naisten neuvoja pariutumisessa.Naisten kaveriksi se kyllä pääsee hyvin helposti.

Vierailija
26/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö työkavereista olla kiinnostunut??

Ja mistä tiedät heidän seksuaalisesta orientoitumisestaan?

Pitääkö naisten tyrkyttää itseään koko ajan? Työpaikalla, selffiessä perce tai rinnat saa suurimman osan kuva-alasta yms

Piti lukea pitääkö tällaisten naisten tyrkyttää (ei siis koske kaikkia)

Vierailija
27/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverinaisten on pakko olla ap:n kanssa tekemisissä, ei kannata ap siitä vetää mitään johtopäätöksiä. Ilmeisesti muualla kukaan nainen ei vietä ap:n kanssa aikaa.

Vierailija
28/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut miehistä joten miksi vokottelisi naisia.

Vierailija
29/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan jokaisesta joku kiinnostuu

Vierailija
30/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö omasta kuormasta kirjoitti:

Jospa hän ei halua toimia työympäristössä missään romanttisessa mielessä sillä sellainen vain sotkisi normaalit työkuviot. Osa suhtautuu naisiin työkavereina samalla asenteella kuin nämä olisivat "varattuja naisia",  joiden kanssa on helppo jutella mutta ei ole syytä eikä tarvetta kehitellä mitään sen enempää.

Ja tämäkös asiallisuus naisia kismittää, etenkin jos mies on heistä viehättävä eivätkä saa kokea olevansa haluttuja.

Vierailija
31/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osoita kiinnostusta naista kohtaan, vaan puhuu vain omista asioistaan. Itse en voisi romanttisesti kiinnostua miehestä joka ei koskaan kysy minulta mitään, vaikka olisi muuten kuinka täydellinen.

Kohta viisikymppinen veljeni ei ole ikinä seurustellut. Paperilla täydellinen saalis, vietäpä viis minuuttia aikaa sen kanssa... ei koskaan ikinä kysy mitään kenenkään muun asioista, ei huomioi merkkipäiviä, ei kutsu eikä järjestä mitään, ei vaan ei. Tervehtii, joskus. Omista jutuistaan kyllä kertoo kun vaan kysyt, töistä ja monista harrastuksista. Toki hän ei kuulu tähän ketjuun kun ei ole yhtään naispuolista kaveria...

Vierailija
32/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy liittyä jotenkin eroottiseen vireeseen. Ehkä miehestä ei välity halua, miehekkyyttä tai pilkettä silmäkulmassa? Hajuton, mauton, särmätön, liian myötäilevä tai asiallinen? Tai sitten ei vain ole tullut vielä vastaan sopivaa naista.

Olen sivukorvalla kuullut ihmettelyä miksen ole parisuhteessa. Ilmeisesti ulkoiset tekijät pitäisi riittää, mutta henkisistä jää kiinni ja olen mielestäni naisten suhteen hyvin estoinen ollut koko elämäni. Johtunee jonkin asteisesta autismista, enkä ole jotenkin "normaali".

Vierailija
33/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi erikoinen ajatus että jos työpaikalla tullaan hyvin toimeen, se olisi lupaus romanttisen suhteen mahdollisuudesta.

Täällä useampi mies parkuikin jo miten väärin on, kun naiset eivät tee aloitetta, johda keskustelua ja hurmaa mieheltä jalkoja alta. Kun kerran töissä tullaan toimeen, pitäisi naisten tehdä tuo kaikki.

Vierailija
34/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko teillä sinun mielestäsi kipinää? Miltä sinusta tuntuu treffeillä, koetko kiinnostusta tai jopa ihastusta?

Miksi, ap, et vastaa tähän?

Luultavasti juuri siitä on kysymys, että nainen aistii, että sinulla ei "kipinöi".

Vierailija
35/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö omasta kuormasta kirjoitti:

Jospa hän ei halua toimia työympäristössä missään romanttisessa mielessä sillä sellainen vain sotkisi normaalit työkuviot. Osa suhtautuu naisiin työkavereina samalla asenteella kuin nämä olisivat "varattuja naisia",  joiden kanssa on helppo jutella mutta ei ole syytä eikä tarvetta kehitellä mitään sen enempää.

Ja tämäkös asiallisuus naisia kismittää, etenkin jos mies on heistä viehättävä eivätkä saa kokea olevansa haluttuja.

Tietenkin monia naisia harmittaa, jos komea mies on töissä asiallinen eikä kiinnostunut. Maailman luonnollisin asia, tuo saa harmittaa.

Jotenkin saat sen kuulostamaan syytökseltä.

Vierailija
36/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että kukaan viellä työpaikalla ei kiinnostu vai että kukaan nainen missään olosuhteissa ei kiinnostu? Itse en ainakaan voi mitenkään tietää, keistä miehistä on tai on ollut joku nainen kiinnostunut - mistä sen edes voisi tietää? Joten enhän voi mitenkään tietää, ketkä miehet ovat sellaisia, joista ei kukaan koskaan kiinnostu.

No mun ei kyllä tarvi muuta kuin nähdä mies niin voin heti melko varman veikkauksen heittää, kuinka paljon naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita. Habitus kertoo.

Vierailija
37/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sellainen "yks mimmeistä"-mies? Kun puhutaan "yks jätkistä"-naisista, niin vastaavanlainen mies?

Oma kokemus kyllä on, että tuollainen "yks mimmeistä" on haluttu naisten keskuudessa ja siksi yleensä varattu.

Vierailija
38/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kilttis.

Vierailija
39/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen yksi tällainen mies. Kerran tosin yksi työkaveri selvästi kiinnostui ja minä myös. Tein aloitteen ja pyysin ulos, mutta ei lähtenyt. Jatkoi kuitenkin sitä flirttiä yms. ja tunki ihan vierelle. Jäi ihan mysteeriksi koko nainen, että mitä hän oikein halusi? Nyt ei valitettavasti enää nähdä.

Vierailija
40/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on naisissa