Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka tulee naisten kanssa hyvin toimeen esim. työkaverina, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?

Vierailija
09.06.2023 |

Missä vika?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävä on juuri tuollainen. Kiva kaverimies lukuisille naisille, mutta ei uskalla oikein tehdä aloitteita ja koskettaa mitä nyt mieheltä yleensä odotetaan. Päädyimmekin yhteen minun aloitteestani. Minä tietysti pelkäsin ettei hän ole minusta kiinostunut, koska ei antanut mitään sellaista signaalia. Ei koskenut, halaillut ns. lähennellyt hienovaraisesti minua koskaan. Hän olikin ollut kiinnostunut minusta pitkään, mutta pelkäsi tehdä mitään aloitetta koska pelkäsi pakkeja.

Tuollaisten miesten ainut toivo onkin, että joku räväkämpi nainen kiinnostuu heistä ja tekee aloitteen. Tiedän muutaman tuollaisen miehen jotka 100% varmasti ovat minuun ihastuneita mutta eivät taatusti ikinä uskalla tehdä aloitetta :D ja hyvä niin koska mä en  pidä tuosta miestyypistä yhtään, vaan kiinnostun itsevarmoista miehistä jotka osaavat ottaa tilan haltuun ja käsitellä naista luontevasti. Olen itse hillitympi nainen.

Ja täällä valitetaan kun osa miehistä tulkitsee naisen ystävällisyydenkin heti kiinnostumisena. Näköjään ihan samoin on joidenkin naisten kohdalla. Minua tuo ärsyttää suunnattomasti, kun huomaan joistakin naisista, kun perusystävällisyyteni tulkitaan varman ylimielisesti niin että "voi luoja, toi on 100% varmasti ihastunut muhun". No, en ole. Suomessa vissiin toimii parhaiten kun kaikki on tasaisen tylyjä kaikille, niin kukaan ei ainakaan luule mitään.

Vierailija
62/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävä on juuri tuollainen. Kiva kaverimies lukuisille naisille, mutta ei uskalla oikein tehdä aloitteita ja koskettaa mitä nyt mieheltä yleensä odotetaan. Päädyimmekin yhteen minun aloitteestani. Minä tietysti pelkäsin ettei hän ole minusta kiinostunut, koska ei antanut mitään sellaista signaalia. Ei koskenut, halaillut ns. lähennellyt hienovaraisesti minua koskaan. Hän olikin ollut kiinnostunut minusta pitkään, mutta pelkäsi tehdä mitään aloitetta koska pelkäsi pakkeja.

Tuollaisten miesten ainut toivo onkin, että joku räväkämpi nainen kiinnostuu heistä ja tekee aloitteen. Tiedän muutaman tuollaisen miehen jotka 100% varmasti ovat minuun ihastuneita mutta eivät taatusti ikinä uskalla tehdä aloitetta :D ja hyvä niin koska mä en  pidä tuosta miestyypistä yhtään, vaan kiinnostun itsevarmoista miehistä jotka osaavat ottaa tilan haltuun ja käsitellä naista luontevasti. Olen itse hillitympi nainen.

Ja täällä valitetaan kun osa miehistä tulkitsee naisen ystävällisyydenkin heti kiinnostumisena. Näköjään ihan samoin on joidenkin naisten kohdalla. Minua tuo ärsyttää suunnattomasti, kun huomaan joistakin naisista, kun perusystävällisyyteni tulkitaan varman ylimielisesti niin että "voi luoja, toi on 100% varmasti ihastunut muhun". No, en ole. Suomessa vissiin toimii parhaiten kun kaikki on tasaisen tylyjä kaikille, niin kukaan ei ainakaan luule mitään.

Erittäin hyvä jos eivät ole, mutta käytös puhuu ikävä kyllä muuta. Aika harvoin olen osunut väärään näissä arvauksissani, toki näistä jotka eivät ikinä tee aloitetta en voi olla sataprosenttisen varma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä jos eivät ole, mutta käytös puhuu ikävä kyllä muuta. Aika harvoin olen osunut väärään näissä arvauksissani, toki näistä jotka eivät ikinä tee aloitetta en voi olla sataprosenttisen varma. 

Se käytös mikä sinusta miehille huokuu, kun "olet 100 % varma(miehen ihastumisesta) ", saa nämä miehet seurassasi vaivaantuneiksi, jolloin tulkitset edelleen että tämä käytös johtuu siitä, että ovat sinuun niin kovin ihastuneita. Ja kierre on valmis, ymmärrätkö?

Vierailija
64/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se käytös mikä sinusta miehille huokuu, kun "olet 100 % varma(miehen ihastumisesta) ", saa nämä miehet seurassasi vaivaantuneiksi, jolloin tulkitset edelleen että tämä käytös johtuu siitä, että ovat sinuun niin kovin ihastuneita. Ja kierre on valmis, ymmärrätkö?

Ai esimerkiksi sekin on selitettävissä "minusta huokuvalla käytöksellä" että nämä miehet aina hakeutuvat varta vasten paikkaan, jossa tietävät minun olevan, vaikka mikään pakko ei olisi? Tai se, että yrittävät väkisin hakea katsekontaktia. Yksi näistä jäi kirjaimellisesti tuijottelemaan minua sellainen haltioitunut ilme naamalla ja sitten hakeutui vähän myöhemmin juttelemaan minulle ihan tyhjänpäiväisistä asioista, ns. väänsi tikusta asiaa ja kyseli minulta henkilökohtaisia asioita, joita ihmiset yleensä siinä tilanteessa eivät todellakaan kysele. Juu, varmasti tekisi näin jos kokisi käytökseni kiusalliseksi.

Vierailija
65/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osoita kiinnostusta naista kohtaan, vaan puhuu vain omista asioistaan. Itse en voisi romanttisesti kiinnostua miehestä joka ei koskaan kysy minulta mitään, vaikka olisi muuten kuinka täydellinen.

Assimiehet.

Vierailija
66/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä ystävällinen, mutta tylsä.

Vierailija
67/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kemia on silleen jännä juttu. Kun se ei ollenkaan katso esim. ulkoisia ominaisuuksia tai elämäntilannetta. Esim. itse olen työni kautta tekemisissä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa kemiat sopii hyvin yhteen ja juttu luistaa, mutta olemme kumpikin varattuja, perheellisiä, eri-ikäisiä ja varmaan monelta osin ihan erilaisia. Ei siis ole mitään tavoitetta lähentyä, kavereita voidaan olla. Joskus on jopa vaikeaa ja noloa olla, kun ei oikeasti olla niin läheisiä kuin mikä olotila siinä tulee. Sitten sitä hoksaa, että äh, tämähän vaikuttaa flirttailulta ja sitten pitää miettiä, miten päin olisi, ettei vaikuttaisi, koska se ei tietenkään ole tarkoitus. Se on jokin sellainen intensiivinen läsnäolo ja samalla taajuudella oleminen, mikä tuon tekee.

Toinen mies saattaa olla enemmän ulkonäöltään ja arvomaailmaltaan omaa tyyppiä, mutta jotenkin ei pääse siihen samaan kuplaan sen kanssa. Oikeasti tästä tyypistä saattaisi kiinnostua vakavammassa mielessä, jos olisi haku päällä ja jos siihen pääsisi tutustumaan, mutta jos tyyppi on kuin teflonia, niin miten??

Joskus nämä asiat yhdistyvät samassa henkilössä. Yksi entinen tapailumies oli tämmöinen. Vieläkin se kemia on heti läsnä, kun joskus kohdataan. Eikä sitä tarvi nolostella eikä piilottaa, kun tilanne on eri. Voi vaikka flirttaillakin, kun siitä ei seuraa mitään noloa.

Lohdullista on, että eri ihmisiin vetoaa eri asiat ja että kemia eri ihmisten välillä on erilaista. Ei kaikki ihastu samoihin. Ehkä se on vähän kuin siinä laulussa, "mä oon rampampam ja sä oot.." tjsp. Pitää olla sama rytmi ja sama taajuus. Tai ei ole pakko, jos valitsee muilla perusteilla, mutta se helpottaa. Ei omakaan mies ole aivan samassa rytmissä, mutta jotenkin onnistuttiin pääsemään alkuun.

Sama muuten pätee samaankin sukupuoleen, vaikka sitä ei usein tule ajatelleeksi, koska heterona sitä ei edes ajattele. Joidenkin kanssa on semmoista kemiaa, sielunsisaruutta, ja joidenkin kanssa ei vähääkään.

Vierailija
68/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sellainen "yks mimmeistä"-mies? Kun puhutaan "yks jätkistä"-naisista, niin vastaavanlainen mies?

Oma kokemus kyllä on, että tuollainen "yks mimmeistä" on haluttu naisten keskuudessa ja siksi yleensä varattu.

Ei vaan se on se ikuinen kaverimies.

Vierailija
69/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vuonna 2023 uskalla enää koskea millään tavalla saati halailla naisia. Edes hienovaraisesti tai sopivissa tilanteissa, koska tilanteesta ei voi olla koskaan varma.

Tietenkin voi kysyä, että onko ok jos kosketan näin, mutta se vasta outoa onkin ja tuhoaa jännitteen.

Eli teit ihan oikein kun teit itse aloitteen ja mies teki oikein kun ei tehnyt mitään.

M29

Vierailija
70/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että sä oikeasti luet näitä kohentaaksesi omaa elämänlaatua: yksikään mies ei ole naiselle mielenkiintoinen. On miehen tehtävä tehdä itsestään mielenkiintoinen kullekin naiselle. Eikä sun tarvitse tehdä itseäsi mielenkiintoiseksi jokaiselle naiselle vaan vain yhdelle. Eli eforttia peliin. Miehet rakensivat pyramidin, kirjoittivat sinfoniat ja kävivät kuussa saadakseen pillua. Sulta ei vaadita suurin piirtein muuta kuin että olet siististi pukeutunut ja kohtelet naisia kunnioituksella.

Vierailija
71/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko tupakkaa tai käytätkö nuuskaa? Pössytteletkö? Huolehditko hygieniasta?

Joskus tapaa kaikin puolin mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, mutta jos hygieniassa on sanomista, niin ei sellaisen kanssa halua tehdä lähempää tuttavuutta. Tupakanhaju tai pössyttely on usein savuttomalle semmoinen, mitä kaverissa sietää, mutta ei halua kumppaniksi. Nuuska on ällöttävää ja moni muuten täysin moitteeton mies käyttää sitä jostain ihmeen syystä. Ei nämäkään kaikkia naisia häiritse, mutta monia.

Vierailija
72/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltatko tupakkaa tai käytätkö nuuskaa? Pössytteletkö? Huolehditko hygieniasta?

Joskus tapaa kaikin puolin mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, mutta jos hygieniassa on sanomista, niin ei sellaisen kanssa halua tehdä lähempää tuttavuutta. Tupakanhaju tai pössyttely on usein savuttomalle semmoinen, mitä kaverissa sietää, mutta ei halua kumppaniksi. Nuuska on ällöttävää ja moni muuten täysin moitteeton mies käyttää sitä jostain ihmeen syystä. Ei nämäkään kaikkia naisia häiritse, mutta monia.

Tupakointi on hyvä keino pitää ihmiset kaukana ja saavuttaa rauhantyyssija työpaikalle.

Tupakoivia inhotaan ja tupakointi on enemmistölle turnoff.

Pelkästään tuon takia tupakointi voi kannattaa, jos haluaa rauhan muista. Päivässä riittää vain muutama savuke ruokatunnilla tai jollain tauolla. Saa olla rauhassa. Ikävintä on jos löytyy muita polttajia.

Heistä on vaikeampi päästä etäisyyden päähän. Työpaikan pitäisi olla mukava steriili tila, jossa ihmiset tekee hommansa ja lähtee kotiin ilman mitään sosialisointia.

Vierailija
73/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vuonna 2023 uskalla enää koskea millään tavalla saati halailla naisia. Edes hienovaraisesti tai sopivissa tilanteissa, koska tilanteesta ei voi olla koskaan varma.

Tietenkin voi kysyä, että onko ok jos kosketan näin, mutta se vasta outoa onkin ja tuhoaa jännitteen.

Eli teit ihan oikein kun teit itse aloitteen ja mies teki oikein kun ei tehnyt mitään.

M29

Ei pidäkään. Työpaikka on steriili paikka jossa tehdään töitä eikä seurustella tai flirttailla.

Vierailija
74/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

No joo, hyvä esimerkki tästä kun olin tullut miehen kotiin treffeille eikä se uskaltanut edes siellä koskea kysymättä. Taustalla siis oli jo parit treffit eikä mitenkään voinut olla epäselvää, millaista laatua kiinnostukseni oli. Oikeassa paikassa kysyminen voi toimia, mutta jos kyselee ihan kaikkea koskemisesta lähtien ja käyttäytyy kuin pelkäisi minua niin se kyllä todellakin tappaa tunnelman.

Vierailija
75/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Täyttä puppua puhut. Kyllä naisia voi halailla ihan yhtälailla kuin ennenkin ja niiden kanssa pitää uskaltaa olla oma itsensä sekä vähän yrittää. Ei pidä pelätä sitä että toista ei kiinnosta, yrität nyt rohkeasti vaan. Sitten jos joku alkaa syyttelemään jostain seksuaalisesta häirinnästä ilman mitään perusteita niin sanot reilusti vaan että turpa kiinni.

Terveisin m29 myös. En omista täydellistä leukalinjaa enkä ole satumaisen rikas, jonkin verran pituutta sekä massaa löytyy.

Vierailija
76/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs mitenkäs, maksetaanko sulle kuitenkin samaa palkkaa kuin miehille, vaikka miesten pitää käyttäytyä 1700-luvun ritarien tavoin?

Käyttäytyä 1700-luvun ritarien tavoin? Siis itsevarma käytös on jotain ritarikäytöstä sun mielestä? Kuule kyllä se aika monille miehille kokemukseni mukaan on ihan luontaista käytöstä, ja tulee ihan selkäytimestä.

Niitä, joilla se tulee selkäytimestä, kutsutaan yleensä pelimiehiksi...koska se on peliä....ja palkintoja sataa. Siitä huolimatta, että on jo puhelinluettelon verran edellisiä.

Vierailija
77/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen yksi tällainen mies. Kerran tosin yksi työkaveri selvästi kiinnostui ja minä myös. Tein aloitteen ja pyysin ulos, mutta ei lähtenyt. Jatkoi kuitenkin sitä flirttiä yms. ja tunki ihan vierelle. Jäi ihan mysteeriksi koko nainen, että mitä hän oikein halusi? Nyt ei valitettavasti enää nähdä.

Sama käynyt itsellä. Parikin kertaa.

Vierailija
78/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy? Ei pidä huolta itsestään?

Vierailija
79/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".

Enempi kotona tapahtuvaa harjoittelua. Koskee yhtälailla naisiakin. Homma lähtee liikenteeseen heti siitä kahvilan parkkipaikalta. Se millä energialla astut bussista/autosta ulos ennakoi tapaamisen lopputulosta. Hienot vaatteet eivät auta, jos pyytelet puhtaalla olemuksellasi anteeksi.

Kotioloissa vibojen säätöä aletaan harjoittelemalla ovesta sisääntulemisia. Filmaa kännykällä omia toimintojasi. Näytä luotettavalle tutulle koottua dataa. Harjoituksia toistetaan niin kauan kun 'sori' muuttuu 'moi!' asenteeksi.

ei kai kukaan mies noin tee ennen kun tietää onko nainen kainen tyon arvoinen. Kyllä naisenkin pitää ansaita etunsa mieheltä samalla tavalla kun miestenkin pitää ansaita naiselta kaiken

Ja tämä naisilta yleensä, varmasti ihan "vahingossa", unohtuu. Useimmat eivät pistä tikkua ristiin asian eteen. Odottavat, että mies tekee kaiken. Ja jos mies ei kohtele kuin prinsessaa, päätelmä on, ettei ollut edes kiinnostunut. Tai että vedätti tms.

Vierailija
80/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".

Enempi kotona tapahtuvaa harjoittelua. Koskee yhtälailla naisiakin. Homma lähtee liikenteeseen heti siitä kahvilan parkkipaikalta. Se millä energialla astut bussista/autosta ulos ennakoi tapaamisen lopputulosta. Hienot vaatteet eivät auta, jos pyytelet puhtaalla olemuksellasi anteeksi.

Kotioloissa vibojen säätöä aletaan harjoittelemalla ovesta sisääntulemisia. Filmaa kännykällä omia toimintojasi. Näytä luotettavalle tutulle koottua dataa. Harjoituksia toistetaan niin kauan kun 'sori' muuttuu 'moi!' asenteeksi.

ei kai kukaan mies noin tee ennen kun tietää onko nainen kainen tyon arvoinen. Kyllä naisenkin pitää ansaita etunsa mieheltä samalla tavalla kun miestenkin pitää ansaita naiselta kaiken

Ja tämä naisilta yleensä, varmasti ihan "vahingossa", unohtuu. Useimmat eivät pistä tikkua ristiin asian eteen. Odottavat, että mies tekee kaiken. Ja jos mies ei kohtele kuin prinsessaa, päätelmä on, ettei ollut edes kiinnostunut. Tai että vedätti tms.

Mitä te nyt höpötätte? Ei ihastuminen ja seurustelu ole mitään etujen ansaitsemista.