Mies, joka tulee naisten kanssa hyvin toimeen esim. työkaverina, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että kukaan viellä työpaikalla ei kiinnostu vai että kukaan nainen missään olosuhteissa ei kiinnostu? Itse en ainakaan voi mitenkään tietää, keistä miehistä on tai on ollut joku nainen kiinnostunut - mistä sen edes voisi tietää? Joten enhän voi mitenkään tietää, ketkä miehet ovat sellaisia, joista ei kukaan koskaan kiinnostu.
No mun ei kyllä tarvi muuta kuin nähdä mies niin voin heti melko varman veikkauksen heittää, kuinka paljon naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita. Habitus kertoo.
Vai niin, aika itsevarmaa tekstiä. Kohteletko miehiä myös sen mukaan, ystävällisesti tai halveksivasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".
No onko teillä sinun mielestäsi kipinää? Miltä sinusta tuntuu treffeillä, koetko kiinnostusta tai jopa ihastusta?
En ole ap, mutta useamman kerran kokenut kipinää ja nainen ei. On ollut todella hauskaa ja olisin halunnut nähdä uudemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että kukaan viellä työpaikalla ei kiinnostu vai että kukaan nainen missään olosuhteissa ei kiinnostu? Itse en ainakaan voi mitenkään tietää, keistä miehistä on tai on ollut joku nainen kiinnostunut - mistä sen edes voisi tietää? Joten enhän voi mitenkään tietää, ketkä miehet ovat sellaisia, joista ei kukaan koskaan kiinnostu.
No mun ei kyllä tarvi muuta kuin nähdä mies niin voin heti melko varman veikkauksen heittää, kuinka paljon naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita. Habitus kertoo.
Vai niin, aika itsevarmaa tekstiä. Kohteletko miehiä myös sen mukaan, ystävällisesti tai halveksivasti?
En kohtele ketään halveksuvasti. Mutta rehellisesti, saatan olla aavistuksen tylympi noille miehille, jotka eivät ole niin naisten mieleen, koska nämä todella usein ottavat perus ystävällisyyden kiinnostuksenosoituksena. En halua että yrittävät minua. Mikään ei ole niin kiusallista kuin joutua antamaan pakit miehelle, josta näkee päällepäin, että pakkeja on saatu elämän aikana jo aika monet.
Miehille joista näkee että vientiä on, on helpompi jutella rennosti ja jopa flirttaillakin, koska he eivät ota sitä merkkinä siitä, että olen korviani myöten heihin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten asia olisi pitänyt sanoa, että herkkiä tunteitasi ei olisi loukattu? Ihan totta edellinen puhui, joistakin miehistä näkee heti paikalla että ovat naisten suosiossa. Ja joistakin näkee heti että kukaan ei varmasti kiinnostu.
Työtaidot ja seurustelutaidot ovat eri juttuja 🤷🏻. Seurustellessa sosiaalinen äly, tunnetaidot, hyvä vuorovaikutus ja itseluottamus korostuvat.
Itse olen työpaikassa, jossa on eräs ammattiala, jossa on selkeästi naisenemmistö. Olemme jonkun verran tekemissä keskenämme ja meillä on käytössä kuntosali. Muutama naikkonen jotenkin juttelee innokkaammin kuin muut minulle. En tiedä onko vain ystävällisyyttä vai onko siinä muutakin. En käy baareissa eikä yöelämä kiinnosta, joten eipä näihin kohtaamisiin juuri muita paikkoja ole.
M38
Vierailija kirjoitti:
Työtaidot ja seurustelutaidot ovat eri juttuja 🤷🏻. Seurustellessa sosiaalinen äly, tunnetaidot, hyvä vuorovaikutus ja itseluottamus korostuvat.
Niin ne korostuvat työelämässäkin. Symppikseltä on kysyä ja pallotella ideioita. Tylyltä ja hankalasti lähestyttävältä kysyt vasta, kun ei ole mitään muita vaihtoehtoja.
Mistä muka tietää, ettei kukaan ole kiinnostunut? Jos on hyvää seuraa, yleensä joku edes kiinnostuu. Töissä vaan ei ole tapana jaella treffikutsuja. Mutta jos vie saman työporukan vapaalla illanistujaisiin, voi alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö omasta kuormasta kirjoitti:
Jospa hän ei halua toimia työympäristössä missään romanttisessa mielessä sillä sellainen vain sotkisi normaalit työkuviot. Osa suhtautuu naisiin työkavereina samalla asenteella kuin nämä olisivat "varattuja naisia", joiden kanssa on helppo jutella mutta ei ole syytä eikä tarvetta kehitellä mitään sen enempää.
Ja tämäkös asiallisuus naisia kismittää, etenkin jos mies on heistä viehättävä eivätkä saa kokea olevansa haluttuja.
Tietenkin monia naisia harmittaa, jos komea mies on töissä asiallinen eikä kiinnostunut. Maailman luonnollisin asia, tuo saa harmittaa.
Jotenkin saat sen kuulostamaan syytökseltä.
Niin, syyttäähän saa vain niin päin, jos läähättävät miehet närkästyvät kun duunin kaunis nainen ei ole heistä kiinnostunut ja tekee vain työnsä. Hemmetin siat.
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävä on juuri tuollainen. Kiva kaverimies lukuisille naisille, mutta ei uskalla oikein tehdä aloitteita ja koskettaa mitä nyt mieheltä yleensä odotetaan. Päädyimmekin yhteen minun aloitteestani. Minä tietysti pelkäsin ettei hän ole minusta kiinostunut, koska ei antanut mitään sellaista signaalia. Ei koskenut, halaillut ns. lähennellyt hienovaraisesti minua koskaan. Hän olikin ollut kiinnostunut minusta pitkään, mutta pelkäsi tehdä mitään aloitetta koska pelkäsi pakkeja.
Tuollaisten miesten ainut toivo onkin, että joku räväkämpi nainen kiinnostuu heistä ja tekee aloitteen. Tiedän muutaman tuollaisen miehen jotka 100% varmasti ovat minuun ihastuneita mutta eivät taatusti ikinä uskalla tehdä aloitetta :D ja hyvä niin koska mä en pidä tuosta miestyypistä yhtään, vaan kiinnostun itsevarmoista miehistä jotka osaavat ottaa tilan haltuun ja käsitellä naista luontevasti. Olen itse hillitympi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy liittyä jotenkin eroottiseen vireeseen. Ehkä miehestä ei välity halua, miehekkyyttä tai pilkettä silmäkulmassa? Hajuton, mauton, särmätön, liian myötäilevä tai asiallinen? Tai sitten ei vain ole tullut vielä vastaan sopivaa naista.
Olen sivukorvalla kuullut ihmettelyä miksen ole parisuhteessa. Ilmeisesti ulkoiset tekijät pitäisi riittää, mutta henkisistä jää kiinni ja olen mielestäni naisten suhteen hyvin estoinen ollut koko elämäni. Johtunee jonkin asteisesta autismista, enkä ole jotenkin "normaali".
Kenellä nyt ei riittäisi ulkoiset tekijät edes jonkun kanssa parisuhteeseen? Aika harvassa ovat, katsopa ympärillesi niin huomaat että kaiken näköisillä ihmisillä on parisuhteita, myös rumilla. Kaikista tietyn iän ylittäneistä ihmetellään jos ei ole parisuhdetta, vaikka ei kuuluisikaan kyseisen sukupuolen edustajien parhaimmistoon.
Ai että, kun se ottaakin aivoon kun joku kehtaa vihjata itseään hyvännäköiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka tietää, ettei kukaan ole kiinnostunut? Jos on hyvää seuraa, yleensä joku edes kiinnostuu. Töissä vaan ei ole tapana jaella treffikutsuja. Mutta jos vie saman työporukan vapaalla illanistujaisiin, voi alkaa tapahtua.
Täysin seksitön habitus. Siitä tietää.
Muuten oli loistava pakkaus paitsi että on todella lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävä on juuri tuollainen. Kiva kaverimies lukuisille naisille, mutta ei uskalla oikein tehdä aloitteita ja koskettaa mitä nyt mieheltä yleensä odotetaan. Päädyimmekin yhteen minun aloitteestani. Minä tietysti pelkäsin ettei hän ole minusta kiinostunut, koska ei antanut mitään sellaista signaalia. Ei koskenut, halaillut ns. lähennellyt hienovaraisesti minua koskaan. Hän olikin ollut kiinnostunut minusta pitkään, mutta pelkäsi tehdä mitään aloitetta koska pelkäsi pakkeja.
Tuollaisten miesten ainut toivo onkin, että joku räväkämpi nainen kiinnostuu heistä ja tekee aloitteen. Tiedän muutaman tuollaisen miehen jotka 100% varmasti ovat minuun ihastuneita mutta eivät taatusti ikinä uskalla tehdä aloitetta :D ja hyvä niin koska mä en pidä tuosta miestyypistä yhtään, vaan kiinnostun itsevarmoista miehistä jotka osaavat ottaa tilan haltuun ja käsitellä naista luontevasti. Olen itse hillitympi nainen.
Entäs mitenkäs, maksetaanko sulle kuitenkin samaa palkkaa kuin miehille, vaikka miesten pitää käyttäytyä 1700-luvun ritarien tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy liittyä jotenkin eroottiseen vireeseen. Ehkä miehestä ei välity halua, miehekkyyttä tai pilkettä silmäkulmassa? Hajuton, mauton, särmätön, liian myötäilevä tai asiallinen? Tai sitten ei vain ole tullut vielä vastaan sopivaa naista.
Olen sivukorvalla kuullut ihmettelyä miksen ole parisuhteessa. Ilmeisesti ulkoiset tekijät pitäisi riittää, mutta henkisistä jää kiinni ja olen mielestäni naisten suhteen hyvin estoinen ollut koko elämäni. Johtunee jonkin asteisesta autismista, enkä ole jotenkin "normaali".
Kenellä nyt ei riittäisi ulkoiset tekijät edes jonkun kanssa parisuhteeseen? Aika harvassa ovat, katsopa ympärillesi niin huomaat että kaiken näköisillä ihmisillä on parisuhteita, myös rumilla. Kaikista tietyn iän ylittäneistä ihmetellään jos ei ole parisuhdetta, vaikka ei kuuluisikaan kyseisen sukupuolen edustajien parhaimmistoon.
Ai että, kun se ottaakin aivoon kun joku kehtaa vihjata itseään hyvännäköiseksi!
Sulla meni ilmeisesti pointti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".
Enempi kotona tapahtuvaa harjoittelua. Koskee yhtälailla naisiakin. Homma lähtee liikenteeseen heti siitä kahvilan parkkipaikalta. Se millä energialla astut bussista/autosta ulos ennakoi tapaamisen lopputulosta. Hienot vaatteet eivät auta, jos pyytelet puhtaalla olemuksellasi anteeksi.
Kotioloissa vibojen säätöä aletaan harjoittelemalla ovesta sisääntulemisia. Filmaa kännykällä omia toimintojasi. Näytä luotettavalle tutulle koottua dataa. Harjoituksia toistetaan niin kauan kun 'sori' muuttuu 'moi!' asenteeksi.
ei kai kukaan mies noin tee ennen kun tietää onko nainen kainen tyon arvoinen. Kyllä naisenkin pitää ansaita etunsa mieheltä samalla tavalla kun miestenkin pitää ansaita naiselta kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs mitenkäs, maksetaanko sulle kuitenkin samaa palkkaa kuin miehille, vaikka miesten pitää käyttäytyä 1700-luvun ritarien tavoin?
Käyttäytyä 1700-luvun ritarien tavoin? Siis itsevarma käytös on jotain ritarikäytöstä sun mielestä? Kuule kyllä se aika monille miehille kokemukseni mukaan on ihan luontaista käytöstä, ja tulee ihan selkäytimestä.
*alle 185 cm
*heikko leuka
*ei tarpeeksi jännittävä
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies (esimerkiksi) häviää pelimiehelle, koska ei ole / ei suostu olemaan pelimies. Kiltti mies häviää mulkulle, koska ei ole / ei suostu olemaan mulkku. Mitä se kertoo naisista, jotka kuitenkin valitsevat sen pelimiehen / mulkun? Kysynpähän vaan. Kohta alkaa satamaan alapeukkuja.
Noh tällaisen kuivan kilttimiehen perässä oli ainakin yksi nainen, mutta koska minusta ei sitten kuitenkaan ollut toimintaan niin nainen kiinnostuikin sitten rivoja puhuvasta pelimieskaveristani. Minulle toki yritti esittää ettei pelimies kiinnosta, mutta pelimieskaveri kertoili vähän toisenlaista tarinaa.