Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka tulee naisten kanssa hyvin toimeen esim. työkaverina, mutta josta kukaan ei kiinnostu romanttisessa mielessä?

Vierailija
09.06.2023 |

Missä vika?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uskovainen.

Vierailija
2/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä todennäköisesti joku pääpipi joka estää naisen kanssa ajautumisen työkaveruutta syvemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton, mauton, väritön.

Mies jonka ympäriltä tuolit viedään.

Vierailija
4/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että mies liikkuu sellaisissa piireissä missä ok ulkonäkö ja sosiaaliset taidot ovat itsestään selvyyksiä. Ei vain ole niin särmikäs ja karismaattinen kuin muut. Ei itsekään huoli "alemman tason" naista.

Vierailija
5/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö

Vierailija
6/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä epävarma?

Ei anna naisille "olet seksikäs" - signaalia, vaan "olen pelokas"- signaalia.

Vierailija
7/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kiinnostunut toisenlaisista? Sitten ei anna signaalia työkavereille.

Joku mies voi olla epäkypsä tai ihastua pomoon tai muihin kuin naisiin.

Vierailija
8/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi mukavia miehiä, joista ei vain tule sellaista oloa, että olen m i e h e n kanssa tekemisissä. Mistä lie feromoneista kiinni, varmasti myös käytöksestä jollakin tavalla. On joskus ollut jopa suht epäviehättäviä työkaverimiehiä, joiden kanssa on ollut vaikeaa työskennellä, kun on koko ajan tuntenut uroksen läsnäolon ja ollut seksuaalisesti virittynyt olo itsellä.

Vierailija
9/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen miekkonen voi olla kaverini, muttei muuta? No tietysti sellainen, joka ei ole ulkoisesti tyyppiäni. Tai feminiininen. Piipittävä ääni. Some täynnä jotain vähäpukeisnaikkosjuttuja. Jos on hyvä tyyppi, voin kaveerata, mutta siihen se jää.

Vierailija
10/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävä on juuri tuollainen. Kiva kaverimies lukuisille naisille, mutta ei uskalla oikein tehdä aloitteita ja koskettaa mitä nyt mieheltä yleensä odotetaan. Päädyimmekin yhteen minun aloitteestani. Minä tietysti pelkäsin ettei hän ole minusta kiinostunut, koska ei antanut mitään sellaista signaalia. Ei koskenut, halaillut ns. lähennellyt hienovaraisesti minua koskaan. Hän olikin ollut kiinnostunut minusta pitkään, mutta pelkäsi tehdä mitään aloitetta koska pelkäsi pakkeja.

Vierailija
11/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei halua toimia työympäristössä missään romanttisessa mielessä sillä sellainen vain sotkisi normaalit työkuviot. Osa suhtautuu naisiin työkavereina samalla asenteella kuin nämä olisivat "varattuja naisia",  joiden kanssa on helppo jutella mutta ei ole syytä eikä tarvetta kehitellä mitään sen enempää.

Vierailija
12/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sellainen "yks mimmeistä"-mies? Kun puhutaan "yks jätkistä"-naisista, niin vastaavanlainen mies?

Vierailija
13/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että kukaan viellä työpaikalla ei kiinnostu vai että kukaan nainen missään olosuhteissa ei kiinnostu? Itse en ainakaan voi mitenkään tietää, keistä miehistä on tai on ollut joku nainen kiinnostunut - mistä sen edes voisi tietää? Joten enhän voi mitenkään tietää, ketkä miehet ovat sellaisia, joista ei kukaan koskaan kiinnostu.

Vierailija
14/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö omasta kuormasta kirjoitti:

Jospa hän ei halua toimia työympäristössä missään romanttisessa mielessä sillä sellainen vain sotkisi normaalit työkuviot. Osa suhtautuu naisiin työkavereina samalla asenteella kuin nämä olisivat "varattuja naisia",  joiden kanssa on helppo jutella mutta ei ole syytä eikä tarvetta kehitellä mitään sen enempää.

Ja saa ahdistelijan maineen.

Vierailija
15/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen mies ja aina treffien jälkeen tulee viesti "sori mutta meillä ei ole kipinää".

Vierailija
16/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika? ei kaikki miehet voi olla alfamiehiä

Vierailija
17/120 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla jännempi

Vierailija
18/120 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä missään

Vierailija
19/120 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä voi puuttua itsevarmaa maskuliinisuutta. Hän ei säteile energiaa, että pystyy suojelemaan naista ja tarjoamaan turvaa.

Vierailija
20/120 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osoita kiinnostusta naista kohtaan, vaan puhuu vain omista asioistaan. Itse en voisi romanttisesti kiinnostua miehestä joka ei koskaan kysy minulta mitään, vaikka olisi muuten kuinka täydellinen.