Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymppisille sinkkunaisille kaksi kysymystä

Vierailija
09.06.2023 |

Koetko, että tarjoat sinkkumiehelle enemmän vai vähemmän kuin parikymppisenä?

Vaaditko mieheltä enemmän nyt kuin parikymppisenä?

(Ei ole trollausta eikä provosointia)

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmekymppisille, eli siis neli- tai viisikympisille? Ei varmaan saa vastata jos on 39?

Sanna on nelikymppinen, Sinikukka Saari on viiskymppinen, Halle Berry, Salma Hayek kuuskymppisiä.  Seija Vaaherkumpu on foxy Lady - en tiedä ikää. Kaikki naiset ovat shanteja ja ihania. 

Lopetaan sukupuolten välinen sota. Palataan 90 - l. feminismiin, jossa tasa-arvo ja naistenn oikeudet olivat yhteinen juttu. Ei äänestetä IIris Suomeloita, äänestetään Tynkkysiä.

Saari on -75 syntynyt eli ei viisikymppinen.

Vierailija
202/207 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunis on kaunis (tai komea) ihan iästä riippumatta. Eihän ne ihmisen piirteet mihinkään katoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin enemmän.

Vierailija
204/207 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyri sulle elättäjäksi ap

???

Tässä on tämmöinen kärjistynyt harha, minkä näkee täällä usein.

Pesen omat pyykit, moppaan omat lattiat, pidän keittiön puhtaana ja petaan petini. Kengät on rivissä ja puhtaat, samoin vaatekaappi järjestelty. Rahaa on tilillä ja talous kunnossa. Teen itse ruokani. Näissä on tietty itsekurin riitti, jota jokainen itseään kunnioittava aikuinen harjoittaa. Jos haluaisin jonkun tekemään nämä mun puolesta, niin palkkaisin siihen työntekijän. En todellakaan etsi naisesta jotain palvelijaa.

Vierailija
205/207 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole enää kuin nuorella tytöllä, eli silmäniloa vähemmän. En myöskään enää suostu pomppimaan ihan toisen pillin mukaan, en suostu sängyssä kaikkeen mitä toisen päähän pälkähtää enkä siedä haukkumista.

Nykyisin olen tasaisempi ja luotettava. Nuorempana olin todella äkkipikainen sekä hyvässä että pahassa, petin, olin sairaalloisen mustasukkainen ja siihen liittyen väkivaltainenkin. Siitä olen kasvanut ylitse.

Odotan mieheltä nykyisin eri asioita kuin nuorempana. Silloin tärkeää oli miehen ulkonäkö ja muutenkin ulkoiset puitteet, paljon kiinnostavia kavereita ja piirejä, joihin pääsin mukaan. Päihteet kiinnostivat kovasti, haaveilin edelleen jostakin teinityttöunelmien rokkistasta.

Nykyisin miehen ulkonäön merkitys on laskenut suhteessa sisäisiin ominaisuuksiin. Etsin tasaista, kotona viihtyvää miestä, joka ei käytä päihteitä ja jolla on raha-asiat ja elämä muutenkin hallussa. Olen huomannut olevani erittäin introvertti, joten en pahemmin välitä tavata miehen kavereita kuin enintään moikkauksen verran.

N35

Miksi nuori olisi automaattisesti jotenkin kauniimpi tai olisi enemmän silmäniloa? Ihminen on nuorempana ja vanhempana ERI NÄKÖINEN, miksi toinen olisi niistä parempi tai huonompi? Hitto täällä on sairasta porukkaa.

No minuun on iskenyt nuoruuden jälkeen ihan kunnolla ulkonäköä muuttava, näkyvä sairaus. Ei kaikkien ulkonäkö toki pelkästä ikääntymisestä heikkene ja jotkut vain kaunistuvat iän myötä.

Vierailija
206/207 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En ota enää ihan ketä tahansa hyvännäköistä tonttua vaan haluan varmistua että harrastukset ja elämäntavat natsaa seksuaalisen vetovoiman lisäksi.

Vierailija
207/207 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaunis on kaunis (tai komea) ihan iästä riippumatta. Eihän ne ihmisen piirteet mihinkään katoa. 

Hmm, en kyllä ihan allekirjoita tuota. Tunnen useita ihmisiä, jotka olivat parikymppisenä aivan poikkeuksellisen kauniita/komeita, katalogimalli -tasoa vähintäänkin. Ja nyt nelikymppisiä kun ollaan, jotkut näistä samoista ihmisistä ovat menettäneet sen hyvän ulkonäkönsä täysin, ja ovat nykyään aivan taviksia, tai jopa alle tavis tason.

Kauneus ei välttämättä säily: elintavat, geenit ja ihan sattumakin määrittelee sen että onko kaunis 20v ihminen vielä 40 vuotiaanakin kaunis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme