Lauri Tähkä syytettynä...
Ilta-Sanomat kirjoitti asiasta. Linkittäköön, ken osaa!
Kommentit (536)
Kiitän luojaani siitä että kaikki minun tuntemani naiset osaavat ajatella omalla järjellään. He eivät siis ole ainakaan tämän palstan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Usa:ssa raiskauksen uhri voi joutua vankilaan väärästä rikosilmoituksesta.
No näin, mutta se ei pääty sen rangaistuksen suorittamiseen: olet sen jälkeen siinä kaikkia wokeja tyydyttävässä rekisterissä, eli asuinpaikkasi ympäristöön on kerrottava millainen "hirviö" asuu naapurustossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on laadukas syyttäjälaitos. Aina siinä lähtökohtaisesti on perusteltu epäilys rikoksen tapahtumisesta. Tietystikään aina näytöt eivät sitten itse oikeudenkäynnissä riitä.
Suomessa näissä uhrin sana painaa enemmän mitä muissa rikoksissa (kuten pitääkin), syytteeseen ei tarvi siis käytännössä muuta kuin sen, ettei asiaa voida heti kättelyssä todeta aukottomasti valheeksi.
Oikeudessa sitten kinataan, kumman tarina on uskottavampi ja mitä näyttöä sen tueksi löytyy.
Ja siinä vaiheessa syyttömän miehen maine on jo pilalla kun joku kultamekkoiida on päättänyt kostaa sen ettei kelvannutkaan lätkämorsiameksi.
Jos sinä, tyttäresi tai äitisi joutuisi seksuaalirikoksen uhriksi haluaitko, että heistä puhuttaisiin noin?
Kyllä todellakin jos joutuisivat keksityn rikoksen uhriksi. Alkaa riittämään tätä sinun feminismipaskaasi.
Ai kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu sanot hänelle, että on keksinyt koko rikoksen. Oletpa ihana äiti tai isä.
Minun tyttäreni pärjää elämässään ilman että hänen täytyisi kierellä tekemässä julkkiksista perättömiä ilmoituksia.
Sinun tyttäresi ei uskaltaisi kertoa sinulle jos olisi uhri.
Haista sinä ulinainen pitkä paska. Minun tyttäreni on aina uskaltanut kertoa minulle ihan kaikesta. On tainnut omat kasvatusmetodisi olla kieroutuneita. Oletko kenties kasvattanut tyttärestäsi sellaisen joka vihaa miehiä ja nostelee heistä vääriä syytteitä?
Se koira älähtää...taisi osua arkaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on laadukas syyttäjälaitos. Aina siinä lähtökohtaisesti on perusteltu epäilys rikoksen tapahtumisesta. Tietystikään aina näytöt eivät sitten itse oikeudenkäynnissä riitä.
Suomessa näissä uhrin sana painaa enemmän mitä muissa rikoksissa (kuten pitääkin), syytteeseen ei tarvi siis käytännössä muuta kuin sen, ettei asiaa voida heti kättelyssä todeta aukottomasti valheeksi.
Oikeudessa sitten kinataan, kumman tarina on uskottavampi ja mitä näyttöä sen tueksi löytyy.
Ja siinä vaiheessa syyttömän miehen maine on jo pilalla kun joku kultamekkoiida on päättänyt kostaa sen ettei kelvannutkaan lätkämorsiameksi.
Jos sinä, tyttäresi tai äitisi joutuisi seksuaalirikoksen uhriksi haluaitko, että heistä puhuttaisiin noin?
Kyllä todellakin jos joutuisivat keksityn rikoksen uhriksi. Alkaa riittämään tätä sinun feminismipaskaasi.
Ai kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu sanot hänelle, että on keksinyt koko rikoksen. Oletpa ihana äiti tai isä.
Minun tyttäreni pärjää elämässään ilman että hänen täytyisi kierellä tekemässä julkkiksista perättömiä ilmoituksia.
Haista sinä ulinainen pitkä paska. Minun tyttäreni on aina uskaltanut kertoa minulle ihan kaikesta. On tainnut omat kasvatusmetodisi olla kieroutuneita. Oletko kenties kasvattanut tyttärestäsi sellaisen joka vihaa miehiä ja nostelee heistä vääriä syytteitä?
Kas kun et kirjoittanut että lällällää. Typerä ja lapsellinen kommentti tuo "se koira älähtää". Luulet varmaan olevasi nokkela mutta teet itsestäsi vaan typerämmän. Totta helvetissä suutun kun alat vähätellä minun ja tyttäreini luottamussuhdetta. Mahtaakohan sinulla omia lapsia edes ollakaan? Kuka tuollaisen mulkun kanssa tekisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sinä koira olet älisemässä, kieltämättä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Karmean näköinen ukko, hyi. En ikinä suostuisi.
Kyllä mää antasin p***a tai p*****n.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suominaisten suosikkipoju sitten oikeasti oli.
Poliisi ei ole vielä edes asiaa tutkinut ja sinä uskot heti että rikoshan siinä on tapahtunut. Sairasta tämä nykyajan feminismi. Minna Canth kääntyilee haudassaan kun te teette hänen elämäntyöstään sairaan leikkikalunne.
Poliisi nimen omaan on tutkinut asian ja vienyt sen sitten syyttäjälle joka on tehnyt syyttämispäätöksen.
Mikä kyllä selviää myös linkitetystä jutusta, kunhan sen viitsii lukea.
Aika hyväksikäyttäjän oloinenkin, joten ei yllätä. Toivotttavasti saa pitkän tuomion ja keikat perutaan. Ällö ukko.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyväksikäyttäjän oloinenkin, joten ei yllätä. Toivotttavasti saa pitkän tuomion ja keikat perutaan. Ällö ukko.
No mistään pitkistä tuomioista Suomessa turha haaveilla. Kaikki pahimmatkin lasten hyväksikäyttäjät selviää aina ihan naurettavilla tuomioilla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella kun tilastot kertovat ihan muuta. Vain pieni % näistä rikoksista läpäisee syyttämiskynnystä.
Annapa se tilasto, jossa tämä näkyy (ml. myös syyttämättä jättämisperuste, ettei esim. se, ettei kyseinen teko ole rikos vääristä tilastoa)?
Kuvitteles Lauria ähkimässä naama kierossa🤣
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei voi kuunnella mitään musiikkia, kun kaikki laulajat ovat syytettyinä jostain.
Tähkän musiikki on niin paskaa, että en ymmärrä kuka sitä vapaaehtoisesti kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella kun tilastot kertovat ihan muuta. Vain pieni % näistä rikoksista läpäisee syyttämiskynnystä.
Annapa se tilasto, jossa tämä näkyy (ml. myös syyttämättä jättämisperuste, ettei esim. se, ettei kyseinen teko ole rikos vääristä tilastoa)?
Ei voi antaa, koska syyttäjän tilastotietojen julkaisu lakkautettiin 2014. Ihan höpöhöpö kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei voi kuunnella mitään musiikkia, kun kaikki laulajat ovat syytettyinä jostain.
Tähkän musiikki on niin paskaa, että en ymmärrä kuka sitä vapaaehtoisesti kuuntelee.
Sama, mutta vaikka Tähkän musiikista pitäisinkin, niin ei joku tuomio seksuaalisesta ahdistelusta minua estäisi siitä nauttimaan jatkossakin. Varsinkin jotkut spotify-korvaukset ovat ihan centin murto-osia, että ihan hyvin voisi musiikistaan nauttia, vaikka ei rikollista haluaisi taloudellisesti tukea.
On tää kyllä niin kammottavaa luettavaa, millasta täällä pidetään. Toivottavasti menee nuoruuden piikkiin ja vielä toiveita, että henkilöistä kasvaa asiallisia kansalaisia. No tuskinpa vaan, ihmiset vaan on niin tyhmiä.
Onhan tossa tietty totuudensiemen., että jtn on tapahtunut. En silti voi välttyä ajatukselta, että kyseessä on myös liioiteltu tapaus, koska toisella puolella on noin nimekäs julkkis. En usko, että Hirviniemen keissin kaltaiset asuntonäytöt ja pikkutuhmat ehdotukset olisivat kenenkään poliisin kulmakarvoja liikauttaneet, jos kyseessä olisi tavan känninen Pertti parin mimmin kans. Eihän nämä muidut olisi edes perus Pentin asunnolle menneet. Mutta koska julkkis
Veikkaanpa tässä jtn samaa.
noniin, odotellaapas taas sitä tuomiota. palstan mielipidetuomio kun ei ole pätevä. tai jos olisikin, niin korpilakia alan toteuttaa heti oman mieleni mukaan. silloin saa ukkoni tuomioita eri asioista heti, koska olen kokenut asioita ja pahoittanut mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa tietty totuudensiemen., että jtn on tapahtunut. En silti voi välttyä ajatukselta, että kyseessä on myös liioiteltu tapaus, koska toisella puolella on noin nimekäs julkkis. En usko, että Hirviniemen keissin kaltaiset asuntonäytöt ja pikkutuhmat ehdotukset olisivat kenenkään poliisin kulmakarvoja liikauttaneet, jos kyseessä olisi tavan känninen Pertti parin mimmin kans. Eihän nämä muidut olisi edes perus Pentin asunnolle menneet. Mutta koska julkkis
Veikkaanpa tässä jtn samaa.
Äskettäin julkisuudessa ollut juttu Pääministerin puolison saunassa istuskeluehdotuksesta kuulosti samalta.
Ai Suomessa joutuu jo oikeuteen ennen kuin poliisi on tutkinut ja syyttäjä syyttänyt? Kyllä se poliisi on tutkinut ja syyttäjä syyttänyt. Oikeus sitten päättää onko rikos tapahtunut vai ei.