Lauri Tähkä syytettynä...
Ilta-Sanomat kirjoitti asiasta. Linkittäköön, ken osaa!
Kommentit (536)
Kyllä melkoinen ameeba täytyy naisen olla jos mies saa hänet yksinään riisuttua vaikka nainen tekee vastarintaa ja yrittää häipyä.
Nainen päätti ihan itse koskemattomuudestaan sillä hetkellä kun päätti kahdestaan menna Tähkän kanssa hotellihuoneeseen aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamulla mennään puoli viiden aikoihin humalassa omasta tahdosta tuntemattoman miehen kanssa hotellihuoneeseen niin pitää olla melko tollo nainen jos ei älyä että mitähän se mies haluaa. Tuskin keskustella musiikistaan tai vain televisiota katsomaan. Tai sitten nykyään seurustelusuhteet ovat niin vapaamielisiä että vuoroin vieraissa. Itse en Tähkän mukaan lähtisi enkä kenenkään muunkaan tuntemattoman ihmisen matkaan humalassa, vaan taksilla kotiin oman ukon viereen. Mutta taidankin olla vanhanaikainen eikä ole tullut kännissä missään heiluttaa, mutta eipähän ole tarvinnut vielä rasstuvassakaan istua eikä voida huonosti omien reissusekoilujen takia. Ei voi kuin ihmetellä näitä naisia ja julkkiksia jotka vetää alkoholia ja sitten itketään käräjillä näitä juttuja. Että menkää vaan sinne hotellihuoneeseen näiden lääpittäväksi.

Varattu nainen menee yöllä humalaisen artistin hotellihuoneeseen. Ajatteli varmaan pokeria pelata sitten.... Näissä tapauksissa naiset tekee sitten rikosilmoituksia, kun tajuavat, että ei ole mitään selitystä sille avo- tai aviopuolisolle. Sen verran varmasti lehdistä lukemalla oppineet, että pitää äkkiä kertoa nyyhkytarinaa muille. Saa sitten "näyttöä".
Outo kuvio. Periaatteessa tuomittavaa käpälöidä ketään väkisin, mutta käytännössä, kun itse soittaisin miehelle hädissään, että Tähkä Lauri täälä hotellihuoneessa mua kourii luvatta, niin kyllä takuulla kysyisi puoliso, että mitä helvettiä sielä teet? Millä motiivilla sinne menit? Häpeä haasteentekijä! Noloa hävettävää touhua tuo. Mitä itse ajattelisit, kun puolisosi soittaisi hädissään, että mua täälä xxxxx naispuolinen iskelmätähti kähmii hotellihuoneessa?
Olis kannattanut Laurinkin turvata selustansa niinkuin Till Lindeman,eli kirjallinen suostuminen seksiin.
Vierailija kirjoitti:
edelleen ihmettelen, että miksi parisuhteessa ollut naikkonen on mennyt aamuyöstä muusikon hotelli huoneeseen ... MIKSI?? ....
Suhde voi olla avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei varmaan kukaan tiedä onko edes totta. Nykyään on naisia jotka nostaa syytteen vaikka mitään ei ole tapahtunut. Jos on syyllinen niin sitten tuomio sen mukainen.
Meistä kukaan ei tiedä mitä on tapahtunut, mutta poliisi ja syyttäjä tietävät ja tutkinnan peristeella syyte on nostettu. Se tuleeko asiasta tuomiota on sitten tulevaisuutta.
No mistä nekään mitään tietää ilman mitään todistetta? Kysymys kuuluu miksi nainen ei poistunut huoneesta? Kun kerta mitään väkivaltaa tai pakottamista ei ollut.
Olihan. Tuomio tuli seksuaalisesta pakottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Outo kuvio. Periaatteessa tuomittavaa käpälöidä ketään väkisin, mutta käytännössä, kun itse soittaisin miehelle hädissään, että Tähkä Lauri täälä hotellihuoneessa mua kourii luvatta, niin kyllä takuulla kysyisi puoliso, että mitä helvettiä sielä teet? Millä motiivilla sinne menit? Häpeä haasteentekijä! Noloa hävettävää touhua tuo. Mitä itse ajattelisit, kun puolisosi soittaisi hädissään, että mua täälä xxxxx naispuolinen iskelmätähti kähmii hotellihuoneessa?
Parisuhde voi olla avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä aihe ei kiinnosta vauvapalstalla ketään??!
Koska isoa osaa suomalaisia naisia ei haittaa, jos suomalainen lempi artisti tai viihdetähti tekee seks.rikoksia.
Hyvänä esimerkkinä Roope Salminen, Aku Hirviniemi ja Nikke Ankara. Kaikki tehneet seks.rikoksia ja saivat jatkaa tv:ssä ja ohjelmissa ja fanit puolustaa ja käy kaikkien kimppuun, jotka yrittävät uhreja puolustaa.
Mutta jos naapurin perus Jorma sen tekee, niin sitten kyllä suuttuu kaikki naiset.
Kaksinaismoralismia.
En ymmärrä yhtäkään noita fanittavaa. Kuka palvoo sokeasti jotain raiskuria? Jos tuollaista paljastuisi omista kavereista, niin se olis heippa sen jälkeen. Oksettavaa katsoa sormien läpi seksuaalirikoksia vain sen takia, että niiden tekijällä on paskoja ohjelmia tai biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Varattu nainen menee yöllä humalaisen artistin hotellihuoneeseen. Ajatteli varmaan pokeria pelata sitten.... Näissä tapauksissa naiset tekee sitten rikosilmoituksia, kun tajuavat, että ei ole mitään selitystä sille avo- tai aviopuolisolle. Sen verran varmasti lehdistä lukemalla oppineet, että pitää äkkiä kertoa nyyhkytarinaa muille. Saa sitten "näyttöä".
Keksikää nyt uutta jankattavaa. Vaikka menisi minne, niin ei se oikeuta pakottamaan seksiin.
Menen heti tilaisuuden tullen Laten keikalle. Late on oikea jätkä joka ei h....ria kumartele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksikää nyt uutta jankattavaa. Vaikka menisi minne, niin ei se oikeuta pakottamaan seksiin.
Luetun ymmärtäminen🤣
Ei nimittäin taida olla vahvin ominaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska isoa osaa suomalaisia naisia ei haittaa, jos suomalainen lempi artisti tai viihdetähti tekee seks.rikoksia.
Hyvänä esimerkkinä Roope Salminen, Aku Hirviniemi ja Nikke Ankara. Kaikki tehneet seks.rikoksia ja saivat jatkaa tv:ssä ja ohjelmissa ja fanit puolustaa ja käy kaikkien kimppuun, jotka yrittävät uhreja puolustaa.
Mutta jos naapurin perus Jorma sen tekee, niin sitten kyllä suuttuu kaikki naiset.
Kaksinaismoralismia.
En ymmärrä yhtäkään noita fanittavaa. Kuka palvoo sokeasti jotain raiskuria? Jos tuollaista paljastuisi omista kavereista, niin se olis heippa sen jälkeen. Oksettavaa katsoa sormien läpi seksuaalirikoksia vain sen takia, että niiden tekijällä on paskoja ohjelmia tai biis
Lauri, nyt keikkaa putkeen. Minä tulen heti, ja voit tulla sängyn lämmittäjäksikin, kun ukko delas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismia.
En ymmärrä yhtäkään noita fanittavaa. Kuka palvoo sokeasti jotain raiskuria? Jos tuollaista paljastuisi omista kavereista, niin se olis heippa sen jälkeen. Oksettavaa katsoa sormien läpi seksuaalirikoksia vain sen takia, että niiden tekijällä on paskoja ohjelmia tai biis
Minua oksettaa tuollainen lumppu joka menee vieraan miehen huoneeseen omalta ukolta tietämättä ja sitten vielä soittelee hätiin. Ihan sama vaikka olis miten vapaa suhde. Sellaiset on ihan yhtä oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismia.
En ymmärrä yhtäkään noita fanittavaa. Kuka palvoo sokeasti jotain raiskuria? Jos tuollaista paljastuisi omista kavereista, niin se olis heippa sen jälkeen. Oksettavaa katsoa sormien läpi seksuaalirikoksia vain sen takia, e
Minua oksettaa tuollainen lumppu joka menee vieraan miehen huoneeseen omalta ukolta tietämättä ja sitten vielä soittelee hätiin. Ihan sama vaikka olis miten vapaa suhde. Sellaiset on ihan yhtä oksettavia.
Eikö hän olisi saanut paistaa lettuja Laurin hotellihuoneessa?
No mistä nekään mitään tietää ilman mitään todistetta? Kysymys kuuluu miksi nainen ei poistunut huoneesta? Kun kerta mitään väkivaltaa tai pakottamista ei ollut.