Lauri Tähkä syytettynä...
Ilta-Sanomat kirjoitti asiasta. Linkittäköön, ken osaa!
Kommentit (536)
Usa:ssa raiskauksen uhri voi joutua vankilaan väärästä rikosilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei varmaan kukaan tiedä onko edes totta. Nykyään on naisia jotka nostaa syytteen vaikka mitään ei ole tapahtunut. Jos on syyllinen niin sitten tuomio sen mukainen.
Meistä kukaan ei tiedä mitä on tapahtunut, mutta poliisi ja syyttäjä tietävät ja tutkinnan peristeella syyte on nostettu. Se tuleeko asiasta tuomiota on sitten tulevaisuutta.
Pelkkä syyte tahraa. Oikeuslaitos tekee parhaansa mutta riippuen todisteista, tai puuttuvista todisteista, voi lopputulos olla kumpi vain. Kunpa ihmiset osaisi olla rehellisiä.
Miten kävi Tomi Metsäkedolle? Sai potkut TV-ohjelmasta ja merkittävää haittaa uralle. Onko tuomitut p*skanpuhujat pyytäneet anteeksi? Heille kiva läppä, Tomilta meni ura ja maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on laadukas syyttäjälaitos. Aina siinä lähtökohtaisesti on perusteltu epäilys rikoksen tapahtumisesta. Tietystikään aina näytöt eivät sitten itse oikeudenkäynnissä riitä.
Suomessa näissä uhrin sana painaa enemmän mitä muissa rikoksissa (kuten pitääkin), syytteeseen ei tarvi siis käytännössä muuta kuin sen, ettei asiaa voida heti kättelyssä todeta aukottomasti valheeksi.
Oikeudessa sitten kinataan, kumman tarina on uskottavampi ja mitä näyttöä sen tueksi löytyy.
Ja siinä vaiheessa syyttömän miehen maine on jo pilalla kun joku kultamekkoiida on päättänyt kostaa sen ettei kelvannutkaan lätkämorsiameksi.
Jos sinä, tyttäresi tai äitisi joutuisi seksuaalirikoksen uhriksi haluaitko, että heistä puhuttaisiin noin?
Mene nukkumaan. Olet väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suominaisten suosikkipoju sitten oikeasti oli.
Poliisi ei ole vielä edes asiaa tutkinut ja sinä uskot heti että rikoshan siinä on tapahtunut. Sairasta tämä nykyajan feminismi. Minna Canth kääntyilee haudassaan kun te teette hänen elämäntyöstään sairaan leikkikalunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on laadukas syyttäjälaitos. Aina siinä lähtökohtaisesti on perusteltu epäilys rikoksen tapahtumisesta. Tietystikään aina näytöt eivät sitten itse oikeudenkäynnissä riitä.
Suomessa näissä uhrin sana painaa enemmän mitä muissa rikoksissa (kuten pitääkin), syytteeseen ei tarvi siis käytännössä muuta kuin sen, ettei asiaa voida heti kättelyssä todeta aukottomasti valheeksi.
Oikeudessa sitten kinataan, kumman tarina on uskottavampi ja mitä näyttöä sen tueksi löytyy.
Ja siinä vaiheessa syyttömän miehen maine on jo pilalla kun joku kultamekkoiida on päättänyt kostaa sen ettei kelvannutkaan lätkämorsiameksi.
Hahaa mikä pilattu maine, tässäkin keskustelussa mainittu jo ties mitä nimiä jotka syytteidensä jälkeen ihan normisti voi töitänsä tehdä ja elämäänsä jatkaa kuin ennenkin ja fanit puolustelee.
Olen myös sitä mieltä että julkisuuden henkilönä ihmisen täytyy vähän kantaa vastuuta siitä miten ihmissuhteensa ja kohtaamisensa kultamekkoiidojen ja muiden kanssa hoitaa. Julkkiksena minä ainakin eläisin varovaisemmin, ottaisin aina huomioon että uusilla tuttavuuksilla voisi olla motiiveja esim nauhoittaa keskusteluja tai kuvata seksiä salaa jne. TAI tehtailla niitä perättömiä ilmoituksia. Fiksusti toimiva julkkis tiedostaa asemansa varjopuolet ja elää niiden mukaan. Ei haalita baaripanoksi hulluja faneja narsismipäissään vaan vietetään aikaa luotettavien ihmisten kanssa.Kultamekkoiida taitaa olla sinun idolisi. Olet sairas.
Se ettei kiinnosta haalia elämään kultamekkoiidoja vaan elää aitoja luottamuksellisia ihmissuhteita tekee kultamekkoiidasta mun idolin ja minusta sairaan? Sulla tais nyt vähän mennä mun viestin pointti aika isosti ohi.
Ylipäätänsä elän elämääni niin että mahdollisimman vähän olen ongelmaisen ihmisten kanssa tekemisissä. Julkkiksena tämä olisi itselle varmaan vielä erityisen tärkeää🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä, tyttäresi tai äitisi joutuisi seksuaalirikoksen uhriksi haluaitko, että heistä puhuttaisiin noin?
Kyllä todellakin jos joutuisivat keksityn rikoksen uhriksi. Alkaa riittämään tätä sinun feminismipaskaasi.
Ai kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu sanot hänelle, että on keksinyt koko rikoksen. Oletpa ihana äiti tai isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa mikä pilattu maine, tässäkin keskustelussa mainittu jo ties mitä nimiä jotka syytteidensä jälkeen ihan normisti voi töitänsä tehdä ja elämäänsä jatkaa kuin ennenkin ja fanit puolustelee.
Olen myös sitä mieltä että julkisuuden henkilönä ihmisen täytyy vähän kantaa vastuuta siitä miten ihmissuhteensa ja kohtaamisensa kultamekkoiidojen ja muiden kanssa hoitaa. Julkkiksena minä ainakin eläisin varovaisemmin, ottaisin aina huomioon että uusilla tuttavuuksilla voisi olla motiiveja esim nauhoittaa keskusteluja tai kuvata seksiä salaa jne. TAI tehtailla niitä perättömiä ilmoituksia. Fiksusti toimiva julkkis tiedostaa asemansa varjopuolet ja elää niiden mukaan. Ei haalita baaripanoksi hulluja faneja narsismipäissään vaan vietetään aikaa luotettavien ihmisten kanssa.Kultamekkoiida taitaa olla sinun idolisi. Olet sairas.
Se ettei kiinnosta haalia elämään kultamekkoiidoja vaan elää aitoja luottamuksellisia ihmissuhteita tekee kultamekkoiidasta mun idolin ja minusta sairaan? Sulla tais nyt vähän mennä mun viestin pointti aika isosti ohi.
Ylipäätänsä elän elämääni niin että mahdollisimman vähän olen ongelmaisen ihmisten kanssa tekemisissä. Julkkiksena tämä olisi itselle varmaan vielä erityisen tärkeää🤷🏼
Isosti ei ole suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin jos joutuisivat keksityn rikoksen uhriksi. Alkaa riittämään tätä sinun feminismipaskaasi.
Ai kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu sanot hänelle, että on keksinyt koko rikoksen. Oletpa ihana äiti tai isä.
Minun tyttäreni pärjää elämässään ilman että hänen täytyisi kierellä tekemässä julkkiksista perättömiä ilmoituksia.
Incelnaisen miesvihaa varmaan taas. Hetkeksi ei Lauri rupinnut, joten kosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei ole vielä edes asiaa tutkinut ja sinä uskot heti että rikoshan siinä on tapahtunut. Sairasta tämä nykyajan feminismi. Minna Canth kääntyilee haudassaan kun te teette hänen elämäntyöstään sairaan leikkikalunne.
Poliisi juurikin kirjaimelliaesti on asian tutkinut ja tämän pohjalta syyttäjä syytteen nostanut. Jotenkin ihmisillä ei tunnu olevan minkaanlaista todellista käsitystä mitenkä tämä prosessi käytännössä toimii. Todella monet seksuaalirikosilmoitukset eivät todellakaan etene juuri näytön puutteen vuoksi edes tähän syytteeseen asti, joten nykyajan feminismiä on aika harhaista syyttää viranomaisten tekemästä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi juurikin kirjaimelliaesti on asian tutkinut ja tämän pohjalta syyttäjä syytteen nostanut. Jotenkin ihmisillä ei tunnu olevan minkaanlaista todellista käsitystä mitenkä tämä prosessi käytännössä toimii. Todella monet seksuaalirikosilmoitukset eivät todellakaan etene juuri näytön puutteen vuoksi edes tähän syytteeseen asti, joten nykyajan feminismiä on aika harhaista syyttää viranomaisten tekemästä työstä.
Mitään syytettä ei ole nostettu joten lakkaa valehtelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei voi kuunnella mitään musiikkia, kun kaikki laulajat ovat syytettyinä jostain.
Tai ehkä aiheetta on väärä sana tässä yhteydessä, rahan toivossa, tai muuten vaan vahingoittaakseen artistin tms. julkkiksen uraa kostaakseen jotain kuvittelemaansa kärsimäänsä pahaa?
Rahan toivossa? Minkä rahan? Kuvitteleeko ihmiset, että rikosten uhrit saavat Suomessa jotain miljoonakorvauksia kärsimyksistään?
Ainakin se Vesa Keskisestä valheita keksinyt pissis aikanaan luuli.
No joituiko Vesa maksamaan pissikselle miljoonakorvaukset?
Sinun mielestäsi olisi varmaan pitänyt vaikka kyse oli silkasta valheesta. Olet sairas.
Sulle tais olla nyt vähän kova pala sitten että ei joutunut maksamaan kun et kyennyt kysymykseenkään vastaamaan😂
Ja mun mielestä on tosi kiva ettei syyttömät joudu maksamaan mitään ja mun mielestä valheellisen ilmoituksen tehneen pitäisi maksaa joku sakko jos tieten tahtoen valehtelee vahingontekotarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei voi kuunnella mitään musiikkia, kun kaikki laulajat ovat syytettyinä jostain.
Tai ehkä aiheetta on väärä sana tässä yhteydessä, rahan toivossa, tai muuten vaan vahingoittaakseen artistin tms. julkkiksen uraa kostaakseen jotain kuvittelemaansa kärsimäänsä pahaa?
Rahan toivossa? Minkä rahan? Kuvitteleeko ihmiset, että rikosten uhrit saavat Suomessa jotain miljoonakorvauksia kärsimyksistään?
Ainakin se Vesa Keskisestä valheita keksinyt pissis aikanaan luuli.
No joituiko Vesa maksamaan pissikselle miljoonakorvaukset?
Sinun mielestäsi olisi varmaan pitänyt vaikka kyse oli silkasta valheesta. Olet sairas.
Sulle tais olla nyt vähän kova pala sitten että ei joutunut maksamaan kun et kyennyt kysymykseenkään vastaamaan😂
Ja mun mielestä on tosi kiva ettei syyttömät joudu maksamaan mitään ja mun mielestä valheellisen ilmoituksen tehneen pitäisi maksaa joku sakko jos tieten tahtoen valehtelee vahingontekotarkoituksessa.
Onko nämä jutut jotain leikkiä ja huumoria sinulle kun hymiöitäkin heittelet? Sinä tosiaan olet sairas päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin odotettua
Nainen/muunsukulainen/mies/mikälie keksii rahan toivossa...säälittävää.
Höpöhöpö. Me ei olla jenkkilässä. Ei nämä syytökset Suomessa mitään rahaa kenellekään tuo. Paljon muita motiiveja on kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään syytettä ei ole nostettu joten lakkaa valehtelemasta.
Onhan, ainakin median mukaan. Nopealla googlauksella 7 eri lehteä kirjoittaa juuri noin, käyttäen seksuaalirikossyyte sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa näitä Pohjanmaalta olevien kanssa viestitellyt.Kysymys:miten menee. Vastaan hyvin. Sit lävähtää kyrv.än kuva esille.Ei voi kuin nauraa
Olisiko tässä Tähkänkin jutussa kyse dickpicien lähettåmisestä. Koskas tuosta laitonta tuli
Ihan äsken. Kiitos vihervassut!
Onko tämä lakimuutos siis mielestäsi huono tai tarpeeton? Ilmeisesti monet ovat kokeneet yli puoluerajojen tarpeelliseksi päivittää lakia tämän osalta, kun mahdollisuudet ahdistella ovat lisääntyneet myös tällä tavalla.
On kyllä kumma että kuvan lähettäminen on ahdistelua. Näkee kyllä että lumihiutaleet päättää Suomessa kaiken.
Nokun oikeasti kukaan ei halua kuvaa sun rumasta myyrästä pyytämättä sitä erikseen. Mun päähäni ei vieläkään mahdu se, että miten ja miksi joku mies kuvittelee naisen haluavan saada yhtäkkiä dickpic ihan tyhjästä ja pyytämättä. Teille ehkä toimii kuva tuntemattoman naisen tissivaosta, mutta me naiset tarvitaan vähän enemmän kuin k*llinkuva kiinnostuaksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni pärjää elämässään ilman että hänen täytyisi kierellä tekemässä julkkiksista perättömiä ilmoituksia.
Sinun tyttäresi ei uskaltaisi kertoa sinulle jos olisi uhri.
Vierailija kirjoitti:
Latelle tulee ikää niin pitää ottaa väkisin. Näitä varmaan paljastuu lisää.
Sitä luulisi että suosikkijulkkis olisi saanut korvia myöden tarpeekseen niin munista kuin piiraistakin. Ettei jaksais yhtään.
Ei Lauri ole mitään tehnyt.
Pelkkää kiusantekoa tämä syyte.