Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetko seksiin ihastusta tai rakkautta?

Vierailija
08.06.2023 |

Hesari kertoo ihmisten sosioseksuaalisista eroista, joita on tutkittu 1940-luvulta asti. Lyhyesti: sosioseksuaalisesti rajoittunut haluaa, että seksiin liittyy aina sitoumuksia ja tunnetason yhteyttä. Sosioseksuaalisesti rajoittamaton taas on halukas seksiin ilman romanttisia tunteita tai (emotionaalista) läheisyyttä.

Ihmisen sosioseksuaalisuus on jossakin määrin sisäsyntyistä, mutta myös henkilöhistorialla ja kiintymyssuhdemallilla voi olla vaikutusta. Myös ympäröivällä kulttuurilla (esim. mitä pidetään sopivana) on merkitystä. Tutkimuksen mukaan keskimäärin miehet haluavat enemmän seksiä kumppaneiden kanssa, joihin heillä ei ole tunnesidettä.

Miltä kuulostaa? Kumpaan ryhmään (vai välille) itsesi sijoittaisit?

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuta kuin, että mies on musta ja isoaseinen. Nää pienipiliset finninaamat, PYH !

Vierailija
82/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minä sitten olen? Olen viime aikoina polkenut järjestelmällisesti läpi Tinderistä 50 v nurkilla olevia naisia. Helppoja. Parilla peruskikalla (vähän kehua, huomiota ja kiinnostuksen esittämistä) antavat paljaalla ja laueta sisään ekalla tapaamisella. Suurin osa sängyssä aivan surkeita, vaikka omat kuvitelmat tuntuvat olevan ihan muuta. En tarvitse tunnetta, mutta kaipaan jotain mielikuvitusta/aloitteellisuutta myös naisen puolelta, ettei pano ole pelkästään kassien tyhjennys. Joku hieno termi tällekin "taipumukselle" varmaan löytyy.

Miksi teen tällaista. On kiva kaataa. Ja välillä löytyy sellainen yksilö, joka oikeasti sytyttää. Sitä voi polkaista sitten muutaman kerran lisää. Etukäteen ei tiedä ulkonäöstä, mikä tantta osoittautuu pedoksi sängyssä. Useimmiten ei.

Ne naiset ne naiset. Oli ikää 18 tai 100 niin kuuntelemalla ja esittämällä kiinnostunutta lohkeaa joka ikäryhmästä. Pelailu on hauska harrastus ja siinä ei ole mitään väärää. Oli nainen sitten sinkku etsimässä tosirakkautta tai kerran vuodessa baariin pääsevä pikapanoksi kelpaava perheenäiti. Pikku vaivalla esittämällä kiinnostunutta ja kuuntelemalla niitä typeriä juttuja haarat ovat aina levällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat porsaita - olen lukenut ko kirjan. Totta.

Vierailija
84/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut muutamien naisten kanssa seksiä muutaman lauseen keskustelun jälkeen. Ei noissa tapauksissa ollut ehkä syvästä rakkaudesta kyse. 

Vierailija
85/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvita. Ihmiset ovat aina paneskelleet silkasta himosta, ilman muita tunteita seksikumppaniinsa.

Jotkut tunnetusti tarvitsevat aidon tunneyhteyden lämmitäkseen seksille. Haluaisinkin tiedustella päinvastaisesta: onko täällä itseni lisäksi muita, joiden mielestä seksi on parasta silloin, kun siinä ei ole romanttisia tunteita mukana? Saa keskittyä puhtaasti himoon ja nautintoon.

Kyse ei ole tunnekylmyydestä, minulla on tälläkin hetkellä kumppani, jota rakastan. Seksi tällaisen henkilön kanssa muuttuu kuitenkin enemmän läheisyyden ja yhteenkuuluvaisuuden ylläpitämiseksi. Se on edelleen miellyttävää, mutta ei tuota minulle samanlaista fyysistä nautintoa, kuin pelkkä himojen tyydyttäminen. 

Vierailija
86/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko: "Tarvitsetko seksiin ihastusta tai rakkautta?"

Aivan yksiselitteisesti täytyy olla niin päin että ensin ihastun kaunottareen. Vasta sen jälkeen voin rakastella hänen kanssaan ja vasta rakastelemisen jälkeen voin mahdollisesti "rakastua" hänen kanssaan. En kykenisi rakastelemaan rumiluksen tai wanhuksen kanssa missään olosuhteissa, enkä tietenkään voisi koskaan "rakastua" rumiluksen tai wanhuksen kanssa.

Vierailija
87/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse enkä halua sekundäärisuhteessa romanttista ulottuvuutta.

Sivusuhde, panokaveri mitä nimeä käytetäänkin, on kiimaa, kiihkoa fyysistä läheisyyttä. Jos romanttisia tunteita uhkaa tulla mukaan, on suhde lopetettava. Rakastaminen kohdistuu vain ja ainoastaan aviopuolisoon.

M39

Vierailija
88/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena täytyy myöntää että ei siihen himoon rakkautta tarvitse. Omaan niin voimakkaan libidon että en voi odottaa sitä rakkautta. Myös ihan random miesten kanssa vietetty rietastelu tekee minut onnelliseksi. N41

Vierailija
89/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvita. Ihmiset ovat aina paneskelleet silkasta himosta, ilman muita tunteita seksikumppaniinsa.

Jotkut tunnetusti tarvitsevat aidon tunneyhteyden lämmitäkseen seksille. Haluaisinkin tiedustella päinvastaisesta: onko täällä itseni lisäksi muita, joiden mielestä seksi on parasta silloin, kun siinä ei ole romanttisia tunteita mukana? Saa keskittyä puhtaasti himoon ja nautintoon.

Kyse ei ole tunnekylmyydestä, minulla on tälläkin hetkellä kumppani, jota rakastan. Seksi tällaisen henkilön kanssa muuttuu kuitenkin enemmän läheisyyden ja yhteenkuuluvaisuuden ylläpitämiseksi. Se on edelleen miellyttävää, mutta ei tuota minulle samanlaista fyysistä nautintoa, kuin pelkkä himojen tyydyttäminen. 

Minä ainakin. Irtoseksi on aina parempaa kuin parisuhdeseksi joka kuivuu nopeammin kuin maali. 

Vierailija
90/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena täytyy myöntää että ei siihen himoon rakkautta tarvitse. Omaan niin voimakkaan libidon että en voi odottaa sitä rakkautta. Myös ihan random miesten kanssa vietetty rietastelu tekee minut onnelliseksi. N41

Ihana nainen juuri minun makuuni

Vierailija
91/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä häiritsee vaan nämä rakkaushöpinät. Ihmisten keksimä juttu, siksi sitä on arvuuteltu läpi ihmiskunnan historian. Lisääntymisen varmistumiseen tarvitaan aikaa ja turvallisuutta niin siksi uros ja naaras viihtyvät yhdessä ja paapovat toisiaan.

Koko sana ärsyttää. Rakkaus on typerä keksitty termi sille että naisenkin tekee mieli seksiä. On olemassa vain himoa ei mitään muuta. 

Vierailija
92/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että miehellä on tunteita ja halu sitoutua. En kuitenkaan suostu sitoutumaan. Epäreilua, mutta minulle turvallisinta. 

Traumatausta, ei perhettä, jäsentymätön kiintymystyyli. En halua olla suhteessa heikoilla.  

Vierailija
93/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että miehellä on tunteita ja halu sitoutua. En kuitenkaan suostu sitoutumaan. Epäreilua, mutta minulle turvallisinta. 

Traumatausta, ei perhettä, jäsentymätön kiintymystyyli. En halua olla suhteessa heikoilla.  

Kas pelinainen. Olisi upeaa pelata sinua vastaan. Muutaman kerran otellut kaltaisesi kanssa. Hieno huomata miten toinenkin esittää tunteita ja kiintymystä saadakseen minut ansaan. Parhaimmillaan tämä on älykästä kuin shakki tai seksikästä kuin lattaritanssi. Liikkeitä ja eleitä. Seksi parhaimmillaan brutaalia kuin vapaaottelu molempien kaivaessa niitä kätkettyjä intohimoja. Turha selittää millään traumataustoilla. Se on vain osa peliäsi.

Vierailija
94/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on parasta silloin kun aivot nyrjähtää mielihyvästä rakkaan saadessa orgasmin. Silloin kun tuottanut naiselleen suurimman nautinnnon mitä olemassa. Ilman syvää tunneyhteyttä se on mahdotonta.  Ultimaalinen kliimaksi on kun tämä tapahtuu lasta siittäessä eläimen tavoin. Silloin nainen on oikeasti auki niin fyysisesti kuin henkisesti.  Pelkät panot on yhtä tyhjän kanssa.

Pertti pois peräkammarista runkkaamasta. Ilmeisesti et ole ikinä pillua saanut. Annan nyt hyvän neuvon sinulle Pentti. Lakkaa heti nostamasta vitunkantotelineitä jalustalle tai päädyt naimisiin sen ensimmäisesi kanssa. Oppisit tietysti siitäkin jotta mutta ota tästä tämä ystävällinen neuvo

Vierailija
95/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin harrastaa seksiä ilman mitään tunteita. Se ei itsellä vaan tunnu juuri miltään. Seksisuhteissa ja yhden illan jutuissa miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta mikään muu, kuin nopea rynkytys, oma laukeaminen ja äkkiä pois paikan päältä.

Sillon taas kun molemmin puolin on tunteita, niin saan seksistä paljon enemmän irti, koska toista kiinnostaa antaa minullekin nautintoa. Ja olen eri mieltä täällä ihmisten kanssa, jotka väittävät, että parisuhde seksi kuivuu kasaan tai on jotain vanilja rakastelua. Meillä ainakin seksi on edelleen rietasta halujen tyydytystä, eikä siihen kuulu läheisyys millään tavalla. Se on vain eläimellistä seksiä, missä toteutetaan molempien fantasiota ja fetissejä. Läheisyys on meillä sitten erikseen.

N40

Vierailija
96/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin harrastaa seksiä ilman mitään tunteita. Se ei itsellä vaan tunnu juuri miltään. Seksisuhteissa ja yhden illan jutuissa miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta mikään muu, kuin nopea rynkytys, oma laukeaminen ja äkkiä pois paikan päältä.

Sillon taas kun molemmin puolin on tunteita, niin saan seksistä paljon enemmän irti, koska toista kiinnostaa antaa minullekin nautintoa. Ja olen eri mieltä täällä ihmisten kanssa, jotka väittävät, että parisuhde seksi kuivuu kasaan tai on jotain vanilja rakastelua. Meillä ainakin seksi on edelleen rietasta halujen tyydytystä, eikä siihen kuulu läheisyys millään tavalla. Se on vain eläimellistä seksiä, missä toteutetaan molempien fantasiota ja fetissejä. Läheisyys on meillä sitten erikseen.

N40

Kuinka monta vuotta yhdessä?

Vierailija
97/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, pelkkään seksiin!

Vastenmielisten naisten kanssa en seksiä harrasta, tietysti.

Mutta on se seksi jotenkin parempaa kun on tunne mukana. Parempaa koska jonkun randomin kanssa se voi olla Parempaa fyysisesti. Parasta se on nyt vaimon kanssa.

Etkös tiedä ettei kyntömies vakoaan valitse. Aika monen muunkin mielestä seksi vaimosi kanssa on parasta. Nyt niitä kokemuksia hakemaan ja äkkiä. Muutoin vaimosi jää ainoaksi panoksesi.

Vierailija
98/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas pelinainen. Olisi upeaa pelata sinua vastaan. Muutaman kerran otellut kaltaisesi kanssa. Hieno huomata miten toinenkin esittää tunteita ja kiintymystä saadakseen minut ansaan. Parhaimmillaan tämä on älykästä kuin shakki tai seksikästä kuin lattaritanssi. Liikkeitä ja eleitä. Seksi parhaimmillaan brutaalia kuin vapaaottelu molempien kaivaessa niitä kätkettyjä intohimoja. Turha selittää millään traumataustoilla. Se on vain osa peliäsi.

Olisinpa kiihkeä pelinainen joka ansaitsisi lattaritanssivertaukset :D

Sängyssä olen kyllä kiihkeä, mutta ennen sinne päätymistä lyön reilusti kortit pöytään: olen vaativa seksin laadun osalta, miehen pitää olla myös kiihkeä, en voi sitoutua enkä tavata liian usein tai riitelystä ei tule loppua jne. 

En sitten kuitenkaan tykkää jos mies on vain välinpitämätön panomies, menee tunteisiin ja tulee hylkäämisen pelko. Toimii parhaiten minulle kun mies palvoo ja haluaisi enemmän ja itse saan pitää häntä etäällä ja tavata vain panon merkeissä. 

Vierailija
99/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Täysin samaa mieltä molemmista asioista! Nuorempana oli irtosuhteita ja myöhemmin tajunnut, että ne oli aina paskaa seksiä. Tosin vakipanon kanssa voi olla hyvääkin, ilman parisuhdetta.

Parasta seksiä kuitenkin nyt avioliitossa (12vuotta yhdessä).

N39

Vierailija
100/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuuppaisi edes ilokaunotarta jos hän olisi inhottava, ihastuminen on aina aivan ehdoton edellytys rakastelemiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän