Tarvitsetko seksiin ihastusta tai rakkautta?
Hesari kertoo ihmisten sosioseksuaalisista eroista, joita on tutkittu 1940-luvulta asti. Lyhyesti: sosioseksuaalisesti rajoittunut haluaa, että seksiin liittyy aina sitoumuksia ja tunnetason yhteyttä. Sosioseksuaalisesti rajoittamaton taas on halukas seksiin ilman romanttisia tunteita tai (emotionaalista) läheisyyttä.
Ihmisen sosioseksuaalisuus on jossakin määrin sisäsyntyistä, mutta myös henkilöhistorialla ja kiintymyssuhdemallilla voi olla vaikutusta. Myös ympäröivällä kulttuurilla (esim. mitä pidetään sopivana) on merkitystä. Tutkimuksen mukaan keskimäärin miehet haluavat enemmän seksiä kumppaneiden kanssa, joihin heillä ei ole tunnesidettä.
Miltä kuulostaa? Kumpaan ryhmään (vai välille) itsesi sijoittaisit?
Kommentit (170)
30 vuotta uskollisena rakastelin vain mieheni kanssa, seksielämä oli vilkasta ja siinä oli paljon tunnetta. No, mies jätti ja elin vuoden ilman seksiä.
Nyt minulla on rakastaja, jonka kanssa seksi on ihan mieletöntä, mutta ei minulla ole häneen mitään erityisiä tunteita. Kiva tyyppi ja ainoat ihastumisen tunteet kohdistuu juuri siihen seksiin, vilkkaaseen viestittelyyn, siihen "että joku oli minusta kiinnostunut ja teki töitä saadakseni minut" jne. Olin varmaan ensimmäisellä kerralla helppo, sydän murusina, kännissä, hirveässä puutteessa yms. Kuvittelin itse yhdenillan jutuksi, mutta mies oli sinnikäs ja uusinta otettiin selvinpäin, siitä se sitten lähti. Tämä on juuri hyvä just näin, saan hyvää seksiä.
En ole ikinä ollut missään "tinderissä" tai edes ravintolasta ottanut seuraa mukaan. Hieman kolahti tuo erään teksti, joka etsii Tinderistä niitä helppoja 50 v naisia. Ahdistaa juuri tuollainen ruma "pelailu", yhdenillan jutut ja/tai seksisuhteet on ihan ok, mutta se pitää olla selvää molemmilla heti. Olin varmaan itse myös aika surkea rakastajani käsissä ensin, eihän minulla ollut kuin yksi seksikumppani kokemus viimeiseltä 30 vuodelta ja kaikki oli tähdännyt aina miehen orgasmiin. Onneksi rakastajani oli kärsivällinen, aikamoisen kissapedon sai kuorittua esiin ja seksimme on hyvin monipuolista (mieletöntä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minä sitten olen? Olen viime aikoina polkenut järjestelmällisesti läpi Tinderistä 50 v nurkilla olevia naisia. Helppoja. Parilla peruskikalla (vähän kehua, huomiota ja kiinnostuksen esittämistä) antavat paljaalla ja laueta sisään ekalla tapaamisella. Suurin osa sängyssä aivan surkeita, vaikka omat kuvitelmat tuntuvat olevan ihan muuta. En tarvitse tunnetta, mutta kaipaan jotain mielikuvitusta/aloitteellisuutta myös naisen puolelta, ettei pano ole pelkästään kassien tyhjennys. Joku hieno termi tällekin "taipumukselle" varmaan löytyy.
Miksi teen tällaista. On kiva kaataa. Ja välillä löytyy sellainen yksilö, joka oikeasti sytyttää. Sitä voi polkaista sitten muutaman kerran lisää. Etukäteen ei tiedä ulkonäöstä, mikä tantta osoittautuu pedoksi sängyssä. Useimmiten ei.
Haluatko ansaita rahaa tuolla?
Maksan sinulle jokaisesta kontaktista naiseen jolla on runsaasti häpyraosta esille työntyvät sisemmät häpyhuulet. 500€/kontaktiM48
Miksi ihmeessä? Mitä sä siitä hyödyt?
Lähinnä häiritsee vaan nämä rakkaushöpinät. Ihmisten keksimä juttu, siksi sitä on arvuuteltu läpi ihmiskunnan historian. Lisääntymisen varmistumiseen tarvitaan aikaa ja turvallisuutta niin siksi uros ja naaras viihtyvät yhdessä ja paapovat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minä sitten olen? Olen viime aikoina polkenut järjestelmällisesti läpi Tinderistä 50 v nurkilla olevia naisia. Helppoja. Parilla peruskikalla (vähän kehua, huomiota ja kiinnostuksen esittämistä) antavat paljaalla ja laueta sisään ekalla tapaamisella. Suurin osa sängyssä aivan surkeita, vaikka omat kuvitelmat tuntuvat olevan ihan muuta. En tarvitse tunnetta, mutta kaipaan jotain mielikuvitusta/aloitteellisuutta myös naisen puolelta, ettei pano ole pelkästään kassien tyhjennys. Joku hieno termi tällekin "taipumukselle" varmaan löytyy.
Miksi teen tällaista. On kiva kaataa. Ja välillä löytyy sellainen yksilö, joka oikeasti sytyttää. Sitä voi polkaista sitten muutaman kerran lisää. Etukäteen ei tiedä ulkonäöstä, mikä tantta osoittautuu pedoksi sängyssä. Useimmiten ei.
Maksan sinulle jokaisesta kontaktista naiseen jolla on runsaasti häpyraosta esille työntyvät sisemmät häpyhuulet. 500€/kontaktiM48
Hyödyn siitä tuon pyytämäni informaation verran.
Se, miten käytän saamaani tietoa, on oma asiani eikä sisälly kauppaan.
M48
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, miten käytän saamaani tietoa, on oma asiani eikä sisälly kauppaan.M48
M48
Pidän mielessä. Noita on tosi vähän. Yksi tulee mieleen, mutta ei tullut kysyttyä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Pidän mielessä. Noita on tosi vähän. Yksi tulee mieleen, mutta ei tullut kysyttyä nimeä.
Ok, ymmärsin että sulla on Tinder-match ja viestittelyjä joten asia on helposti tarkistettavissa.
M48
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ok, ymmärsin että sulla on Tinder-match ja viestittelyjä joten asia on helposti tarkistettavissa.
M48
M48
Tinderissä on se etunimi ja ikä. Ei mua hirveästi kiinnosta muut tiedot. En omiakaan tietoja kummemmin jakele, vähän vaikeampi löytää mut jos se nainen sattuu olemaan varattu ja jää kiinni tms.
Sii joku ihastuminen oltava. En vain halua ketä hyvänsä miestä. En tajua kuinka miehet voivat olla ihan kenen kanssa vain.
En minäkään mitää kuuausien juttua tarvitse, mutta jos vaikka illalla tapaan hyvän niin a vot.
Niin aikoinaan miehenikin tapasin. Kauan sitten. Yhä natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Sii joku ihastuminen oltava. En vain halua ketä hyvänsä miestä. En tajua kuinka miehet voivat olla ihan kenen kanssa vain.
En minäkään mitää kuuausien juttua tarvitse, mutta jos vaikka illalla tapaan hyvän niin a vot.
Niin aikoinaan miehenikin tapasin. Kauan sitten. Yhä natsaa.
Olen mies, jota seksuaalisesti innostaa ehkä 1 nainen sadasta. Tuhannen joukossa noita olisi sitten 10. Ja kyllä, jos sattuisivat olemaan koolla samaan aikaan jossain niin voisin olla kenen tahansa kanssa heistä ilman tunnesuhdetta, kunhan synkkaa ihan kuin mukavien ihmisten kesken synkkaa muussakin, ei-seksuaalisviritteisess kanssa käymisessä. Voinko nyt siis olla "kenen kanssa tahansa"?
Seksi on parasta silloin kun aivot nyrjähtää mielihyvästä rakkaan saadessa orgasmin. Silloin kun tuottanut naiselleen suurimman nautinnnon mitä olemassa. Ilman syvää tunneyhteyttä se on mahdotonta. Ultimaalinen kliimaksi on kun tämä tapahtuu lasta siittäessä eläimen tavoin. Silloin nainen on oikeasti auki niin fyysisesti kuin henkisesti. Pelkät panot on yhtä tyhjän kanssa.
Kyllä se henkinen puoli on ihan ehdoton.
Olis tosi kurjaa olla naisen kanssa ja sitten
koittaa unohtaa koko nainen.
En tarvitse, pelkkään seksiin!
Vastenmielisten naisten kanssa en seksiä harrasta, tietysti.
Mutta on se seksi jotenkin parempaa kun on tunne mukana. Parempaa koska jonkun randomin kanssa se voi olla Parempaa fyysisesti. Parasta se on nyt vaimon kanssa.
Mun mielestä seksiä olisi hyvä kokeilla nuorena monenlaisten ihmisten kanssa, vaikka ne eivät mitään suuria rakkauksia olisikaan. Tai edes ihastuksia. Sitten kun se oikea osuu kohdalle, johon oikeasti rakastuu, voi sitoutua häneen täysillä. Itseä harmittaa, ettei nuorena uskallus riittänyt seikkailuihin. Nyt pitkään naimisissa olleena tunnen jääneeni jostakin paitsi, vaikka rakastan miestäni ja seksikin on hyvää.
N38
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parasta silloin kun aivot nyrjähtää mielihyvästä rakkaan saadessa orgasmin. Silloin kun tuottanut naiselleen suurimman nautinnnon mitä olemassa. Ilman syvää tunneyhteyttä se on mahdotonta. Ultimaalinen kliimaksi on kun tämä tapahtuu lasta siittäessä eläimen tavoin. Silloin nainen on oikeasti auki niin fyysisesti kuin henkisesti. Pelkät panot on yhtä tyhjän kanssa.
hyvin sanottu tai satuiltu kun hyvin huomaa ettet ole viriileintänuoruusaikaa ainakaan viettänyt. Et edes turunylioppilaskylässä missä mikään satuiluissasi ei olisi saanut mitään muuta osakseen kuin kännistä naurua kun tuollaistapaavinpallienrapsutteluu siinä korvakäytäviin vakavilla ilmein jokukoittaisi tyrkkää? pelkkä turhamoralisoiva satuilu on yhtä toimivaa kuin tyhjä ilma jota hengittää. olethan samaa mieltä? hyvä
Kyllä tarvitsen. Pelkkä jyystäminen ilman tunteita on...no, tunteetonta jyystämistä.
Kyllä se pienen kipinän aina vaatii.
En tarvitse. Alkukantainen intohimo ja halu molemmilla vain seksiin riittää. Etenkin alussa uusi suhde on sitä jännittävän kiihkeää molemminpuolista hakemista. Ilman erikseen edes puhuttu kumin käytöstä on se itsestään selvyys molemmille. 😋🔥
En ole koskaan tarvinnut naisilta muuta kuin seksiä. Useamman tapaamiskerran naisten kanssa he ovat sitten joskus luulleet kyseessä olevan suhde. Kun olen asian oikaissut jotkut ovat jääneet ja jotkut poistuneet. Saanti on ollut kohtalaisen hyvä koko elämäni. Nykyisenä saalistusmaastoina baarit ja Tinder ja AS ja XU. Suoraviivaista ja helppoa. En välitä onko vapaa vai varattu. Otan sen mitä saan. En jaksa kuunnella turhia puheita haluan vain panna. Nyt ikää 46 vuotta ja koskaan ei ole tullut sellaista naista vastaan johon olisin kiintynyt. Kerron aina avoimesti etten ole kiinnostunut kuin panosta tai pidemmästä panosuhteesta.
M46
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se henkinen puoli on ihan ehdoton.
Olis tosi kurjaa olla naisen kanssa ja sitten
koittaa unohtaa koko nainen.
Oletko varma että olet mies?
En tarvitse ihastumista saati rakastumista. Voisin jopa naida ihmistä jota jollain tasolla inhoaisin. Esim minulla oli todella epämukava nais esihenkilö. En yhtään tullut hänen kanssa toimeen. Yritin ajatella niin kuin äitini on opettanut. Ajattele pahoistakin ihmisistä niitä hyviä puolia. Noh...tässä tapauksessa hänenllä oli hurjan upea vartalo. Fantasioin jopa joskus että perkele jos käskytät niin käskytä panemaan....
Yhdessä oloon vaatiikkin sitten enemmän.