Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetko seksiin ihastusta tai rakkautta?

Vierailija
08.06.2023 |

Hesari kertoo ihmisten sosioseksuaalisista eroista, joita on tutkittu 1940-luvulta asti. Lyhyesti: sosioseksuaalisesti rajoittunut haluaa, että seksiin liittyy aina sitoumuksia ja tunnetason yhteyttä. Sosioseksuaalisesti rajoittamaton taas on halukas seksiin ilman romanttisia tunteita tai (emotionaalista) läheisyyttä.

Ihmisen sosioseksuaalisuus on jossakin määrin sisäsyntyistä, mutta myös henkilöhistorialla ja kiintymyssuhdemallilla voi olla vaikutusta. Myös ympäröivällä kulttuurilla (esim. mitä pidetään sopivana) on merkitystä. Tutkimuksen mukaan keskimäärin miehet haluavat enemmän seksiä kumppaneiden kanssa, joihin heillä ei ole tunnesidettä.

Miltä kuulostaa? Kumpaan ryhmään (vai välille) itsesi sijoittaisit?

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuuppaisi edes ilokaunotarta jos hän olisi inhottava, ihastuminen on aina aivan ehdoton edellytys rakastelemiselle.

Todennäköisesti tuuppaat joko vähän tai et ollenkaan.

Vierailija
102/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minä sitten olen? Olen viime aikoina polkenut järjestelmällisesti läpi Tinderistä 50 v nurkilla olevia naisia. Helppoja. Parilla peruskikalla (vähän kehua, huomiota ja kiinnostuksen esittämistä) antavat paljaalla ja laueta sisään ekalla tapaamisella. Suurin osa sängyssä aivan surkeita, vaikka omat kuvitelmat tuntuvat olevan ihan muuta. En tarvitse tunnetta, mutta kaipaan jotain mielikuvitusta/aloitteellisuutta myös naisen puolelta, ettei pano ole pelkästään kassien tyhjennys. Joku hieno termi tällekin "taipumukselle" varmaan löytyy.

Miksi teen tällaista. On kiva kaataa. Ja välillä löytyy sellainen yksilö, joka oikeasti sytyttää. Sitä voi polkaista sitten muutaman kerran lisää. Etukäteen ei tiedä ulkonäöstä, mikä tantta osoittautuu pedoksi sängyssä. Useimmiten ei.

Ne naiset ne naiset. Oli ikää 18 tai 100 niin kuuntelemalla ja esittämällä kiinnostu

Käsi pois housuista, Kalevi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse enkä halua sekundäärisuhteessa romanttista ulottuvuutta.

Sivusuhde, panokaveri mitä nimeä käytetäänkin, on kiimaa, kiihkoa fyysistä läheisyyttä. Jos romanttisia tunteita uhkaa tulla mukaan, on suhde lopetettava. Rakastaminen kohdistuu vain ja ainoastaan aviopuolisoon.

M39

Näköjään. Hah.

Vierailija
104/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minä sitten olen? Olen viime aikoina polkenut järjestelmällisesti läpi Tinderistä 50 v nurkilla olevia naisia. Helppoja. Parilla peruskikalla (vähän kehua, huomiota ja kiinnostuksen esittämistä) antavat paljaalla ja laueta sisään ekalla tapaamisella. Suurin osa sängyssä aivan surkeita, vaikka omat kuvitelmat tuntuvat olevan ihan muuta. En tarvitse tunnetta, mutta kaipaan jotain mielikuvitusta/aloitteellisuutta myös naisen puolelta, ettei pano ole pelkästään kassien tyhjennys. Joku hieno termi tällekin "taipumukselle" varmaan löytyy.

Miksi teen tällaista. On kiva kaataa. Ja välillä löytyy sellainen yksilö, joka oikeasti sytyttää. Sitä voi polkaista sitten muutaman kerran lisää. Etukäteen ei tiedä ulkonäöstä, mikä tantta osoittautuu pedoksi sängyssä. Useimmiten ei.

Ne naiset ne naiset. Oli ikää 18 ta

Totuus osui ja upposi viimein kottaraisen linnunaivoihin

Vierailija
105/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse romanttisia tunteita, kun sellaisia minulla ei juuri koskaan olekaan ketään kohtaan, mutta ilman pitkän parisuhteen rakentamaa luottamusta en kyllä pysty nauttimaan.

Vierailija
106/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin herkkä rakastumaan vieraaseenkin naiseen. Vähän kun juttelee ja flirttailee, niin siitä se lähtee. Niin voi käydä vaikka netin kautta, jos henkilöstä ennestään jotain tietää. Onneksi en kuitenkaan ole retkahtanut seksiin asti .  varjelus varmaan

Vierailija
107/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin herkkä rakastumaan vieraaseenkin naiseen. Vähän kun juttelee ja flirttailee, niin siitä se lähtee. Niin voi käydä vaikka netin kautta, jos henkilöstä ennestään jotain tietää. Onneksi en kuitenkaan ole retkahtanut seksiin asti .  varjelus varmaan

Olet siis aivoiltasi nainen

Vierailija
108/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle joten rajoittamaton

Vierailija
109/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan rakastua ensin, sitten vasta seksiä. Tuntisin olevani prostitoitu, jos lähtisin seksisuhteeseen ilman eroottista vetovoimaa.

Olen kyllä ollut pari kertaa yhden illan/yön seksitouhussa, mutta silloinkin tunsin vastustamatonta vetovoimaa partneriin, eli rakastuin silmittömästi. Aamulla en enää ollut rakastunut, enkä halunnut minkäänlaista läheisyyttä sen yön jälkeen.

Vierailija
110/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.Tissit ja pillun tarvitsee.

Vierailija
111/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ihastumista ja viehtymystä tarvitsen, mutta sellainenhan voi syttyä nopeastikin.

Vierailija
112/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis aivoiltasi nainen

Hetero mies olen ja naiset kiinnostaa aivoja ! 

Vierailija
113/170 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta kyllä. Ilman sitä en tunne seksuaalista vetovoimaa. Rakkautta ei tarvi olla, se on aika vieras juttu mulle muutenkin.

Vierailija
114/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen Tallinnan laivalle selvinpäin panemaan jotain päitynyttä akkaa, mikäli häntä kiinnostaa.

Vierailija
115/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte,kun mahdollisuuden. Ja ei tarvi yhtä miestä,kaksi sopii hyvin kunhan on halu ja mies.

Vierailija
116/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on minusta eri asia kuin itse aloituksessa. Voihan tunnetta olla muutakin kuin ihastuminen ja rakastuminen. 

Vierailija
117/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia.

Vierailija
118/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ei tarvitse ihastusta eikä rakkautta, villi kiima molemmilla osapuolilla takaa hyvän seksin.

Rakkauteen tarvitaan ihastusta ja huimaa seksiä. Silloin seksikin on kaikkein parasta.

Mies 45v, aviossa 20v

Vierailija
119/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pystyn harrastamaan ilman sen kummempia tunteita mutta orgasmiin miehen kanssa tarvitsen sen, että on jotain tunteita mukana. 

N30

Vierailija
120/170 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä häiritsee vaan nämä rakkaushöpinät. Ihmisten keksimä juttu, siksi sitä on arvuuteltu läpi ihmiskunnan historian. Lisääntymisen varmistumiseen tarvitaan aikaa ja turvallisuutta niin siksi uros ja naaras viihtyvät yhdessä ja paapovat toisiaan.

Koko sana ärsyttää. Rakkaus on typerä keksitty termi sille että naisenkin tekee mieli seksiä. On olemassa vain himoa ei mitään muuta. 

Mutta himo aina kohdistuu joillakin tavoin, meillä kaikilla on kriteerit joiden mukaan valitsemme rakastelukumppanimme, riippumatta suhteen ennakoidusta kestoajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä