Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!
Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...
Kommentit (284)
Laiha nainen on hot, mutta kyllä normaalipainoinenkin kelpaa. Niin ja normaalipainoinen ei tässä tarkoita sitä, että on 10 kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaapitääolla kirjoitti:
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Sellainen "valtavat ripset - töröhuulet" nainen vetoaa toki osaan miehistä mutta ei todellakaan 90 prosenttiin. Ehkä se on joku alaluokan kauneusihanne mutta ei todellakaan koko kansan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli Etelä-Suomessa sijaitsevalla kävelyreitillä vastaan kolme nättiä 25-30 v. naista. Heistä pantavímman näköinen oli se paksuin. Hetkeäkään epäröimättä. Olisiko ollut 170 cm/ 80 kg?
Itse olen nainen mutta sanon oman mielipiteeni silti. Mun mielestä kaunein nainen on sellainen, jolla on vähän muotoja, muodokkaat reidet ja vatsa, ei kuitenkaan mikään tynnyri-tai makkaravatsa.
Laihat naiset, joilla ei oo muuta kuin luuta ja nahkaa ei oo kauniita eikä pantavia.
Millainen on muodokas vatsa joka ei ole tynnyri- tai makkaravatsa?
Erityisen näyttävä ulkonäkö varmaan aiheuttaa kiinnostuksen kasvua silloin jos siinä kokonaisuudessa ei sitten muuten ole kauheasti kehumista. Vanha suomalainen sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee" muuttu varsin järkeenkäyväksi jos ajattelee sen tarkoittava nimenomaan henkisesti rumia.
Ehkä sulla rasva ei jakaudu otollisesti. Tai pukeutuminen ei suosi hieman pyöreämpää muotoa.
Iso takapuolihan on ollut nyt muodissa. Ja isot tissit on olleet aina
Mun bmi oli vuosia 25. Liikuin päivittäin, söin terveellisesti jne. mutta miehistä olin liian läski. :) Itselleni tuo oli sellainen hyvinvointipaino, joka pysyi yllä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Inselit vastaanottais kiitollisuudesta itkien kenen tahansa naisen suosion, mutta ei sellaisesta miehestä mihinkään ole.
Rakasta itseäsi, älä piittaa paskiaisista jotka eivät pysty rakastamaan. Ne haĺuaa vain kontrolloida ja kiduttaa.
Eiväthän inselit iloisia ja kiitollisia ole, vaikka nainen lähestyisikin. Vaan katkera, jos joutuu tyytymään siihen tavalliseen naiseen eikä saanutkaan sitä kauneinta teinityttöä josta haaveili. Saa sitten nainen kuulla jatkuvaa lyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen näyttävä ulkonäkö varmaan aiheuttaa kiinnostuksen kasvua silloin jos siinä kokonaisuudessa ei sitten muuten ole kauheasti kehumista. Vanha suomalainen sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee" muuttu varsin järkeenkäyväksi jos ajattelee sen tarkoittava nimenomaan henkisesti rumia.
Voi olla myös niin, että näyttävän ulkonäön lisäksi on kokonaisuuskin kunnossa. Ihan samalla tavalla "hyvin varustellut" miehet myös voivat osata käyttää sitä vehjettään. Tosin itselleni ei ole vielä pienimunaisena koskaan selvinnyt, että miten sitä sitten oikein pitäisi käyttää "oikein". Ihan samalla tavalla pienellä ja isolla munalla tökitään reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Sellainen "valtavat ripset - töröhuulet" nainen vetoaa toki osaan miehistä mutta ei todellakaan 90 prosenttiin. Ehkä se on joku alaluokan kauneusihanne mutta ei todellakaan koko kansan.
Ei se feikki välttämättä ole tuollainen kuin kuvailit eli ei mikään turbohuuli, mutta kuitenkin huulitäytettä löytyy sen verran, että se vaikuttaa ulkonäköön. Tukka on pitkä, kiiltävä ja sileä, mutta oma tukka on ehkä hädin tuskin olkapäille. Sit tietysti kirurgilla paranneltu kasvonpiirteitä.
Just esim ariana grande on sellainen mitä tarkoitan. Jos laitetaan vierekkäin hänen before ja after kuvat niin varmasti suurin osa miehistä pitää tätä jälkimmäistä parempana. Ja jos laitetaan vierekkäin ariana nykyisin ja luonnollinen grace kelly, niin suurin osa pitää arianaa paremman näköisenä, vaikka onkin feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli Etelä-Suomessa sijaitsevalla kävelyreitillä vastaan kolme nättiä 25-30 v. naista. Heistä pantavímman näköinen oli se paksuin. Hetkeäkään epäröimättä. Olisiko ollut 170 cm/ 80 kg?
Itse olen nainen mutta sanon oman mielipiteeni silti. Mun mielestä kaunein nainen on sellainen, jolla on vähän muotoja, muodokkaat reidet ja vatsa, ei kuitenkaan mikään tynnyri-tai makkaravatsa.
Laihat naiset, joilla ei oo muuta kuin luuta ja nahkaa ei oo kauniita eikä pantavia.
Millainen on muodokas vatsa joka ei ole tynnyri- tai makkaravatsa?
Olen eri, mutta plusmalleilla on juuri sellaisen vartalot. Vatsa on ympärysmitaltaan suurempi, ja on lantion ja vyötärön välillä eroa, mutta ei kuitenkaan makkaroita eikä vatsa pullota ulospäin.
Esim. Ashley Graham uimapukumallina.
Itselläni on ruma vatsa, tulee makkaroita heti kun lihon parikin kiloa. Ja sitä on myös arvosteltu ja haukuttu. En siis enää vartaloani viitsi kenellekään näyttää.
Noh, itse piti hankkia maisterin paperit, hyväpalkkainen työpaikka, lisää lihaksia jne jotta alkoi naisia kiinnostamaan. 6 vuotta meni projektissa. Nyt on työ mikä ei kiinnosta mutta on edes vähän kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole laiha, mutta kyllä miehiä on kiinnostanut. Varman nätti naama ja että vartalo on tiimalasimuotoa vaikka onkin pyöreä
Ja varmaan moni muukin asia. Mukava, hauska ja luotettava on aina parempi kuin kiukkuinen, tosikko ja epärehellinen.
Itse en ulkonäön mukaan katsele ja ihaile naisia. En halua, että kaikenlaiset, myös varatut saa nauttia huomiosta. Ja lisäksi se, että en halua ulkonäön mukaan valita kumppania. Painolla voi olla vaikutusta miesten naismakuun ja siihen vaikuttaa myös kauniit kasvot. Pullukkakin käy, jos on nätin näköinen.
Kauneutta on sanottu naisen tärkeimmäksi ominaisuudeksi enkä yhtään epäile tätä, kun ihmisiä kuuntelee esim tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Ei se feikki välttämättä ole tuollainen kuin kuvailit eli ei mikään turbohuuli, mutta kuitenkin huulitäytettä löytyy sen verran, että se vaikuttaa ulkonäköön. Tukka on pitkä, kiiltävä ja sileä, mutta oma tukka on ehkä hädin tuskin olkapäille. Sit tietysti kirurgilla paranneltu kasvonpiirteitä.
Just esim ariana grande on sellainen mitä tarkoitan. Jos laitetaan vierekkäin hänen before ja after kuvat niin varmasti suurin osa miehistä pitää tätä jälkimmäistä parempana. Ja jos laitetaan vierekkäin ariana nykyisin ja luonnollinen grace kelly, niin suurin osa pitää arianaa paremman näköisenä, vaikka onkin feikki.
Paljonko tuollaisia nyt oikeasti on Suomessa? En tunne yhtään nuorta naista joka olisi itseään leikkauttanut ja oikein hyvin ovat mukavat luonnollisen perusnätit naiset miehille kevanneet.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että miehet rakastuu ensi kerran niin lapsina ja esiteineinä- ihannekuvaksi muodostuu tuollainen laiha lapsinainen.
Naiset eivät samalla tavalla koe rakkautta ja romanttisuutta kuin miehet ja siksi eivät ymmärrä miehiä.
Naisten välittäminen huolenpitoa ja hoivaamista mutta miehille evoluutio kehittänyt romanttisen rakkauden että mies pysyisi lastensa äidin luona heitä raviten ja turvaten.
Wtf?!
No niistä useista miehistä kenen kanssa olen seukannut/ säätänyt niin yksi on ilmaissut tykkäävänsä että on " lihaa luiden pääl."
Muut on kiitelleet että olen hoikka ja sporttinen , suurin osa saattaa lihavan naisen nähdessään mainitakin että onpa tuolla tullut syötyä. En kommentoi onko fiksua vai ei mutta kyllä se niin on että 9 / 10 miehestä tykkää hoikista ja normaaleista.
Kyllä lihavuus tuo itsellekin mieleen vähän reppanan.
Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Just esim ariana grande on sellainen mitä tarkoitan. Jos laitetaan vierekkäin hänen before ja after kuvat niin varmasti suurin osa miehistä pitää tätä jälkimmäistä parempana. Ja jos laitetaan vierekkäin ariana nykyisin ja luonnollinen grace kelly, niin suurin osa pitää arianaa paremman näköisenä, vaikka onkin feikki.Paljonko tuollaisia nyt oikeasti on Suomessa? En tunne yhtään nuorta naista joka olisi itseään leikkauttanut ja oikein hyvin ovat mukavat luonnollisen perusnätit naiset miehille kevanneet.
Onhan tästä uutisoitu että kauneusleikkausten määrä on Suomessa(kin) viime vuosina noussut. Itse tiedän useamman jotka ovat käyneet leikkauttamassa nenän.
Jos et tiedä yhtään nuorta naista joka olisi ottanut huulitäytteitä, sitten otantasi taitaa olla aika pieni. Näitä on nykyään about joka toisella, jos puhutaan ikäluokasta 20-30.
Ei ole pakko laihduttaa, siitä on todisteena 100+ kiloinen pyöreä ystäväni josta miehet eivät voi pitää näppejään erossa. Hänellä tosin onkin iloinen, inspiroiva ja mukaanlähtevä persoona.
Miehillä on sama juttu. Naisetkin alkavat karsastaa jos mies lihoo. Itselläni kasvot pyöristyvät kun lihon ja selvästi huomaa, etteivät naiset enää huomioi minua. Sitten kun laihdutan, alkaa naiset heti flittailla ja katsella pidempään minua.