Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!
Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...
Kommentit (284)
Ei tikuksi, vaan treenaa seksikäs kroppa. Tikkukin tietty paras, mitä tämä nykyään niin yleinen valasmalli. En tunne yhtäkään miestä, ketä kiinnostais lihavia katella.
Minua ei tikut kiinnosta.Runsaat muodot olla pitää.
Yksikin hengenvaarassa hoippuva lihava diabeetikkonainen oli kiinnostunut vain miesten huomiosta eikä löytänyt mitään muita syitä laihdutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko laihduttaa, siitä on todisteena 100+ kiloinen pyöreä ystäväni josta miehet eivät voi pitää näppejään erossa. Hänellä tosin onkin iloinen, inspiroiva ja mukaanlähtevä persoona.
Ohis. Miten mä voisin saada tollasen persoonan? Oon vaan liian ujo enkä mikään innostuva. Oon ulkonäöltä aika tavis eli se ei ole se este mutta oon liian tylsä miehille.
Älä ota ihmistä, jolle painosi on noin tärkeä. Kaiken kokoisille löytyy kyllä kiinnostuneita. Vaikka olen ujo introvertti, joka ei viihdy missään menoissa niin mulla on kiinnostuneita yli 10 miehissä, joita tunnen jotain kautta. BMI mulla sairaalloisessa ylipainossa. Ovat tunteitaan tunnustaneet ja pyytämättä auttaneet asioissa, joihin en ole edes ennättänyt kieltäytyä. Esim. poissaollessa kotoani oli eräs asia pihalta korjattu jne. Kiinnostusta löytyy kyllä ja olen vielä parisuhteessakin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaapitääolla kirjoitti:
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Luonnonkauneus vetää puoleensa tasapainoisia ihmisiä, joilla on hyvä itsetunto.
Feikin huomaa kyllä ja taustalla oleva huono itsetunto sekä tarve miellyttää niin vetää puoleensa taas vähemmän tasapainoisia ja muita ihmisiä arvostavia ihmisiä.
Mä olen luonnonkaunis, hoikka ja timmi. Silti vedän puoleeni pinnallisia miehiä, joita en kyllä luonnehtisi sanalla tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Sellainen "valtavat ripset - töröhuulet" nainen vetoaa toki osaan miehistä mutta ei todellakaan 90 prosenttiin. Ehkä se on joku alaluokan kauneusihanne mutta ei todellakaan koko kansan.
Ei se feikki välttämättä ole tuollainen kuin kuvailit eli ei mikään turbohuuli, mutta kuitenkin huulitäytettä löytyy sen verran, että se vaikuttaa ulkonäköön. Tukka on pitkä, kiiltävä ja sileä, mutta oma tukka on ehkä hädin tuskin olkapäille. Sit tietysti kirurgilla paranneltu kasvonpiirteitä.
Just esim ariana grande on sellainen mitä tarkoitan. Jos laitetaan vierekkäin hänen before ja after kuvat niin varmasti suurin osa miehistä pitää tätä jälkimmäistä parempana. Ja jos laitetaan vierekkäin ariana nykyisin ja luonnollinen grace kelly, niin suurin osa pitää arianaa paremman näköisenä, vaikka onkin feikki.Paljonko tuollaisia nyt oikeasti on Suomessa? En tunne yhtään nuorta naista joka olisi itseään leikkauttanut ja oikein hyvin ovat mukavat luonnollisen perusnätit naiset miehille kevanneet.
Onhan tästä uutisoitu että kauneusleikkausten määrä on Suomessa(kin) viime vuosina noussut. Itse tiedän useamman jotka ovat käyneet leikkauttamassa nenän.
Jos et tiedä yhtään nuorta naista joka olisi ottanut huulitäytteitä, sitten otantasi taitaa olla aika pieni. Näitä on nykyään about joka toisella, jos puhutaan ikäluokasta 20-30.
Varmasti on jos puhutaan tietyistä "piireistä". Ei se kuitenkaan ole mikään koko kansan juttu kuten eivät kauneusleikkauksetkaan.
Nämä erilaisia instabimboja fanittavat naiset ovat ihan oma ryhmänsä ja heidät sitten erottaa ulkonäöstä aika nopeasti.
Joo saman oon huomannut. 18 vuotiaana kun kävin tikkulaihan kaverini kanssa baarissa niin hän sai koko ajan miehiltä huomiota. Ihmettelin mikä hänessä vetoaa ja monet tuttuni miettivät onko hänellä anoreksia. Minulla sen sijaan on tiimalasivartalo eli minimaalinen vyötärö mutta muhkea peppu ja en kovinkaan paljon herätä kiinnostusta. Eikös miesten pitäisi kiinnostua tiimalasivartaloista ja muodoista enemmän?
N26
Vierailija kirjoitti:
Joo saman oon huomannut. 18 vuotiaana kun kävin tikkulaihan kaverini kanssa baarissa niin hän sai koko ajan miehiltä huomiota. Ihmettelin mikä hänessä vetoaa ja monet tuttuni miettivät onko hänellä anoreksia. Minulla sen sijaan on tiimalasivartalo eli minimaalinen vyötärö mutta muhkea peppu ja en kovinkaan paljon herätä kiinnostusta. Eikös miesten pitäisi kiinnostua tiimalasivartaloista ja muodoista enemmän?
N26
Voi myös olla (huiihhh) että pään sisällöllä on myös merkitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Voi myös olla (huiihhh) että pään sisällöllä on myös merkitystä!
Mistä miehet tietää näiden tikkulaihojen naisten pään sisällön kun valkkaa kenelle jutella? Tämä nainen ei ainakaan fiksu ollut eikä mennyt edes opiskelemaan mitään.
Ylipainon voi korvata sillä, että nielee mällit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko "joitakin vuosia sitten" avainsana.
Jos luit aloituksen niin kerroin, että ennen tätä yhtä laihaa kauttani (eli nuorempana) olin yhtä lihava kuin nyt ja silloin olin myös ilmaa miehille.
No miksei laihempana kautena tavatuista miehistä kukaan jäänyt rinnalle?
Olivat alkoholisteja. Kuka sellaista katselee?
Laihempana sait juopoilta huomiota, nyt et enää saa, ja kaipaat sitä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Sellainen "valtavat ripset - töröhuulet" nainen vetoaa toki osaan miehistä mutta ei todellakaan 90 prosenttiin. Ehkä se on joku alaluokan kauneusihanne mutta ei todellakaan koko kansan.
Ei se feikki välttämättä ole tuollainen kuin kuvailit eli ei mikään turbohuuli, mutta kuitenkin huulitäytettä löytyy sen verran, että se vaikuttaa ulkonäköön. Tukka on pitkä, kiiltävä ja sileä, mutta oma tukka on ehkä hädin tuskin olkapäille. Sit tietysti kirurgilla paranneltu kasvonpiirteitä.
Just esim ariana grande on sellainen mitä tarkoitan. Jos laitetaan vierekkäin hänen before ja after kuvat niin varmasti suurin osa miehistä pitää tätä jälkimmäistä parempana. Ja jos laitetaan vierekkäin ariana nykyisin ja luonnollinen grace kelly, niin suurin osa pitää arianaa paremman näköisenä, vaikka onkin feikki.Paljonko tuollaisia nyt oikeasti on Suomessa? En tunne yhtään nuorta naista joka olisi itseään leikkauttanut ja oikein hyvin ovat mukavat luonnollisen perusnätit naiset miehille kevanneet.
Onhan tästä uutisoitu että kauneusleikkausten määrä on Suomessa(kin) viime vuosina noussut. Itse tiedän useamman jotka ovat käyneet leikkauttamassa nenän.
Jos et tiedä yhtään nuorta naista joka olisi ottanut huulitäytteitä, sitten otantasi taitaa olla aika pieni. Näitä on nykyään about joka toisella, jos puhutaan ikäluokasta 20-30.Varmasti on jos puhutaan tietyistä "piireistä". Ei se kuitenkaan ole mikään koko kansan juttu kuten eivät kauneusleikkauksetkaan.
Nämä erilaisia instabimboja fanittavat naiset ovat ihan oma ryhmänsä ja heidät sitten erottaa ulkonäöstä aika nopeasti.
Kuitenkin tällaiset naiset ovat kaikista suosituimpia. Jos miehellä on valinnanvaraa, valinta kohdistuu käytännössä aina noihin naisiin.
Siinä sitten ihmettelevät mistä lapselle periytyi niin järkyttävän ruma nenä kun kummallakaan vanhemmalla ei ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
N26
Mä kävin 19-vuotiaana oikeasti anorektisen kaverini kanssa baarissa ja minä sain miehiltä huomiota, hän ei. Toki olin itsekin tuolloin superhoikka mutta kuitenkin normaalipainoinen, kaverini rinnalla isokokoinen. N28
Ei mun ainakaan tarvinnut vaan se riitti että olen taas normaalipainoinen (161/57) ja ihan suhtkoht kiinteäkin, koska liikun tätä nykyä todella paljon.
Ei minunkaan tarvinnut laihduttaa kuin 5 kg ja naisten katseet lisääntyivät huomattavasti. Naamasta lähti pyöreys. Ihan samalla tavalla naiset ovat näköjään pinnallisia.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan tarvinnut laihduttaa kuin 5 kg ja naisten katseet lisääntyivät huomattavasti. Naamasta lähti pyöreys. Ihan samalla tavalla naiset ovat näköjään pinnallisia.
M
Ilmeisesti olet aika lyhyt jos viiden kilon painonpudotus näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ilmeisesti olet aika lyhyt jos viiden kilon painonpudotus näkyy.
173. Paino oli juuri siinä kriittisellä rajalla, että naamaläskit lähtee, kun laihduttaa sopivasti. 71 kilosta 66 kiloon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne miehet ei enää vain yksinkertaisesti mahtuneet pörräämään ympärilläsi?
Laihduta vain oman terveytesi vuoksi jos siihen päädyt.
Aina mahtoo pörräämään iso naisen ympärille.
Johan sen gravitaatio vangitsee heikommat miehet
mieltymyksensä kullakin, ihan kiva että tykkäät pehmeydestä
mutta mikä pakko sun on samaan hengen vetoon haukkua hoikempia naisia? jos ne ei kerta edes kiinnosta sua, niin miksi mollaat?