Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!

Vierailija
04.06.2023 |

Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...

Kommentit (284)

Vierailija
121/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun bmi oli vuosia 25. Liikuin päivittäin, söin terveellisesti jne. mutta miehistä olin liian läski. :) Itselleni tuo oli sellainen hyvinvointipaino, joka pysyi yllä itsestään.

NO mikä on paino nyt?   ja jos muuttunut, niin miten tuo tapahtui ?

Vierailija
122/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko laihduttaa tikuksi todellakaan. Voi jättää väliin miehet. Tai jos ei matchaa, ei mene yhteen, jossain muualla sitten. Kokonaan ilman ravinteita ei ole vaihtoehto naisille, joku normaali elämä saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joitain vuosia sitten"

"Vähän pyöreä"

Eli joitain vuosia sitten massaa oli 10kg vähemmän, ja siitäkin suhteessa isompi osuus  peffassa/reisissä.

Nyt olet lihonut ja massaa on siirtynyt sektorille vatsa/vyötärö.

Yksikään "vähän pyöreä" nainen ei ole 10kg hoikempana laiha. Älä valehtele itsellesi.

Vierailija
124/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joitain vuosia sitten"

"Vähän pyöreä"

Eli joitain vuosia sitten massaa oli 10kg vähemmän, ja siitäkin suhteessa isompi osuus  peffassa/reisissä.

Nyt olet lihonut ja massaa on siirtynyt sektorille vatsa/vyötärö.

Yksikään "vähän pyöreä" nainen ei ole 10kg hoikempana laiha. Älä valehtele itsellesi.

mikäs sun persettäsi pistelee? kantisi ehkä pissata pää tyhjäksi ennen kun avaa suunsa

Vierailija
125/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta, jos et halua, älä ainakaan tikuksi. Löytäisit vaan pinnallisia urpoja seuraksesi. Et kai halua seurustella sellaisen kanssa?

Vierailija
126/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi v...u että tästä aiheesta JAKSETAAN JAUHA P...AA

Ei. Ei tarvitse. Makuja on monia. Ja nyt turpa kiinni.

Tämä

Hyvää yötä

Vierailija
127/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen havainto kuin sinulla ap. Olin vuosia noin 63-65 kg eivätkä miehet juurikaan katselleet. Kun laihduin noin 12 kg, miehet alkoivat katsella aivan eri tavalla ja se oli tosi outoa. Oman kokemukseni mukaan siis miehet todella pitävät laihemmista naisista, vaikka niin moni mies sanoo että "on kiva kun on vähän muotoja ja pehmeyttä". 

Tämä on siis havaintoni. Itse en miesten katseita tarvitse enkä niistä välitä. En koe niitä mitenkään imartelevana, pikemminkin päinvastoin. Odotan sitä että olen niin vanha ettei miesten tarvitse enää tuijotella. 

Vierailija
128/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tykkäykset kolminkertaistui kun laihduin 20kg. Pullukkana edes pullukat tai lyhyet miehet eivät minusta oikein innostuneet. Hoikempana jokainen mies olisi halunnut toisille treffeille. No mä sit pudotin ne tapit ja pullukat, sillä eipä ne olleet yhtään armollisempia mua kohtaan silloin aiemmin.

Vierailija
129/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jos ei halua. Mä laihduin muuten vaan, mutta olihan sillä kyllä iso vaikutus deittailuun. Mutta edelleenkin miehet haluaa pelkkää seksiä loppujen lopuksi. Ihan sama onko mies beta vai alfa. Evvk koko tinder enää.

Vierailija
130/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin paksuimmillani kuin ilmaa miehille. Ei kukaan kiinnittänyt mitään huomiota. Paitsi tosi lihavat miehet. Kun paino oli painoindeksin sisällä ja lihasta paukuteltu sopivasti salilla, niin jo vaan alkoi miehet huomaamaan ihan tavallisissa ruokakaupoissakin. Eli kyllä painolla on väliä. Oma mies onneksi arvostaa laihana, paksuna ja kaikissa muodoissa siltä väliltä.

Vierailija
131/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus sama kuin ap:lla. Parikymppisenä olin lievästi ylipainoinen. Kukaan mies ei kiinnostunut.

Kolmenkympin tietämillä paino oli normaalin alarajoilla ja miehiä enemmän kuin tarpeeksi.

Nyt taas ylipainon puolella, eikä kukaan edes kahdesti katso.

Naamassa ei ole vikaa ja kilot kertyvät muualle kuin keskivartaloon. Tyylikin pysynyt aika samana aina, luonnollisena.

Kiloista se on pitkälti kiinni, mutten itsekään toisaalta ottaisi lihavaa miestä, että yurha valittaa.

Vierailija
132/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha tai hoikka voittaa paksun perhosen mennen

tullen, sanovat mitä sanovat. Fetissit on asia erikseen.

Sukupuolesta riippumatta sellainen sopivan jäntevä ja toiminnallinen ruumiinrakenne lähentelee ihannetta.

Lihavuus kun ei ole biologisesti nähden normaali tila.

Vierailija
133/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin isoa naista olekaan ettei miehille kelpaisi. Pulleana ei ehkä ole mahdollisuutta vatsalihashunkseihin mutta tavallisiin kivoihin miehiin kyllä. Suurin syy mainitsemaasi ilmiöön on se, että ajat ovat muuttuneet.

Jos naisella on iso maha (ei siis raskaudesta johtuva vaan ylipainosta) niin ei todellakaan kelpaa kenellekkään. Lihavuus naisella on muutenkin turnout. Silloin kun mulla oli ehkä korkeintaan 10 kg yli normaalin painon, sain jo miehiltä kommentteja siitä miten lihava olen ja että kannattaisi laihduttaa jne. "Sä oot muuten kyl tosi kiva mut sä oot vähän liian pyöree" ja juttu loppui siihen. Mies oli itse ensinnäkin tosi lyhyt ja hiusraja oli alkanut jo pakenemaan. Mutta miehillähän on varaa arvostella naista, vaikka olisivat itse minkä näköisiä tahansa.

Vierailija
134/284 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako miehiä laiha nainen aviopuolisona, mutta käydään pan...emassa sitten mitä tahansa muuta ja kiinni otettavampaa kuin oma irvistelevä mitään syömätön heinäseiväsvaimo?

Pullukka saattaa olla helppo ja tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
135/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan pyöreä. Saan aina miehiltä pitkiä katseita kaupassa. Ostoskärryssäni on paljon herkkuja, olen hyvä laittamaan ruokaa ja tykkään leipoa.

Se näkyy hiukan päältä, että tykkään ruuasta ja ruuanlaitosta.

Muuten urheilen monta kertaa viikossa ja olen nätti.

Vierailija
136/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Kyllä lihava kaljamahainen ukko sinut huolii, mutta hoikalle urheilijatyypille sinä et kelpaa.

Vierailija
137/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huomannut, että laihempana kelpaat ja jos asia on itsellesi suuri ongelma, niin sitten varmaan kannattaa hieman laihduttaa. 

Vierailija
138/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ite 41v mies ja mulle kelpaa vaan hoikka nainen.

Naisen pitää olla 20-25 vuotias ja mitoiltaan vaikka 165/55 eikä mt ongelmia saa olla.

M41

Vierailija
139/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi on tällä hetkellä 25.1 ja saan olla täysin näkymätön, mikä on tietysti hyvä juttu näin kesä aikaan. Saa liikkua rauhassa.

Vierailija
140/284 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihat naiset kiinnosta miehiä. Naisella pitää olla muotoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä