Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!
Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on miehelle näyttelyesine. Kaunsista hoikkaa naista on kiva esitellä kavereille. Lihavuus näyttää jotenkin säälittävältä ja hassulta? Tänään iltalehdessä joku nuori nainen kertoo laihtuneensa 60 kiloa, miksi ei rehellisesti kerro olleensa lihavuusleikkauksessa-enpä usko noihin muutin ruokailutapojani-satuihin. Ja totuus on sekin, että läskien kantaminen lisää vaivoja selässä,lonkissa, polvissa ja nilkoissa.
Lihavuus ei vain ole terveellistä, ja suurin osa naisista on läskejä.
Ei voi mitään.
Halpaapitääolla kirjoitti:
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.
Tää on kyllä totta. Nykyään miehet haluavat jonkun muovisen Ariana Granden. Luonnonkauneutta ei juurikaan arvosteta.
pyöreä punkero kävelee prismassa kohti minua raita verkkareissa. raita verkkarit valuvat kokoajan ja niitä nostellaan jatkuvast.i neiti ostaa lihapiirakoita ja nostelee raitaverkkareita ja jatkaa kävelyä. toisella hyllyjen välillä tulee neiti vastaa millä hyvä kroppa ja farkut.farkut pysyvät vyöllä ylhäällä ja vaatteet muutenkin siistit hiukset pitkät ja hoidetut. miehet katsoivat jälkimmäistä naista. niin minäkin.
Ensin pitää laihduttaa sitten ottaa täytteitä naamaan, takamukseen, uudet rinnat, huulet, tekotukka/ripset/kynnet ja tyhmä ilme.
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.
Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Minkä kokoinen oikeasti olet, siis pituus ja paino? Puhut kymmenestä liikakilosta ja sanot olevasi joku mid-size niin tästä on aika vaikea hahmottaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Menneitä on ajat milloin miehet suosivat fiksuja ja elegantteja naisia kuin Grace Kelly.Naisethan tuollaisia arvostaa,ei miehet edes huomaa jotai ripsiä tai kynsiä.
Eivät välttämättä huomaa jotain yksittäisiä asioita, mutta feikki kokonaisuus miellyttää heidän silmäänsä enemmän. Laitetaan vierekkäin feikki"kaunotar" ja luonnonkaunis niin miehistä varmasti 90% pitää sitä feikkiä kuumempana.
Kyllä moni mies ihan myöntää, että heidän makunsa on ns muovinen. Juhlapuheissa höpötetään luonnollisuudesta, mutta todellisuudessa leikelty, täytetty ja totaalisen feikki kiinalainen androgyyni on se, mille salko nousee.
Eikös pitkät hiukset ole miehille se must?
Kuulostat sekä nuorelta (nuoremmat miehet on ulkonäkökeskeisempiä myös) että vähän yksinkertaiselta. Miksi edes haluaisit kiinnostaa miehiä, joita kiinnostaa vain ja ainoastaan hoikka vartalo?
Mulle olisi ollut niin monta ottajaa viimeksi, että sain ihan itse valita. 170/68 olin silloin, kroppa todella ruma (ei todellakaan tiimalasia), kasvot nätit. Tosin ne miehet sitten 40-48v kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
pyöreä punkero kävelee prismassa kohti minua raita verkkareissa. raita verkkarit valuvat kokoajan ja niitä nostellaan jatkuvast.i neiti ostaa lihapiirakoita ja nostelee raitaverkkareita ja jatkaa kävelyä. toisella hyllyjen välillä tulee neiti vastaa millä hyvä kroppa ja farkut.farkut pysyvät vyöllä ylhäällä ja vaatteet muutenkin siistit hiukset pitkät ja hoidetut. miehet katsoivat jälkimmäistä naista. niin minäkin.
Kuule, naiset eivät ole olemassa miehiä varten.
Melko lylleröitä verkkareissa ovat CardiB ja Kim Kardashian.
Heillä lisäksi peruukki. Miehille myydään (putkiaivot) mielikuvaa ja fantasiaa, isojen poikien satuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös pitkät hiukset ole miehille se must?
Kyllä mutta onneksi senkin saa nykyään kaupasta. Sillähän ei ole miehille väliä onko tukka oma vai ei.
Jos tunkiolta reväistylle sialle laitetaan viimeisen päälle ripset ja peruukki niin miehet menevät lakoon. Näin naisten mielestä.
Eivät kai he tikkua halua. Rinnat pitää olla.
Rikkaatlyllerött kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, naiset eivät ole olemassa miehiä varten.
Melko lylleröitä verkkareissa ovat CardiB ja Kim Kardashian.
Heillä lisäksi peruukki. Miehille myydään (putkiaivot) mielikuvaa ja fantasiaa, isojen poikien satuja.
kuule ku raita verkkareita tai sisähousuja nosteleva punkero ei kiinosta paskaakaan.onko vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Jos tunkiolta reväistylle sialle laitetaan viimeisen päälle ripset ja peruukki niin miehet menevät lakoon. Näin naisten mielestä.
Harvoin riittää, vaan tarvitaan myös erilaisia leikkauksia ja täytteitä. Sitten miehet menevät lakoon.
Aika ikävästi täällä puhutaan laihoista. On tikkua, pulkannarua ja lautaa. Miksi kehorauha ei koske myös laihoja?
Olen ollut itse niin laiha kuin lihavakin ja kyllä se niin on, että nuorena riitti vientiä kaiken painoisena. Kolmenkympin jälkeen alkoi olla hoikkuudella väliä, jos tahtoo katseita kääntää.
Sori nyt vaan kaikki mutta myönnän nauttivani ihailevista katseita, vaikka minulla puoliso onkin. Hänkin tykkää siitä, kun muut miehet katsovat. Hoikkana ja hyväkuntoisena nelikymppisenä kääntää nuorten miestenkin päät. Alan ymmärtää sitä puumajuttua vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on suosio taattu.
Luonnonkauneus vetää puoleensa tasapainoisia ihmisiä, joilla on hyvä itsetunto.
Feikin huomaa kyllä ja taustalla oleva huono itsetunto sekä tarve miellyttää niin vetää puoleensa taas vähemmän tasapainoisia ja muita ihmisiä arvostavia ihmisiä.
Jos ne miehet ei enää vain yksinkertaisesti mahtuneet pörräämään ympärilläsi?
Laihduta vain oman terveytesi vuoksi jos siihen päädyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävästi täällä puhutaan laihoista. On tikkua, pulkannarua ja lautaa. Miksi kehorauha ei koske myös laihoja?
Olen ollut itse niin laiha kuin lihavakin ja kyllä se niin on, että nuorena riitti vientiä kaiken painoisena. Kolmenkympin jälkeen alkoi olla hoikkuudella väliä, jos tahtoo katseita kääntää.
Sori nyt vaan kaikki mutta myönnän nauttivani ihailevista katseita, vaikka minulla puoliso onkin. Hänkin tykkää siitä, kun muut miehet katsovat. Hoikkana ja hyväkuntoisena nelikymppisenä kääntää nuorten miestenkin päät. Alan ymmärtää sitä puumajuttua vähitellen.
Naiset ne lyttäävät toisiaan, en minä yhtään "lautaa" karsasta jos ovat yleisesti viehättäviä. Naisia myös kiinnostaa vain niiden miesten mielipide, joilla on rutkasti valinnanvaraa, joten aivan sama mitä minä sanon luonnollisuudesta tai yhtään mistään.
Mielestäni sopiva "pyöreys" on naisellista ja seksikästä. Pitää vähän olla mistä ottaa kiinni. Liika laihuus jopa vanhentaa kasvoja.
M46