Naiskirkkoherra vihki oman homoksi ruvenneen poikansa!!!!!!!!
Kommentit (1650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homojen pitäisi saada kirkollinen avioliitto?
Miksi minun pitäisi saada syödä sikaa moskeijaissa?
Miksi minun pitäisi saada kunnostaa synagogaa lauantaina?Miksi minun pitäisi saada syödä naudan filettä hindunjen kanssa?
Miksi minun pitäisi saada käydä paskalla Ulurulla?
Koska minä minä minä minä minä ja muulla ei väliä.
Miksi minun pitäisi saada kirkollinen avioliitto? Koska olen kristitty joka on tasavertainen muiden seurakuntalaisten kanssa, ja haluaisin kirkkollisen vihkimisen jos/kun löydän elämänkumppanin itselleni. Että sellaista minä minä itsekkyyttä täällä minulla.
T. Uskovainen lesbo
Ei se vaa mene niin koska homoliitto ei ole kristillisen avioliittokäsityksen mukainen. Minäkään en saa moskeijassa muslimihäitä koska en täytä ko.uskontokunnan kriteereitä.
Olet tasavertainen ihminen ja esim kasteessa kirkkoon yhtä tervetullut kuin kaikki muutkin, mutta sitä homoliittoa ei voida siunata. Sinut ja sinua ihmisenä kyllä, mutta ei sitä liittoa. Jumalan sana on siitä selkeä. Ihmisenä olet Jumalalle yhtä rakas kuin muutkin ja Hän olkoon sinulle, minulle ja meille armollinen.Tästä avioliittoasiasta ollaan tällä hetkellä montaa mieltä, kuten on ilmi käynyt. Ikävää jos olet sillä kannalla että minun ei pitäisi saada liitolleni siunausta. Homopareja on kuitenkin jo vihitty ja tullaan varmasti vielä vihkimään, joten suhtaudun tulevaisuuteen optimistisesti.
Keskustelu alkaa kiertää kehää - täällä on jo useissa viesteissä avattu sitä tosiasiaa, että kirkollinen samaa sukupuolta olevien parisuhteen siunaaminen on yksiselitteisesti Raamatun vastaista. Mutta turha minun on taas kerrata kaikkea uudestaan - jos ei vain halua uskoa asiaa, niin sille ei voi mitään.
Pakko jo olla ilkeä. Ehkä homot ja lesbot ovat niin tyhmiä, etteivät ymmärrä lukemaansa.
Älä huoli, homoja/lesboja on tässäkin ketjussa solvattu niin värikkäin ja moninaisin sanakääntein jatkuvalla syötöllä, että tyhmäksi kutsuminen on aika pientä.
T. Uskovainen lesbo
Teitä ei ole kukaan uskovainen solvannut. Uskovaiset ovat kertoneet mitä Raamatun Sana sanoo touhuistanne!
Pidä nämä raamatunsitaatit lähelläsi. Opettele ne ulkoa ja toistele itsellesi usein. Tulet ehkä tarvitsemaan niitä kun joudut vastaamaan, miksi olet toiminut lähimmäistäsi vastaan ja levittänyt vihaa Jumalan nimissä. Emme elä enää 1500-luvulla, tiedon ja ymmärryksen puute ei suojele sinua.
T. Uskovainen lesbo
Asenteessasi on jotakin surullisen järkähtämätöntä. Toivon, että asia (homoseksuaalisuuden toteuttamisen synnillisyys uskon näkökulmasta) kirkastuisi sinulle vielä, kun selvästi kuitenkin haluat uskoa ja Jumala on Sinulle tärkeä. Tunnut miettiväiseltä ja rauhalliselta ihmiseltä, ja kirjoitat asiallisesti: pyydän jopa, että mieti asiaa, kysy ja keskustele siitä uskovien kanssa ja irtaudu hetkeksi järkähtämättömyydestäsi.
Tämä kommentti saa ihan varmasti alapeukkuja ja vastakommentteja "älä kuuntele tuota, pidä vain pääsi", mutta pyydän: tutki tätä uskonasiaa ja Raamattua ja ota edes pohdintaan vaihtoehto, että mitä jos me emme vain sinua kiusataksemme näitä kirjoittele, vaan yritämme puolustaa Raamatun opetusta, josta on ajateltu samoin jo tuhansien vuosien ajan ja tarkoituksemme on sinuakin kohtaan hyvä: että pelastuisit.
Ja tiedän, ihminen ei voi tuomita toista, mutta Jumala ei myöskään katso hyvällä tietoista synnin tekemistä ja Raamattu ohjeistaa, että jos joku toimii Jumalan sanan ohjeita vastaan, häntä olisi hyvä siitä puhutella. (Puhutella tuntuu nyt vähän huonolta sanalta tässä: en halua mitenkään "nalkuttaa" sinullekaan, vaan siis tuoda esille sen, mitä Raamattu asiasta sanoo).
Sinä kirjoitat myös asiallisesti ja arvostan sitä, joten avaan sinulle enemmän ajatteluani.
Tässäkin ketjussa huomaa, että homokielteisyydessä on uskovaisten sisällä monenmoista eri astetta. On niitä jotka sanovat että homoudesta pitää eheytyä koska se on iljetys, niitä jotka sanovat että saa olla homo mutta sitä ei saa ilmaista mitenkään, joku taas sanoo että saa olla homo ja rakastaa mutta naimisiin ei pääse, jonkun mielestä saa olla homo maanantaina muttei sunnuntaina - ja näistä kaikista esiintyy mielivaltaisia variaatioita joita olen kuullut loputtomasti. Ja jokainen toki sanoo olevansa asian ekspertti ja raamatun oikea tulkitsija, niinkuin sinäkin.
Aseta itsesi minun aseemaani. Mitä minun pitäisi tehdä? Valita näistä se muoto joka syrjii minua mutta ei kuitenkaan niin paljon, "pienin kaikista pahoista"? Hyväksyä se ja elää elämääni selkä kumarassa, melkein yhtä hyvä kun heterot uskovaiset muttei kumminkaan? Ja näyttäisin maailmalle ja muille homoille että näin kuuluu olla kristitty homoseksuaali, nöyristelevä pelokas heteroseksuaalien mielistelijä?
Ei, se ei ole vaihtoehto. Minä ja minun rakkauteni ei ole yhtään sen huonompi kuin muidenkaan. Tasa-arvo joko on tai sitä ei ole, ja sen ajaminen on ainoa oikea tapa elää.
Haluaisin tuoda esiin yhden homoseksuaalisuuden vastustuksen seurauksen, jossa minusta kiteytyy kaikki sen pahuus. On olemassa äärikonservatiivisia uskonmuotoja, jossa homoseksuaalit tuomitaan yksiselitteisesti helvettiin ja heidän kanssaan neuvotaan katkaisemaan välit. Tämä saa uskovaisen vanhemman pelkäämään ja pahimmillaan hylkäämään oman lapsensa, tai ainakin tuhoaa suhteen lapsen ymmärtäessä, että hänen synnynäinen ominaisuutensa on vanhempien silmissä rikos. Tämä perheiden hajottaminen ja vanhempien ja lasten toisistaan erottaminen on se suurin pahuus ja perkele, ja loput homoseksuaalisuuden vastustajat ovat sen hännystelijöitä, jotka levittävät vihaa ja ennakkoluuloa vähän "kevyemmissä" ja muunneillussa muodoissa. Eheytyshoidot ovat myös yksi hirveimmistä alistamisen muodoista mitä maa päällään kantaa, ja sekin kuuluu pahimmillaan tähän homovastaiseen kulttuuriin.
Minä en homona ja kristittynä ole mukana tällaisten asioiden edistämisessä niiden missään muodossa. En myöskään suostu valehtemaan itselleni siitä kuka olen. Eli kyllä, mielelläni keskustelen asioista muiden kristittyjen kanssa avoimin mielin, mutta ei, en hyväksy sitä ajatusta että minun seksuaalinen suuntautuminen ja se miten se ilmenee olisi väärin millään tavalla. Se ei ole neuvottelupöydällä. Ymmärrät varmasti näin ollen, miksi olen järkähtämätön. Tiedän oikeuteni ja tiedän mikä on totuus, eikä minua pysty alistamaan.
T. Uskovainen lesbo
Et suostu alistumaan Jumalan tahtoon?
En suostu alistumaan toisten kristittyjen mielivaltaisuuteen. Jumalan tahtoon alistun.
Jumala on ilmaissut tahtonsa hyvin selkeästi Sanassan. Lesboseksuaaliset/ homoseksuaaliset teot eivät ole Hänen tahtonsa mukaisia. Eli, jos elät tunteitesi/halujesi viemänä et alistu Jumalan tahtoon!
Et selvästi lukenut aiempaa pidempää tekstiäni ajatuksella ja sydämellä, enkä jaksa toistaa itseäni. Ja minä en elä tunteideni ja halujeni viemänä, siitä ei minun seksuaalisuudessani tai suuntautumisessani ole kyse.
T. Uskovainen lesbo
Sinä nimm. uskovainen lesbo et voi vääristellä Raamatun tekstiä mieleiseksesi vain koska se on sinulle mieleistä. Jumalan sana on siellä hyvin selkä avioliittoon vihkimisen osalta. Jumalan rakkautta myös homoja kohtaan taas ei kielletä eikä varsinkaan julisteta mitään Jumalan vihan propagandaa -se on vain ääriliikkeiden henkistä väkivaltaa.
On kuitenkn väärin yrittää sovittaa avioliittoa mieleisekseen. Yhtä vähän sitä voi vääntää miehen ja usean naisen liitoksi tai miksikään muuksikaan vaikka monilla olisi siihen kyllä haluja. Tässä yhteiskunnassa saa ihan rauhassa mies elellä 4 parisuhdenaisen kanssa tai mies toisen miehen kanssa, mutta kristilliseksi avioliitoksi näitä ei voi nimittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille jotka väittää, että ihminen voi valita seksuaalisen suuntautumisensa niin miettikääs vähän.
Jos olet hetero niin alkaisitko ihan vain omalla päätökselläsi yhtäkkiä himoitsemaan omaa sukupuoltasi vai ällöttäisikö oman sukupuolen paneminen ja nuoleminen? . Kuinka moni mies joka ei ole homao, ihan tuosta vaan, omalla päätöksellä alkaisi himoita miehen peräreikää? :D
Vaikka minä kuinka nyt päättäisin, että olenkin lespo niin en ikimaailmassa voisi tuntea minkäänlaista vetoa yhteenkään naiseen, enkä voisi kuvitellakaan, että menisin naisen kanssa sänkyyn tai pussaisin. YÄK!
Ei sitä vaan omalla päätöksellä ruveta tuollaiseen. Miten joku voi olla niin typerä, että luulee noin. Mietipä omalle kohdalle sinä hetero uskis, voisitko mennä sänkyyn oman sukupuolen edustajan kanssa vaikka Jumala ei sitä tuomitsisi?
Ihan vain omalla päätöksellä, tuosta vaan.
Kyllä se on luonto joka tikanpojan puuhun ajaa, ei oma päätös.
Kuka on väittänyt, että homous on oma päätös? Olet ymmärtänyt väärin. Homouden ja lesbouden toteuttaminen samaa sukupuolta olevan kanssa on oma päätös. Kyllä normaalilla ihmisellä pitää olla itsehillintää vaikka kuinka himot ajaa tikanpojan puuhun.
En minä ainakaan kiellä ketään olemasta sitä mitä on. Homot ja lesbot itse kuvittelevat sen olevan tasa-arvokysymys päästä naimisiin kirkossa papin siunaamana. Uskokaa jo, ettei ne liitot ole Jumalan siunaamia Taivaassa kuten heteroiden liitot ovat. Tämä ei ole meidän päättämä asia vaan Jumalan. Sille ei kukaan voi mitään. Jumalan kanssa ei voi neuvotella tai lupailla jotain, jos vain Hän siunaisi ihan kaikki liitot. Hän ei ole lahjottavissa, Hän on meidän kaikkien Isä, jota meidän tulee totella ja uskoa Hänen olemassa oloon, jos mielii iäisyytensä Taivaassa viettää.
Ihminen on vapaa päättämään, missä haluaa iäisyytensä viettää: Taivaan rauhassa onnellisena vai Helvetissä tuskissaan. Iäisyys ei nimittäin pääty koskaan. Kehoitan ystävällisesti jokaista miettimään tosissaan asiaa ja tekemään ratkaisunsa vielä, kun voi. Tällä hetkellä olemme täällä elossa, mutta seuraavasta hetkestä emme tiedä olemmeko. Siksi ratkaisua ei kannata pitkittää loputtomiin. Jumala haluaisi meidät kaikki luokseen Taivaan iloon, mutta meillä on vapaa tahto senkin asian suhteen.
Muuten hyvä kirjoitus, mutta herää kysymys, että senkö takia se homo nyt sitten joutuu helvettiin, kun menee naimisiin kirkossa? Tuosta saa sen käsityksen, että ongelma ja synti onkin se, että vihitään kirkossa?
Homo saa olla homo, kunhan ei mene naimisiin kirkossa?
Jatkan vielä, että aikaisemmin täällä annettiin ymmärtää, että pelkästään se homous on jo kuolemansynti ja este taivaaseen pääsylle, tai ainakin se, että menee suhteeseen samaasukupuolta olevan kanssa, mutta nyt se onkin vasta sitten synti, kun vihityttää itsensä kirkossa.
Aika ristiriitaista.
Muutenkin ihmetyttää, että miksi joillekin ihmisisille on annettu syntymässä tuollainen "vika" jonka takia he joutuvat kadotukseen, ilman omaa syytään ja toiset pääsee kuin koirat veräjästä taivaaseen, kun eivät luonnostaan tunne himoa omaan sukupuoleen?
Ei kovin yhdenvertaista.
Hetero nenee heittämällä taivaaseen, mutta homo ei, vaikka hetero olisi muuten ihan täysi mulkku ja homo, kuin enkeli.
Ei heterokaan mene heittämällä taivaaseen, vaan ne jotka tulevat uskoon/ottavat Jeesuksen sydämeensä.
Ja senkin jälkeen ei ole ihan väliä, miten elää. Alttiutta on perimässä monenlaista, mm adhd, alkoholismi, seksuaalinen rikkinäisyys - mutta ri alttiuksia tarvitse laittaa käytäntöön.
Itse painin adhd:n tuoman saamattomuuden ja laiskuuden kanssa joka on mussa joka hetki ja johon on vahva perimän tuoma alttius. Joka päivä sinnittelen mässäyshimojen ja alkoholin himon kanssa, ja jälkimmäinen tulee perimästä.Ei homouden harjoittamisesta pidättäytymisessä ole mitään sen kummempaa. Ei se ole yhtään traagisempaa eikä sillä tarvitse säälipisteitä kerätä, kuin vaikka adhd:n kanssa, joka on ENEMMÄN läsnä vielä kuin seksuaalisuus, vaikuttaa ihmisen ihmissuhteisiin ja työllistymiseen. Se on läsnä joka sekunti.
Joo, mutta on erijuttu, kun sanotaan, että homo ei pääse taivaaseen, koska on homo, mutta ei sanota, että adhd ei pääse taivaaseen, ellei vastusta tautiaan :D
Huomaatko ristiriidan puheissasi? Jos homous ja adhd on synnynnäisiä taipumuksia, miksi vain toinen estää taivaaseen pääsyn, ellei sitä vastusta. Ei kukaan ole sitä mieltä, että jos et yritä voittaa sairautta, kun sinulla on adhd niin et pääse taivaaseen.
Ymmärrätkö mitä on adhd? Laiskuutta, itsekkyyttä, itsehillinnän puutetta, aggressiivisuutta, addiktioihin mieltymistä liikaa.
Onko ne sun mielestä hyviä ominaisuuksia?
Onko alkoholistin toteutettava geeniperimässään olevaa alttiutta?
Rakastaminen on hyvä ominaisuus.
Anna olla. Sinun paheksuntasi ei muuta ketään. Ihmiset rakastavat ketä rakastavat ja hyvä niin.
Kristillistä rakkautta on myös varoittaa muita synnistä. Ei Jeesus ollut että "kuolen teidän puolestanne jotta saatte elää kuin pellossa.:
Usko pois, emme me uskovat mielellämme väännä näistä, olisi helpompaa mennä virran mukana. Ei me haluta käydä ketään vastaan. Jos uskova homoseksuaali haluaa kamppailla homouden harjoittamista vastaan, niin mä kamppailen muiden alttiuksien kanssa joka päivä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Mutta kirkkoa ja alkuperäisiä säädöksiä vastaan käydään nyt aika lujaa. Jumalasta halutaan muokata ympäripyöreä möllykkä, kunkin omia himoja salliva.
Esimerkiksi lasten ja nuorten pelottelu synneillä ja kadotuksella on pahimman luokan henkistä väkivaltaa. Lopettakaa se.
Tämä on niin totta.
Asun lesta seudulla ja kerran eräs pappa sanoi, ettei enää koskaan mene lastenlastensa rippijuhliin koska se oli niin kamala tapahtuma. Kyse olis siis lestojen omista rippijuhlista ja siellä oli todellakin näitä nuoria peloteltu helvetin tulella ja vaikka millä.
Pappa oli itsekin lestakodista lähtöisin, mutta luopunut uskosta ja hänen omat lapsensa eivät yhtä lukuunottamatta olleet lestoja.
Papalle oli jäänyt hirveät traumat tuosta ripillepääsy tapahtumasta saatika sitten nuorille, joille tuolla saarnataan ja joita siellä pelotellaan.
Kristityille rakkaus on pelottelua, uhkailua ja paheksuntaa sekä ilon, turvan ja hyvän olon niukkuutta. Kuka tarvitsee sellaista rakkautta? Säästäisivät edes lapset siltä.
Väärin sanoa, että kristitylle, koska se ei pidä paikkaansa vaan monille tavallisille kirkkouskovaisille ja joillekin lahkoillekin usko on iloinen asia.
Mutta lestoilla on tämä pelottelu ainakin on olemassa.
Taivaaseen ei pääse, jos käyttää kynsilakkaa (näin oli sanottu ekaluokkalaiselle, ei lestalle lapselle) tai jos kuuntelee vääränlaista musiikkia/iskelmää vaikkapa radiosta jne.
Usko iloinen asia? Vaikka lestoille? Miksi juuri heidän keskuudessaan on lasten hyväksikäyttöä, ihan insestiä? Se pidetään pyritään pitämään piilossa ja oma " tuomaristo " sitä käsittelee jos käsittelee? Kaikki synnit anteeksi on lupa jatkaa samaa ? Entäs muut synnit? Niitäkin pui omat " tuomarit" ? Ihminen voidaan potkaista ulos kaikesta eikä häntä ole olemassa käytännössä sen jälkeen? Perin outoa, hyvin outoa meininkiä.
Miksi uskovainen ei voi olla lesbo tai homo, mutta voi ja saa harrastaa insestiä ja lasten hyväksikäyttöä? Tuohon vastausta, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille jotka väittää, että ihminen voi valita seksuaalisen suuntautumisensa niin miettikääs vähän.
Jos olet hetero niin alkaisitko ihan vain omalla päätökselläsi yhtäkkiä himoitsemaan omaa sukupuoltasi vai ällöttäisikö oman sukupuolen paneminen ja nuoleminen? . Kuinka moni mies joka ei ole homao, ihan tuosta vaan, omalla päätöksellä alkaisi himoita miehen peräreikää? :D
Vaikka minä kuinka nyt päättäisin, että olenkin lespo niin en ikimaailmassa voisi tuntea minkäänlaista vetoa yhteenkään naiseen, enkä voisi kuvitellakaan, että menisin naisen kanssa sänkyyn tai pussaisin. YÄK!
Ei sitä vaan omalla päätöksellä ruveta tuollaiseen. Miten joku voi olla niin typerä, että luulee noin. Mietipä omalle kohdalle sinä hetero uskis, voisitko mennä sänkyyn oman sukupuolen edustajan kanssa vaikka Jumala ei sitä tuomitsisi?
Ihan vain omalla päätöksellä, tuosta vaan.
Kyllä se on luonto joka tikanpojan puuhun ajaa, ei oma päätös.
Kuka on väittänyt, että homous on oma päätös? Olet ymmärtänyt väärin. Homouden ja lesbouden toteuttaminen samaa sukupuolta olevan kanssa on oma päätös. Kyllä normaalilla ihmisellä pitää olla itsehillintää vaikka kuinka himot ajaa tikanpojan puuhun.
En minä ainakaan kiellä ketään olemasta sitä mitä on. Homot ja lesbot itse kuvittelevat sen olevan tasa-arvokysymys päästä naimisiin kirkossa papin siunaamana. Uskokaa jo, ettei ne liitot ole Jumalan siunaamia Taivaassa kuten heteroiden liitot ovat. Tämä ei ole meidän päättämä asia vaan Jumalan. Sille ei kukaan voi mitään. Jumalan kanssa ei voi neuvotella tai lupailla jotain, jos vain Hän siunaisi ihan kaikki liitot. Hän ei ole lahjottavissa, Hän on meidän kaikkien Isä, jota meidän tulee totella ja uskoa Hänen olemassa oloon, jos mielii iäisyytensä Taivaassa viettää.
Ihminen on vapaa päättämään, missä haluaa iäisyytensä viettää: Taivaan rauhassa onnellisena vai Helvetissä tuskissaan. Iäisyys ei nimittäin pääty koskaan. Kehoitan ystävällisesti jokaista miettimään tosissaan asiaa ja tekemään ratkaisunsa vielä, kun voi. Tällä hetkellä olemme täällä elossa, mutta seuraavasta hetkestä emme tiedä olemmeko. Siksi ratkaisua ei kannata pitkittää loputtomiin. Jumala haluaisi meidät kaikki luokseen Taivaan iloon, mutta meillä on vapaa tahto senkin asian suhteen.
Muuten hyvä kirjoitus, mutta herää kysymys, että senkö takia se homo nyt sitten joutuu helvettiin, kun menee naimisiin kirkossa? Tuosta saa sen käsityksen, että ongelma ja synti onkin se, että vihitään kirkossa?
Homo saa olla homo, kunhan ei mene naimisiin kirkossa?
Jatkan vielä, että aikaisemmin täällä annettiin ymmärtää, että pelkästään se homous on jo kuolemansynti ja este taivaaseen pääsylle, tai ainakin se, että menee suhteeseen samaasukupuolta olevan kanssa, mutta nyt se onkin vasta sitten synti, kun vihityttää itsensä kirkossa.
Aika ristiriitaista.
Muutenkin ihmetyttää, että miksi joillekin ihmisisille on annettu syntymässä tuollainen "vika" jonka takia he joutuvat kadotukseen, ilman omaa syytään ja toiset pääsee kuin koirat veräjästä taivaaseen, kun eivät luonnostaan tunne himoa omaan sukupuoleen?
Ei kovin yhdenvertaista.
Hetero nenee heittämällä taivaaseen, mutta homo ei, vaikka hetero olisi muuten ihan täysi mulkku ja homo, kuin enkeli.
Ei heterokaan mene heittämällä taivaaseen, vaan ne jotka tulevat uskoon/ottavat Jeesuksen sydämeensä.
Ja senkin jälkeen ei ole ihan väliä, miten elää. Alttiutta on perimässä monenlaista, mm adhd, alkoholismi, seksuaalinen rikkinäisyys - mutta ri alttiuksia tarvitse laittaa käytäntöön.
Itse painin adhd:n tuoman saamattomuuden ja laiskuuden kanssa joka on mussa joka hetki ja johon on vahva perimän tuoma alttius. Joka päivä sinnittelen mässäyshimojen ja alkoholin himon kanssa, ja jälkimmäinen tulee perimästä.Ei homouden harjoittamisesta pidättäytymisessä ole mitään sen kummempaa. Ei se ole yhtään traagisempaa eikä sillä tarvitse säälipisteitä kerätä, kuin vaikka adhd:n kanssa, joka on ENEMMÄN läsnä vielä kuin seksuaalisuus, vaikuttaa ihmisen ihmissuhteisiin ja työllistymiseen. Se on läsnä joka sekunti.
Joo, mutta on erijuttu, kun sanotaan, että homo ei pääse taivaaseen, koska on homo, mutta ei sanota, että adhd ei pääse taivaaseen, ellei vastusta tautiaan :D
Huomaatko ristiriidan puheissasi? Jos homous ja adhd on synnynnäisiä taipumuksia, miksi vain toinen estää taivaaseen pääsyn, ellei sitä vastusta. Ei kukaan ole sitä mieltä, että jos et yritä voittaa sairautta, kun sinulla on adhd niin et pääse taivaaseen.
Ymmärrätkö mitä on adhd? Laiskuutta, itsekkyyttä, itsehillinnän puutetta, aggressiivisuutta, addiktioihin mieltymistä liikaa.
Onko ne sun mielestä hyviä ominaisuuksia?
Onko alkoholistin toteutettava geeniperimässään olevaa alttiutta?
Rakastaminen on hyvä ominaisuus.
Anna olla. Sinun paheksuntasi ei muuta ketään. Ihmiset rakastavat ketä rakastavat ja hyvä niin.
Kristillistä rakkautta on myös varoittaa muita synnistä. Ei Jeesus ollut että "kuolen teidän puolestanne jotta saatte elää kuin pellossa.:
Usko pois, emme me uskovat mielellämme väännä näistä, olisi helpompaa mennä virran mukana. Ei me haluta käydä ketään vastaan. Jos uskova homoseksuaali haluaa kamppailla homouden harjoittamista vastaan, niin mä kamppailen muiden alttiuksien kanssa joka päivä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Mutta kirkkoa ja alkuperäisiä säädöksiä vastaan käydään nyt aika lujaa. Jumalasta halutaan muokata ympäripyöreä möllykkä, kunkin omia himoja salliva.
Esimerkiksi lasten ja nuorten pelottelu synneillä ja kadotuksella on pahimman luokan henkistä väkivaltaa. Lopettakaa se.
Tämä on niin totta.
Asun lesta seudulla ja kerran eräs pappa sanoi, ettei enää koskaan mene lastenlastensa rippijuhliin koska se oli niin kamala tapahtuma. Kyse olis siis lestojen omista rippijuhlista ja siellä oli todellakin näitä nuoria peloteltu helvetin tulella ja vaikka millä.
Pappa oli itsekin lestakodista lähtöisin, mutta luopunut uskosta ja hänen omat lapsensa eivät yhtä lukuunottamatta olleet lestoja.
Papalle oli jäänyt hirveät traumat tuosta ripillepääsy tapahtumasta saatika sitten nuorille, joille tuolla saarnataan ja joita siellä pelotellaan.
Kristityille rakkaus on pelottelua, uhkailua ja paheksuntaa sekä ilon, turvan ja hyvän olon niukkuutta. Kuka tarvitsee sellaista rakkautta? Säästäisivät edes lapset siltä.
Väärin sanoa, että kristitylle, koska se ei pidä paikkaansa vaan monille tavallisille kirkkouskovaisille ja joillekin lahkoillekin usko on iloinen asia.
Mutta lestoilla on tämä pelottelu ainakin on olemassa.
Taivaaseen ei pääse, jos käyttää kynsilakkaa (näin oli sanottu ekaluokkalaiselle, ei lestalle lapselle) tai jos kuuntelee vääränlaista musiikkia/iskelmää vaikkapa radiosta jne.
Usko iloinen asia? Vaikka lestoille? Miksi juuri heidän keskuudessaan on lasten hyväksikäyttöä, ihan insestiä? Se pidetään pyritään pitämään piilossa ja oma " tuomaristo " sitä käsittelee jos käsittelee? Kaikki synnit anteeksi on lupa jatkaa samaa ? Entäs muut synnit? Niitäkin pui omat " tuomarit" ? Ihminen voidaan potkaista ulos kaikesta eikä häntä ole olemassa käytännössä sen jälkeen? Perin outoa, hyvin outoa meininkiä.
Miksi uskovainen ei voi olla lesbo tai homo, mutta voi ja saa harrastaa insestiä ja lasten hyväksikäyttöä? Tuohon vastausta, kiitos?
Miten niin uskovainen ei voi olla homo/lesbo? Tietysti voi. Ja yhtä lailla voi kärsiä lapsiseksi-fantasioista eli olla vaikkapa juuri insestiin taipuvainen. Saako niin sitten tehdä kun huomaa itsessään tällaisia halua? NO EI, tietenkään. Se, että jossain lahkossa joku pääsee insestistä kuin koira veräjästä, ei todellakaan tarkoita, että se olisi valtaosalle kristityistä ok.
Lisäys vielä edelliseen: saako homo harrastaa elää homoliitossa, no saa tietysti jos näin valitsee tehdä, mutta voiko liiton siunata kirkossa? No ei.
Eikä voi mitään muitakaan suhdemuotoja, avioliittoon kuuluu 1 nainen ja 1mies. Muutoin ihmisellä on vapaa tahto tehdä mitä lystää, joskin lapsiin/ eläimiin sekaantumisey tuomitaan ihan tässä maallisessa laissa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nimm. uskovainen lesbo et voi vääristellä Raamatun tekstiä mieleiseksesi vain koska se on sinulle mieleistä. Jumalan sana on siellä hyvin selkä avioliittoon vihkimisen osalta. Jumalan rakkautta myös homoja kohtaan taas ei kielletä eikä varsinkaan julisteta mitään Jumalan vihan propagandaa -se on vain ääriliikkeiden henkistä väkivaltaa.
On kuitenkn väärin yrittää sovittaa avioliittoa mieleisekseen. Yhtä vähän sitä voi vääntää miehen ja usean naisen liitoksi tai miksikään muuksikaan vaikka monilla olisi siihen kyllä haluja. Tässä yhteiskunnassa saa ihan rauhassa mies elellä 4 parisuhdenaisen kanssa tai mies toisen miehen kanssa, mutta kristilliseksi avioliitoksi näitä ei voi nimittää.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että Raamattua ei voi vääristellä mieleisekseen. Muusta olemmekin aivan eri mieltä.
T. uskovainen lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että Raamattua ei voi vääristellä mieleisekseen. Muusta olemmekin aivan eri mieltä.
T. uskovainen lesbo
Ristiriitaa kuten koko ajan. Olet ilmoittanut että sinulla on oikeus toteuttaa lesboutesi ja jopa mennä kirkossa naimisiin. Häpäiset Jumalan Sanaa.
Olet todennut myös että uskonto on ihmisiä varten, eikä päinvastoin. Kuiteinkin kutsut itseäsi uskovaiseksi kristityksi..
Olet eksyksissä, ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskovainen lesbo
Miten sinulla on sitten niin vaikeaa ymmärtää useassa kohdassa selkeästi sanottua avioliiton määritelmää? Millä oikeudella olet sitä vääntämssä mieleiseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskovainen lesbo
Ristiriitaa kuten koko ajan. Olet ilmoittanut että sinulla on oikeus toteuttaa lesboutesi ja jopa mennä kirkossa naimisiin. Häpäiset Jumalan Sanaa.
Olet todennut myös että uskonto on ihmisiä varten, eikä päinvastoin. Kuiteinkin kutsut itseäsi uskovaiseksi kristityksi..
Olet eksyksissä, ja pahasti.
Minä olen nähnyt Jumalan, ja tiedän miltä hän näyttää. Minä en häpäise Jumalan sanaa vaan toteutan sanoissani ja teoissani kristillisyyden tärkeintä sanomaa, hyvyyttä ja Jumalan kaikkivoipaa rakkautta ihmistä kohtaan. Ristiriidat elävät vahvimpina oman pääsi sisällä ja omassa asenteessasi. Ennakkoluulosi homoja kohtaan eivät ole Jumalan tai Raamatun viestiä, vaan henkilökohtaista ennakkoluuloasi, siitäkin huolimatta että moni kristitty jakaa täsmälleen samat ennakkoluulot. Katso ja kuuntele lähimmäistäsi, mieti tekojesi seurausta.
T. Uskovainen lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskovainen lesbo
Olet eksyksissä, ja pahasti.Minä olen nähnyt Jumalan, ja tiedän miltä hän näyttää. Minä en häpäise Jumalan sanaa vaan toteutan sanoissani ja teoissani kristillisyyden tärkeintä sanomaa, hyvyyttä ja Jumalan kaikkivoipaa rakkautta ihmistä kohtaan. Ristiriidat elävät vahvimpina oman pääsi sisällä ja omassa asenteessasi. Ennakkoluulosi homoja kohtaan eivät ole Jumalan tai Raamatun viestiä, vaan henkilökohtaista ennakkoluuloasi, siitäkin huolimatta että moni kristitty jakaa täsmälleen samat ennakkoluulot. Katso ja kuuntele lähimmäistäsi, mieti tekojesi seurausta.
T. Uskovainen lesbo
Huomioi että Raamatullinen rakkaus ei tarkoita samaa kun seksuaalinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tätä viestiä ei poistettaisi, sanon tämän ihan rauhallisesti ja ketään vihaamatta.
Tätä ei saisi ääneen sanoa, koska sateenkaariväki haluaa tehdä pesäeroa ped*filiaan: mutta tiesittekö että alttius pedariuteen on MYÖS perimässä?
Saako sitäkin toteuttaa, koska se on perimässä?Eli hurjan paljon häröä löytyy geeneissä ja sikiöajan tapahtumista.
Satreenkaariväkikö hyväksyyn ped*filian? En oikein jaksa uskoa, että sitä kukaan hyväksyy.
Ja kyse taitaa olla enemmän käytöshäiriöstä, kuin perimästä tuossa tapauksessa. Kun lapsena on rikottu, toimii itsekin väärin. Jos lapsi otetaan pois ennekuin joutuu ped*filian kohteeksi, hän kasvaa ihan normaaliksi, koska ympäristötekijät on normaalit.
Luitko viestini? Siis suurin osa sateenkaariväestä haluaa tehdä pesäeroa pedariuteen.
Mutta USA:ssa tietty pedaripoppoo ajaa voimakkaasti sitä, että sekin löytyy perimästä (ja heillä on tutkimustietoakin siitä), ja haluavat tehdä siitä normaalia.
Miten tämä liittyy siihen, että kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan ja menee naimisiin ja jakaa elämänsä?
Menkööt maistraatissa naimisiin älköötkä tunkeutuko kirkkoa saastuttamaan.
Kirkko on syyllinen kymmenien tuhansien raiskaamiensa lapsien murhiin ja vielä nykyäänkin papit on pedofilian ykkös harrastajia, että jos nyt vaikka olette iloisia että joku homo viitsii teidän saastoje pariin edes tulla.
Tottakai kaikki hinttapuliasta kärsivät saavat mennä kirkkoon. mutta pointtihan on se että sinne pitäisi mennä kuuntelemaan Jumalan sanaa eikä julistamaan hinttapulien sanaa. Hinttapulit haluavat sateenkaaripäivät kirkkoon jossa halutaan ilmoittaa kaikille että kirkko on täynnä hinttapuleja. Jos heterot haluaisivat hetero päivät niin jo olisi joka paikka täynnä rasisti syytöksiä. Se on sitä sateenkaari tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskovainen lesbo
Olet eksyksissä, ja pahasti.Minä olen nähnyt Jumalan, ja tiedän miltä hän näyttää. Minä en häpäise Jumalan sanaa vaan toteutan sanoissani ja teoissani kristillisyyden tärkeintä sanomaa, hyvyyttä ja Jumalan kaikkivoipaa rakkautta ihmistä kohtaan. Ristiriidat elävät vahvimpina oman pääsi sisällä ja omassa asenteessasi. Ennakkoluulosi homoja kohtaan eivät ole Jumalan tai Raamatun viestiä, vaan henkilökohtaista ennakkoluuloasi, siitäkin huolimatta että moni kristitty jakaa täsmälleen samat ennakkoluulot. Katso ja kuuntele lähimmäistäsi, mieti tekojesi seurausta.
T. Uskovainen lesbo
Huomioi että Raamatullinen rakkaus ei tarkoita samaa kun seksuaalinen rakkaus.
Olet aivan oikeassa.
T. uskovainen lesbo
jos Jeesus asuu homossa, silloin Jeesuskin joutuisi homoilemaan yhdessä homoseksuaalin kanssa kun tämä harrastaa seksiä,. siksi Jumalan henki ei voi asua homon temppelissä eli ruumiissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskovainen lesbo
T. Uskovainen lesbo
eri. Jaa että olet nähnyt Jumalan? Mistä tiedät että kyseessä oli Jumala ettei enkeli tms. En epäile yliluonnollista kokemusta mutta jos olet nähnyt Jumalan niin jopas. Siitä on kyllä hankala pistää oikein paremmaksi kokemuksena.
Olen aseksuaali lesbo. Olisinko minä uskovien mielestä saanut mennä kirkossa vaimo kanssa naimisiin, koska me emme harrasta seksiä? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Voiko se olla homo jos on naimisissa oman poikansa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali lesbo. Olisinko minä uskovien mielestä saanut mennä kirkossa vaimo kanssa naimisiin, koska me emme harrasta seksiä? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Ei. Kirkollinen vihkiminen on miehen ja naisen välinen.
Turha höpötellä ummet ja lammet. Avioliitto on miehen ja naisen välinen. Ei tarvita Raamattua eikä Paavalin juttuja, vaan tervettä järkeä. Piste.
K u v a i l e p a, "Uskovainen lesbo" miltä Jumala näyttää, kun häntä ei kukaan muu ole nähnyt. Mielenkiintoista. - Tuskinpa valehtelet kun olet uskovainen.
Jumala on ilmaissut tahtonsa hyvin selkeästi Sanassan. Lesboseksuaaliset/ homoseksuaaliset teot eivät ole Hänen tahtonsa mukaisia. Eli, jos elät tunteitesi/halujesi viemänä et alistu Jumalan tahtoon!