Vuokraisitko asunnon naisihmiselle vaikka ei töissä?
Kommentit (14)
Etsin. Naisten jäljiltä kämpät ovat ihan hirveässä kunnossa.
Vuokrasin. Jos ei käytä alkoholia eikä tupakoi.
Jos tarkoitat, että työttömyys on ongelma, niin voin sanoa, että ei se työpaikkakaan takaa, että ihmisellä on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin. Jos ei käytä alkoholia eikä tupakoi.
Luuletko että kukaan noita kertoisi vuokranantajalle?
Riippuu saako nainen rahoitusta asumiseensa riittävästi.
Vuokraisin mustalaisukolle. Ja viimeksihän kaksiossani asuikin nelihenkinen perhe. Löivät nyrkin läpi väliovesta, polttivat hassuja jälkiä parkettiin, kuskasivat pesukoneen kellariin ja rikkoivat ruokapöydän tuoleja. Jättivät vaatekaappiin puukkoja eli voitompuolelle jäin.
Poliisisetäkin kehotti unohtamaan koko jutun kun ei mustilaisilta saa rahoja takas. Jenkkineikeri tai mossadinlähetti sabotaasireissulla myös hyviä vaihtiksia. kiittos jo etukätee 🤓🥸
Raha ratkaisee kaiken. Itse sain vuokra-asunnon ilman että vuokraisäntä tapasi minut, vaikka olin työtön. Sainkin hyvät suositukset, joita en ole tarvinnut sittemmin.Olen aina ollut tiptop ja edelleenkin sitä olen.
Menin typeränä vuokraaman asunnun jollekin hoitsulle. Ihan jatkuvasti ongelmia ja selityksiä vuokranmaksuun. Miksi pitää vuokrata kallis asunto, jos ei rahat riitä.
Ensi kerralla olen tarkempi.
Ihan kiinni siitä, kuka ei ole töissä. Otsikko ei ole ymmärrettävä. Tosin se on hyvä osoitus siitä, että peruskoulun päättötodistukseen ei vaadita luku- tai kirjoitustaitoa.
Etsisin. En halua enää vuokrata naiselle. Enkä varsinkaan työttömälle.
Sukupuolella ei ole väliä, vuokraisin työssäkäyvälle.
Mikä on naisihminen?