Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni käyttää kuukaudessa ruokaan menevän 200€ suuruisen summan ripsienpidennyksiin ja tinkii sitten vaikka ruuasta.

Vierailija
01.06.2023 |

Itse en ymmärrä tämmöstä. Kyllä mäkin näyttävistä ripsistä tykkään mutta ei ne mulla todellakaan ruoan edelle aja.

https://yle.fi/a/74-20034179

Ripsiin satsataan hinnasta tinkimättä Oona Storlöpare, 23, hakee pidennyksistä helpotusta arkeen

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt mitään järkeä ole. Eikä ne ripset varsinaisesti ketään kaunista.

Vierailija
82/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttävät naiset, jotka solvaavat ja häpäisevät muita naisia. Sen ymmärrän, että naisia vihaavat miehet tekevät niin. Se on epätoivoinen tapa yrittää hallita ja kontrolloida, mutta paljastaa samalla oman, sisäisen heikkouden.

Minua ihmetyttää miksi minun pitäisi sukupuoleni takia kannattaa epäterveellistä ja rumaa feikkimuotia. Siksi että mulla sattuu olemaan samat sukupuolielimet kuin hänellä? Ei riitä syyksi.

Sukuelimet. Lisääntymiselimet. Ei sukuPUOLIelimet.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolielin

Älä huoli, kyllä nämä vielä siellä vitos- tai kutosluokalla sulle opetetaan kunhan sinne pääset 😘.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttävät naiset, jotka solvaavat ja häpäisevät muita naisia. Sen ymmärrän, että naisia vihaavat miehet tekevät niin. Se on epätoivoinen tapa yrittää hallita ja kontrolloida, mutta paljastaa samalla oman, sisäisen heikkouden.

Minua ihmetyttää miksi minun pitäisi sukupuoleni takia kannattaa epäterveellistä ja rumaa feikkimuotia. Siksi että mulla sattuu olemaan samat sukupuolielimet kuin hänellä? Ei riitä syyksi.

Älä huoli, kyllä nämä vielä siellä vitos- tai kutosluokalla sulle opetetaan kunhan sinne pääset 😘.

Ja niissä tulevissa opinnoissa opetetaan, että Wikipediaa ei KOSKAAN käytetä minkään tiedon lähteenä. Älä huoli, opit vielä 😘

Vierailija
84/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse ripsenpidennyksiä. Hyvä ripsiväri (Clinique High Impact Waterproof Mascara) ajaa saman asian. Kulmakarvani ovat luonnostaan tummat ja paksut, kynteni lyhyet. Säästän paljon rahaa joka kuukausi.

Vierailija
85/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia vihaavia naisia. Osa heistä yrittää sillä lailla mielistellä typerimpiä miehiä, ja osalla taas on itsetunto poljettu maahan jo lapsena ja heidän itseinhonsa ilmenee myös naisvihana.

Vierailija
86/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo yliraskaat keinoripset eivät paranna kenenkään ulkonäköä. Pahimmillaan ne peittävät osan silmistä, jotka kuitenkin yleensä ovat kasvojen kauneimpia osia. Luonnollisemmat ja siis lyhyemmät ripset voivat näyttää hyviltä, mutta nuo tiheät ja pitkät huiskat eivät.

Vierailija
87/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaikea ymmärtää, miksi kukaan laittaa näihin euroakaan rahaa. Mulle pitäis maksaa se 200€/kk että ottaisin tällaiset. Tosin en ehkä silläkään rahalla ottais.

Vierailija
88/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä. 

Hän oli raskaana, jos hänen pyöreydestään puhut.

Raskaana ollessa ei pitäisi laittaa ripsien pidennyksiä. Ne liima-aineet ei tee sikiölle oikeasti hyvää.

Ihokarvat eivät ime yhtään mitään elimistöön. Ne ovat karvatupesta ulos työntyvää kuollutta kudosta. Kaikki markkinointiväittämät siitä, että jollain ulkopuolelta käytetyllä kemikaalilla voisi "ravita" karvoja ovat paskaa.

Siitä olen samaa mieltä, että liimaa ei kannata haistella eikä syödä raskausaikana eikä muulloinkaan.

No kyllä ne nyt vaan imee, kun sanotaan että ne imeee!

Vierailija
89/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia vihaavia naisia. Osa heistä yrittää sillä lailla mielistellä typerimpiä miehiä, ja osalla taas on itsetunto poljettu maahan jo lapsena ja heidän itseinhonsa ilmenee myös naisvihana.

Niin on. Ne tunnistaa mm. siitä, että haukkuvat huonosti käyttäytyviä miehiä äm miksi tai kommentoivat tyyliin "sille pitäis laittaa hame päälle". Heidän mielestään naiseksi _alentaminen_ olisi pahin loukkaus miehelle. Mielellään myös tytöttelevät nuoria naisia osoittaakseen heille paikkanasa. Arvoasteikko on seuraava: mies > poika > nainen > tyttö

Vierailija
90/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin sairasta, että nuoret ihmiset laittavat tekokynsiin ja -ripsiin tällaisia summia.

Vasta täällä haukuttiin sivukaupalla nuorta opiskelijaa joka käytti ruokaan 215e ja 40e salikorttiin ja molempia pidettiin hirveänä tuhlauksena koska kuukauden ruoat saa helposti satasella ja treenata voi ilmaiseksikin.

Että mihin sitä rahaa sitten on ok käyttää?

Vierailija
91/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse ripsenpidennyksiä. Hyvä ripsiväri (Clinique High Impact Waterproof Mascara) ajaa saman asian. Kulmakarvani ovat luonnostaan tummat ja paksut, kynteni lyhyet. Säästän paljon rahaa joka kuukausi.

Toisilla on niin harvat ja lyhyet ripset, että mikään ripsiväri ei taio niistä tuuheita ja pitkiä. Helppo on huudella.

Vierailija
92/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niissä tulevissa opinnoissa opetetaan, että Wikipediaa ei KOSKAAN käytetä minkään tiedon lähteenä. Älä huoli, opit vielä 😘

Kelpaisiko sitten opetushallitus?

https://www.oph.fi/fi/oppimateriaali/kosketus/oppituntien-sisallot/suku…

Näinkö huonolla tolalla on nykylasten opetus, ettei edes tavallisia sanoja tunnisteta...

Vierailija
93/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että nykyinen vahva meikkaaminen tekee naisista persoonattoman näköisiä. Se oma pieni yksilöllisyys hautautuu sinne värien alle. Monet onnistuvat näyttämään samalta kuin joku julkkisnainen tai meikkibloggari - yhtä tylsiltä.

Vierailija
94/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sitten opetushallitus?

https://www.oph.fi/fi/oppimateriaali/kosketus/oppituntien-sisallot/suku…

Näinkö huonolla tolalla on nykylasten opetus, ettei edes tavallisia sanoja tunnisteta...

Vanhentuneita materiaaleja. Ehkä sunkin pitää raahautua sieltä 70-luvun maailmasta nykypäivään.

"Sukuelimet eli genitaalit määritellään yleensä lisääntymiseen tai seksuaalisuuteen liittyviksi elimiksi. Ihmisen sukupuoli tai seksuaalisuus ei kuitenkaan rajaudu yksinomaan sukuelimiin.

Sikiö on aluksi kaksineuvoinen eli sukurauhanen voi kehittyä kiveksiksi, munasarjoiksi tai näiden erilaisiksi yhdistelmiksi. Sukuelimiä ovat esimerkiksi emätin eli vagina, häpyhuulet, kohtu, munasarjat, siitin eli penis, kivekset ja siemenjohdin.

Sukupuolielin ei ole suositeltava termi."

https://thl.fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/sukupuoli/tasa-arvosanasto

Vierailija
95/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ylilyödyt tekoripsirivit on omaan silmään ihan kamalia. Käytän omiin jo luonnostaan pitkiin ripsiini ripsiseerumia ja minulla on niiden avulla pidennysten pituiset omat ripset (ei kuitenkaan tuollaiset tiiviitä perhosentoukkia) edullisesti ja ilman huoltoja. Saan niistä koko ajan ihastelevia kommentteja ja kyselyitä voiko olla omat.

Vierailija
96/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on niin harvat ja lyhyet ripset, että mikään ripsiväri ei taio niistä tuuheita ja pitkiä. Helppo on huudella.

Mulla on todella olemattomat ripset. Harvat, kyhyet, alaripsiä ei juuri nimeksikään, tietenkin vaaleat. En silti ymmärrä tekoripsiä, ne näyttää vaan niin muovisilta.

Vierailija
97/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut, että nykyinen vahva meikkaaminen tekee naisista persoonattoman näköisiä. Se oma pieni yksilöllisyys hautautuu sinne värien alle. Monet onnistuvat näyttämään samalta kuin joku julkkisnainen tai meikkibloggari - yhtä tylsiltä.

Ehkä näinkin, mutta valtaosan yksilöllisyys ilman meikkiä olisi lähinnä valjun väriset ripset ja silmät ja punoittava iho, ja jos tarkkoja ollaan, niin eivätpä he silloinkaan toisistaan erotu. Kaipa ihminen kuitenkin saa itse päättää, minkä näköisenä haluaa kulkea, ja meikin avulla voi korostaa ainakin omaa tyyliään ja sitä kautta persoonaansa - jollain se on tuo meikkibloggarityyli, jollain vaikka gootti- tai rock-tyyli, jollain joku klassinen... Kyllähän siinä mielessä meikki ketoo ihmisestä enemmän kuin vain geeniperimässä saadut piirteet.

Vierailija
98/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori nainen. Mitä väliä mihin rahansa laittaa kun omia käyttää. Itse käyn jalka ja käsihoidoissa joka kuukausi.

Vierailija
99/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä laattamaisia volyymiripsiä ei ole enää kellään. Klassiset pidennykset on se juttu ja ne on luonnollisen näköiset ja niitä ei edes erota pidennyksiksi.

Vierailija
100/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis riittääkö nykyisin vielä jollekulle 200 e / kk ruokaan? 🤔

Hah, ihan sama ajatus tuli. Meillä ruokakulut on nousseet tuon pari sataa viime kevään jälkeen. Nykyään menee keskimäärin 1200e ruokakauppaan. Aika hurja summa. Mutta meitä onkin 4 ja nuo kaksi teiniä syövät ihan kaiken, mitä kotiin kantaa. Olisin erittäin tyytyväinen, jos 200e/lärvi riittäisi.

Meitä on myös 4 ja ruokaan menee noin 400e vaikka on teinikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän