Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni käyttää kuukaudessa ruokaan menevän 200€ suuruisen summan ripsienpidennyksiin ja tinkii sitten vaikka ruuasta.

Vierailija
01.06.2023 |

Itse en ymmärrä tämmöstä. Kyllä mäkin näyttävistä ripsistä tykkään mutta ei ne mulla todellakaan ruoan edelle aja.

https://yle.fi/a/74-20034179

Ripsiin satsataan hinnasta tinkimättä Oona Storlöpare, 23, hakee pidennyksistä helpotusta arkeen

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus ollut myös ripsienpidennykset eikä kyllä 200 euroa mennyt kuukaudessa koskaan... Uudet ripset saa edelleen n. 120 eurolla ja huolto on alle 100 euroa. Ehkä sitten kaupunkikohtaista tai jos huollattaa 2 kertaa kuussa?

Vierailija
42/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä. 

Voi olla sairaita kommentteja. Hän on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne pidennykset helpottavat arkea? Voiko niillä pyyhkiä tuulilasit?

Ehkä hän tarkoitti, että ei tarvitse meikata, ja näyttää vähän laittautuneelta silloinkin, kun ei ole. 

Mutta kun ei näytä, vaan tulee just se "ruosteisen auton pinkki ratinsuojus" look. Kun suomalainen punakka ja tanakka ja hailakka emäntä laittaa tekoripset, ei hän näytä mitenkään laittautuneelta kun se iho yhä punottaa, tukka hapsottaa ja kulmakarvat puuttuu (paitsi jos nekin on tatuoitu). Ei näytä laittautuneelta vaan epäsuhtaiselta.

Ja jos sitten joka tapauksessa tekee meikkipohjan ja laittaa kulmat ja siistii hiukset, niin onko ne tekoripset oikeasti sen arvoiset että säästää sen minuutin joka ripsivärin lisäämiseen menisi? Ei minusta. Joskus itse kokeillut laittaa vain ripsiväriä ja ihan hassulta siinä näyttää, kun muuten on ihan meikitön.

Vierailija
44/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan oli oikein nätit ja sopivat kantajalleen.

Ihan eri luokkaa, kuin sellaiset maalilla tuhritut läpät.

Ammattityössä kädenjälki on hintansa arvoista. Jos ripset tuottaa iloa, niin antaa palaa vaan!

Vierailija
45/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti, että ei tarvitse meikata, ja näyttää vähän laittautuneelta silloinkin, kun ei ole. 

Mutta kun ei näytä, vaan tulee just se "ruosteisen auton pinkki ratinsuojus" look. Kun suomalainen punakka ja tanakka ja hailakka emäntä laittaa tekoripset, ei hän näytä mitenkään laittautuneelta kun se iho yhä punottaa, tukka hapsottaa ja kulmakarvat puuttuu (paitsi jos nekin on tatuoitu). Ei näytä laittautuneelta vaan epäsuhtaiselta.

Ja jos sitten joka tapauksessa tekee meikkipohjan ja laittaa kulmat ja siistii hiukset, niin onko ne tekoripset oikeasti sen arvoiset että säästää sen minuutin joka ripsivärin lisäämiseen menisi? Ei minusta. Joskus itse kokeillut laittaa vain ripsiväriä ja ihan hassulta siinä näyttää, kun muuten on ihan meikitön.

Täytyy sanoa, että jos omat ripset on lyhyet (kuten monesti suomalaisilla on), niin ei se ripsivärin lisääminen riitä. Yhtälailla epäsuhta look on, jos on viimeisen päälle meikit, mutta silmät on siellä sisällä päässä. Itse käytän ihan itse laitettavia tekoripsiä/tupsuja, jos meikkaan.

Vierailija
46/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta on että näitä usein ottavat ihmiset joiden ulkonäössä olisi muita _suuria_ tekijöitä joiden fiksaaminen parantaisi ulkonäköä reippaasti enemmän. Kuitenkin sen sijaan että he kiinnittäisivät huomiota niihin oikeasti merkityksellisiin seikkoihin, he jostain syystä käyttävät energiansa ja rahansa johonkin hitsin ripsiin. Sama kuin ruostuneen autonrämän tuunaisi uusilla kalliilla (sekä rumilla ja mauttomilla) penkinpäällyksillä. Ihmiset kuitenkin kiinnittävät huomion vain siihen että auto on ruosteessa ja rämä, ja enintään pitävät sen tuunaajaa vähän yksinkertaisena huomatessaan siihen sopimattomat, mauttomat penkin päälliset.

Rumaa puhua kenestäkään ihmisestä näin.

Vierailija
47/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä. Ehkä ne, jotka laittavat ripset, kokevat että se on sen arvoista. Ja muuten kaikilla ei iho punoita. Tunnen paljon ihmisiä, jotka eivät meikittöminäkään näytä punakalta. Itse en valitettavasti heihin kuulu. Mutta jos joku kokee tekoripsien helpottavan arkea, niin ilmeisesti ne sitten jollain lailla helpottavat arkea - heidän kohdallaan. Ehkä sinä tai minä emme kokisi asiaa niin.

Vierailija
48/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintahan tuo on mihin rahansa laittaa. Mutta turha itkeä kun  "tuet" ei riitä, kun  ei ole tarkoituskaan riittää tuollaisiin. Toivottavasti näiden lapset sentään saavat ruokaa. Vai onko nälässä koska äiti tarvii kynnet, ripset ja röökit... 

Vierailija
49/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valintahan tuo on mihin rahansa laittaa. Mutta turha itkeä kun  "tuet" ei riitä, kun  ei ole tarkoituskaan riittää tuollaisiin. Toivottavasti näiden lapset sentään saavat ruokaa. Vai onko nälässä koska äiti tarvii kynnet, ripset ja röökit... 

Eihän tuohon artikkeliin liittynyt ollenkaan tukia. Siinä vain ohimennen mainittiin, että jotkut tinkivät mieluummin ruuasta kuin ripsistä. Sekin saattoi olla hiukan kärjistetty lausahdus, eikä siitä käynyt ilmi, millä lailla ruuasta tingitään: jätetäänkö siis kokonaan syömättä, syödäänkö huonoa ruokaa vai vaihdetaanko työpaikkalounaat omiin eväisiin tai mieluummin laitetaan raha ripsiin kuin ravintolaillalliseen.

Vierailija
50/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis riittääkö nykyisin vielä jollekulle 200 e / kk ruokaan? 🤔

Mulla menee alle 100 €/kk. Se on pitkälti sen ansiota, että läheisessä kaupassa on usein poskettomia tarjouksia, esim. parasta ennen -päiväyksen ohittaneet leivät on aina 0,20 €/pussi ja viimeisen käyttöpäivän ruokia saa usein eurolla/paketti.

Vierailija
51/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä. 

Ja reippaasti ylipainoinen. Ei raskaus maagisesti poista ylipainoa.

Vierailija
52/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäekologista ja epäterveellistä. Niistä liimoista imeytyy vaikka mitä myrkkyjä ja liimat myös tylsistyttää aivoja. Kaikin puolin kirja juttu heidän itsensä kannalta

Vierailija
53/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä sun pärstä. Millainen ruostekasa siellä onkaan...

Vierailija
54/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää ruokaan menevät ripsenpidennykset...

Mitä hiivattia, ap.

(pidennykset 60 €, huolto kerran kuussa, Uusimaa)

Vierailija
55/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli raskaana, jos hänen pyöreydestään puhut.

Raskaana ollessa ei pitäisi laittaa ripsien pidennyksiä. Ne liima-aineet ei tee sikiölle oikeasti hyvää.

Vierailija
56/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että moni, mutta uskon että joku ap:n WEETEE tuttavista.

Eikö ole ihmisen oma asia, mihin rahansa käyttää? TT-tuessa syynätään kyllä tulot ja menot hyvinkin tarkkaan.

Vierailija
57/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja reippaasti ylipainoinen. Ei raskaus maagisesti poista ylipainoa.

Kuka on väittänyt, että poistaisi? Kyllä minäkin olin ennen raskautta normaalipainossa, mutta 20 kg vaan tuli, vaikka söin terveellisesti. Ne kilot lähti muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä.

Vierailija
58/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana ollessa ei pitäisi laittaa ripsien pidennyksiä. Ne liima-aineet ei tee sikiölle oikeasti hyvää.

Tälle EI OLE mitään virallista näyttöä.

Vierailija
59/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, raskaana ollessa pitäisi niin paljon ja toisaalta ei saisi yhtään mitään.

Mä nokitan sillä, että raskaana ollessa ei saa siivota, koska silloin altistuu siivouskemikaaleille ja pölylle ja se ei tee sikiölle hyvää. Eikä synnytyksen jälkeenkään saa siivota, koska äidinmaitoonhan se kloriitti ja Tolu imeytyy.

Vierailija
60/119 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat on ei voi mitään.Näyttää halvalta ,niin luonnottomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän