Moni käyttää kuukaudessa ruokaan menevän 200€ suuruisen summan ripsienpidennyksiin ja tinkii sitten vaikka ruuasta.
Itse en ymmärrä tämmöstä. Kyllä mäkin näyttävistä ripsistä tykkään mutta ei ne mulla todellakaan ruoan edelle aja.
Ripsiin satsataan hinnasta tinkimättä Oona Storlöpare, 23, hakee pidennyksistä helpotusta arkeen
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä.
Hän oli raskaana, jos hänen pyöreydestään puhut.
Raskaana ollessa ei pitäisi laittaa ripsien pidennyksiä. Ne liima-aineet ei tee sikiölle oikeasti hyvää.
Ihokarvat eivät ime yhtään mitään elimistöön. Ne ovat karvatupesta ulos työntyvää kuollutta kudosta. Kaikki markkinointiväittämät siitä, että jollain ulkopuolelta käytetyllä kemikaalilla voisi "ravita" karvoja ovat paskaa.
Siitä olen samaa mieltä, että liimaa ei kannata haistella eikä syödä raskausaikana eikä muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat on ei voi mitään.Näyttää halvalta ,niin luonnottomat.
Treenaa vielä suomen kieltä ja kielioppia. Ehkä kykenet joskus ilmaisemaan ajatuksiasi ymmärrettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Rumat on ei voi mitään.Näyttää halvalta ,niin luonnottomat.
Olisi kiva nähdä miltä sinäkin näytät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva näköiset nuo ripset hänellä, ei mitkään överit.
Ihan yhtä rumat kuin muillakin. Nuo pölyhuiskat silmissä ei kaunista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Oma valintahan tuo on mihin rahansa laittaa. Mutta turha itkeä kun "tuet" ei riitä, kun ei ole tarkoituskaan riittää tuollaisiin. Toivottavasti näiden lapset sentään saavat ruokaa. Vai onko nälässä koska äiti tarvii kynnet, ripset ja röökit...
Eikös olisi miehen asia elättää raskaaksi panemansa nainen ja omat lapsensa?
Ylipäätään aina kamalaa, kun raskaasti ylipainoinen nainen muokkaa kasvojaan hirveällä summalla. Ainoa, mitä tarvitsisi tehdä, olisi säästää ylimääräisestä syömisestä rahaa.
Mitä se ripsiteknikko oli syönyt, kun oli niin oranssi?
Näköjään raskaana oleva nainen saa vielä vähemmän välittää itsestään kuin me muut.
MItäs jos opettelisitte, aikuiset, käyttäytymään aikuismaisesti muita kohtaan ja pitäisitte typerät mielipiteennne ominanne.
Moni halua pitää huolta itsestään ja ihmisarvostaan vähävaraisenakin, eikä ole teidän asianne sanella, millä hän sen tekee. Ilmeisesti teidän egonne on niin heikko, että sitä pitää pönkittää (turhaan) halveksumalla ja solvaamalla muita anonyymisti somessa.
Ulkonäkö vaikuttaa itseluottamukseen ja terve itseluottamus on hyvän mielenterveyden perusta.
Ihmetyttävät naiset, jotka solvaavat ja häpäisevät muita naisia. Sen ymmärrän, että naisia vihaavat miehet tekevät niin. Se on epätoivoinen tapa yrittää hallita ja kontrolloida, mutta paljastaa samalla oman, sisäisen heikkouden.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään aina kamalaa, kun raskaasti ylipainoinen nainen muokkaa kasvojaan hirveällä summalla. Ainoa, mitä tarvitsisi tehdä, olisi säästää ylimääräisestä syömisestä rahaa.
Ei, ei pidä syödä vähemmän, vaan laadukkaammin. Siinä ei rahaa säästy, kun vaihtaa nugetit lohifileeseen. Toisaalta, karkit ja sipsit eivät ole hyväksi kenellekään. Tosin ei kaikki lihavat (esim mä) syö karkkia tai linkit limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään raskaana oleva nainen saa vielä vähemmän välittää itsestään kuin me muut.
MItäs jos opettelisitte, aikuiset, käyttäytymään aikuismaisesti muita kohtaan ja pitäisitte typerät mielipiteennne ominanne.
Moni halua pitää huolta itsestään ja ihmisarvostaan vähävaraisenakin, eikä ole teidän asianne sanella, millä hän sen tekee. Ilmeisesti teidän egonne on niin heikko, että sitä pitää pönkittää (turhaan) halveksumalla ja solvaamalla muita anonyymisti somessa.
Ulkonäkö vaikuttaa itseluottamukseen ja terve itseluottamus on hyvän mielenterveyden perusta.
Tekoripset ja esimerkiksi botox eivät ole itsestä huolta pitämistä. Itsestä pidetään huolta nukkumalla, syömällä ja treenaamalla oikein.
Vierailija kirjoitti:
Se että liimaa epäluonnolliset, selkeästi feikit tekoripset myrkkyliimalla kiinni omiin ripsiin ei ole "itsestään huolta pitämistä", eikä todellakaan paranna ulkonäköä. Itsestään huolehtiminen on esim liikuntaa, terveellistä ruokaa, puhtautta ja siisteyttä. Ylisuuret, terveyden vaarantavat muoviräpsyt ovat sen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun näkisi kuvan ilman tekoräpsyttimiä, niin voitaisiin vertailla, kumpi on parempi. Todennäköisesti olisi freesimmän näköinen ilman tekoripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttävät naiset, jotka solvaavat ja häpäisevät muita naisia. Sen ymmärrän, että naisia vihaavat miehet tekevät niin. Se on epätoivoinen tapa yrittää hallita ja kontrolloida, mutta paljastaa samalla oman, sisäisen heikkouden.
Minua ihmetyttää miksi minun pitäisi sukupuoleni takia kannattaa epäterveellistä ja rumaa feikkimuotia. Siksi että mulla sattuu olemaan samat sukupuolielimet kuin hänellä? Ei riitä syyksi.
Tuskin jättää laskuja maksamatta ripsien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miksi minun pitäisi sukupuoleni takia kannattaa epäterveellistä ja rumaa feikkimuotia. Siksi että mulla sattuu olemaan samat sukupuolielimet kuin hänellä? Ei riitä syyksi.
Ei sinun tarvitse kannattaa yhtään mitään muotia. Se taas että päätät solvata toisen naisen ulkonäköä, kertoo että sisäistetty naisviha on hyvin suhun uponnut.
Varmasti saat validaatiota naisia vihaavilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse kannattaa yhtään mitään muotia. Se taas että päätät solvata toisen naisen ulkonäköä, kertoo että sisäistetty naisviha on hyvin suhun uponnut.
Varmasti saat validaatiota naisia vihaavilta miehiltä.
Se että sinä luulet tietäväsi kuka kirjoittaja on kirjoittanut minkäkin viestin, ja se että pidät typerän muovimuodin paheksumista naisv1hana, on taas merkki vakavemmista mielenterveyshäiriöistä. Ja hullun kanssa on turha yrittää loogista keskustelua. Bye bitch.
Suomalaiset saavat erittäin rankasti liikaa kaloreita.
Jos joku käyttää 200€ ruoan sijaan hömppään niin sehän on erinomainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukuelimet. Lisääntymiselimet. Ei sukuPUOLIelimet.
Minusta on fiksua ymmärtää, että rahankäyttö on valinta- ja priorisointikysymys. Jos jokin asia on itselle tärkeä, rahan käyttäminen siihen edellyttää jostain muusta asiasta tinkimistä. On ihan hyvä käyttää rahaa tavalla, joka tuo iloa itselle. Omiin arvoihini, prioriteetteihini ja ilonaiheisiini eivät tekoripset kuulu, mutta käytän minäkin rahaa sellaisiin asioihin, joita jotkut toiset pitävät turhuutena, joskus jopa sillä seurauksella, että ruokakaupassa on oltava tosi tarkkana.