Moni käyttää kuukaudessa ruokaan menevän 200€ suuruisen summan ripsienpidennyksiin ja tinkii sitten vaikka ruuasta.
Itse en ymmärrä tämmöstä. Kyllä mäkin näyttävistä ripsistä tykkään mutta ei ne mulla todellakaan ruoan edelle aja.
Ripsiin satsataan hinnasta tinkimättä Oona Storlöpare, 23, hakee pidennyksistä helpotusta arkeen
Kommentit (119)
Ilonsa kullakin.
Mun herkkuja ovat nämä 🍺🍕🍺🍕🍺🍕
Minusta on jotenkin sairasta, että nuoret ihmiset laittavat tekokynsiin ja -ripsiin tällaisia summia.
Järkyttävää, kun nuo tekoripset ovat vielä tosi rumia, ja siitä vielä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, kun nuo tekoripset ovat vielä tosi rumia, ja siitä vielä maksetaan.
Jopa pahimmilla pubiruusuilla ja deekuilla on nuo muoviset räpsyttimet liimattuna - yhteiskunnan maksamana tottakai. Kela-gold vinkunut.
Ei niihin kahta sataa mene. Perus huoltoväli n 2 vkoa ja huollot voi olla 40-70 e riippuu otatko opiskelija työnä vai miten. Mulla menee 2x 40 e per kk, en polta tai juo ja työllä olen ne rahat ansainnut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niihin kahta sataa mene. Perus huoltoväli n 2 vkoa ja huollot voi olla 40-70 e riippuu otatko opiskelija työnä vai miten. Mulla menee 2x 40 e per kk, en polta tai juo ja työllä olen ne rahat ansainnut kuitenkin.
Koetko olevasi enemmän haluttava lisäkkeillä? Mikä on syvin motiivisi?
Siis riittääkö nykyisin vielä jollekulle 200 e / kk ruokaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo vielä riittää, kun syö perusruokaa ja jättää mässyttelyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Hah, ihan sama ajatus tuli. Meillä ruokakulut on nousseet tuon pari sataa viime kevään jälkeen. Nykyään menee keskimäärin 1200e ruokakauppaan. Aika hurja summa. Mutta meitä onkin 4 ja nuo kaksi teiniä syövät ihan kaiken, mitä kotiin kantaa. Olisin erittäin tyytyväinen, jos 200e/lärvi riittäisi.
Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin sairasta, että nuoret ihmiset laittavat tekokynsiin ja -ripsiin tällaisia summia.
Se on nuorena se laumasieluisuus. Pitää olla samat kun kavereillakin. Muistan ihan omasta nuoruudestakin ettei ollut kivaa poiketa massasta. Kaveri kun osti jonkun ihanan vaatteen niin piti perässä ostaa samanlainen. Nuorena kaverit ovat kamalan tärkeitä. Mitään iloa ei olisi ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ekana kuukautena toki menee, kun laittaminen maksaa enemmän kuin huolto. Itselläni kun oli nuo, niin kävin huollattamassa 3-4 vkon välein ja huollon hinta oli 70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Oonan kannattaisi käyttää ripsiin uppoava raha mieluummin salikorttiin ja terveelliseen ruokaan, ulkonäkö paranisi huomattavasti enemmän kuin noilla tuulilasinpyyhkimillä.
Miksi suosittelet hänelle salikorttia?
Käytän itse noin 50€ kuukaudessa "tekokynsiin" eli oman kynnen päälle laitettavaan geelilakkaan. Kynnet näyttää näin paremmalta, eikä repeile koko ajan.
Koen olevani siistimmän näköinen näin, kun kynnet ovat siistit ja laitetut, haluttavuudesta en tiedä kun en tiedä mitä ihmiset haluavat, eikä kiinnosta koska en halua seksiä tai läheisyyttä yms.
Ruoka on minulle lähes ainoastaan polttoainetta, joten syön pelkkiä kaurahiutaleita, parsakaalia ja soijarouhetta. Ravintolassa sitten joskus jotain parempaa tai jouluna/itsenäisyyspäivänä/yms.
Ps. Salikortti löytyy :D
Mitä se kuuluu kenellekkään mihin ihminen rahansa laittaa. Jos joisi ne kurkusta alas, valitetaan. Ripsiin ja kynsiin, valitetaan. Autoon rahat, valitetaan. Hankkikaa oikeesti elämä niin ei tarvi puuttua muiden tekemisiin!
Ihan kiva näköiset nuo ripset hänellä, ei mitkään överit.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli raskaana, jos hänen pyöreydestään puhut.
Miten ne pidennykset helpottavat arkea? Voiko niillä pyyhkiä tuulilasit?