Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei seksiä, ei muutakaan?

Mitä tehdä?
01.06.2023 |

Jos mies ehdottaa seksiä ja minua väsyttää, mies muuttuu "väsyneeksi" kaiken suhteen. Ei mukamas jaksa käydä kaupassa, siivota tai edes maksaa laskuja. Saattaa olla, ettei mukamas jaksa edes puhua.

Keskustelimme asiasta ja mies vain vastasi, että ei kai hänenkään tarvitse jaksaa, jos en minäkään. Muistutti vielä ivallisesti, että jaksan käydä kampaajalla, vaikka seksiin ei energia riitä.

Miten tästä pattitilanteesta ulos?

Kommentit (475)

Vierailija
81/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala sä myös ahdistella miestä seksuaalisesti. Monta kertaa päivässä sanot, miten ois varvit. Huomaa miltä tuntuu.

Minulle ainakin kelpaisi. Eipä ole yhdessäkään suhteessa mennyt niin, että nainen olisi millään tavalla aloitteellisempi osapuoli.

Olen seksuaalisesti melko aktiivinen, mutta nyt olen vähän yllätyksekseni ollut jo jonkunkin aikaa pitkäaikaisessa suhteessa, jossa nainen on aloitteellisempi osapuoli. "Kaikki" naisethan ovat seksipetoja suhteen alkaessa, mutta nykyisen kumppanini kanssa hänen sanansa kyltymättömästä himosta näyttävät aivan oikeasti pitävän paikkansa.

Joskus minua saattaa ihan oikeasti väsyttää kun hän alkaa kiehnätä. Mutta hän on minulle niin tärkeä, että alan hommaan silloinkin kun se ei varsinaisesti huvittaisi; siitä huolimatta, että se miehenä vaatii aina ihan oikeaa työtä, kun ei voi vaan maata lahnana. Mutta teen sen, sillä rakastan naistani ja haluan pitää hänet onnellisena. Silloinkin kun itse seksi ei varsinaisesti huvita, mieltäni miellyttää kovasti, että hän himoitsee minua, joten teen hänelle hyviä asioita. Hyvät asiat kasvavat ajan kanssa korkoa aivan kuin pahatkin, ja minulle on selvää kummalla puolella haluan olla.

En aikoinani tajunnut sitä asennetta, ettei seksille ole juuri nyt aikaa, ja tuntui aika nuivalta tulla toistuvasti torjutuksi. Itse en aio samaa myrkkyä levittää. Enkä muuten suosittele muillekaan, sukupuolesta riippumatta. Pankaa ja nauttikaa!

Ihan mielenkiinnosta; kauanko "kaikki" naiset ovat suhteen alussa seksipetoja? Tai miehet? Milloin alkaa hiipua?

Valitettavan usein suhteessa nainen aloittaa hormonaalisen ehkäisyn, mistä seuraa tietenkin halujen heikkeneminen. Naisillakin olisi kovemmat halut jos suhteessakin käytettäisiin esim kondomia.

Vierailija
82/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin parisuhteessa haluttoman naisen kanssa, jonka haluttomuus ei johtunut tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni, vaikka välillä hän halusi niin minun uskovan.

Hoidin kotityöt enemmän kuin omalta osaltani, hoidin lapsia, hoidin taloa, pihaa ja autoja. Pakkasin lasten päiväkotireput, ostin vaatteet, hoidin muistamiset. Silti seksielämä oli kuin pystyyn kuollutta, enintään muutaman kerran kuukaudessa oli seksiä, vaikka tein useammin hienovaraisia aloitteita, annoin aina tyydytystä, yritin myös pitää seksin kiinnostavana ja monipuolisena.

Kunnes en sitten enää jaksanut. Kävimme aiheesta pitkän keskustelun, vaimo ei edes myöntänyt olevansa haluton, vaan sanoi, ettei tähän elämänvaiheeseen mikään seksi-iloittelu kuulu. Hän syytti minua siitä, että olin liian halukas (en ole mikään seksihullu, minusta esimerkiksi 1-2 kertaa seksiä viikossa olisi oikein mukava ja sopiva määrä, olisin vain toivonut vaimolta itseltään aktiivisuutta). Totesin keskustelun jälkeen, että tämä ei etene mihinkään.

Lopulta sanoin vaimolle, että en jaksa enää tätä, enkä halua tuntea huonommuutta vain sen vuoksi, että hän on haluton. Joten muutin asumaan omaan asuntooni (satuin perimään sukulaiselta pienen omakotitalon lähistöltä) ja nyt elämäni on paljon paremmassa vaiheessa. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, ja välillä minulla on aikaa itselle. Olen myös tapaillut erästä naista, joka on osoittanut minua kohtaan halukkuutta ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Se on älyttömän hyvää, aivan muuta kuin sitä, mitä vaimoni kerran tai kaksi kuussa suostui antamaan. 

Emme ole kuitenkaan vielä virallisesti eronneet, vaimo vastustaa avioeroa kaikin keinoin, ja on siinä uskossa, että viimeistään syksyllä muutan takaisin kotiin; että tämä on jokin väliaikainen kiukuttelupuuska, ja kohta tulen takaisin tekemään oman osani töistä (esimerkiksi kevään piha- ja puutarhatyöt ovat kokonaan tekemättä, ja kodin ympäristö on kamalan näköinen).

En aio muuttaa takaisin, vaan laitan eropaperit kuntoon ennen talvea, ja haen loput tavarani uuteen kotiini. Myös omaisuuden ositus on tietenkin tulossa, ja siinä on tulevalle ex-vaimolleni varmaan aika lailla nikottelemista.

Vaatimasi määrä seksiä on aika paljon pikkulapsiperheessä, oikeastaan merkki seksi-addiktiosta. Olen silti sitä mieltä, että teidän on parasta erota; jos tunnet _huonommuutta_ kun sinulla on seksiä vain muutaman kerran kuussa, ei kaikki ole kohdallasi hyvin 😳 Ei seksin määrä elämässä ole vertailukohde muihin, mistä edes tiedät kuinka paljon muut sekstaavat?

1) Kertoiko kirjoittaja, että kyseessä on pikkulapsiperhe? Totta kai tilanne on eri asia, jos perheessä on esimerkiksi taapero ja vauva, mutta entä jos perheessä on vaikkapa kaksi koululaista tai teiniä?

2) Minusta 1 tai 2 kertaa seksiä viikossa ei ole kauhean paljon, taitaa olla aika tavanomainen määrä pitkässä parisuhteessa. Saman verran kuukaudessa on ainakin merkki siitä, että halut on matalalla ja / tai parisuhteessa on jotakin vialla.

3) Kirjoittaja on tarkoittanut huonommuuden tunteella mahdollisesti huonommuutta suhteessa vaimoonsa, joka on ilmeisen tyytyväinen haluttomuuteensa.

1) kertoi:

* Pakkasin lasten päiväkotireput*

2) Minun mielestäni se on aika normaali määrä pikkulapsiperheessä, jossa kirjoittajan mukaan (eväät päoväkotiin) luodaan myös uraa. Aivan varmasti on sairastelukierrettä ja ties mitä valvomista.

3) En usko tuohon. Hän selkeästi ilmaisee tuntevansa huonommuutta _ihmisenä_, koska ei saa mielestään _normaalia_ määrää seksiä verrattuna johonkin. Ajatuskuvio ei ole normaali/terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kommentoinut mitään sen jälkeen, kun teki avauksen, joten eiköhän tämä tapahtunut Porvoossa. Kysyn silti: miksi teillä ei ole seksiä? Ja väitän: seksiä ei ole, koska se ei ole naiselle nautinnollista. En ymmärrä näitä "jos mies ei tee kotitöitä, niin nainen ei jaksa harrastaa seksiä". Kyllä totuus on yleensä se, että nainen ei saa orgasmia (eikä enää kehtaa sitä tunnustaa, kun on feikannut niin pitkään) ja/tai seksi on pitkästyttävää jyystämistä, kestää liian kauan, on tylsää, omat sormet hoitavat salaa homman paljon nopeammin.

Seksiä ei ole, koska en halua. En tiedä mistä se johtuu, kun kaikki muu oli kuitenkin ihan ok. Vastauksista päätellen en ole ongelmani kanssa yksin.

Hormonaalinen ehkäisy?

Vierailija
84/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin parisuhteessa haluttoman naisen kanssa, jonka haluttomuus ei johtunut tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni, vaikka välillä hän halusi niin minun uskovan.

Hoidin kotityöt enemmän kuin omalta osaltani, hoidin lapsia, hoidin taloa, pihaa ja autoja. Pakkasin lasten päiväkotireput, ostin vaatteet, hoidin muistamiset. Silti seksielämä oli kuin pystyyn kuollutta, enintään muutaman kerran kuukaudessa oli seksiä, vaikka tein useammin hienovaraisia aloitteita, annoin aina tyydytystä, yritin myös pitää seksin kiinnostavana ja monipuolisena.

Kunnes en sitten enää jaksanut. Kävimme aiheesta pitkän keskustelun, vaimo ei edes myöntänyt olevansa haluton, vaan sanoi, ettei tähän elämänvaiheeseen mikään seksi-iloittelu kuulu. Hän syytti minua siitä, että olin liian halukas (en ole mikään seksihullu, minusta esimerkiksi 1-2 kertaa seksiä viikossa olisi oikein mukava ja sopiva määrä, olisin vain toivonut vaimolta itseltään aktiivisuutta). Totesin keskustelun jälkeen, että tämä ei etene mihinkään.

Lopulta sanoin vaimolle, että en jaksa enää tätä, enkä halua tuntea huonommuutta vain sen vuoksi, että hän on haluton. Joten muutin asumaan omaan asuntooni (satuin perimään sukulaiselta pienen omakotitalon lähistöltä) ja nyt elämäni on paljon paremmassa vaiheessa. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, ja välillä minulla on aikaa itselle. Olen myös tapaillut erästä naista, joka on osoittanut minua kohtaan halukkuutta ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Se on älyttömän hyvää, aivan muuta kuin sitä, mitä vaimoni kerran tai kaksi kuussa suostui antamaan. 

Emme ole kuitenkaan vielä virallisesti eronneet, vaimo vastustaa avioeroa kaikin keinoin, ja on siinä uskossa, että viimeistään syksyllä muutan takaisin kotiin; että tämä on jokin väliaikainen kiukuttelupuuska, ja kohta tulen takaisin tekemään oman osani töistä (esimerkiksi kevään piha- ja puutarhatyöt ovat kokonaan tekemättä, ja kodin ympäristö on kamalan näköinen).

En aio muuttaa takaisin, vaan laitan eropaperit kuntoon ennen talvea, ja haen loput tavarani uuteen kotiini. Myös omaisuuden ositus on tietenkin tulossa, ja siinä on tulevalle ex-vaimolleni varmaan aika lailla nikottelemista.

Teillä on tunnepuoli kunnossa uuden naisen kanssa, vanhan ei.

Tunneongelmia ei korjata järkikeskusteluilla vaan tunnetason kohtaamisella.

Nyt menee uuden kanssa hyvin, mutta voi olla sama edessä, kun arki astui kuvioon.

Mistä sen voi tietää, jos tunnepuoli on kunnossa, mutta nainen ei yksinkertaisesti halua enempää kuin esimerkiksi kerran kuussa ovulaation aikaan?

Tämä on yksinkertaisesti naisen ja miehen välisissä heteroparisuhteissa p*rseestä: miehet haluavat keskimäärin selkeästi useammin seksiä kuin naiset, vaikka tilanne olisi miten hyvä. 

On ilmeisen paljon naisia, jotka eivät edes koe olevansa haluttomia, vaikka parisuhteessa seksiä ei olisi tosiaan kuin vain ovulaation aikaan.

Samaan aikaan näiden naisten miehet varsin todennäköisesti ovat erittäin tyytymättömiä seksin määrään, mahdollisesti myös laatuun. Tietysti joku harva mies saattaa olla tyytyväinen kertaan kuussa, jos harrastaa itsetyydytystä paljon ja arkielämä on muutenkin rasittavaa. Mutta tällaiset miehet ovat alle 60-vuotiaissa ilmeisen harvinaisia.

Pahimmassa tilanteessa miehen on vain tehtävä vaikea valinta: jäädäkö kärvistelemään epätyydyttävään parisuhteeseen, vai lähteäkö menemään. Useat tavalliset pariskunnat osaavat keskustella ja tehdä paljon asioita seksielämän parantamiseksi ihan ilman apua.

Mutta totuus on se, että parisuhde voi monen naisen mielestä olla oikein hyvä, jopa loistava; seksikin voi olla oikein hyvää, ja he saattavat rakastaa miestään syvästi, mutta he saattavat haluta silti seksiä (pitemmässä parisuhteessa) vain esimerkiksi enintään kerran kuukaudessa.

Vierailija
85/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimasi määrä seksiä on aika paljon pikkulapsiperheessä, oikeastaan merkki seksi-addiktiosta. Olen silti sitä mieltä, että teidän on parasta erota; jos tunnet _huonommuutta_ kun sinulla on seksiä vain muutaman kerran kuussa, ei kaikki ole kohdallasi hyvin 😳 Ei seksin määrä elämässä ole vertailukohde muihin, mistä edes tiedät kuinka paljon muut sekstaavat?

1) Kertoiko kirjoittaja, että kyseessä on pikkulapsiperhe? Totta kai tilanne on eri asia, jos perheessä on esimerkiksi taapero ja vauva, mutta entä jos perheessä on vaikkapa kaksi koululaista tai teiniä?

2) Minusta 1 tai 2 kertaa seksiä viikossa ei ole kauhean paljon, taitaa olla aika tavanomainen määrä pitkässä parisuhteessa. Saman verran kuukaudessa on ainakin merkki siitä, että halut on matalalla ja / tai parisuhteessa on jotakin vialla.

3) Kirjoittaja on tarkoittanut huonommuuden tunteella mahdollisesti huonommuutta suhteessa vaimoonsa, joka on ilmeisen tyytyväinen haluttomuuteensa.

1) kertoi:

2) Minun mielestäni se on aika normaali määrä pikkulapsiperheessä, jossa kirjoittajan mukaan (eväät päoväkotiin) luodaan myös uraa. Aivan varmasti on sairastelukierrettä ja ties mitä valvomista.

3) En usko tuohon. Hän selkeästi ilmaisee tuntevansa huonommuutta _ihmisenä_, koska ei saa mielestään _normaalia_ määrää seksiä verrattuna johonkin. Ajatuskuvio ei ole normaali/terve.

OK, voi olla, että kyseessä on tilanne, jossa on pieniä lapsia, ja arki on kiireistä, mutta siitä huolimatta - ihan aikuisten oikeasti - kerta kuussa on ihan objektiivisestikin katsoen hyvin vähän, jos parisuhteessa ei ole (muita) ongelmia, ja esimerkiksi mies ihan oikeasti hoitaa oman osansa kotitöistä, eikä vain "osallistu" silloin tällöin.

Ja myönnän, ei ole järkevää tai hyvästä ajatella sitä, paljonko seksiä pitäisi olla, verrattuna "johonkin". Mutta minusta tuossa yksinkertaisesti mies kertoo pitkäaikaisesta turhautumisesta lähes seksittömään avioliittoon, eikä pitkässä juoksussa tuollaiseen tilanteeseen ole muuta järkevää ratkaisua kuin ero. 

Vierailija
86/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis olemassa joku nainen, joka KIIHOTTUU siitä että mies tekee kotitöitä? Lähinnä niiden tekemättömyys saa vituttamaan niin ettei kiinnosta, muttei kotitöiden tekeminen nyt mikään esileikki ole.

Ei se nainen välttämättä myöskään kiihotu hienovaraisista ja taitavistakaan aloitteista, jos ei ole sitä mikä saa juuri hänet lämpiämään. Monelle se on romantiikka, keskustelu, hellyys, läheisyys ja kaikki nämä ilman taka-ajatuksia.

Tuo "ilman taka-ajatuksia" on kyllä todella mulkero selitys. Seksiä saa vain jos sitä ei halua, sitähän sinä tarkoitat.

Onneksi on myös naisia, jotka eivät ole hoidettavia prinsessoja vaan haluavat itsekin, ettei tarvitse tehdä ihan kaikkea molempien puolesta.

Hyvä esimerkki henkilöstä jolle turha kertoa tällaista tietoa. Vääntää toisen sanat ja suuttuu kun toinen ei toimi kuten hän itse haluaisi .

En minä ainakaan ymmärrä mikä järki tuollaisessa pelleilyssä on. Eihän ruokaakaan lämmitetä ilman että "taka-ajatuksena" olisi ruuan syöminen. Voihan se nainen sitäpaitsi itsekin tehdä aloitteita hellyyteen ja läheisyyteen sen sijaan että murjotetaan kun se mies ei taaskaan tajunnut.

Kuka on sanonut ettei tee? Mutta mitä jos miehellä on heti mielessä silloinkin vain seksi ja ei näe toisessa enää kuin lihapalan jota pitäis mahdollisimman nopeasti päästä panemaan.

Vierailija
87/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaminen tappaa halut. Yksinkertainen ihminen pitää olla, jos ei tajua sitä. Haluun syttymiseen voi käyttää muita keinoja, kuin vonkaaminen. Kyllä seksikin maistuu, jos toista silittelee, osaa vähän hassutella tms. millä keinoilla kukin nyt syttyykään.  Mutta vonkaaminen - Lopettakaa se heti!!

Jos mies ei kysy kiinnostusta seksin harrastamiselle, niin siitä voi helposti joutua tuomiolle.

Vierailija
88/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis olemassa joku nainen, joka KIIHOTTUU siitä että mies tekee kotitöitä? Lähinnä niiden tekemättömyys saa vituttamaan niin ettei kiinnosta, muttei kotitöiden tekeminen nyt mikään esileikki ole.

Ei se nainen välttämättä myöskään kiihotu hienovaraisista ja taitavistakaan aloitteista, jos ei ole sitä mikä saa juuri hänet lämpiämään. Monelle se on romantiikka, keskustelu, hellyys, läheisyys ja kaikki nämä ilman taka-ajatuksia.

Lompakon paksuudesta?

Vierailija
89/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ilman taka-ajatuksia" on kyllä todella mulkero selitys. Seksiä saa vain jos sitä ei halua, sitähän sinä tarkoitat.

Onneksi on myös naisia, jotka eivät ole hoidettavia prinsessoja vaan haluavat itsekin, ettei tarvitse tehdä ihan kaikkea molempien puolesta.

Hyvä esimerkki henkilöstä jolle turha kertoa tällaista tietoa. Vääntää toisen sanat ja suuttuu kun toinen ei toimi kuten hän itse haluaisi .

En minä ainakaan ymmärrä mikä järki tuollaisessa pelleilyssä on. Eihän ruokaakaan lämmitetä ilman että "taka-ajatuksena" olisi ruuan syöminen. Voihan se nainen sitäpaitsi itsekin tehdä aloitteita hellyyteen ja läheisyyteen sen sijaan että murjotetaan kun se mies ei taaskaan tajunnut.

Kuka on sanonut ettei tee? Mutta mitä jos miehellä on heti mielessä silloinkin vain seksi ja ei näe toisessa enää kuin lihapalan jota pitäis mahdollisimman nopeasti päästä panemaan.

Tämä on se iso ongelma. Syitä saattaa olla kaksi: joko mies on itsekäs, tai sitten hänellä on niin kovat halut, että pienikin kosketus, saati halaus, laukaisee erektion.

Jos tämä on johtanut sitten naisen haluttomuuteen, niin tuhoisa kierre on valmis. Seksittömyys ja turhautuminen mahdollisesti ruokkivat miehen haluja, ja terveestä seksuaalisesta halusta tulee pakkomielle. Jos nainen etääntyy miehen tehdessä jatkuvasti aloitteita pienenkin kosketuksen yhteydessä, ei naista tietenkään haluta, ja hän vetäytyy kokonaan. Mies lopettaa aloitteet kaikkeen läheisyyteen.

Tämä kierre pitäisi saada katki. Jos miehellä on esim. erektio liian herkässä, hänen kannattaisi esimerkiksi käydä masturboimassa, ja esimerkiksi sen jälkeen tehdä aloite ei-seksuaaliseen läheisyyteen. Ja jos halut vaivaavat edelleen, asiasta pitäisi keskustella, ja molempien pitäisi esimerkiksi jättää mahdollinen erektio huomioimatta.

Vierailija
90/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakon paksuudesta?

Lompakolla saavat seksiä ilotalosta ne miehet, jotka eivät ymmärrä edes rautalangasta vääntämällä mikä naisen saisi aidosti lämpiämään.

Vierailija
91/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaminen tappaa halut. Yksinkertainen ihminen pitää olla, jos ei tajua sitä. Haluun syttymiseen voi käyttää muita keinoja, kuin vonkaaminen. Kyllä seksikin maistuu, jos toista silittelee, osaa vähän hassutella tms. millä keinoilla kukin nyt syttyykään.  Mutta vonkaaminen - Lopettakaa se heti!!

Jos mies ei kysy kiinnostusta seksin harrastamiselle, niin siitä voi helposti joutua tuomiolle.

Tiedätkö mitä vonkaaminen tarkoittaa? Osaatko kysyä asiaa hienovaraisen seksikkäästi rasittavan vonkauksen sijaan?

Vierailija
92/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan osaa olla romanttinen ja luoda ilmapiiriä, ei seksiä pyydetä! 

Seksiä pyydetään vaan kun siitä maksetaan. 

En ihmettele yhtään ettei sinulla herää halut. 

Hän on varmaan itsekäs ja osaamatonkin kun et ole kiinnostunut. 

Miksi olette edes yhdessä? Suosittelen hakeutumaan sopivamman kumppanin seuraan. 

Miksi edes alennut tuohon keskusteluun. 

Miten sinä virittelet miehesi haluamaan seksiä? Mitä sinä teet miehesi nautinnon eteen? Mitä sinä osaat? Jaa toki vinkkisi.

Ilmeisesti tekee riittävästi kun mies sitä haluaa.

Vierailija
93/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) kertoi:

OK, voi olla, että kyseessä on tilanne, jossa on pieniä lapsia, ja arki on kiireistä, mutta siitä huolimatta - ihan aikuisten oikeasti - kerta kuussa on ihan objektiivisestikin katsoen hyvin vähän, jos parisuhteessa ei ole (muita) ongelmia, ja esimerkiksi mies ihan oikeasti hoitaa oman osansa kotitöistä, eikä vain "osallistu" silloin tällöin.

Ja myönnän, ei ole järkevää tai hyvästä ajatella sitä, paljonko seksiä pitäisi olla, verrattuna "johonkin". Mutta minusta tuossa yksinkertaisesti mies kertoo pitkäaikaisesta turhautumisesta lähes seksittömään avioliittoon, eikä pitkässä juoksussa tuollaiseen tilanteeseen ole muuta järkevää ratkaisua kuin ero. 

Ajattelitko että imurin ääni saa naisen pillun märäksi vai mikä tämä kotityöjankkaus on?

Vierailija
94/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisella on tieto mikä saa hänet lämpiämään, mutta sitä ei vahingossakaan kerrota sille miehelle. Korkeintaan kerrotaan mikä EI toimi. Miehen kuuluu tehdä erilaisia sirkustemppuja ja vain kokeilla mikä toimii ja mikä ei. Naisen taas ei tarvitse tehdä mitään seksin eteen, vaan odottaa että se mies itsekseen keksii mikä naista miellyttää.

Tätähän se monien kanssa on.

Lehtijutuissa toistetaan sitä, kuinka miesten tekemät kotityöt olisivat muka paras esileikki, mutta se on ihan puhdas vale. Iän mukana olen oppinut, että naiset tykkäävät ihan muusta. Parasta on olla hieman vaarallinen. Se on kiihottavaa. Ei keittiöorja kiihota yhtään naista. Oma flaksini parani oleellisesti, kun lakkasin olemasta liian kiltti vaan otin hieman omaakin tilaa.

- M55

Ja sitten, kun ei muuta sen naisen kanssa yhteen.

Vierailija
95/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että seksiä pitää olla 1-2 kertaa viikossa, jotta halut pysyvät kunnossa

Vierailija
96/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua väsytä. Kerro oikea syy, eli ei tee mieli. Ei ihme, että mies reagoi noin, kun olet liian väsynyt muka seksiin, johon riittää minimissään, että makaat sängyllä.

Vierailija
97/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan nainen siitä varmaan kiihotu, mutta kotityöt ja seksittömyys usein nostetaan samassa lauseessa esiin naisten toimesta. 

Mutta naisen saattaa olla hyvin vaikea kiihottua pitkässä parisuhteessa yhtään mistään syystä, vaikka romantiikkaa, keskustelua, hellyyttä, läheisyyttä ja aivan kaikkea muuta parisuhteessa olisi.

Miehiä haukutaan ja syyllistetään vaimon vähistä haluista. Usein ihan aiheesta, mutta paljon on sellaisia naisia, jotka yksinkertaisesti eivät halua mitä parhaimmassakaan parisuhteessa seksiä kuin suhteen alkuaikana, ja pitemmässä suhteessa vain korkeintaan ovulaation aikana.

Ikävä todeta, mutta tällaisten naisten kanssa on normaalilibidoisen miehen erittäin vaikeaa olla parisuhteessa. Nykyisin onneksi joissakin tapauksissa suhteen avaaminen saattaa olla toimiva ratkaisu (tulee julkisuudesta mieleen esim. Riikka Suominen ja Emmi Nuorgam).

Vierailija
98/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerta kuussa on ihan objektiivisestikin katsoen hyvin vähän, jos parisuhteessa ei ole (muita) ongelmia 

Niin no aika useinhan niistä ongelmista on yritetty puhua ja miestä ei ole kiinnostanut. Pahimmillaan mies kutsuu keskusteluyrityksiä nalkutukseksi ja ajattelee kaiken olevan hyvin.

Tottakai joko parisuhteessa tai henkilökohtaisessa hyvinvoinnissa on ongelmia, jos seksiä on vain kerran kuussa.

Vierailija
99/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla parisuhde.

Vierailija
100/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua väsytä. Kerro oikea syy, eli ei tee mieli. Ei ihme, että mies reagoi noin, kun olet liian väsynyt muka seksiin, johon riittää minimissään, että makaat sängyllä.

Hyi yök. Ei todellakaan seksiin riitä se, että toinen makaa väsyneenä rättinä toisen panopuuna.

Yäk yäk yäk yäk. Kuvottava olet, jos tuollaisesta nautit. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi