Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei seksiä, ei muutakaan?

Mitä tehdä?
01.06.2023 |

Jos mies ehdottaa seksiä ja minua väsyttää, mies muuttuu "väsyneeksi" kaiken suhteen. Ei mukamas jaksa käydä kaupassa, siivota tai edes maksaa laskuja. Saattaa olla, ettei mukamas jaksa edes puhua.

Keskustelimme asiasta ja mies vain vastasi, että ei kai hänenkään tarvitse jaksaa, jos en minäkään. Muistutti vielä ivallisesti, että jaksan käydä kampaajalla, vaikka seksiin ei energia riitä.

Miten tästä pattitilanteesta ulos?

Kommentit (475)

Vierailija
41/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sä myös ahdistella miestä seksuaalisesti. Monta kertaa päivässä sanot, miten ois varvit. Huomaa miltä tuntuu.

Minulle ainakin kelpaisi. Eipä ole yhdessäkään suhteessa mennyt niin, että nainen olisi millään tavalla aloitteellisempi osapuoli.

Vierailija
42/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstan mies on (yllättävästi 🤡) sitä mieltä, että naisen tulee vastoin omaa suostumustaan harrastaa seksiä miehensä kanssa

Minkälainen ihminen pystyy kiihottumaan, jos vastapuoli selkeästi inhoaa häntä eikä halua? 😳 Joku raiskis-rysykkä venäjän armeijasta?

Minkälainen ihminen on mennyt yhteen ihmisen kanssa jota ihoaa eikä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Niin miksi jaksat käydä kampaajalla jos et jaksa harrastaa seksiä 5 minuuttia miehen kanssa. Jaksat sinä kuitenkin valittaa ja kirjoitella vauva palstalle kun sen ajan olisit voinut jo harrastaa seksiä.

Kampaajalla käynti on mukavaa! Seksi jonkun pahantahtoisen ja lapsellisen miesvauvan kanssa sen sijaan on ajanhukkaa ja vastenmielistä :)

Ymmärrettävä pointti ja pitää varmasti paikkansa.

Kysymys kuitenknin kuuluu: miksi roikkua parisuhteessa "pahantahtoisen ja lapsellisen" kumppanin kanssa, oli sitten mies tai nainen?

Vierailija
44/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin parisuhteessa haluttoman naisen kanssa, jonka haluttomuus ei johtunut tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni, vaikka välillä hän halusi niin minun uskovan.

Hoidin kotityöt enemmän kuin omalta osaltani, hoidin lapsia, hoidin taloa, pihaa ja autoja. Pakkasin lasten päiväkotireput, ostin vaatteet, hoidin muistamiset. Silti seksielämä oli kuin pystyyn kuollutta, enintään muutaman kerran kuukaudessa oli seksiä, vaikka tein useammin hienovaraisia aloitteita, annoin aina tyydytystä, yritin myös pitää seksin kiinnostavana ja monipuolisena.

Kunnes en sitten enää jaksanut. Kävimme aiheesta pitkän keskustelun, vaimo ei edes myöntänyt olevansa haluton, vaan sanoi, ettei tähän elämänvaiheeseen mikään seksi-iloittelu kuulu. Hän syytti minua siitä, että olin liian halukas (en ole mikään seksihullu, minusta esimerkiksi 1-2 kertaa seksiä viikossa olisi oikein mukava ja sopiva määrä, olisin vain toivonut vaimolta itseltään aktiivisuutta). Totesin keskustelun jälkeen, että tämä ei etene mihinkään.

Lopulta sanoin vaimolle, että en jaksa enää tätä, enkä halua tuntea huonommuutta vain sen vuoksi, että hän on haluton. Joten muutin asumaan omaan asuntooni (satuin perimään sukulaiselta pienen omakotitalon lähistöltä) ja nyt elämäni on paljon paremmassa vaiheessa. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, ja välillä minulla on aikaa itselle. Olen myös tapaillut erästä naista, joka on osoittanut minua kohtaan halukkuutta ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Se on älyttömän hyvää, aivan muuta kuin sitä, mitä vaimoni kerran tai kaksi kuussa suostui antamaan. 

Emme ole kuitenkaan vielä virallisesti eronneet, vaimo vastustaa avioeroa kaikin keinoin, ja on siinä uskossa, että viimeistään syksyllä muutan takaisin kotiin; että tämä on jokin väliaikainen kiukuttelupuuska, ja kohta tulen takaisin tekemään oman osani töistä (esimerkiksi kevään piha- ja puutarhatyöt ovat kokonaan tekemättä, ja kodin ympäristö on kamalan näköinen).

En aio muuttaa takaisin, vaan laitan eropaperit kuntoon ennen talvea, ja haen loput tavarani uuteen kotiini. Myös omaisuuden ositus on tietenkin tulossa, ja siinä on tulevalle ex-vaimolleni varmaan aika lailla nikottelemista.

Vierailija
45/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Niin miksi jaksat käydä kampaajalla jos et jaksa harrastaa seksiä 5 minuuttia miehen kanssa. Jaksat sinä kuitenkin valittaa ja kirjoitella vauva palstalle kun sen ajan olisit voinut jo harrastaa seksiä.

Kampaajalla käynti on mukavaa! Seksi jonkun pahantahtoisen ja lapsellisen miesvauvan kanssa sen sijaan on ajanhukkaa ja vastenmielistä :)

Toivottavasti ymmärrät pysyä sinkkuna, jos miehet ovat mielestäsi tuollaisia.

Vierailija
46/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat miehelle kerran kakkosta niin kuukauden se ainakin sätkii tyytyväisenä!

Tuossa voi käydä myös niin, että mies tykästyy kakkoseen niin paljon, että alkaa pyytämään sitä päivittäin.

Vierailija
47/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrät pysyä sinkkuna, jos miehet ovat mielestäsi tuollaisia.

En ole sinkku ja ei, en puhunut kaikista miehistä, vaan vonkaajista

Vierailija
48/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin parisuhteessa haluttoman naisen kanssa, jonka haluttomuus ei johtunut tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni, vaikka välillä hän halusi niin minun uskovan.

Hoidin kotityöt enemmän kuin omalta osaltani, hoidin lapsia, hoidin taloa, pihaa ja autoja. Pakkasin lasten päiväkotireput, ostin vaatteet, hoidin muistamiset. Silti seksielämä oli kuin pystyyn kuollutta, enintään muutaman kerran kuukaudessa oli seksiä, vaikka tein useammin hienovaraisia aloitteita, annoin aina tyydytystä, yritin myös pitää seksin kiinnostavana ja monipuolisena.

Kunnes en sitten enää jaksanut. Kävimme aiheesta pitkän keskustelun, vaimo ei edes myöntänyt olevansa haluton, vaan sanoi, ettei tähän elämänvaiheeseen mikään seksi-iloittelu kuulu. Hän syytti minua siitä, että olin liian halukas (en ole mikään seksihullu, minusta esimerkiksi 1-2 kertaa seksiä viikossa olisi oikein mukava ja sopiva määrä, olisin vain toivonut vaimolta itseltään aktiivisuutta). Totesin keskustelun jälkeen, että tämä ei etene mihinkään.

Lopulta sanoin vaimolle, että en jaksa enää tätä, enkä halua tuntea huonommuutta vain sen vuoksi, että hän on haluton. Joten muutin asumaan omaan asuntooni (satuin perimään sukulaiselta pienen omakotitalon lähistöltä) ja nyt elämäni on paljon paremmassa vaiheessa. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, ja välillä minulla on aikaa itselle. Olen myös tapaillut erästä naista, joka on osoittanut minua kohtaan halukkuutta ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Se on älyttömän hyvää, aivan muuta kuin sitä, mitä vaimoni kerran tai kaksi kuussa suostui antamaan. 

Emme ole kuitenkaan vielä virallisesti eronneet, vaimo vastustaa avioeroa kaikin keinoin, ja on siinä uskossa, että viimeistään syksyllä muutan takaisin kotiin; että tämä on jokin väliaikainen kiukuttelupuuska, ja kohta tulen takaisin tekemään oman osani töistä (esimerkiksi kevään piha- ja puutarhatyöt ovat kokonaan tekemättä, ja kodin ympäristö on kamalan näköinen).

En aio muuttaa takaisin, vaan laitan eropaperit kuntoon ennen talvea, ja haen loput tavarani uuteen kotiini. Myös omaisuuden ositus on tietenkin tulossa, ja siinä on tulevalle ex-vaimolleni varmaan aika lailla nikottelemista.

Vaatimasi määrä seksiä on aika paljon pikkulapsiperheessä, oikeastaan merkki seksi-addiktiosta. Olen silti sitä mieltä, että teidän on parasta erota; jos tunnet _huonommuutta_ kun sinulla on seksiä vain muutaman kerran kuussa, ei kaikki ole kohdallasi hyvin 😳 Ei seksin määrä elämässä ole vertailukohde muihin, mistä edes tiedät kuinka paljon muut sekstaavat?

Vierailija
49/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat miehelle kerran kakkosta niin kuukauden se ainakin sätkii tyytyväisenä!

Tuossa voi käydä myös niin, että mies tykästyy kakkoseen niin paljon, että alkaa pyytämään sitä päivittäin.

Silloin kyse on homomiehestä, ja ero ainoa vaihtoehto.

Vierailija
50/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan osaa olla romanttinen ja luoda ilmapiiriä, ei seksiä pyydetä! 

Seksiä pyydetään vaan kun siitä maksetaan. 

En ihmettele yhtään ettei sinulla herää halut. 

Hän on varmaan itsekäs ja osaamatonkin kun et ole kiinnostunut. 

Miksi olette edes yhdessä? Suosittelen hakeutumaan sopivamman kumppanin seuraan. 

Miksi edes alennut tuohon keskusteluun. 

Missä sellaisia miehiä on tarjolla tavalliselle, keski-ikäiselle naiselle?

Että mies on pakko olla? Mene terapiaan eikä deittisaittiin.

Vierailija
51/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on tunnepuoli kunnossa uuden naisen kanssa, vanhan ei.

Tunneongelmia ei korjata järkikeskusteluilla vaan tunnetason kohtaamisella.

Nyt menee uuden kanssa hyvin, mutta voi olla sama edessä, kun arki astui kuvioon.

Vierailija
52/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kommentoinut mitään sen jälkeen, kun teki avauksen, joten eiköhän tämä tapahtunut Porvoossa. Kysyn silti: miksi teillä ei ole seksiä? Ja väitän: seksiä ei ole, koska se ei ole naiselle nautinnollista. En ymmärrä näitä "jos mies ei tee kotitöitä, niin nainen ei jaksa harrastaa seksiä". Kyllä totuus on yleensä se, että nainen ei saa orgasmia (eikä enää kehtaa sitä tunnustaa, kun on feikannut niin pitkään) ja/tai seksi on pitkästyttävää jyystämistä, kestää liian kauan, on tylsää, omat sormet hoitavat salaa homman paljon nopeammin.

53/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa pitää housunsa jalassa kun ei ota tuollaista elämäänsä.

Vierailija
54/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on prostituutio, eli miesten hyvinvointipalvelut.

Vierailija
55/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, miten avoimesti jotkut kertoo seksielämästään. Ällöin oli kun muutenkin ärsyttävä työkaveri (nuori mies) oli kännissä teatterissa. Tauolla selitti kovaan ääneen et kiva mennä kotiin kun siel odottaa kuumaa liha...jne ne jutut!

Toinen juttu kun naistyökaverin kanssa oltiin viihteellä. Tää kertoi, et mies kyl suostui vahtimaan lapsia kun hän lupasi baarista mennessään seksiä. Mies vielä oli vannottanut, et herätä, jos hän nukkuu...

Yäk. En halua puhua/kuulla tämmöisiä. Aika henkilökohtaista on minusta😏

Vierailija
56/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaaminen tappaa halut. Yksinkertainen ihminen pitää olla, jos ei tajua sitä. Haluun syttymiseen voi käyttää muita keinoja, kuin vonkaaminen. Kyllä seksikin maistuu, jos toista silittelee, osaa vähän hassutella tms. millä keinoilla kukin nyt syttyykään.  Mutta vonkaaminen - Lopettakaa se heti!!

Vierailija
57/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluamaasi tuotetta ole S-marketissa, voi käydä katsomassa jos vaikka Lidlistä löytyisi. Niin minä teen. 

Vierailija
58/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavallista. 

En ole vielä tällaista aiemmin kuullut tai lukenut.

No, aina oppii uutta. Joten ei niin tavallista.

Vm-71

Vierailija
59/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole haluja, niin vika on miehessä. Jos miehellä ei ole haluja, niin vika on miehessä ja naisella on oikeus käydä vieraissa.

Vierailija
60/475 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehen vai poikasen kanssa yhdessä? Kuulostaa melkoisen lapselliselta hänen käytöksensä. Eipä tuollaisen miehen kanssa halut herää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän