Jos ei seksiä, ei muutakaan?
Jos mies ehdottaa seksiä ja minua väsyttää, mies muuttuu "väsyneeksi" kaiken suhteen. Ei mukamas jaksa käydä kaupassa, siivota tai edes maksaa laskuja. Saattaa olla, ettei mukamas jaksa edes puhua.
Keskustelimme asiasta ja mies vain vastasi, että ei kai hänenkään tarvitse jaksaa, jos en minäkään. Muistutti vielä ivallisesti, että jaksan käydä kampaajalla, vaikka seksiin ei energia riitä.
Miten tästä pattitilanteesta ulos?
Kommentit (475)
ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttoman kumppanin kanssa ei voi tehdä juuri muuta kuin vaihtaa parempaan.
Kyllä voi, elän yksin.
Se on keskimäärin 40% kalliimpaa.
Kämppiksen saa Tori.fi ja Facebookin kämppäkaverin haku ryhmistä.
AP:lla on jo kämppis.
Tämähän se ongelma on. Voinko vain ilmoittaa, että kämppissuhde on purettu? Voinhan ottaa tilalle kämppiksen, joka maksaa vuokraa?
Tämä! Mies sitten maksamaan vuokraa eikä loisimaan ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua teidän kanssanne seksiä, olette yksinkertaisesti huonoja rakastajia.
Kun saa kunnon kyytiä ja orgasmeja niihin jää koukkuun ja niitä haluaa jatkuvasti.
Entäpä, jos se onkin mies, joka ei halua seksiä teidän kanssanne, mutta joku muu kyllä kelpaisi?
Kysypä äijältä,
1. miksi sun pitäisi haluta hänen huonoa, itsekästä nylkyttämistään?
2. miksi hän pitää surkeaa seksiä vaihtokauppana normaalille käytökselle?
3. onko hän vähän vajaa persuihin päin kallellaan oleva raiskaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua teidän kanssanne seksiä, olette yksinkertaisesti huonoja rakastajia.
Kun saa kunnon kyytiä ja orgasmeja niihin jää koukkuun ja niitä haluaa jatkuvasti.Entäpä, jos se onkin mies, joka ei halua seksiä teidän kanssanne, mutta joku muu kyllä kelpaisi?
Entäpä, jos se olisikin lammas, jonka kanssa sinä voisit ehkä joskus saada seksiä, mutta lammaskaan ei sua halua?
Olen juuri tuollainen mies. Jos oikeasti vaimo ei muka jaksa aamulla edes pikaseksiä tai vetää mulle lapaan, niin kysehän on siitä ettei mun tarpeet jaksa kiinnostaa. Ei se nyt niin vastenmielistä luulisi olevan, etteikö sitä toisen puolesta voisi tehdä. Ei muakaan sen päivän aikana jaksa sitten kiinnostaa hänen tarpeensa. Taas niin kummallinen oletus joiltain naisilta, että tämä olisi vain yksisuuntaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuollainen mies. Jos oikeasti vaimo ei muka jaksa aamulla edes pikaseksiä tai vetää mulle lapaan, niin kysehän on siitä ettei mun tarpeet jaksa kiinnostaa. Ei se nyt niin vastenmielistä luulisi olevan, etteikö sitä toisen puolesta voisi tehdä. Ei muakaan sen päivän aikana jaksa sitten kiinnostaa hänen tarpeensa. Taas niin kummallinen oletus joiltain naisilta, että tämä olisi vain yksisuuntaista.
Oletko muistanut paijata ja huomioida edellisenä iltana, että nainenkin saa seksistä jotain? Olette kaksi funktionaalista ihmisyksilöä, jotka molemmat olette vastuussa siitä elinympäristöstänne ja sen lisäksi olette seksuaalisia olentoja. Ei se toimi niin, että sinä nautit seksistä ja nainen nauttii muka täytetystä tiskikoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistanut paijata ja huomioida edellisenä iltana, että nainenkin saa seksistä jotain? Olette kaksi funktionaalista ihmisyksilöä, jotka molemmat olette vastuussa siitä elinympäristöstänne ja sen lisäksi olette seksuaalisia olentoja. Ei se toimi niin, että sinä nautit seksistä ja nainen nauttii muka täytetystä tiskikoneesta.
Näin paljon naisen orgasmia arvostetaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon huomioin häntä, kuin hän minua. Ei siinä sen kummempaa. Ja ei joku avioliittoseksi ole sitä täytettyä tiskikonetta kummempi asia. Ei seksi ole jotain pyhää ja maailman ihmeellisintä. Sen tiskikoneen täyttäminen on varmasti työläämpää, kuin hinkuttaa 2min tuota vehjettä kädellään. Ärsyttäähän se, että monet vaimot käyttävät seksiä kiristyskeinona. Mutta niin makaa, kuin petaa. Sitä saa mitä tilaa. Ja mitä näitä sanontoja nyt on. Jos toisen tarpeet ei kiinnosta, niin turha odottaa että sitä toistakaan kiinnostaa ne omat tarpeet.
Mietin töissä käymisen lopettamista, koska en saa seksiä. Yksikään nainen ei ole tullut ruuhkajunassa tarjoamaan itseään. En kyllä hirveän kauaa jaksa näitä veroja maksaa jos ei kerran tästä saa sitä seksiä palkkioksi vaikka on sanottu että töissä käyvä mies kelpaa naisille.
Miehille parisuhteessa tärkein asia on seksi.
Kuulostaa kamalalta suhteelta. Kumpikaan ei saa mitä haluaa, joten mikä järki tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko aina kun vaimo pyytää, ilman että itse saat mitään?
Jos ei kerran halut kohtaa, niin lusikat jakoon. Ei tuo tuosta ainakaan paremmaksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä äijältä,
1. miksi sun pitäisi haluta hänen huonoa, itsekästä nylkyttämistään?
2. miksi hän pitää surkeaa seksiä vaihtokauppana normaalille käytökselle?
3. onko hän vähän vajaa persuihin päin kallellaan oleva raiskaaja?
Ja ap:lta voidaan kysyä miksi ihmeessä hän on tuollaisen miehen kanssa.
Mies ei rakasta vaan kiristää seksillä. Eli sinun pitäisi antaa vastentahoisesti. Tuo ei ole rakkautta! Itse eroaisin tuollaisessa tilanteessa