Jos ei seksiä, ei muutakaan?
Jos mies ehdottaa seksiä ja minua väsyttää, mies muuttuu "väsyneeksi" kaiken suhteen. Ei mukamas jaksa käydä kaupassa, siivota tai edes maksaa laskuja. Saattaa olla, ettei mukamas jaksa edes puhua.
Keskustelimme asiasta ja mies vain vastasi, että ei kai hänenkään tarvitse jaksaa, jos en minäkään. Muistutti vielä ivallisesti, että jaksan käydä kampaajalla, vaikka seksiin ei energia riitä.
Miten tästä pattitilanteesta ulos?
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaapa uusin Ismo ja Angelika Leikolan uusin ns Erokirja. Siinä ismo yhdessä luvussa laukoo niin selvästi, miksi ihmiset eroavat, vaikki kaikkinon muuten hyvin , MUTTA KUN haluta ja seksi loppuu molemmilta tai ainakin toiselta.
Kerranki asian sanoo joku just niinkuin se on. Äänikirjana on muuten tuo kirja todella kuunneltava , varsinkin Ismon lukemat luvut.
Ei kettu mikä kommentti. "tai ainakin toiselta".
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu. Kun halut loppuu mieheltä tai naiselta ja suhde on muuten moitteeton, on parasta käydä tyydyttämässä itsensä maksullisella .tämä tehdä sitten ihan molempien suostumuksesta.
Ei tulisi niin paljon eroja ja väsyneitä yh äitejä, eikä traumatisoituneita lapsia.On nääs niin , että kerran erottuaan ,eroaa usein myös uudestaa. Katselkaa tilastoja. Syy: se sahara tulee vastaan aina uudestaan ja uudestaan. Kipeitä faktoja monelle nämä.
Muita laskuja ei ollutkaan ja itse en kyllä ikinä menisi maksullisiin naisiin.
Minkä tekemättä jättää sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Niin miksi jaksat käydä kampaajalla jos et jaksa harrastaa seksiä 5 minuuttia miehen kanssa. Jaksat sinä kuitenkin valittaa ja kirjoitella vauva palstalle kun sen ajan olisit voinut jo harrastaa seksiä.
Kyllä me naiset tiedämme, että on kysymys95% haluttomuudesta , eikä väsymyksestä. Ja minkäs sille noi , jos ei ole haluja. Pattitilanne.
Mutta mies ei saa patissa luovuttaa? Enemmistö meistä sioista ei petä tai halua käydä maksullisissa?
Vierailija kirjoitti:
Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttoman kumppanin kanssa ei voi tehdä juuri muuta kuin vaihtaa parempaan.
Kyllä voi, elän yksin.
Se on keskimäärin 40% kalliimpaa.
Kämppiksen saa Tori.fi ja Facebookin kämppäkaverin haku ryhmistä.
aivan, siihen ei miestä tarvita valheelliseen perisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstan mies on (yllättävästi 🤡) sitä mieltä, että naisen tulee vastoin omaa suostumustaan harrastaa seksiä miehensä kanssa
Minkälainen ihminen pystyy kiihottumaan, jos vastapuoli selkeästi inhoaa häntä eikä halua? 😳 Joku raiskis-rysykkä venäjän armeijasta?
Itsekkin väittelin kerran parin miehen kanssa jotka kovaan väittivät että seksi on velvollisuus suhteessa. Yritin tiedustella että miten he pystyvät kiihottumaan jos naiselle jonka kanssa puuhastelevat on toimitus vastenmielinen. Eivät antaneet kunnon vastausta, vänkäsivät vain velvollisuudesta...
Mitä olen huomannut niin monella naisella menee halut kun joutuu pitämään monta rautaa tulessa (työ, koti, lapset, miestäkin täytyy hoitaa yhtenä lapsista), käyttää hormonaalista ehkäisyä, tai mies ei osoita rakkautta muuten kuin seksin toivossa. Jälkimmäisessä nainen kokee että hän ei ole muuta kuin reikä niin seksi alkaa tuntua vastenmieliseltä.
Tuohan on vain naisen omassa päässä olevaa kuvitelmaa. Mies voi arvostaa naista ja tämän panosta suurestikin...ja silti haluta seksiä. Myös miehen nimittely yhdeksi lapsista on useimmiten vain henkistä väkivaltaa vaikka tosiasiassa miehet tekevät ainakin Suomessa paljon kotitöitä ja siihen lisäksi vielä ansiotöitä.
Tuskin se mitään kuvitelmaa on jos mies osoittaa hellyyttä ja välittämistä vain seksin toivossa kuten tuossa esimerkissä mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstan mies on (yllättävästi 🤡) sitä mieltä, että naisen tulee vastoin omaa suostumustaan harrastaa seksiä miehensä kanssa
Minkälainen ihminen pystyy kiihottumaan, jos vastapuoli selkeästi inhoaa häntä eikä halua? 😳 Joku raiskis-rysykkä venäjän armeijasta?
Itsekkin väittelin kerran parin miehen kanssa jotka kovaan väittivät että seksi on velvollisuus suhteessa. Yritin tiedustella että miten he pystyvät kiihottumaan jos naiselle jonka kanssa puuhastelevat on toimitus vastenmielinen. Eivät antaneet kunnon vastausta, vänkäsivät vain velvollisuudesta...
Mitä olen huomannut niin monella naisella menee halut kun joutuu pitämään monta rautaa tulessa (työ, koti, lapset, miestäkin täytyy hoitaa yhtenä lapsista), käyttää hormonaalista ehkäisyä, tai mies ei osoita rakkautta muuten kuin seksin toivossa. Jälkimmäisessä nainen kokee että hän ei ole muuta kuin reikä niin seksi alkaa tuntua vastenmieliseltä.
Tuohan on vain naisen omassa päässä olevaa kuvitelmaa. Mies voi arvostaa naista ja tämän panosta suurestikin...ja silti haluta seksiä. Myös miehen nimittely yhdeksi lapsista on useimmiten vain henkistä väkivaltaa vaikka tosiasiassa miehet tekevät ainakin Suomessa paljon kotitöitä ja siihen lisäksi vielä ansiotöitä.
Tuskin se mitään kuvitelmaa on jos mies osoittaa hellyyttä ja välittämistä vain seksin toivossa kuten tuossa esimerkissä mainitsin.
Nainen ei yleensä tee sitäkään vähää. Nainen on asettunut jalustalle, jossa miehen tulee palvoa vulvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ekana keskustelisin rohkeasti, että no milloin voisi olla otollisin hetki seksille kummankin puolelta. Oletko iltaisin aivan liian väsynyt aina. Auttaisiko jos mies panostaisi ja antaisi sinulle ensin vaikka jalkahieronnan tms., että rentoutuisit ja pääsisit moodiin. Kunhan ideoin.
Minä olen kertonut miehelleni asioista, jotka voisivat parantaa meidän seksielämää, mutta eipä häntä kiinnosta muuttaa mitään. Itse hoidan lapsen täysin, teen kaikki kotityöt, käyn 8 h töissä joka päivä, kun hän tekee noin 2-4 h etätöitä kotona. Hän on hyvin sottainen. Mieslapsi ei herätä haluja ja olen myös aika väsynyt kaikesta. Yleensä joudun tekemään talvella lumityötkin yksin.
Syy syntyvyyden laskulle kerrottiin tässä
Jep, miksi naiset pariutuvat noiden laatumiesten kanssa? Vulva ohjaa ajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala sä myös ahdistella miestä seksuaalisesti. Monta kertaa päivässä sanot, miten ois varvit. Huomaa miltä tuntuu.
Minulle ainakin kelpaisi. Eipä ole yhdessäkään suhteessa mennyt niin, että nainen olisi millään tavalla aloitteellisempi osapuoli.
Olen seksuaalisesti melko aktiivinen, mutta nyt olen vähän yllätyksekseni ollut jo jonkunkin aikaa pitkäaikaisessa suhteessa, jossa nainen on aloitteellisempi osapuoli. "Kaikki" naisethan ovat seksipetoja suhteen alkaessa, mutta nykyisen kumppanini kanssa hänen sanansa kyltymättömästä himosta näyttävät aivan oikeasti pitävän paikkansa.
Joskus minua saattaa ihan oikeasti väsyttää kun hän alkaa kiehnätä. Mutta hän on minulle niin tärkeä, että alan hommaan silloinkin kun se ei varsinaisesti huvittaisi; siitä huolimatta, että se miehenä vaatii aina ihan oikeaa työtä, kun ei voi vaan maata lahnana. Mutta teen sen, sillä rakastan naistani ja haluan pitää hänet onnellisena. Silloinkin kun itse seksi ei varsinaisesti huvita, mieltäni miellyttää kovasti, että hän himoitsee minua, joten teen hänelle hyviä asioita. Hyvät asiat kasvavat ajan kanssa korkoa aivan kuin pahatkin, ja minulle on selvää kummalla puolella haluan olla.
En aikoinani tajunnut sitä asennetta, ettei seksille ole juuri nyt aikaa, ja tuntui aika nuivalta tulla toistuvasti torjutuksi. Itse en aio samaa myrkkyä levittää. Enkä muuten suosittele muillekaan, sukupuolesta riippumatta. Pankaa ja nauttikaa!
Ihan mielenkiinnosta; kauanko "kaikki" naiset ovat suhteen alussa seksipetoja? Tai miehet? Milloin alkaa hiipua?
Valitettavan usein suhteessa nainen aloittaa hormonaalisen ehkäisyn, mistä seuraa tietenkin halujen heikkeneminen. Naisillakin olisi kovemmat halut jos suhteessakin käytettäisiin esim kondomia.
Miehet: mutta kun täytyy saada panna paljaalla!
Sitten valitetaan kun nainen ottaa ylimääräisiä hormoneja ja halut menee.
Jos pelkäät hormoneja noin paljon syytät hormonaalista ehkäisyä haluttomuudestasi, niin olet varmasti valmis käyttämään välillä naisten kondomeja ehkäisynä tasapuolisuuden vuoksi...?
Miehethän tunnetusti käyttävät tasapuolisuuden nimissä välillä hormonaalista ehkäisyä silloin kun naisella on pillerit? Eikun hetkinen...
Se on kuule hyvin tyypillistä että e-pillerit vaikuttaa naiseen negatiivisessakin mielessä eikä mitään luulotautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala sä myös ahdistella miestä seksuaalisesti. Monta kertaa päivässä sanot, miten ois varvit. Huomaa miltä tuntuu.
Minulle ainakin kelpaisi. Eipä ole yhdessäkään suhteessa mennyt niin, että nainen olisi millään tavalla aloitteellisempi osapuoli.
Olen seksuaalisesti melko aktiivinen, mutta nyt olen vähän yllätyksekseni ollut jo jonkunkin aikaa pitkäaikaisessa suhteessa, jossa nainen on aloitteellisempi osapuoli. "Kaikki" naisethan ovat seksipetoja suhteen alkaessa, mutta nykyisen kumppanini kanssa hänen sanansa kyltymättömästä himosta näyttävät aivan oikeasti pitävän paikkansa.
Joskus minua saattaa ihan oikeasti väsyttää kun hän alkaa kiehnätä. Mutta hän on minulle niin tärkeä, että alan hommaan silloinkin kun se ei varsinaisesti huvittaisi; siitä huolimatta, että se miehenä vaatii aina ihan oikeaa työtä, kun ei voi vaan maata lahnana. Mutta teen sen, sillä rakastan naistani ja haluan pitää hänet onnellisena. Silloinkin kun itse seksi ei varsinaisesti huvita, mieltäni miellyttää kovasti, että hän himoitsee minua, joten teen hänelle hyviä asioita. Hyvät asiat kasvavat ajan kanssa korkoa aivan kuin pahatkin, ja minulle on selvää kummalla puolella haluan olla.
En aikoinani tajunnut sitä asennetta, ettei seksille ole juuri nyt aikaa, ja tuntui aika nuivalta tulla toistuvasti torjutuksi. Itse en aio samaa myrkkyä levittää. Enkä muuten suosittele muillekaan, sukupuolesta riippumatta. Pankaa ja nauttikaa!
Ihan mielenkiinnosta; kauanko "kaikki" naiset ovat suhteen alussa seksipetoja? Tai miehet? Milloin alkaa hiipua?
Valitettavan usein suhteessa nainen aloittaa hormonaalisen ehkäisyn, mistä seuraa tietenkin halujen heikkeneminen. Naisillakin olisi kovemmat halut jos suhteessakin käytettäisiin esim kondomia.
Miehet: mutta kun täytyy saada panna paljaalla!
Sitten valitetaan kun nainen ottaa ylimääräisiä hormoneja ja halut menee.
Jos pelkäät hormoneja noin paljon syytät hormonaalista ehkäisyä haluttomuudestasi, niin olet varmasti valmis käyttämään välillä naisten kondomeja ehkäisynä tasapuolisuuden vuoksi...?
Miehethän tunnetusti käyttävät tasapuolisuuden nimissä välillä hormonaalista ehkäisyä silloin kun naisella on pillerit? Eikun hetkinen...
Se on kuule hyvin tyypillistä että e-pillerit vaikuttaa naiseen negatiivisessakin mielessä eikä mitään luulotautia.
Tutkimusten mukaan hääkakulla on sitäkin isompi vaikutus.
Tuohan on kuin jostain hiekkalaatikolta, en mäkään tee kun et säkään tee ja näytetään kieltä perään.
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei varmaan osaa olla romanttinen ja luoda ilmapiiriä, ei seksiä pyydetä!
Seksiä pyydetään vaan kun siitä maksetaan.
En ihmettele yhtään ettei sinulla herää halut.
Hän on varmaan itsekäs ja osaamatonkin kun et ole kiinnostunut.
Miksi olette edes yhdessä? Suosittelen hakeutumaan sopivamman kumppanin seuraan.
Miksi edes alennut tuohon keskusteluun.
Miten sinä virittelet miehesi haluamaan seksiä? Mitä sinä teet miehesi nautinnon eteen? Mitä sinä osaat? Jaa toki vinkkisi.
Huomaatko kuinka vääristynyt käsityksesi on parisuhteesta ja seksuaalisuudesta? Mutta ymmärrän, koska tuskin sinulla on muuta kuin vastikkeellisista kokemuksista kokemusta.
Jos haluat olla suhteessa, niin mieti oletko kiinnostava, ja haluttava, otat toisen huomioon, hellä ja siisti?
eli et mitään
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu. Kun halut loppuu mieheltä tai naiselta ja suhde on muuten moitteeton, on parasta käydä tyydyttämässä itsensä maksullisella .tämä tehdä sitten ihan molempien suostumuksesta.
Ei tulisi niin paljon eroja ja väsyneitä yh äitejä, eikä traumatisoituneita lapsia.On nääs niin , että kerran erottuaan ,eroaa usein myös uudestaa. Katselkaa tilastoja. Syy: se sahara tulee vastaan aina uudestaan ja uudestaan. Kipeitä faktoja monelle nämä.
Kaikille yh-äiteys ei ole vaihtoehto. Jos mies lähtee kävelemään niin mielellään olen se kiva viikonloppuäiti.. mies saa itse kokea yh-elon. :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen väite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille yh-äiteys ei ole vaihtoehto. Jos mies lähtee kävelemään niin mielellään olen se kiva viikonloppuäiti.. mies saa itse kokea yh-elon. :)
Laita sun yhteystiedot niin soitetaan lasu hoitamaan ongelma pois sun jaloista. Ei tarvitse miettiä edes viikonloppuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Niin miksi jaksat käydä kampaajalla jos et jaksa harrastaa seksiä 5 minuuttia miehen kanssa. Jaksat sinä kuitenkin valittaa ja kirjoitella vauva palstalle kun sen ajan olisit voinut jo harrastaa seksiä.
Kampaajalla käynti on mukavaa! Seksi jonkun pahantahtoisen ja lapsellisen miesvauvan kanssa sen sijaan on ajanhukkaa ja vastenmielistä :)
Miksi olet miesvauvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Kampaajalla käynti on mukavaa! Seksi jonkun pahantahtoisen ja lapsellisen miesvauvan kanssa sen sijaan on ajanhukkaa ja vastenmielistä :)
Toivottavasti ymmärrät pysyä sinkkuna, jos miehet ovat mielestäsi tuollaisia.
En ole sinkku ja ei, en puhunut kaikista miehistä, vaan vonkaajista
Puhuit kaikista miehistä.
Mielenkiintoista että vastaava aloitus haluttomasta naisesta poistettiin, kahdesti.
Tämä miesvihaoksennus taas saa olla päivästä toiseen, koska siinähän haukutaan estoitta pelkkiä miehiä.
Valitettavasti tämä palsta ei pääse yllättämään.
Naisen kotityölista:
1. Tyhjennä pesukone, ripusta pyykit
2. Lue lapsille iltasatu ja nukuta ne
3. Siivoa keittiö
4. Anna miehelle seksiä, koska muuten se on kärtsy.
Kuulostaapa todella kiihottavalta.
Ei tulisi niin paljon eroja ja väsyneitä yh äitejä, eikä traumatisoituneita lapsia.
On nääs niin , että kerran erottuaan ,eroaa usein myös uudestaa. Katselkaa tilastoja. Syy: se sahara tulee vastaan aina uudestaan ja uudestaan. Kipeitä faktoja monelle nämä.