Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetin työkkäri

Vierailija
01.06.2023 |

Olen osa-aikatyössä joten riittää että säännöllisin väliajoin ilmoitan työkkäriin hakeneeni yhtä työpaikkaa. Jo pelkästään tuo tuntuu tyhmältä pakolta, koska minullahan ON jo työpaikka. Aina välillä joku soittaa minulle sieltä ja kyselee kuulumisia.

Nyt ovat saaneet päähänsä että minun on pakko käydä jossain turhaakin turhemman kuuloisessa tapaamisessa. Minulle ei edes selvinnyt, että miksi ja miten tuo sitten eroaa näistä "puhelintapaamisista". Jos en vaikkapa sairastumisen vuoksi pääse paikalle, tarvitsee LÄÄKÄRINTODISTUKSEN. Aivan kuin terveydenhuolto ei olisi riittävän kuormittunut ilmankin tällaista pelleilyä. Ja jos en muuten vain mene, lähtee minulta työkkärin tuet. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja ei kyllä sitten yhtään nappaisi raahautua keskustaan höpöttämään jonkun työkkärin tyypin kanssa.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät betasalpaajan kitusiin ennen ku meet niin näin.

Vierailija
2/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä pitkään mene, sinne vaan. Helpolla saat tuet.

Oletko hakenut kokoaikaista työtä?

( olen itsekkin työtön)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt alkajaisiksi vaikka pohjoismaisesta työvoimamallista. Tämän voimaantulon vuoksi joudut siellä te toimistossa ravaamaan.

Vierailija
4/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

( olen itsekkin työtön)

En ole koska en halua luopua rakastamastani työstä ja se muutenkin sopii täydellisesti tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni. Ap

Vierailija
5/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitat ettet ole enää työnhakija etkä nosta etuuksia, niin saat olla täysin rauhassa vaikka loppuikäsi. Ei tämä monimutkaista ole. Ei tämä ole enää oleskeluyhteiskunta jossa raha tulee seinästä panematta rikkaa ristiin tai yrittämättä auttaa itseään.

Vierailija
6/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osa-aikaisessa työssä ja saat todennäköisesti soviteltua työttömyysetuutta. Et ole kokoaikaisessa työssä, joten joudut ravaamaan työkkärissä jatkossakin. Tuossa jo joku olikin kommentoinut pohjoismaisesta työvoimamalliasta. Järjetön uudistushan se, mutta ei auta, sen mukaan on mentävä.

Vierailija
7/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät betasalpaajan kitusiin ennen ku meet niin näin.

Ei auta paniikkiin. Ehkä kiihtyneeseen sykkeeseen, muttei muihin paniikkioireisiin. Ap

Vierailija
8/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoihin auttaa altistus.

Vierailija
9/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue nyt alkajaisiksi vaikka pohjoismaisesta työvoimamallista. Tämän voimaantulon vuoksi joudut siellä te toimistossa ravaamaan.

Kyllähän minä tästä olenkin tietoinen. Kunhan vain kitisen koska ärsyttää :D Ap

Vierailija
10/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rahaa pitäisi tulla vaan koska haluan. Tapaaminen on jo liikaa vaadittu.

T. toinen työtön

Vierailija
11/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmoitat ettet ole enää työnhakija etkä nosta etuuksia, niin saat olla täysin rauhassa vaikka loppuikäsi. Ei tämä monimutkaista ole. Ei tämä ole enää oleskeluyhteiskunta jossa raha tulee seinästä panematta rikkaa ristiin tai yrittämättä auttaa itseään.

Tässä tapauksessa henkilö ei ole tekemättä mitään. Vielä täysin huvikseen kotona lojuvien patistamisen ymmärtää, mutta ei sellaisten kiusaamista jotka todella tekevät.

Vierailija
12/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. toinen työtön

Toinen työtön? Ap ei ole työtön.

Vierailija
13/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

( olen itsekkin työtön)

En ole koska en halua luopua rakastamastani työstä ja se muutenkin sopii täydellisesti tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni. Ap

Sitten kerrot sielä tapaamisessa tuon asian. Pyydä työnantajaltasi lisätyötä. Se täyttää työnhakusi.

Vierailija
14/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. toinen työtön

Tuntuuhan se nyt pöljältä mennä johonkin puolen tunnin tapaamiseen kun ne ihan samat asiat voisi käydä läpi puhelimessa. :D Ymmärtäisi jos sinne mentäisiin oikeasti tekemään jotain, mutta samat turhat "mites sulla menee"- lotinat siellä kuin juuri viikko sitten puhelimessa. Ei mitään uutta kerrottavaa.

Vierailija
15/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet osa-aikaisessa työssä ja saat todennäköisesti soviteltua työttömyysetuutta. Et ole kokoaikaisessa työssä, joten joudut ravaamaan työkkärissä jatkossakin. Tuossa jo joku olikin kommentoinut pohjoismaisesta työvoimamalliasta. Järjetön uudistushan se, mutta ei auta, sen mukaan on mentävä.

Tämä. Lopeta työnhaku ja sovitellun päivärahan nostaminen, niin pääset työvoimatoimiston talutusnuorasta pois.

Vierailija
16/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku oikeistopelle älyvapaudessan suunnitellut tuollaisen?

Vierailija
17/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sope varmaan pahenee ,jos et tapaa ikinä ketään. Yritä voittaa pelkosi.

Vierailija
18/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

( olen itsekkin työtön)

Sitten kerrot sielä tapaamisessa tuon asian. Pyydä työnantajaltasi lisätyötä. Se täyttää työnhakusi.

Kerrottu on moneen kertaan. Ja lisätyötä kysellytkin olen, sillä mielelläni tekisin enemmän tunteja. Valitettavasti työnantajalla ei ole antaa. Työskentelen siis avustajana enkä ole hänen ainoa avustajansa. Ap

Vierailija
19/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki -40 prosenttia. Ei tarvi ainakaan mitään paskaa alkaa sietämään.

Vierailija
20/105 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sope varmaan pahenee ,jos et tapaa ikinä ketään. Yritä voittaa pelkosi.

Kyllä minä tapaan ihmisiä, joka päivä. Ehkä sen mainitseminen aloituksessa oli vähän typerää, sillä se ei ole tässä se pääsyy miksi en tahtoisi mennä. Koko homma vaan tuntuu niin turhalta, tuon ajan voisin käyttää johonkin oikeasti hyödylliseenkin. Ap