Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä (vaikka olisivatkin siistit)!

Vierailija
31.05.2023 |

Ja niitä epäsiistejä tennareita en käyttäisi missään!

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata tennareita juhlakenkinä, mutta on ne huomattavasti paremmat kuin Crocsit (siis nämä klassiset puutarha-pistokkaat). Yksissä juhlissa tämäkin tullut nähtyä...

Häissä on tullut nähtyä, että morsiamella on tosi nätit korkeakorkoiset kengät, ja sitten kun jalat väsähtää mennäänkin loppuilta Crocseissa. Ei käy mielessä hankkia alunperin mukavia kenkiä, tai edes ottaa siistejä varakenkiä.

Vierailija
62/162 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit on vapaa-ajan jalkine.

Yllätyitkö?

Vierailija
64/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että kantapäät on hoidetut jos ne avonaisissa kengistä näkyy. Ei menisi muilla ruokahalu kun ne osuu silmiin viereisen pöydän istujalta. 

Vierailija
65/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mulla oli sketserssit ja brillamekko ja hyvältä ja trendikkäältä näytti, tummansiniset ja käärijänvihriä mekko vaikka allit ei oo enää iskussa, lyhythihainen oli, sellanen ihana. Olipa ihana olla kunnon kengissä, olivat tummansiniset joten erittäin stylet ja vaalee bolerovillatakki.

Vierailija
66/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivän aamuna jätämme tennarit, lenkkarit ja sketserssit vaatehuoneen kenkätelineeseen lepäämään.

Vierailija
67/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit tennarit käy juhliin ja kaikilla ei ole monia kenkiä ja kaikilla ei ole rahaa ostaa monia kenkiä. Älä arvostele heitä. 

Vierailija
68/162 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolenlaskeuma 

Vierailija
69/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muistuttelija ap on, pidä vaan omat kenkäasiasi kunnossa.

Muistathan että....

Vakiolause kun kyse joulusta, hautajaisista, rippijuhlista, koulun päättäjäisistä tai häistä. Oma kanta on yleispätevä ja kaikkien on pakko tehdä kuten minä sanon.

70/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin laitan tennarit mun viiskymppisille 🥳🤩 

Vierailija
71/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää ahtaa jalkansa johonkin karmeisiin piikkareihin, missä varpaat menee solmuun? 

Miksi miehet on vapautettu kaiken maailman kammotuskengistä, jotka suorastaan haittaa kävelyä? Onko nää naisten "hienommat kengät" keksitty alunperin siksi, että se liikkuminen olisi melekin mahdotonta, eikä nainen påääsisi liukenemaan paikalta, vaikka mies olisi kuinka paska? Vähän niinkuin pallo jalassa?

Ja nyt jotkut kivikaudella elävät luulee niitä hienoiksi?

Vierailija
72/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain katsomaan paljonko ap sai miinuksia tällä junttipalstalla.

Meidän normaalien keskiluokkaisten juhlissa en muistan nähneeni lenkkareita, verkkareita, t-paitoja tai muita alempien sosiaaliluokkien juhlavaatteita koskaan. Tuskin tulen näkemäänkään. 

Vierailija
73/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minun tamperelainen kaveri sinne juhliinne ilmestyy urheilu lenkkareissa ja hameessa. 

Vierailija
74/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muistan, muistan. Mulla on ballerinat juhlakenkinä. Ei tosin ole juhli tiedossa.

Vierailija
75/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit on vapaa-ajan jalkine.

Yllätyitkö?

Juhlat eivät ole vapaa-aikaa, eiku siis niin 

Vierailija
76/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä valitettavasti tällaista asiaa muista, joten käytän juhlissa juhlatennareita. 

Vierailija
77/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenki miehet kulkee ihan luokattoman paskasissa kengissä.

Vierailija
78/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata tennareita juhlakenkinä, mutta on ne huomattavasti paremmat kuin Crocsit (siis nämä klassiset puutarha-pistokkaat). Yksissä juhlissa tämäkin tullut nähtyä...

Nykyisten esiteinien mielestä Crocsit ovat cool ja hienot. Ostin juuri omalle ensimmäiset Crocsit ja onnessaan sanoi laittavansa ne kevätjuhliin mekon kanssa. Täytyy muistella tätä keskustelua, kun katson häntä juhlissa crocseissa.

Vierailija
79/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä riippuu ihan juhlien laadusta. Tietenkään mihinkään muodollisempaan ja hienompaan juhlaan ei talsita tennareissa. Mutta koulujen juhlat tai rennot puutarhajuhlat ovat kyllä sellaisia, joissa kengistä ei ehkä kannata pingottaa. Koulun juhlissa lastenkin pukeutuminen on vähän vaihtelevaa. Meillä lapset eivät esiinny joka juhlassa, joten oikeat juhlavaatteet ostetaan vain niihin, joissa esiintyvät. Muut kerrat menevät siisteillä arkivaatteilla ja -kengillä, jotka usein ovat juuri ostettu.

Itselläni on siisteinä juhlakenkinä Tomsin valkoiset pitsikengät. Ovat hirvittävän mukavat myös minulle monijalkavaivaiselle. 

Vierailija
80/162 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepäs nyt Seija (Eirasta) keittämään ne iltapäiväteet.

Mene sinä pönttö Mellunmäestä töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi