Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä (vaikka olisivatkin siistit)!
Ja niitä epäsiistejä tennareita en käyttäisi missään!
Kommentit (162)
Muistan, eikö tuo ole ihan selviö? Itse käytän nahkaisia korkokenkiä.
Juu, tiedän sitä varten mulla on kumisaappaat.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tennarit voi maksaa 500e..,
Ne on edelleen tennarit.
Työnantajan illanviettoon laitan tennarit (ja housut enkä hametta kuten lähes kaikki muut) tänäkin vuonna. En käytä muita kenkiä ja jos joku siitä ahdistuu niin voi voi. Valtaosa lähtee sinne suoraan suoraan töistä kuten minäkin. Ensin töissä kuitenkin koko päivä jalkojen päällä ja sen jälkeen ne tennarit ovat minun ainoa vaihtoehto.
Mun juhliin saa tulla ihan minkä näköisenä vaan.
miksei? ketä kiinnostaa kesällä, tai koskaan, mitä joku päällensä laittaa? minun ukko pukeutuu mustaan, oli tilaisuus mikä tahansa. enkä tarkoita mustaa pukua. ja minulla on vakio asusteena maiharit jalassa joka tilanteessa.
Ostin just varta vasten pinkit juhlatennarit!
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on kyllä pakonomainen tarve tennareihin 365/24, myös juhlissa.
Tarkoittanet lenkkareita. Aika harvat käyttävät tennareita verrattuna lenkkareihin.
En ole vielä tähän päiväänkään (40+v) mennessä löytänyt jaloilleni sopivia juhlakenkiä.
Joten tennareilla mennään, tästä syystä en voi käyttää kivoja juhlamekkojakaan.
Työpaikan varrelliset turvakengät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on kyllä pakonomainen tarve tennareihin 365/24, myös juhlissa.
Tarkoittanet lenkkareita. Aika harvat käyttävät tennareita verrattuna lenkkareihin.
Mitä eroa on muka lenkkareilla ja tennareilla? Sama asia
Tietenkään juhliin ei mennä tennareissa!
Aattelin kyllä mun Minna Parikat laittaa. Vanhat pupuset, tykkään edelleen. Saa tulla valittaan.
Nyt tarttis keksiä jo uusi provo tennareiden tilalle. Niin moneen kertaan jo höpötelty tämäkin, vaikka siihen koukkuun kyllä innolla tartutaan
Ja muistathan että valmiskakku on pahanmakuista ja itse tehty hyvää.
Mikäs muistuttelija ap on, pidä vaan omat kenkäasiasi kunnossa.
Tulitko purjehtimasta?