Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä (vaikka olisivatkin siistit)!

Vierailija
31.05.2023 |

Ja niitä epäsiistejä tennareita en käyttäisi missään!

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on kyllä pakonomainen tarve tennareihin 365/24, myös juhlissa.

Vierailija
2/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin tennarit juhliin?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ei, mutta siitä huolimatta minun juhliini saisi tulla vaikka kumisaappaissa (sille varmaan olisi joku syy). Tärkeintä on ihmiset. Jos mietin menneitä juhlia, niin en todellakaan muista mitä siellä ihmisillä on ollut päällä, mutta tunnelman muistan. Ja en halua muistella kukkahattutätejä tai -setiä jotka nokkaansa mutristaen paheksuu toisten ulkoista olemusta. Että tällaista 😀

Vierailija
4/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs nyt Seija (Eirasta) keittämään ne iltapäiväteet.

Vierailija
5/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan nyt vanhat ballerinat jalkaan. Ja menox.

Vierailija
6/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, yritän muistaa tämän juhlissa. Itse en tennareita omista, mutta otan vaikka käsilaukkuun mukaan lapun ja luen siitä, jos en muuten muista mitä pitää ajatella.

Vierailija
7/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan sitten murjottaa nurkassa, kun juhlia ei saa.

Vierailija
8/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tennarit voi maksaa 500e..,

Vierailija
9/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt ostaa tennarit että voi sitten muistaa olla laittamatta juhliin.

Vierailija
10/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että tulee juhliin, eikä vaatteet. Tennarit käyvät oikein hyvin meidänkin juhliin.

Vierailija
11/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on kasuaalit kaveriryyppäjäiset, voi tulla paikalle vaikka lampaanastumissaappaissa, mutta hiemankaan virallisempaan pippaloon miehelle nahkakengät ja naiselle avokkaat.

Vierailija
12/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä likaset tennarit on kamalat. Juhliin ei tennareita, vaan asialliset jalkineet.

Vierailija
13/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että tulee juhliin, eikä vaatteet. Tennarit käyvät oikein hyvin meidänkin juhliin.

Selvä, sopiiko tulla ilman lahjoja,

muutaman kutsumattoman kaverin kanssa ja syödään sitten todella itsemme täyteen juhlapöydästä ensimmäisenä.

Vierailija
14/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset, RINTALIIVIT PÄÄLLE myös helteellä, niitä riippiksiä ei hullukaan katsele.

Vierailija
15/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit tennarit ovat paljon parempi vaihtoehto minulle kuin asialliset jalkineet. Tennareihin saan sisälle omat pohjalliset, joten pystyn kävelemään ilman kipuja myös juhlien jälkeen. Vaikka valitsisin matalakorkoiset juhlakengät niin jalat ovat kivuliaat jopa kolme viikkoa juhlien jälkeen.

Vierailija
16/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentsut on vapaa-ajan täysin epämuodolliset vermeet. Ei osa juhla-asua.

Vierailija
17/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen juhliisi tennareissa. Onnittelen sydämeni pohjasta, mutta lahjaa et saa koska mulla ei ole varaa siihen. Syön vatsani täyteen juhlapöydässäsi koska ruoasta on pulaa, koska korkeet hinnat. Santsaan ja santsaan. Ehkä otan nokoset välillä teidän sohvalla. Jaksaa taas.

Vierailija
18/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tantoilla ole kuin Kuomat talveksi ja ne littaan astutut ballerinat kesäksi😆🤣

Meillä tantoilla nimenomaan on asianmukaiset vaatteet ja kengät kaikkiin tilanteisiin.

On ehditty ja ymmärretty koota puvusto.

Vierailija
19/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen juhliisi tennareissa. Onnittelen sydämeni pohjasta, mutta lahjaa et saa koska mulla ei ole varaa siihen. Syön vatsani täyteen juhlapöydässäsi koska ruoasta on pulaa, koska korkeet hinnat. Santsaan ja santsaan. Ehkä otan nokoset välillä teidän sohvalla. Jaksaa taas.

Näin juuri. Pois turha pönötys.

Vierailija
20/162 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on Vansit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi