Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä (vaikka olisivatkin siistit)!
Ja niitä epäsiistejä tennareita en käyttäisi missään!
Kommentit (162)
Sininen verkkari ja neonväriset lenkkarit, mielellään vähän liian isot kuin kanootit?
Minä vähän vanhempana täti-ihmisenä laitoin häihin upouudet korkkarit jalkaani ja hääpaikalle saapuessani tunsin olevani lähes ylipukeutunut tämän takia koska melkein kaikilla muilla naisilla oli jalassa jonkun näköiset siistit tennarit jotka olivat vielä todella hyvän näköiset kesäleningin kanssa. Illan edetessä ja jalkojen väsyessä harmini jalkinevalinnastani lisääntyi, olisi kannattanut kysyä vaikka leninkiä ostaessa myyjältä vinkkiä jalkinevalinnasta tai hakea netistä pukeutumisohjeita.
Seltä mitä selität.Kesän juhissa minulla on Nike- lenkki kengät.Kukka mekko ja käsilaukku.Jos sinulla ap. ON Raha ostaa juhla vaattet ja kengät? Ihan ok.Mutta älä puutu muiden puketuminen.
EI tennareita juhliin, tietenkään.
Eikä lenkkareita.
Ei mulla muuta.
Juu ilman muuta on hienoa ja tyylikästä tunkea ne liikavarpäiset ja turvonneet jalkansa liian pieniin korkokenkiin, joiden korot sitten kesän juhlissa uppoo kivasti nurmikkoon ja sisälle tullessa naarmuttaa parketin...
Nykynuoriso on onneksi tajunnut ryhtyä säästämään itseään jalkaterävaivoilta jo ajoissa, ja hyvän näköiset juhlatennarit on todella trendikäs jalkinevalinta juhliin jo maailmallakin.
Itseäni häiritsee eniten paljaat varpaat ja kantapäät juhlissa. Todella harvalla paljaat jalat ovat millään tavalla edustuskelpoiset.
Muistan ja siksi tänäkin kesänä olen jättänyt juhlia väliin jossa edellytyksenä olisi mekko ja juhlakengät. En käytä ja jään pois mielummin koko juhlista.
Nykyään on tosi nättejä kukkakuvioisia tai pitsitennareita, semmoiset voisin laittaa mekon kanssa.
Tauskifarkut, pikkutakki ja tennarit.
Saattaa se olla vaikeaa pikkupikkukorkokengissä kävellä siellä takapihan pihajuhlissa. Ja jos kutsuja vielä sanoo, et mukavat kengät pihajuhliin, niin sit laitan.
Vierailija kirjoitti:
Siistit tennarit ovat paljon parempi vaihtoehto minulle kuin asialliset jalkineet. Tennareihin saan sisälle omat pohjalliset, joten pystyn kävelemään ilman kipuja myös juhlien jälkeen. Vaikka valitsisin matalakorkoiset juhlakengät niin jalat ovat kivuliaat jopa kolme viikkoa juhlien jälkeen.
Tämä!!
Älkää tuijottako juhlissakaan arvostellen toisten kenkiä kun ette voi tietää, mikä on syynä joihinkin tiettyihin jalkineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kyllä mun Minna Parikat laittaa. Vanhat pupuset, tykkään edelleen. Saa tulla valittaan.
Sama mulla. Kyllä puput sopii juhlaan kuin juhlaan!
En kannata tennareita juhlakenkinä, mutta on ne huomattavasti paremmat kuin Crocsit (siis nämä klassiset puutarha-pistokkaat). Yksissä juhlissa tämäkin tullut nähtyä...
Juu, en mene tennareissa. Menen paljasjalka kengissä
Silloin tällöin varsin kivuliaasti oireilevan plantaarifaskiitin takia fysioterapeutti on kieltänyt mua käyttämästä tennareita ja muita tasapohjaisia jalkineita.
Kyllä meidän juhlissa ainakin saa olla olla tennareissa. Jos sun juhlissa ei, niin mitä se meitä liikuttaa.
Meille on tärkeintä ihmiset, ei heidän vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tantoilla ole kuin Kuomat talveksi ja ne littaan astutut ballerinat kesäksi😆🤣
Meillä tantoilla nimenomaan on asianmukaiset vaatteet ja kengät kaikkiin tilanteisiin.
On ehditty ja ymmärretty koota puvusto.
Meillä tantoilla, joilla on puvusto kenkineen ja laukkuineen iltapukujuhlista kesäjuhliin, on yleensä myös kehittynyt sen verran käytöstapoja, että emme arvostele nuorempien sukupolvien toimintaa. Siistit tennarit on kesäjuhlissa oikein hyvä vaihtoehto nuorelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset, RINTALIIVIT PÄÄLLE myös helteellä, niitä riippiksiä ei hullukaan katsele.
Jos hullukaan ei niitä katso, miksi niitä pitäisi peitellä?
Tennarit kuuluu vapaa-aikaan, ei juhlaan.
Siis kun nykyään näkee että aikuiset miehetkin laittaa puvun kanssa tennarit. 90-luvun lopussa edes yökerhoon ei päässyt tennareilla. Näin se maailma rapautuu. Lippikset päässä syödään ja tennareilla mennään juhliin... minne katosi oikea miehekkyys??!!