Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka ei voi edes kahdeksi vuorokaudeksi lopettaa treenaamista kun tulee vieraita kylään?

Vierailija
29.05.2023 |

Ei halua että rutiini rikkoutuu. Ei treenaa mitään kisoja varten tms vaan ihan yksin itseään varten.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsutaan kylään, niin ehkä olisi kohteliasta myös pitää seuraa. Ellei sitten muu perhe pidä sillä aikaa. Keksiä kivaa tekemistä yms. Jos treeni on tunnin joskus illalla, niin ei haitanne, jos vie monta tuntia päivästä, voi jo haitata, jos juuri tätä treenaajaa on tullut ystävä kutsuttuna tapaamaan. Käytöstavat ja muiden huomioonotto on se tärkein, ei minäminäminä.

Vierailija
42/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himotreenaajallekin tekee hyvää pitää välillä vaikka viikon tauko 👍

Koiraa ei viitsi pitää viikkoa sisällä ja liikuntaa rakastavalle ihmiselle, jolle liikunta on vain ilo, on päivän liikuntahetket parhaita. Ap on selkeästi sohvalla viihtyvä pulska pyöreäposkinen ja tutiseva tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti isäntäväki saa harrastaa liikuntaa silloin kun haluaa. Itse tarvitsen joka päivä jonkun verran kävelyä ja venyttelyä jo senkin takia, että vatsani toimii.

Olen ollut aina liikunnallinen ja liikunta ei ole minulle ongelma, vaan normaaliin arkeen kuuluva asia. En todellakaan jaksa istua sisällä koko päivää, en edes marraskuun pimeinä iltoina jää sohvalle makaamaan, vaan käyn joka ilta vähintään 20 min kävelemässä koiran kanssa. Koira pitää muutenkin lenkittää nelisen kertaa päivässä ja yleensä minä hoidan sen ainakin aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa, joskus töiden jälkeenkin, ellei mies tai lapsi ole sitä jo tehnyt.

Tällaista koiran lenkittämistä ap ei varmaan ymmärrä myöskään.

Koiranulkoilutus on kyllä ihan eri asia, sinne voi ottaa kaverinkin mukaan ja vie vain vähän aikaa.

Vierailija
44/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla palstamammojen tapaan yli sata kiloisia pullasorsia? Ja harrastaa tietysti sohvaperunointia. Päivän lenkki koostuu jääkaapille ravaasimeen ja woltittamiseen. Hyi.

Vierailija
45/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan vieraat lähteä vaikka salille mukaan tai itsekin lenkille? jos ei, niin hetken pärjäävät yksin tai puolison kanssa?

Vierailija
46/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi olla palstamammojen tapaan yli sata kiloisia pullasorsia? Ja harrastaa tietysti sohvaperunointia. Päivän lenkki koostuu jääkaapille ravaasimeen ja woltittamiseen. Hyi.

Tässä on taas siis kaksi vaihtoehtoa:

Joko

Treenaat monta tuntia joka päivä, etkä voi pitää lepopäiviä.

Tai

Olet satakiloinen norsu sohvalla.

Taattua palstalaatua.

Vierailija
47/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni riippuvainen ihminen vaihtaa entiset riippuvuudet himotreenaamiseen. Siihen voi myös jäädä suoraan koukkuun. Treenatessa erittyy endorfiineja, minkä puutteesta tulee sitten vieroitusoireita. Samanlainen riippuvuus kuin mikä tahansa muu riippuvuus.

Itseäni ei haittaisi, jos olisin vuorokausia kylässä jossain ja isäntäväki lähtisi treenaamaan tunneiksi, kunhan tietäisin asian, niin voisin mennä tekemään jotain muuta sen ajan. Itse asiassa kovin tiivis seurustelu on todella raskasta ja siihen on ihan hyvä saada välillä taukoa.

Vierailija
48/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne retkahtaa juomaan tai maggaraan, jos ne ei treenaa. Addikti on addikti. Kohde vaan vaihtuu.

Sitten on ihmiset, jotka voi tehdä kaikkea kohtuudella ja joustaa suunnitelmista, kun tarve.

Vierailija
49/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti isäntäväki saa harrastaa liikuntaa silloin kun haluaa. Itse tarvitsen joka päivä jonkun verran kävelyä ja venyttelyä jo senkin takia, että vatsani toimii.

Olen ollut aina liikunnallinen ja liikunta ei ole minulle ongelma, vaan normaaliin arkeen kuuluva asia. En todellakaan jaksa istua sisällä koko päivää, en edes marraskuun pimeinä iltoina jää sohvalle makaamaan, vaan käyn joka ilta vähintään 20 min kävelemässä koiran kanssa. Koira pitää muutenkin lenkittää nelisen kertaa päivässä ja yleensä minä hoidan sen ainakin aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa, joskus töiden jälkeenkin, ellei mies tai lapsi ole sitä jo tehnyt.

Koiranulkoilutus on kyllä ihan eri asia, sinne voi ottaa kaverinkin mukaan ja vie vain vähän aikaa.

Miten niin koiran ulkoilutus vie vain vähän aikaa? Meidän koira ei ole mikään pikkuhauva 15 cm säkäkorkeudella, vaan paimenkoira, jonka kanssa painelemme metsissä, pelloilla ja joka paikassa reippaaseen tahtiin. Koiralle paras on suurinpiirtein samankaltainen liikuntamäärä joka päivä, mutta varsinkin viikonloppuna käymme yhden pidemmän reissun ja siinä voi mennä hyvinkin 2-4 tuntia.

Ja tottakai vieras saa lähteä mukaan lenkille, mutta emme ala paljoa odottelemaan mitään hitaasti paarustavaa mammaa, vaan etenemme reippaasti.

Vierailija
50/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse himotreenaamisesta vaan normaalista liikunnasta. Ainut joka ei voi tätä ymmärtää on itsekeskeinen liikuntaa kaihtava ihminen. 

Vierailija
51/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:ta vaivaa? Läheisriippuvuus?

Vierailija
52/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse himotreenaamisesta vaan normaalista liikunnasta. Ainut joka ei voi tätä ymmärtää on itsekeskeinen liikuntaa kaihtava ihminen. 

Joka päivä monta tuntia? Eikö normaalisti ihan suositella lepopäiviä ja niinä venyttelyä?

Vierailija
53/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiistaina on jalkapäivä, niin tiistaina tehdään jalat.

Vierailija
54/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä jotka kyläilee ja makoilee sohvalla koko ajan. Minun kroppa ei kestä sellaista. Istumista max 20 min.

Kun menen kaverille kylään niin hän meditoi 1- 3 h joka aamu, ei tulisi mieleenkään olla myrtsinä. Kaipaan itsekin omaa aikaa enkä jaksa puhua koko aikaa. Sitten lähdetäänkin yhdessä uimahalliin tai kävelylle tai joogaan.

Vierailija
55/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin koiran ulkoilutus vie vain vähän aikaa? Meidän koira ei ole mikään pikkuhauva 15 cm säkäkorkeudella, vaan paimenkoira, jonka kanssa painelemme metsissä, pelloilla ja joka paikassa reippaaseen tahtiin. Koiralle paras on suurinpiirtein samankaltainen liikuntamäärä joka päivä, mutta varsinkin viikonloppuna käymme yhden pidemmän reissun ja siinä voi mennä hyvinkin 2-4 tuntia.

Ja tottakai vieras saa lähteä mukaan lenkille, mutta emme ala paljoa odottelemaan mitään hitaasti paarustavaa mammaa, vaan etenemme reippaasti.

Ystäväsi varmaan tietävät tämän. Paimenkoiran haistaa omistajasta ja autosta. Kodista nyt puhumattakaan.

Vierailija
56/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne retkahtaa juomaan tai maggaraan, jos ne ei treenaa. Addikti on addikti. Kohde vaan vaihtuu.

Sitten on ihmiset, jotka voi tehdä kaikkea kohtuudella ja joustaa suunnitelmista, kun tarve.

Kaksi päivää seurustelua on todella pitkä aika möllöttää paikoillaan. Eikä minulla ainakaan jutut riitä yhdenkään ihmisen kanssa niin pitkäksi aikaa.

Mitä muita ap haluaa kieltää isäntäväeltä? He eivät saa vierailun aikana varmasti edes vilkaista kännykkää tai se on todella epäkohteliasta. Hei eivät myöskään saa luultavasti istua paskalla puolta minuuttia kauempaa ja edes vanhukset eivät saa ottaa hetken päivätorkkuja.

Vierailija
57/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi varmaan tietävät tämän. Paimenkoiran haistaa omistajasta ja autosta. Kodista nyt puhumattakaan.

Niin, mutta ap olisi silti tunkemassa kylään kahden päivän ajaksi. On se hurja nainen!

Vierailija
58/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas siis kaksi vaihtoehtoa:

Joko

Treenaat monta tuntia joka päivä, etkä voi pitää lepopäiviä.

Tai

Olet satakiloinen norsu sohvalla.

Taattua palstalaatua.

Mihin jätit kolmannen vaihtoehdon?

Vierailija
59/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuorokautta on pitkä aika seurustella. Ihan normaalia, että voi olla oma meno. Varsinkin jos vieraat ovat itse itsensä yökylään kutsuneet.

Vierailija
60/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä monta tuntia? Eikö normaalisti ihan suositella lepopäiviä ja niinä venyttelyä?

Sinähän se kuulostat oikein asiantuntijalta! Ei taida olla liikunta tuttua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi