Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka ei voi edes kahdeksi vuorokaudeksi lopettaa treenaamista kun tulee vieraita kylään?

Vierailija
29.05.2023 |

Ei halua että rutiini rikkoutuu. Ei treenaa mitään kisoja varten tms vaan ihan yksin itseään varten.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi non stoppina paria päivää viihdyttää vieraita. Mukava, että on joku syy saada vähän hengähtää, niin jaksaa taas seurustella paremmin.

Vierailija
22/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkuvahäiriö ja yleensä päälle ortoreksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy salilla neljä kertaa viikossa, arkisin herää klo 6 ja on salilla klo 7, viikonloppuisin tuntia myöhemmät ajat. Matkoihin, saliin, suihkuun yms. menee noin 3 tuntia yhteensä..

Jos meillä olisi vieraita jotka olisivat yötä niin en näe mitä haittaa tuosta olisi että jatkaisi samaa rytmiä? Kyllä minä itsekin saan niille vieraille aamiaisen ja voin heidän kanssaan seurustella. Mies on kuitenkin sitten koko loppupäivän paikalla ja vieraiden kanssa.

Vierailija
24/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan jättäisi kenenkään takia kuntoilua pois. Kun on oma rytmi, niin sillä mennään. Et ilmeisesti itse harrasta säännöllistä liikuntaa.

En minäkään. Jos treeniin tulee taukoa, niin löydän itseni sohvalta sipsipussin kanssa ja on todella vaikeaa motivoitua jatkamaan.

Vierailija
25/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys. Ei osata enää käytöstapoja tai huomioida muita. Toinen vaihtoehto, että on pakko-oireinen tms

Vierailija
26/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan jättäisi kenenkään takia kuntoilua pois. Kun on oma rytmi, niin sillä mennään. Et ilmeisesti itse harrasta säännöllistä liikuntaa.

En minäkään. Jos treeniin tulee taukoa, niin löydän itseni sohvalta sipsipussin kanssa ja on todella vaikeaa motivoitua jatkamaan.

Olet TODELLA vaikealuonteinen

Vierailija
27/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet TODELLA vaikealuonteinen

En ole. Inhoan vaan liikuntaa.

Vierailija
28/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustamattomuus on luonnevika. Pakko syödä, treenata ja nukkua samaan aikaan, lomalla ja arkena. Samat ruuat, samoista kipoista, ihan sama minne menee. Ei voi joustaa muiden takia, muut joutuvat joustamaan. Yleensä pysyn näistä kaukana.

Vierailija
29/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
30/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ei päätä isäntäväen rutiineista ja harrastuksista. Jos ne häiritsee voi pysyä poissa.

Vierailija
31/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Kysyykö tätä nyt joku ihan tosissaan? Ei kai siellä treeneissä max paria tuntia pitempään mene? Eihän kukaan kökötä koko aikaa vieraiden kanssa?

Ainakin kun itse käyn vieraana/meillä käy vieraita niin usein käyn yksin tai yhdessä esim. salilla, kävelemässä, uimassa tms. eikä siitä kukaan pahastu. Joskus lähtee joku mukaan, joskus ei.

Usein vieraat vetäytyy välillä lepäilemään/ päiväunille/lukemaan vierashuoneeseen ja esim. tällaisen hetken voi hyvin käyttää vaikka nopeaan pyörälenkkiin.

Ei ole vieraistani kukaan koskaan pahastunut, enkä itse ole vieraana pahastunut. Kokisin järkyttävän raskaana vierailun jossa olisi koko ajan oltava isäntäväen/vieraiden kanssa, ilman minkäänlaista omaa hetkeä tai hengähdystaukoa.

Jos vieraana pahastuu siitä että isäntä/emäntä käy vaikka tunnin juoksulenkillä esim. viikonloppuvierailun aikana niin silloin kyllä suosittelisin menemään hotelliin.

Vierailija
32/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö isäntäväen istua parhaimmissaan vaatteissaan kaksi päivää seurustelemassa ap:n kanssa? Saako edes perheen lapset poistua ap:n seurasta vai pitääkö heidänkin istua hymistelemässä tai palvelemassa arvon neitiä? Saako perhe edes käydä vessassa vierailun aikana? Entä saako isäntäväki naida nukkumaan mennessään vai onko sekin kielletty, koska ap on kylässä? Lasketaanko se urheiluksi?

Onneksi meille ei tule ikinä tuollaisia vieraita.

Vierailija
33/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Kysyykö tätä nyt joku ihan tosissaan? Ei kai siellä treeneissä max paria tuntia pitempään mene? Eihän kukaan kökötä koko aikaa vieraiden kanssa?

Ainakin kun itse käyn vieraana/meillä käy vieraita niin usein käyn yksin tai yhdessä esim. salilla, kävelemässä, uimassa tms. eikä siitä kukaan pahastu. Joskus lähtee joku mukaan, joskus ei.

Usein vieraat vetäytyy välillä lepäilemään/ päiväunille/lukemaan vierashuoneeseen ja esim. tällaisen hetken voi hyvin käyttää vaikka nopeaan pyörälenkkiin.

Ei ole vieraistani kukaan koskaan pahastunut, enkä itse ole vieraana pahastunut. Kokisin järkyttävän raskaana vierailun jossa olisi koko ajan oltava isäntäväen/vieraiden kanssa, ilman minkäänlaista omaa hetkeä tai hengähdystaukoa.

Jos vieraana pahastuu siitä että isäntä/emäntä käy vaikka tunnin juoksulenkillä esim. viikonloppuvierailun aikana niin silloin kyllä suosittelisin menemään hotelliin.

Ap on läski ja hän ei ymmärrä liikuntaa millään tavoin.

Vierailija
34/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä muuttaisin rutiinejani sen takia et mun kotiin tulee vieraita

Vierailija
35/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti joku ällö fitnesshuora_jolta voi potkasta vaikka nilkan paskaks

Ei sinun toinen jalkasi kannata laardikasaasi sillä aikaa, kun yrität potkaista toisella jalallasi. Kahdensadan kilon keijukaiset eivät ole kovin ketterä muutenkaan, joten unohda se potkiminen.

Vierailija
36/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli tunget väkisin toisten koteihin, ja asioihin, mihin haluat että ME TUNGEMME?

ja yrität selittää eteei ollut siinä mitään. ja vähättelet.

Vierailija
37/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tunge väkisin toisten koteihin.

Autistivajakki hiljaa.

Kyllä toinen autistivajakki toisen samanlaisen tunnistaa. ;) Onko sulla mikä lääkitys? Jotain muita kehitysvammoja?

Vierailija
38/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti joku ällö fitnesshuora_jolta voi potkasta vaikka nilkan paskaks

Jahast. Taas ollaan kateellisia toisten vartaloille kun ei itsellä ole sisua treenata, vaan syödään mieluummin hampurilaisia ja inistään. Hyvin monet naiset on kyllä toksisia toisiaan ja myös miehiä kohtaan, ainakin tällä alustalla.

Vierailija
39/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himotreenaajallekin tekee hyvää pitää välillä vaikka viikon tauko 👍

Vierailija
40/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti isäntäväki saa harrastaa liikuntaa silloin kun haluaa. Itse tarvitsen joka päivä jonkun verran kävelyä ja venyttelyä jo senkin takia, että vatsani toimii.

Olen ollut aina liikunnallinen ja liikunta ei ole minulle ongelma, vaan normaaliin arkeen kuuluva asia. En todellakaan jaksa istua sisällä koko päivää, en edes marraskuun pimeinä iltoina jää sohvalle makaamaan, vaan käyn joka ilta vähintään 20 min kävelemässä koiran kanssa. Koira pitää muutenkin lenkittää nelisen kertaa päivässä ja yleensä minä hoidan sen ainakin aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa, joskus töiden jälkeenkin, ellei mies tai lapsi ole sitä jo tehnyt.

Tällaista koiran lenkittämistä ap ei varmaan ymmärrä myöskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi