Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei kuuntele, voiko estää joutumasta vaikeuksiin?

Vierailija
29.05.2023 |

Ero tuli talvella, koska kyllästyin siihen, että ex ei kuuntele, kun hänelle esittää omia ajatuksia. Esim. toivoo jotain seksin aikana tai pyytää lopettamaan. Kaveripiiristä kuulin, että ex aikoo viettää kaikkien aikojen seksikesän. Se on ihan ok minulle muuten, olen jo mennyt elämässä eteenpäin. Kuitenkin mietin, että mitä jos se tekee niille naisille samaa? Kun nyt on se suostumusperusteinen lakikin? En haluaisi, että kukaan nainen joutuu kokemaan samaa sängyssä. Enkä haluaisi, että ex joutuu vaikeuksiin sosiaalisissa piireissään tai esim. poliisin kanssa. Tiedän, että ex raivostuu jos otan tämän asian esiin hänen kanssa. Aiemmin kun olimme suhteessa ja yritin, niin raivosi mulle, että "väitätkö mua joksikin raiskariksi" ja jatkoi sitten samaan malliin. Mietin, että jos olisi jotain mitä voisin tehdä, vaikka tiedän etten ole hänen käytöksestään vastuussa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinua eksän tekemiset mahtavat liikuttaa?

Vierailija
2/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ikävää, jos muut joutuvat kärsimään, jos minulla olisi mahdollista tehdä jotain, joka estäisi kärsimystä. Mutta ehkä ei sitten ole. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä huoli omista asioista :D kui kamala se exä oli ku pitää noin haikailla

Vierailija
4/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä oon tosiaan ollut liian tossukka ja saamaton itse. Jos mies jatkaa yhdyntää, vaikka se on minulle kivuliasta ja sanon ei useaan otteeseen, niin tuskin se sellaista kellekään muulle tekisi. Muut selviäisivät sellaisista tilanteista paremmin. Olette varmaan ihan oikeassa, ei ole mitään huolta ainakaan minulla nyt tässä. 

ap

Vierailija
5/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eksäsi jotenkin pervo?

Jos näin, niin hyi olkoon!

Vierailija
6/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit aikanaan ilmoittanut poliisille nuo väkisinma kaamiset, seuraavien uhrien tapausten käsittely olisi viranomaisille helpompaa. 

Vierailija
7/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi ikävää, jos muut joutuvat kärsimään, jos minulla olisi mahdollista tehdä jotain, joka estäisi kärsimystä. Mutta ehkä ei sitten ole. 

ap

Sulla oli aikanaan mahdollisuus tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
8/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

martyyrikin vielä :D

Vierailija
9/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kärsimys on toisen nautinto

Vierailija
10/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä, jos joutuu tekemisiin poliisin kanssa kuten rikollisen kuuluukin.

Vierailija
11/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä joku sitä kipua ja särkyä rakastaa.

Vierailija
12/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Säälin häntä. Että miten hänelle olisi käynyt, jos hän olisi joutunut vaikeuksiin. Puhuimme siitä, ja hän sanoi, että jos vain oppisin viestimään hänelle toiveitani niin, että hän voisi ne kuulla, niin tietenkään hän ei ikinä tekisi mitään, mikä olisi minusta epämiellyttävää. En vain ikinä oppinut. 

ap

Vierailija
13/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden naisten ongelma oikeastaan ja ei sun enää, vaikka kieltämättä kuulostaa inhottavalta miehen tapa toimia makkarissa. Parempi ettei ota exään yhteyttä, hän raivoaa, se ei tee hyvää sulle kuunnella sellaista. Jatka matkaa. Ne toiset naiset huomaavat sitten jos mies ei lopeta ja kuule sanaa "ei" tai lopeta, voivat erota sitten tai mitä lie. Osa naisista varoittaa uutta (ovat varmaan jo ehtineet petiin), mutta ei kukaan jaksa liutaa naisia alkaa varoittamaan, niistä mies voi suuttua vain lisää. Jos esittää asian julkisesti, mies haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta? Jos vaan nyt jättää sen miehen.

Vierailija
14/14 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Säälin häntä. Että miten hänelle olisi käynyt, jos hän olisi joutunut vaikeuksiin. Puhuimme siitä, ja hän sanoi, että jos vain oppisin viestimään hänelle toiveitani niin, että hän voisi ne kuulla, niin tietenkään hän ei ikinä tekisi mitään, mikä olisi minusta epämiellyttävää. En vain ikinä oppinut. 

ap

Jätä se mies ja lopeta sääliminen. Et tehnyt mitään väärin. Mies teki itse tekonsa. Viestit ihan selvästi takuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi