Kävin katsomassa Asuntoautoja.. Järkytyin!!
vähänkään asiallinen malli jonka kehtaisi pihalle tuoda makso 80000-150000 euroa..luulin että maksavat 40000-50000 euroa ... kuka hel-tti noita ostaa??
Kommentit (146)
Mulle yksi alalla toimiva pikkulintu viserteli, että yli 5 vuotta vanhaa käytettyä asuntoautoa ja -vaunua ei kannata ostaa, ovat enemmän tai vähemmän homeessa kaikki.
Kyllä ne maksavat ja vaativat lämpimän tallin talveksi.
Kyllä me kehdattiin tuoda pihalle 30 000€:n asuntoauto. Ostettiin vähän käytettynä ja kyllä hienosti on pelannut. Tuossa se taas odottaa reissuun valmiina meitä...
Hyviä käytettyjä saa tuotakin edullisemmin. Auton kuin auton hinta putoaa lähes puolella, vaikka kuinka vähän olisi ajettu.
Ne narraa eläkeläisiä ja vie säästöt . Ei se riitä että ostat vaan käyttökulut ovat kovat
Muutaman tälläisen näin livenä viime kesänä.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/concorde-liner-plus-1136-suomen-suu…
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi alalla toimiva pikkulintu viserteli, että yli 5 vuotta vanhaa käytettyä asuntoautoa ja -vaunua ei kannata ostaa, ovat enemmän tai vähemmän homeessa kaikki.
No jopas se outoja viserteli. Me ostettiin v. 2003, eikä homeen häivää! As-auto on moitteetomassa kunnossa.
Minun mielestä karavaanarius on ajoa jonnekin missä voi sitten vetää viinaa muutama päivä.
Karavaanareista 80% on juoppoja.
Katsastusvapaa asuntovaunu on hyvä vaihtoehto jos vain 2 henkeä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä karavaanarius on ajoa jonnekin missä voi sitten vetää viinaa muutama päivä.
ei todellakaan pidä paikkaansa, prosentti on 92%.
Vierailija kirjoitti:
joo ,oon samaa mieltä eihän siinä muuten voi mitään iloa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan pidä paikkaansa, prosentti on 92%.
Joo, piti heittää varovainen arvio ettei juop.... tientukot kiimaliiterillä pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka olisi.
Liikkuva kesämökki jos on tarpeeksi iso ja hyvin varusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka olisi.
Juokaa pensasaitanne kyljessä älkääkä tulko vielä liikennettä häiritsemään.
Mieluummin iso pakettiauto, pitää tosin itse viritellä sitten.
mielummin hotellissa loppuelämä kun muiden tietukkona
Vierailija kirjoitti:
30000€:n kiimaliiterin hinnalla makaa n. 250 yötä hotellissa.
Riittää kyllä minulle loppuelämän ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30000€:n kiimaliiterin hinnalla makaa n. 250 yötä hotellissa.
Riittää kyllä minulle loppuelämän ajaksi.
Lisää päälle vakuutukset, huollot, käyttövoimavero, leirintäaluemaksut yms, niin tulee aika monta lisäyötä vuosittain.
Pohjanmaalla asuntoautot kokoontuvat yleensä parkkipaikalle, kun on tanssia. Yleensä he istuvat siellä ja siemailevat. Kun kaikki muut ovat lähteneet kotiin, järjestetään swingerparty.
Ei juuri kukaan .buumi meni jo