Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä on tehdä check-in etukäteen kännyllä, jos on ruumaan menevä laukku?

Vierailija
29.05.2023 |

En ole tätä vielä tajunnut. Se passin nimeroiden näpyttely on muutenkin hankalampaa kuin automaatilla skannaaminen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman maun mukaan. Itse teen sen aina etukäteen vaikka laukku pitääkin jättää. Niistä koneista joista se laukun tunnistelappu tai mikä onkaan tulostetaan kentällä en ole tähän päivään mennessä päässyt perille ja joudun aina pyytämään siihen jonkun avuksi.

Vierailija
2/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman maun mukaan. Itse teen sen aina etukäteen vaikka laukku pitääkin jättää. Niistä koneista joista se laukun tunnistelappu tai mikä onkaan tulostetaan kentällä en ole tähän päivään mennessä päässyt perille ja joudun aina pyytämään siihen jonkun avuksi.

Miten ihmeessa tulostat sen tarran kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla ei tarvinnut näpytellä passinnumeroa. Jos ei osta istumapaikkaa, niin mitä aikaisemmin tekee check-innin, niin sen varmemmin saa mieluisen paikan. Mä olen sen verran pihi, että en osta.

Vierailija
4/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairilla ei tarvinnut näpytellä passinnumeroa. Jos ei osta istumapaikkaa, niin mitä aikaisemmin tekee check-innin, niin sen varmemmin saa mieluisen paikan. Mä olen sen verran pihi, että en osta.

Ja tämähän muuttuu 1. kesäkuuta alkaen kun edes check-in vaiheessa ei saa vapaasti valita paikkaansa vaan Finnair antaa sen automaattisesti. 

Vierailija
5/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylibuukattu kone, niin saat paikan sitä varmemmin, mitä aikaisemmassa olet. Meinasin kerran jäädä koneesta Kittilässä, kun jätin homman lentokentälle.

Vierailija
6/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylibuukattu kone, niin saat paikan sitä varmemmin, mitä aikaisemmassa olet. Meinasin kerran jäädä koneesta Kittilässä, kun jätin homman lentokentälle.

Voiko näin käydä vaikka on maksanut paikastakin erikseen?

Vierailija
7/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kannattaa kuitenkin huomata, että koneesta bumppauksesta saa satasia korvausta + lentoyhtiö järjestää uudet lennot ja tarvittaessa majoituksen, jos lento on vasta seuraavana päivänä! Itse olen suostunut jopa vapaaehtoisesti jäämään pois koneesta, sain satoja euroja ja mulle järjestettiin Lufthansan koneeseen paikka. Olin 4h myöhemmin perillä kuin muut Finnairin matkustajat.

Vierailija
8/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä, koneet ylibuukataan.

Vierailija
9/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuporukka näemmä kokoontunut tänne taistelemaan ilmastonmuutoksen puolesta

Vierailija
10/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän muuttuu 1. kesäkuuta alkaen kun edes check-in vaiheessa ei saa vapaasti valita paikkaansa vaan Finnair antaa sen automaattisesti. 

Se on sitä halpalentoyhtiötä premiumin hinnalla. Ja hinnat noussut kohisten. Valitettavasti. Olen jo joutunut äänestämään jaloilla.

Vierailija
11/11 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuporukka näemmä kokoontunut tänne taistelemaan ilmastonmuutoksen puolesta

Sä oot niiiin mielisairas. Otahan lääkkeesi. Ehkä hulluin koko palstalla. Näet persut vaikka omenassa.