Kävin katsomassa Asuntoautoja.. Järkytyin!!
vähänkään asiallinen malli jonka kehtaisi pihalle tuoda makso 80000-150000 euroa..luulin että maksavat 40000-50000 euroa ... kuka hel-tti noita ostaa??
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Jännä että puhutaan asuntojen hinnan laskusta..kyllä nämä ovat todellinen riskiryhmä
Me ollaan ostettu asuntovaunuja halvalla ja myyty voitolla. Vaikka kyse olikin nyt asuntoautoista...
kannattaa vuokrata enemmin ei tarvi maksaa kalliita kuukausieriä talvela kuin ei oo käyttöä
Lestadiolaiset. Eivät juo tai polta. Ahkeria työssä kävijöitä.
Ne piirtää, kellä on liitua. Juuri ajattelin hommata matkailuauton.
Osta vanha linja-auto ja duunaa se.Jotkut on tehnyt niihin saunojakin.
Vierailija kirjoitti:
Osta vanha linja-auto ja duunaa se.Jotkut on tehnyt niihin saunojakin.
Joo ja jotkut on kuolleet niihin tsi-kotiviritelmiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä karavaanarius on ajoa jonnekin missä voi sitten vetää viinaa muutama päivä.
Karavaanareista 80% on juoppoja.
joo ,oon samaa mieltä eihän siinä muuten voi mitään iloa olla.
Kateellisten panettelua 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi alalla toimiva pikkulintu viserteli, että yli 5 vuotta vanhaa käytettyä asuntoautoa ja -vaunua ei kannata ostaa, ovat enemmän tai vähemmän homeessa kaikki.
Missään ei ole niin homepelkoista kansaa kuin Suomessa.
-35,% saa jos ostaa 100000 uuden ..65000 netto myyjä sano että ei heille jää sitten juuri mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin 90 000 asuntovaunu kolme vuotta sitten. Muutama reissu ollaan tehty ja parille kaverille ollaan lainattu. Ei meillä ole niin rahasta kiinni. Köyhillehän nämä ei sovi yhtään.
provo porukkaa noin sekaisin ei voi edes uskovaiset olla
Lestadiolaiset vuokraa vaunut, ei niillä omia ole? Ihmettelen mite 8 lasta mahtuu muutaman neliön vaunuun? Kumi siellä ei haise paitti ajossa 165-13 renkaat😁
Vanha ketju. Mutta me myytiin okt, ostettiin hyvä retkeilyauto ja muutettiin mökille. Reissataan kaikki lomat ja lisäksi auto toimii kakkosasuntona työpaikkakunnalla. Vielä kun voisi kokonaan muuttaa autoon, niin olisi hyvä 😍
Me on alettu katsella omaa retkeilyautoa, hintaa tulee noin 90k koska lista varusteista on pitkä. Mutta tämä korvaa kyllä kesämökin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielummin hotellissa loppuelämä kun muiden tietukkona
30000€:n kiimaliiterin hinnalla makaa n. 250 yötä hotellissa.
Riittää kyllä minulle loppuelämän ajaksi.
Hotellia ei ole kalapaikan vieressä eikä metsästysmaan vieressä. Eikä hillasuon vieressä.
Juuri näin. Retkeilyautot ovat junttien puuhaa ja vihreiden kynsilakka-puheenjohtajan harrastus. En ottaisi sellaista, vaikka ilmaiseksi saisin. Loma-asunto Välimerellä ja Marriott-ketjun kortti ovat minun "matkailuautoni".
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju. Mutta me myytiin okt, ostettiin hyvä retkeilyauto ja muutettiin mökille. Reissataan kaikki lomat ja lisäksi auto toimii kakkosasuntona työpaikkakunnalla. Vielä kun voisi kokonaan muuttaa autoon, niin olisi hyvä 😍
Senkun muutat. Amerikassakin asunnottomat nukkuu autoissaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä karavaanarius on ajoa jonnekin missä voi sitten vetää viinaa muutama päivä.
Karavaanareista 80% on juoppoja.
joo ,oon samaa mieltä eihän siinä muuten voi mitään iloa olla.
Kateellisten panettelua 🤣
Riittää, kun seuraa paikallisen karavaanareiden ilmoituksia. Täällä oli niin riitainen karavaanariporukka, että eivät mahtuneet samalle alueelle vaan jakaantuivat kahdeksi eri yhdistykseksi.
Asuvat lähellä leirintäalueitaan ja vievät vaununsa sinne koko kesäksi ja talveksi... miksihän? Aikaisemmin luulin, että vaunut hankittiin matkailuun 😄
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin isompi pakettiauto 11500 eurolla ja remontoitiin siitä asuntoauto. Takana on sänky kahdelle, jääkaappi, hiukan säilytystilaa vaatteille ja tavaroille. Muuta ei tarvii. Grilli kulkee mukana ja voi tehdä ruokaa ja on myös retkikeittimiä. Tää oli patentti ratkaisu tehdä oma auto matkoille. Ollaan käyty espanjassa ja norjassa. Tänä kesänä ajetaan saksan kautta ranskaan ja portugaliin elokuussa.
Ihan parasta! 🤩
Myös oma haave.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa vuokrata enemmin ei tarvi maksaa kalliita kuukausieriä talvela kuin ei oo käyttöä
Mitähän tuollaiset vuokrat maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, kellä on liitua. Juuri ajattelin hommata matkailuauton.
Missä aiot säilyttää talvella? Ihan vaan hangessa vai 6 kk vesisateessa ulkona?
provo porukkaa noin sekaisin ei voi edes uskovaiset olla