Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uuden miesystävän kanssa ravintolassa syömässä ensinmäistä kertaa. Ennen ruokaa hän oli jo juonut 2 olutta. Red Flag?

Vierailija
28.05.2023 |

Ensin tilasi oluen ja ennenkuin ehdimme edes tilata ruokaa niin hän tilasi jo toisen kaljan. En oikein tiedä mitä ajatella nyt.

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tehköön kuten itse parhaaksi näkee. Itselle olisi turn off, jos vetää alkoholia tuota tahtia pelkkään janoonsa. En vaadi mitään absolutismia, mutta alkoholia voi käyttää kohtuudellakin.

Oluthan on just mukava juoda janoon. Ainakin kunnon raikas lager. IPAa en joisi janoon kun tulee vain paha mieli.

Vierailija
62/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta joi yhteensä koko illan aikana?

Kai jokainen on jo tajunnut, että tämä tapahtui Porvoossa. Ap ei ole vielä keksinyt, miten viedä tarinaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ruokajuomat illallisellahan on vähintään pullo viiniä, 5 bissee ja muutama aperitiivi.

Asuntoa esitellessä illallisen jälkeen sitten lisää.

Vierailija
64/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä oli jano?

Tämä oli päivän paras🤣🤣

Kyllähän se eka kalja menee joskus parilla hörpyllä jos on jano. Toista sitten makustellaan.

Vierailija
65/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet sille kirjoitti:

Ruuan tuleminen on kyllä joskus kestänyt niin kauan että olen ehtinyt hakea tiskiltä odotellessa lisää juotavaa. Paljon riippuu millä asenteella on lähtenyt liikenteeseen. Jos tarkoitus on vain syödä niin en välttämättä joisi olutta ollenkaan. Jos taas tarkoitus on syödä ja jatkaa baari-iltaa niin tilaan juomia sitä tahtia kuin hyvältä tuntuu, jos ruoka viivästyy niin sitte voi mennä useampikin juoma ennen ruokaa.

Aika pienestä tulee kyllä red flagia nykyään. Parempi kuin juo pelkästään vissyä, vai onko sekin red flag?

Minulle on kyllä itselleni red flag jos nainen alkaa tuollaisesta asiasta inisemään.

Mutta kyse ei ollut siitä että ruokaa piti odottaa. Vaan ap:n seuralainen tilasi kaksi olutta jo ennen kuin ruokaa oli edes tilattu.

Provosoidut juomisen kyseenalaistamisesta niin paljon että nimität sitä "ininäksi". Viittaa alkoholiongelmaan.

Vierailija
66/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A Vodka Martini, shaken not stirred.

- 007

Tämä nyt ainakin on red flag!

Vierailija
67/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta joi yhteensä koko illan aikana?

Kai jokainen on jo tajunnut, että tämä tapahtui Porvoossa. Ap ei ole vielä keksinyt, miten viedä tarinaa eteenpäin.

Joo, onhan se selvää että on provo. Mutta haittaako se? Ihan kiva ja tunteita herättävä aihe.

Tuskin ap:ta enää kuitenkaan näkyy ketjussa. Yleensä provoilija jättää provonsa oman onnensa nojaan näin laiskan aloituksen jälkeen.

Vierailija
68/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikken itsekään absolutisti ole, niin kyllä minulle tuollainen touhu kertoisi ihmisestä sen verran, että seuraavia treffejä ei tulisi. Jos ärtymykseltäni keksisin asiallisen tavan, niin yrittäisin kysyä syytä miksi ennen ruokaa jo vedetään noin paljon tai kommentoida jotenkin, ettei tuon tason juominen ole minulle ok. Harvassa paikassa ruoan tuleminen kai tuntikausia kestää, itse en ehtisi juomaan edes yhtä juomaa sapuskaa odotellessa. Ymmärrän kaksi tai vaikka kolmekin kaljaa jos kyseessä on jotkut koko päivän/illan kestävät kekkerit, mutta en noin lyhyellä aikaa, varsinkaan treffeillä uudehkon tuttavuuden kanssa.

Millaisia te naiset olette, jotka näin kommentoitte? Mitä teette työksenne, millaiset opinnot taustalla, mitä harrastuksia? Entä miten usein itse juotte alkoholia, ja paljonko menee illassa kun olette bilettämässä? Entä saunajuomat jne?

Vierailija
69/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin seuraavalla tapaamisella tilata piimää.

Vierailija
70/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on jotain outoa kun tuommoiseen kiinnitit huomion.

Mielestäni ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
71/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä alkoholia runsaasti käyttävistä parisuhteessani. Minä en tapaisi tuolla lailla käyttäytyvää uudestaan.

Minä taas en kutsuisi kahden oluen juomista runsaaksi alkoholin käytöksi.

Tuskin se mies kuivin suin istuu kun ruoka tulee. Nuo kaksi mies joi vasta alkulämmittelyksi, jo ennen kuin oli alkuruokiakaan tilattu.

Vierailija
72/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä alkoholia runsaasti käyttävistä parisuhteessani. Minä en tapaisi tuolla lailla käyttäytyvää uudestaan.

Minä taas en kutsuisi kahden oluen juomista runsaaksi alkoholin käytöksi.

Tuskin se mies kuivin suin istuu kun ruoka tulee. Nuo kaksi mies joi vasta alkulämmittelyksi, jo ennen kuin oli alkuruokiakaan tilattu.

Itse asiassahan ap puhui vain kahden oluen tilaamisesta ennen ruokien tilaamista. Tarina ei kerro jäikö se toinen vaikka odottelemaan ruokaa.

Vierailija
73/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan juhlatuulella. Juopot peittelevät juomistaan

Vierailija
74/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken itsekään absolutisti ole, niin kyllä minulle tuollainen touhu kertoisi ihmisestä sen verran, että seuraavia treffejä ei tulisi. Jos ärtymykseltäni keksisin asiallisen tavan, niin yrittäisin kysyä syytä miksi ennen ruokaa jo vedetään noin paljon tai kommentoida jotenkin, ettei tuon tason juominen ole minulle ok. Harvassa paikassa ruoan tuleminen kai tuntikausia kestää, itse en ehtisi juomaan edes yhtä juomaa sapuskaa odotellessa. Ymmärrän kaksi tai vaikka kolmekin kaljaa jos kyseessä on jotkut koko päivän/illan kestävät kekkerit, mutta en noin lyhyellä aikaa, varsinkaan treffeillä uudehkon tuttavuuden kanssa.

Millaisia te naiset olette, jotka näin kommentoitte? Mitä teette työksenne, millaiset opinnot taustalla, mitä harrastuksia? Entä miten usein itse juotte alkoholia, ja paljonko menee illassa kun olette bilettämässä? Entä saunajuomat jne?

Melkoinen kyselytulva. Eiköhän jokainen normaali ja sivistynyt ihminen ihmettele, kun ravintolassa pitää kiskaista pari olutta ensimmäisen vartin aikana.

Ei sinun tarvitse kenenkään koulutuksia eikä työpaikkoja tietää.

Vierailija
75/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen kyselytulva. Eiköhän jokainen normaali ja sivistynyt ihminen ihmettele, kun ravintolassa pitää kiskaista pari olutta ensimmäisen vartin aikana.

Missä puhuttiin vartista mitään?

Vierailija
76/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes raitis mies: juon vuodessa ehkä viitisen kertaa kännit kaveriporukalla tai "poikien reissulla", ja sen päälle ehkä toiset viitisen kertaa vuodessa juon kaljan tai pari. 

Siitä huolimatta, jos olisin uuden naisystävän kanssa ravintolassa syömässä, saattaisin ottaa ennen ruokaa kaksikin kaljaa jos ruoan tulemisessa kestäisi. Ja saattaisin ottaa vielä kolmannen syödessä. Miksi ei? Ei se nyt mitään isoa alkoholinkäyttöä silti ole.

M39

Juot humalahakuisesti parin kuukauden välein ja nimität itseäsi "melkein raittiiksi"..?

Ja sen päälle vielä "kalja tai pari" viitisen kertaa vuodessa. Paitsi että kolme kaljaa sitten kuitenkin, eikä vain yksi tai kaksi.

Vierailija
77/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me monesti käydään yksillä ennen ravintolaa, ehkä tässäkin tyyppi ajatteli että jos ei ole kiire niin ottaa tässä ennen ruokaa juoman tai pari ja juttelee tms.

Vierailija
78/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistina olen huomannut, että naiset pitävät miehistä, jotka juovat jonkin verran.

Vierailija
79/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä puhuttiin vartista mitään?

Vartissa yleensä on tuotu ruokalistat ja usein jo ruokakin tilattu. Miehellä oli jo toinen kalja työn alla ennen kuin ruokia oli tilattu.

Ja kun joku nyt alkaa maalailla että oli niin ruuhkaista että tilauksia ei tultu ottamaan kolmeen tuntiin, niin ne tilaukset otetaan nopeasti. Siinä vaiheessa voi kestää kun ruokaa valmistetaan.

Vierailija
80/186 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me monesti käydään yksillä ennen ravintolaa, ehkä tässäkin tyyppi ajatteli että jos ei ole kiire niin ottaa tässä ennen ruokaa juoman tai pari ja juttelee tms.

Tuolla tahdilla ei paljon ehdi jutella kun pitää juoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi