Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uuden miesystävän kanssa ravintolassa syömässä ensinmäistä kertaa. Ennen ruokaa hän oli jo juonut 2 olutta. Red Flag?

Vierailija
28.05.2023 |

Ensin tilasi oluen ja ennenkuin ehdimme edes tilata ruokaa niin hän tilasi jo toisen kaljan. En oikein tiedä mitä ajatella nyt.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kaljahan höyrystyy kielelle, toinen vie pahimman janon tunteen ja kolmannesta vasta pääsee nauttimaan. Sitäpaitsi nopeasti on otettava ettei tule lasinmakua.

Vierailija
182/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kaljahan höyrystyy kielelle, toinen vie pahimman janon tunteen ja kolmannesta vasta pääsee nauttimaan. Sitäpaitsi nopeasti on otettava ettei tule lasinmakua.

Tuo kuulostaa jo paljon alkoholia juovan puheelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan juttuja

Vierailija
184/186 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken itsekään absolutisti ole, niin kyllä minulle tuollainen touhu kertoisi ihmisestä sen verran, että seuraavia treffejä ei tulisi. Jos ärtymykseltäni keksisin asiallisen tavan, niin yrittäisin kysyä syytä miksi ennen ruokaa jo vedetään noin paljon tai kommentoida jotenkin, ettei tuon tason juominen ole minulle ok. Harvassa paikassa ruoan tuleminen kai tuntikausia kestää, itse en ehtisi juomaan edes yhtä juomaa sapuskaa odotellessa. Ymmärrän kaksi tai vaikka kolmekin kaljaa jos kyseessä on jotkut koko päivän/illan kestävät kekkerit, mutta en noin lyhyellä aikaa, varsinkaan treffeillä uudehkon tuttavuuden kanssa.

Millaisia te naiset olette, jotka näin kommentoitte? Mitä teette työksenne, millaiset opinnot taustalla, mitä harrastuksia? Entä miten usein itse juotte alkoholia, ja paljonko menee illassa kun olette bilettämässä? Entä saunajuomat jne?

Mitä tähän opinnot ja muut liittyy? No jos jotenkin mystisesti liittyy niin minulla on korkeakoulututkinto, päivätyö, harrastan matkustamista, liikuntaa ja opiskelua. Käytän alkoholia ehkä kahden kuukauden välein, jolloin otan yhden tai korkeintaan kaksi annosta. En sauno. Miksi muuten saunassa pitää juoda alkoholia? 

Vierailija
185/186 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken itsekään absolutisti ole, niin kyllä minulle tuollainen touhu kertoisi ihmisestä sen verran, että seuraavia treffejä ei tulisi. Jos ärtymykseltäni keksisin asiallisen tavan, niin yrittäisin kysyä syytä miksi ennen ruokaa jo vedetään noin paljon tai kommentoida jotenkin, ettei tuon tason juominen ole minulle ok. Harvassa paikassa ruoan tuleminen kai tuntikausia kestää, itse en ehtisi juomaan edes yhtä juomaa sapuskaa odotellessa. Ymmärrän kaksi tai vaikka kolmekin kaljaa jos kyseessä on jotkut koko päivän/illan kestävät kekkerit, mutta en noin lyhyellä aikaa, varsinkaan treffeillä uudehkon tuttavuuden kanssa.

Harvassa paikassa ruoantulo kestää?

Just yks viikko sit olin Helsingissä erään kansainvälisesti tunnetun suomalaiskokin ravintolassa. Ruoan tulo kesti 1h50min.

No toki tuollaisissa paikoissa voikin olettaa joutuvansa odottamaan. Minä yleensä kysyn ravintolaan mennessä, jos näyttää ruuhkaiselta, että kauanko kestää. Kolme varttia voin odottaa ruokaa, mutta en todellakaan mitään kahta tuntia. Eikä ole kyllä missään ollut lähelläkään tuollaiset ajat, olen kuitenkin käynyt ravintoloissa 20 vuotta melko aktiivisesti. No ehkä minulla on vain käynyt hyvä tuuri.

Vierailija
186/186 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia te naiset olette, jotka näin kommentoitte? Mitä teette työksenne, millaiset opinnot taustalla, mitä harrastuksia? Entä miten usein itse juotte alkoholia, ja paljonko menee illassa kun olette bilettämässä? Entä saunajuomat jne?

Mitä tähän opinnot ja muut liittyy? No jos jotenkin mystisesti liittyy niin minulla on korkeakoulututkinto, päivätyö, harrastan matkustamista, liikuntaa ja opiskelua. Käytän alkoholia ehkä kahden kuukauden välein, jolloin otan yhden tai korkeintaan kaksi annosta. En sauno. Miksi muuten saunassa pitää juoda alkoholia? 

Niin ja unohtui sanoa, että biletän yleensä selvinpäin, sillä tavalla saa paljon enemmän bileistä irti ja muistaakin kaiken eikä mene seuraava päivä pilalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi