Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo uhkasi viedä lapset turvataloon, mikä juttu?

Vierailija
28.05.2023 |

Meillä oli yksi aamu riitaa ja lapset oli nukkumassa. Halusin selvittää mistä hänen outo käytöksensä johtuu? Olen ollut vaimolle prioriteetti nolla ja kaikki muut asiat ovat menneet edelle. Olen hoitanut kotihommat ja muut ja saanut vaimolta vaan huonoa kohtelua. Tätä kesti useita vuosia. Lopulta meinasin erota, kun ajattelin, että hänellä on joku toinen. Sitten vaimo piristyi ja muutti käytöstään. Silti joudun välillä miettimään mitä oikein on tapahtunut. Miksi vasta ero herätti hänet?

Vaimo sanoi riidan aikana että pärjää kyllä yksin jos on pakko. Sanoin, että pärjää sitten yksin, kun et anna arvoa mun tekemiselle. En kohdellut sinua huonosti niin kuin sinä olet minua. Mä voin lähteä. Vaimo suuttui ja uhkasi lähteä itse ja viedä lapset turvataloon?

Meillä ei ole alkoholiongelmaa, eikä väkivaltaa eikä väkivallalla ole uhkailtu.

Olin hämmästynyt käänteestä miksi vaimo kokee noin paljonturvattomuutta että haluaa vielä lapset turvataloon? Mitään realistista uhkaa ei ollut ilmassa. Seuraavana päivänä minua suututti tämä vaimon temppu ja riita alkoi taas, nyt hän soitti poliiseille ja sanoi että tilanne on uhkaa ja pelkää lasten puolesta. Olin tyrmistynyt, hätäkeskus kyseli tilanteesta ja totesi, että ei ole mikään poliisiasia.

Nyt vaimo on niin rakastunut minuutissa ja todella iloinen. Totesi vaan että meni vähän yli ja myöntää, ettei mitään uhkaa ollut.
Mä en voi ymmärtää mitä tässä tapahtuu? Tekeekö naiset näin? Mä olen itse peloissani tästä uhkauksesta ja vaimo on kuin mitään ei olisi tapahtunut? Vaimo vielä oikein sanoo, kuinka paljon rakastaa minua.

Kertokaa ajatuksia, mä en tiedä mitä tässä avioliitossa tapahtuu? Miksi rakastava vaimo käyttäytyy noin? On valmis siihen, että poliisit hakee aviomiehen kotoa ja lapset varmasti järkyttyy siitä. Samoin olisi ollut turvatalojutun kanssa.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enintään 1/5. Lapsellinen kieli paljastaa nuoren miehen kirjoittamaksi mielikuvitustarinaksi. Liikaa katsonut amerikkalaisia elokuvia, joissa todistajat viedään "turvataloon".

Tässä Ap, ihan oikea tapaus menossa. En tiedä, mikä kielestä tekee lapsellisen. Pari pilkkuvirhettä, jotka huomasin, niitä on tullut.

Olen mies. Lasten ikää en halua kertoa, mutta useita lapsia.

Vierailija
42/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus

Vierailija
44/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijallasi on todella pahat mielenterveysongelmat ja virittää ansaa, haluaa muksut itselleen. Kannattaa jättää välittömästi. Ja kaikki pariterapiat on paskaa, niillä ei hommia tervehdytetä.

Vierailija
45/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, palstan vakivastaus tuollaisessa tilanteessa olevalle naiselle on, että iihan itse puolisosi valitsit ja pitikö noin monta lasta vääntää, kun puoliso on noin surkea.

Vierailija
46/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahdollista, että vaimollasi on bipo-häiriötä?

Vierailija
47/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vaimo mäkeen. En minä katselisi tuollaista  mielenvikaista naista joka syyttelee.

Vierailija
48/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mahdollista, että vaimollasi on bipo-häiriötä?

Luultavasti on taipumusta. Lisäksi voi olla uusi mies jo lämmittelyssä, siihen viittaa tuo lasten yksinhuoltajuuden pohjustaminen kun ero tuli puheeksi. Samaten nuo hyvän tuulen päivät voivat viitata uuden rakkauden unelmointiin mikä näkyy ulospäin hyväntuulisuutena.

Ei kuitenkaan kannata olla liian hyväuskoinen, ero on luultavasti tulossa teille jossain vaiheessa ja mitä aiemmin se tapahtuu sen vähemmään tuskaa se sinulle tietää. On nimittäin kokemusta tuollaisesta  käytöksestä oman eron aikana.

Vierailija
49/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä vaikuttaa kiristämiseltä. Mutta heräsi myös aapeesta ajatus, kuinka mustasukkainen on ja eikö myönnä itsestä vikoja?

Vierailija
50/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kävi, joten seuraa lastensuojeluilmoitus.. joten jompikumpi joutuu valehtelemaan tai myöntämään valheensa

Vierailija
51/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaimo kirjoittamaan tänne oma puolensa niin mietitään sitten.

Tuota ei koskaan pyydetä kun miehiä haukutaan. Ne miesten haukkumiset on mammojen mielestä automaationa totta, eikä naisen toiminnassa pidä epäillä mitään kyseenalaista.

Ei pyydetä, koska ne on aina

-tankkasin

-kävin töissä

-pierin sohvan ruskeaksi

-miksi?

Tuotahan se ikävä kyllä on, koska ainakin aaveeleideillä on tapana hommata omaa tasoaan parempi mies.

Vierailija
52/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kävi, joten seuraa lastensuojeluilmoitus.. joten jompikumpi joutuu valehtelemaan tai myöntämään valheensa

Mitä poliisi sanoi?

Vierailija
53/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvantalo oli mun kotipaikkakunnalla sellainen talo, jossa järjestettiin erilaisia juhlia ja tapahtumia. Mutta turvatalosta en oo kuullut. Turvakotiin taas paetaan lähisuhdeväkivaltaa.

Vierailija
54/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jotain tuttua. Ap suosittelen sinua suojaamaan selustaasi mahdollisimman paljon. Hanki vähintään juristi, kenties nauhoitteita. Pidän vaimoasi vaarallisena manipuloijana.

Vierailija
55/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset" ei tee noin. Mutta narsistit tekee, ja osa myös niistä on naisia. Juokse vielä kun voit ja dokumentoi kaikki sekoilu tulevaa huoltajuuskiistaa varten

Vierailija
56/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä vaikuttaa kiristämiseltä. Mutta heräsi myös aapeesta ajatus, kuinka mustasukkainen on ja eikö myönnä itsestä vikoja?

Ap tässä, olen jonkun verran mustasukkainen. Tätä epältiin pariterapiassakin, että kehittelen päässä kaikkea mustasukkaisuuden takia. Testeissä sain 9 ajalta kun kaikki oli vielä normaalisti, ja vaimo valitti haluttomuutta. 12 pistettä alkaa näkyä parisuhteessa.

Sitten vaimo alkoi käydä tyttöporukan viikonloppureissuissa ja työpaikan juhlissa, joissa joi pään täyteen ja tuliaisina oli uusia asentoja sänkyyn. Tottakai ihmettelin mistä uudet asennot tulivat ja kyselin vaimoni menoista että mitä teitte? Vastauksena sain kunnon ryöpytyksen kuinka olen sairaalloisen mustasukkainen. Minä en häntä omista. Minulle ei kuulu minne vaimo menee ja mitä tekee. (Sama sääntö ei vaan toimi toisin päin, mä olen kuulemma hänen miehensä ja hänen kuuluu tietää missä mä olen ja mitä mä teen). Tämän ryöpytyksen jälkeen en uskaltanut kysyä mitään tai sanoa mitään seuraavaan kahteen vuoteen. Kuuntelin vaan mitä hän kertoo itse omilta reissuiltaan. Noiden reissujen seurauksena seksielämään tuli tosi estottomia jaksoja jotka saattoivat vaihtua täysin seksittömiin jaksoihin. Seksielämä piristyi noiden ryyppyreissujen seurauksena. Vaimo kertoi innostuneesti kuinka oli tavannut mielenkiintoisia miehiä ja kertoi innostuneesti niistä sängyssä, kun oli rakastetun estottomasti. Vaimo kehui aina näiden reissujen jälkeen minun silkin pehmeää iho jaloissani. Olin hiljaa ja kuuntelin vaan. Näiden seksipiikkien välissä, seksiä oli vain lusikassa nopeasti nyt. Olin vuosia vaimolle kuin ilmaa. En saanut sanoa mielipiteitäni, jos hän kysyi niin oli vaikea vastata koska erilainen mielipide suututti vaimon täysin. Tein paljon kotitöitä, hoidin lasten kouluasiat, läksyt ja kokeet, lasten harrastukset, että vaimolle jäisi aikaa minulle, yritin ehdottaa yhteisiä juttuja syömään tai mökkiviikonloppua, mutta vaimo ei niistä innostunut. Rahasta ja seksistä ei saanut puhua.

Vastaus kysymykseen, kyllä mustasukkaisuuteni nousi, kun kaikki muut tuntuivat nauttivan vaimoni seurasta paitsi minä. Minä sain nauttia hänen kritiikistä, kuinka vessapari on loppu, mehupurkki väärässä paikassa, jne. Sain testissä tältä ajanjaksolta 18 pistettä.

Ehdotin vaimolle monesti pariterapiaa, hän vaan sanoi mene sinä, sinulla niitä ongelmia on.

Ongelma oli, että en voinut toteuttaa hänen vaatimuksiaan, koirasta , 8000e sohvasta, älyttömistä remonteista. Minulla oli jo minuuttiaikataulu, koska hoidin suurimman osan perheen hommista. Näistä jouduin vaimon kanssa riitelemään isosti, koska rahaa ei näihin ollut, mutta vaimoa ei se tuntunut kiinnostavan. Olin vaimolle vain lompakko.

En tiedä muista miehistä, mutta minun mustasukkaisuus kasvoi ja arvoni miehenä mureni pohjamutiin, koska en kelvannut nähelle mihinkään.

Vierailija
57/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä parisuhde. Teidän on todellakin parempi olla erillään ja mahdollisimman kaukana toisistanne. 

Vierailija
58/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti se vaimo

Vierailija
59/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee netissä huoli-ilmo mielenterveydestä selittämättömän käytöksen ja käytösailahtelun sekä soittelun vuoksi ja tee lapsista lasu. Sano pelkääväsi vaimoasi ja lastesi puolesta vaimon ailahtelevuuden ja käsittämättömän käytöksen vuoksi.

Vierailija
60/91 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisissakin narsisteja. Lue ap narsisteista, googlaa.