Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettämisestä?

Vierailija
27.05.2023 |

Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.

Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi elää valheessa enkä olla se vaimo, joka saa viimeisenä tietää että ukko juoksee vieraissa. Haluaisin siis tietää ja petetyllä on AINA oikeus tietää. Muuten petetty elää valheessa. Petetyllä on oikeus saada tietää ja valita haluaako jatkaa pettäjän kanssa vai ei. 

Jos ystäväni tietäisi että mieheni pettää eikä kertoisi ja saisin tietää niin olisi entinen ystävä sen jälkeen...

Vierailija
102/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita anonyymi viesti jostain.

Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.

Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.

Anonyymit viestin tuojat on kyllä erityisen mielenkiintoisia. Miksi he kuvittelevat että heidän viestinsä olisi uskottavampi kuin se että puoliso vakuuttaa että mitään ei tapahtunut.

Totuus ja sen kuvaus toimii. Olen ihmetellyt enemmän niitä jotka kannattavat salailua ja epärehellisyyden hyväksymistä. Avoimet suhteet asia erikseen koska heitä se ei edes voi haitata jos joku kertoo.

Meillä on avoin suhde, mutta todellakin haittaa, jos joku kertoo. Se tarkoittaa, että tämä kertoja on stalkannut meitä ja puuttuu meidän elämäämme, mikä ei hänelle kuulu. Todella vastenmielistä ja tuntuu pitkään samalta, kuin meille olisi murtauduttu. Sekin on koettu.

Siis mitä stalkkausta se on, jos miehesi on ihan itse napannut tämän henkilön sänkyynsä? Kannattaisiko siitä avoimesta suhteesta informoida niitä hoitojakin, niin ei tulisi väärinymmärryksiä?

Miksi meidän tulisi informoida kylän juoruakkoja tai -ukkoja omasta suhteestamme. Mieheni ei ole napannut ketään sänkyynsä. "Hoitoni" eivät ole koskaan olleet mitään viestin tuojia, vaan nämä kertojat ovat niitä "huolestuneita" minäminäminähaluaisintietää -ihmisiä.

Miksi et tule julkisesti kaapista että olet avoimessa suhteessa ja harrastat muiden kanssa mutta miehesi ei. Miksi olet kaapissa? Nyt rohkeasti pois kaapista vaan.

Miksi minun pitäisi kertoa parisuhteemme asiat kaikille? Kerrotko sinä naapurillesi, että miehesi nuolee tai panee takaa päin sinua? Vai oletko kaapissa?

Kahdenkeskiset asiat eri juttu. Sitten kun muita mukaan niin rohkea tulee pois kaapista eikä esitä kulissina jotain muuta kuin on.

Meillä seksi on aina kahdenkeskistä. Joko mieheni ja minun välistä tai rakastajani ja minun. Mutta aina on niitä kylän juoruakkoja tai -ukkoja, jotka siihen puuttuvat. Emme ole missään kaapissa, mutta emme myöskään kälätä henkilökohtaisia asioitamme muille. Muut, ne asiaan kuulumattomat, kyllä. Juoruilu ja muiden asioihin puuttuminen on loputonta joillekin sairaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette tiedä koskaan mikä tilanne miehen kotona on. Voi olla vaikka mitä muita kriisejä, lasten tai omia sairauksia tms.

Ei siihen silloin kaipaa mitään anonyymiä viestiä joltain tuntemattomalta ihmiseltä. Jokainen hoitakoon omat asiansa.

Jos on ollut suhteessa varattuun mieheen omaehtoisesti ei silloin aleta jälkeenpäin mitään hurskastelemaan petturimiehen käräyttämisestä.

Kun oma lusikka on ollut sopassa ja on sitten otettu pois niin jatkakaa elämänne älkääkä enempää sekoittako soppaa ja muiden ihmisten elämää jollain anonyymeillä ilmiannoilla.

Se on jopa alhaista.

Ai jos parisuhteessa tai perheessä on ongelmia, niin silloin ei ihminen olekaan enää rehellisyyden arvoinen? Vai mitä meinaat, että pettäminen pitäisi salata jos perheessä on kriisi?

En itse ainakaan halua että minun "annetaan" elää omaa elämää valheessa. Eihän se ole edes omaa elämää enää sitten. Se on omaa elämää, kun saan tehdä tietoisia valintoja oman parisuhteeni tulevaisuudesta. Ei se, että joku ulkopuolinen asettuu minua ylemmäs ja katsoo voivansa päättää että kyllä minun on hyvä elää laput silmillä pettäjän kanssa.

Vierailija
104/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on henkistä väkivaltaa. Eihän nykyään että puolisonsa hakkaajia pidetä minkään arvoisina ihmisinä ja heistä puhutaan ja heidän maine usein menee loppuelämäksi. Ihan sama siis pettäjille.

Tiedän tapauksia jossa todella törkeä pettäjä menetti paljon erilaisia työmahdollisuuksia kun mikään taho ei pidemmän päälle halunnut maineriskien vuoksi tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Ihan normaali suhtautuminen yhteiskunnassamme pettäjiin havaintojeni mukaan.

Eikö siinä tapauksessa pettäjä pitäisi ilmiantaa niille työnantajille eikä ainakaan pelkästään vaimolle?

Kyllähän jutut nykypäivänä liikkuvat niin paljon kun on some. Sellaista se on. Nykyaika. Elämä on valintoja.

Eli kirjoitat asian avoimesti someen eikä kyse ollutkaan anonyymistä viestistä pelkästään puolisolle?

Vierailija
105/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on henkistä väkivaltaa. Eihän nykyään että puolisonsa hakkaajia pidetä minkään arvoisina ihmisinä ja heistä puhutaan ja heidän maine usein menee loppuelämäksi. Ihan sama siis pettäjille.

Tiedän tapauksia jossa todella törkeä pettäjä menetti paljon erilaisia työmahdollisuuksia kun mikään taho ei pidemmän päälle halunnut maineriskien vuoksi tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Ihan normaali suhtautuminen yhteiskunnassamme pettäjiin havaintojeni mukaan.

Eikö siinä tapauksessa pettäjä pitäisi ilmiantaa niille työnantajille eikä ainakaan pelkästään vaimolle?

Kyllähän jutut nykypäivänä liikkuvat niin paljon kun on some. Sellaista se on. Nykyaika. Elämä on valintoja.

Eli kirjoitat asian avoimesti someen eikä kyse ollutkaan anonyymistä viestistä pelkästään puolisolle?

Ihmiset puhuvat keskenään paljon. Se on tietysti ikävää pettäjille kun jäävät kiinni mutta se on heille aivan oikein. Elämä on tosiaan valintoja niinkuin joku jo täällä sanoi.

Vierailija
106/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset puhuvat keskenään paljon. Se on tietysti ikävää pettäjille kun jäävät kiinni mutta se on heille aivan oikein. Elämä on tosiaan valintoja niinkuin joku jo täällä sanoi.

Mistä ihmiset puhuu keskenään? Sinä juoruilet asian kaikille?

Vierailija
107/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaihtelua luonnostaan. Jos niin huono mies oli niin miksi ylipäätään hänen kanssa olit. Jos et miehestä välitä niin jatka elämääsi äläkä kerro naiselle. Mies voi helposti rakastaa vaimoaan ja panna muita.

Jaahas ja taas perustellaan, miksi muka miehellä on oikeus pettää...Sikamiehet pettää. Jos ei pysty olemaan uskollinen niin ei kannata mennä parisuhteeseen ja perustaa perhettä. Ei se niin mene että miehellä on oikeus poimia rusinat pullasta: kiltti vaimo hoitaa kotia ja lapsia ja äijä juoksee vieraissa. Joo ei. 

Se on joko tai: uskollinen parisuhde tai sinkkuna pysytteleminen

Lort tomiesten huo raamiselle ei ole mitään oikeutta

Luuserimiehet joilla niiin heikko itsereflektiokyky juoksevat vieraissa. Kuvittelevat että se olisi jotenkin arvostettavaa. Havaintojeni mukaan tuollaisia ei arvosta kukaan normaali ihminen.

Vierailija
108/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että saat itse sellaisen ennemmin tai myöhemmin!

No todellakin luultavasti haluaa tietää jotain kautta jos siippa on uskoton. Etkö sinä haluaisi?

En, en haluaisi kuulla muilta kuin häneltä itseltään. Kaikkein viimeisimmäksi haluaisin anonyymin viestin. Jos sellaisen saisin ja lähettäjä selviäisi (mieshän sen tietäisi, keneltä se on tullut), tekisin lähettäjän elämästä helvettiä.

Saa länkyttää, että "pettäjää alkoi hikoiluttaa", ei mene tunteeseen kun tiedän, etten petä. Sen sijaan vihaan toisten parisuhteiden tuhoajia yli kaiken. Pitäkää ne housut omissa jaloissa älkääkä hyppikö sänkyyn varattujen kanssa, niin olette tehneet oman osuutenne.

eri

Varattuhan siinä suurempi syyllinen on kun parisuhteesta huolimatta hyppää sänkyyn jonkun muun kuin puolisonsa kanssa. Syyttele sinä vaan niitä toisia osapuolia mutta pettäjällä itsellään on suurempi moraalinen vastuu pettämisestään

Vierailija
109/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi vastata siitä mitä toiset ihmiset puhuvat eteenpäin. Elämä on. Pettämisellä on seurauksensa.

Vierailija
110/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kävi noin, että olin sokea ja tietämätön, kunnes salarakas käräytti ukon todisteiden kanssa. Hyvä että oli todisteita, koska ukko väitti, että nainen on hullu ja valehtelee. Luulin, että olin onnellisessa suhteessa, joten tämä tuli enemmän kuin shokkina. Erottiin, koska luottamuspula ja rakkauteni kuoli valheisiin.

Tapahtumasta on kohta viisi vuotta ja en kykene uuteen parisuhteeseen, koska traumatisoidun tapahtuneesta melkoisesti.

Älä anna pettäjän pilata sun loppuelämääsikin. Ei kaikki ole samanlaisia. Itsellä oli emäntä joka petti ja sain selville kun hänen oma sukulainen sen mulle sanoi. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Nyt itsellä kaunis vaimo jolla eroa kuin yöllä ja päivällä entiseen. Kohta 10 vuotta yhdessä. Jos ois jääny rypemään itsesäälin ja epäilysten seuraan niin siinä katkeroituu ja loppuelämäkin pilalla.

Vierailija
111/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kukaan koskaan menkö kertomaan kellekään naiselle että sen mies pettää! Saatte siitä pelkkää kuraa niskaan.

Ensinnäkään se nainen ei usko, tai ehkä tietää muttei halua tietää , sille on saatettu hieman vihjaista ja ehkä kaikki on ookoo sille, MUTTA sinä saat ilkeän ihmisen leiman otsaasi kun menit kertomaan, nainen alkaa mustamaalata sinua (eikä suinkaan omaa miestään) kaikille koska sinä olet se joka olet kertonut hänelle "ikäviä asioita miehestään", ja vaikka olisit naisen kaveripiiristä. Nainen toisine kavereineen ottaa sinut hampaisiin "koska olet pahoittanut tuollaisella uutisella kaikkia" ja kulkevat hissun kissun ystävänsä ja tämän petturimiehen läsnäollessa muttei heilläkään ole selkärankaa avautua asiasta vaikka selän takana puhuvat naisesta ja tämän petturimiehestä.

Minä ainakin kertoisin vaikka saisin paskaa niskaani koska kokisin sen moraaliseksi velvollisuudekseni. Petetty saa sitten ihan itse miettiä, mitä sillä tiedolla tekee vai tekeekö mitään

Vierailija
112/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi vastata siitä mitä toiset ihmiset puhuvat eteenpäin. Elämä on. Pettämisellä on seurauksensa.

Tarinassasi ei oikein ole päätä ei häntää, juuri sen vuoksi siihen on kyllä erittäin vaikea uskoa. Mutta kerro toki lisää itsestäsi.

Vierailija
113/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUMALAUTA maailman vanhimman ammatin harjoittaja ja kodin rikkoja olet!

Pettäjän kannattaisi pitää se muna housuissa ja opetella itsehillintää. Turhaan sitä "kodinrikkojaa" syyttelet

Vierailija
114/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kertonut ja naiset ovat jatkaneet miehensä kanssa. Tuntuu, että ihan turhaan haaskasin aikaani kertomiseen. Itselleni jos kävisi noin niin jättäisin kyllä mieheni, jos olisi minua pettänyt. Kaikille naisille miehen petturimaisuus ja jatkuva valehtelu ei tunnu olevan mikään ongelma.

Vierailija
115/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen kertonut ja naiset ovat jatkaneet miehensä kanssa. Tuntuu, että ihan turhaan haaskasin aikaani kertomiseen. Itselleni jos kävisi noin niin jättäisin kyllä mieheni, jos olisi minua pettänyt. Kaikille naisille miehen petturimaisuus ja jatkuva valehtelu ei tunnu olevan mikään ongelma.

Miksi se sitten pitäisi olla kaikille ongelma?

Vierailija
116/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.

Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.

Anonyymit viestin tuojat on kyllä erityisen mielenkiintoisia. Miksi he kuvittelevat että heidän viestinsä olisi uskottavampi kuin se että puoliso vakuuttaa että mitään ei tapahtunut.

Totuus ja sen kuvaus toimii. Olen ihmetellyt enemmän niitä jotka kannattavat salailua ja epärehellisyyden hyväksymistä. Avoimet suhteet asia erikseen koska heitä se ei edes voi haitata jos joku kertoo.

Meillä on avoin suhde, mutta todellakin haittaa, jos joku kertoo. Se tarkoittaa, että tämä kertoja on stalkannut meitä ja puuttuu meidän elämäämme, mikä ei hänelle kuulu. Todella vastenmielistä ja tuntuu pitkään samalta, kuin meille olisi murtauduttu. Sekin on koettu.

Siis mitä stalkkausta se on, jos miehesi on ihan itse napannut tämän henkilön sänkyynsä? Kannattaisiko siitä avoimesta suhteesta informoida niitä hoitojakin, niin ei tulisi väärinymmärryksiä?

Miksi meidän tulisi informoida kylän juoruakkoja tai -ukkoja omasta suhteestamme. Mieheni ei ole napannut ketään sänkyynsä. "Hoitoni" eivät ole koskaan olleet mitään viestin tuojia, vaan nämä kertojat ovat niitä "huolestuneita" minäminäminähaluaisintietää -ihmisiä.

Miksi et tule julkisesti kaapista että olet avoimessa suhteessa ja harrastat muiden kanssa mutta miehesi ei. Miksi olet kaapissa? Nyt rohkeasti pois kaapista vaan.

Miksi minun pitäisi kertoa parisuhteemme asiat kaikille? Kerrotko sinä naapurillesi, että miehesi nuolee tai panee takaa päin sinua? Vai oletko kaapissa?

Kahdenkeskiset asiat eri juttu. Sitten kun muita mukaan niin rohkea tulee pois kaapista eikä esitä kulissina jotain muuta kuin on.

Meillä seksi on aina kahdenkeskistä. Joko mieheni ja minun välistä tai rakastajani ja minun. Mutta aina on niitä kylän juoruakkoja tai -ukkoja, jotka siihen puuttuvat. Emme ole missään kaapissa, mutta emme myöskään kälätä henkilökohtaisia asioitamme muille. Muut, ne asiaan kuulumattomat, kyllä. Juoruilu ja muiden asioihin puuttuminen on loputonta joillekin sairaille.

Sinä petät ukkoasi ja kehtaat moralisoida että selkänne takana puhutaan :D  Sinähän tuossa kuviossa sairas ja moraaliton olet, ei ne "juoruajat"

Vierailija
117/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinassasi ei oikein ole päätä ei häntää, juuri sen vuoksi siihen on kyllä erittäin vaikea uskoa. Mutta kerro toki lisää itsestäsi.

Kerrot asiasta yhdelle ystävälle tai tuttavalle. Sen jälkeen et voi tietää kertovatko he eteenpäin. Ei kuulu minulle se. Jos pettäjälle koituu ongelmia se on hänen murheensa. Mitäs petti.

Vierailija
118/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tapauksen, jossa kertoja joutui aika pitkäksi aikaa pilliruokintaan. En tiedä miten nykyään menee, mutta kannattaa varmaan miettiä loppuun asti minkä hinnan on valmis maksamaan.

Siellä joku pettäjä yrittää pelotella ja toivoa ettei itse jäisi pettämisistään kiinni, niin läpinäkyvää :D 

Vierailija
119/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sitten pitäisi olla kaikille ongelma?

Niin, on se jännää, ettei sinua häiritse, että miehesi rakastaa muitakin naisia. Pitää heidän kanssa kivaa sinun seläntakana. Ja valehtelee sinulle kirkkain silmin, ettei mitään yhteyttä ole pidetty muihin naisiin. Ja sinä haluat uskoa miestäsi.

Vierailija
120/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näihin pettämiskeskusteluihin näköjään kokoontuu aina nämä avosuhteessa eläjät kertomaan kuinka kyyyyllä ovat täysin tietoisia puolisonsa tekemisistä ja yhdessä sovittu nämä sivusuhteet ja ihan naurattaa nämä kolmannet, neljännet ja viidennet osapuolet jotka luulevat ettei muka puoliso tiedä ja blaa blaa blaa.

Jos te kerran olette niin sinut sen avosuhteenne kanssa ja molemmilla on lupa harrastaa seksiä tai mitä nyt huvittaa myös muiden kanssa niin silloinhan pettäminen ei koske avoimessa suhteessa eläjiä, joten mitä te tässä ketjussa edes keskustelette, muuta kuin korotatte omasta mielestänne itseänne niiden petettyjen yläpuolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme