Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettämisestä?

Vierailija
27.05.2023 |

Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.

Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä.

Vierailija
262/264 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden m*lkun joka lähtee huomenna aamulla aikaiselle pukkikierrokselle ennenkuin viettää perhejoulua ja esittää ihanaa isää ja puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[/quote]

Pettäjä jäi jo kiinni. Mutta vaimo yhä rakastaa ja blaa blaa. Ja myös miehen sivusuhde jatkuu edelleen, muttei sinisilmä sitä usko todeksi. Ja kyse ei ole avoimesta suhteesta.[/quote]

Minä saattaisin hyvinkin olla tuo sinisilmä. Ulospäin näyttää varmasti siltä ja sinäkin saat hykerrellä ylemmyydentunnossasi, että onpas tyhmä nainen. Vaan kun mies tämän pelin aloitti, pelaan minä sen loppuun vähän kovemmilla panoksilla ja järjestelen asiat rauhassa omalta kannaltani sellaiselle mallille, että eropapereiden lähtiessä minulla ei ole huolta tulevasta. Ulospäin en tätä tietenkään huutele, vaan elämä näyttää kaikin puolin jatkuvan meillä ennallaan. Rakkaus on loppunut. Mies toki luulee, että edelleen hänestä välitän.

Myönnä vaan rehellisesti, että tarvitset aikaa kerätä rohkeutta. Todellisuudessa olet kynnysmatto ja et koskaan taida muuksi muuttua. Tuollainen katkeruus, mitä nyt leikit, tuhoaa sinut ihmisenä. Et pääse siitä ikinä eroon. Elät loppuelämän katkerana. Tuhoat itsestäsi rakkauden ja kyvyn rakastaa tuolla leikilläsi. Suosittelen pitämään itseäsi paremmin, nostamaan itsesi korkeimmalle tasolle, pelasta itsesi tuollaisesta suosta ja nopeasti. 

Vierailija
264/264 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aau

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme