Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettämisestä?

Vierailija
27.05.2023 |

Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.

Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita anonyymi viesti jostain.

Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.

Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.

Anonyymit viestin tuojat on kyllä erityisen mielenkiintoisia. Miksi he kuvittelevat että heidän viestinsä olisi uskottavampi kuin se että puoliso vakuuttaa että mitään ei tapahtunut.

Totuus ja sen kuvaus toimii. Olen ihmetellyt enemmän niitä jotka kannattavat salailua ja epärehellisyyden hyväksymistä. Avoimet suhteet asia erikseen koska heitä se ei edes voi haitata jos joku kertoo.

Meillä on avoin suhde, mutta todellakin haittaa, jos joku kertoo. Se tarkoittaa, että tämä kertoja on stalkannut meitä ja puuttuu meidän elämäämme, mikä ei hänelle kuulu. Todella vastenmielistä ja tuntuu pitkään samalta, kuin meille olisi murtauduttu. Sekin on koettu.

Siis mitä stalkkausta se on, jos miehesi on ihan itse napannut tämän henkilön sänkyynsä? Kannattaisiko siitä avoimesta suhteesta informoida niitä hoitojakin, niin ei tulisi väärinymmärryksiä?

Miksi meidän tulisi informoida kylän juoruakkoja tai -ukkoja omasta suhteestamme. Mieheni ei ole napannut ketään sänkyynsä. "Hoitoni" eivät ole koskaan olleet mitään viestin tuojia, vaan nämä kertojat ovat niitä "huolestuneita" minäminäminähaluaisintietää -ihmisiä.

Miksi et tule julkisesti kaapista että olet avoimessa suhteessa ja harrastat muiden kanssa mutta miehesi ei. Miksi olet kaapissa? Nyt rohkeasti pois kaapista vaan.

Miksi minun pitäisi kertoa parisuhteemme asiat kaikille? Kerrotko sinä naapurillesi, että miehesi nuolee tai panee takaa päin sinua? Vai oletko kaapissa?

Kahdenkeskiset asiat eri juttu. Sitten kun muita mukaan niin rohkea tulee pois kaapista eikä esitä kulissina jotain muuta kuin on.

Meillä seksi on aina kahdenkeskistä. Joko mieheni ja minun välistä tai rakastajani ja minun. Mutta aina on niitä kylän juoruakkoja tai -ukkoja, jotka siihen puuttuvat. Emme ole missään kaapissa, mutta emme myöskään kälätä henkilökohtaisia asioitamme muille. Muut, ne asiaan kuulumattomat, kyllä. Juoruilu ja muiden asioihin puuttuminen on loputonta joillekin sairaille.

Sinä petät ukkoasi ja kehtaat moralisoida että selkänne takana puhutaan :D  Sinähän tuossa kuviossa sairas ja moraaliton olet, ei ne "juoruajat"

Mistä hitosta vetäsi tuon sairaan kuvitelman, että petän miestäni? Meillä on AVOIN SUHDE. Mieheni tietää jokaisen rakastajani, mutta silti juoruajat katsovat, että heidän täytyy kertoa miehelleni, koska minäminäminähaluaisin, että muut sotkeutuvat meidän elämäämme, niin kyllä miehenikin täytyy haluta. Ei halua. Ei ole koskaan halunnut.

Vierailija
122/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen kertonut ja naiset ovat jatkaneet miehensä kanssa. Tuntuu, että ihan turhaan haaskasin aikaani kertomiseen. Itselleni jos kävisi noin niin jättäisin kyllä mieheni, jos olisi minua pettänyt. Kaikille naisille miehen petturimaisuus ja jatkuva valehtelu ei tunnu olevan mikään ongelma.

Miksi se sitten pitäisi olla kaikille ongelma?

Niin, on se jännää, ettei sinua häiritse, että miehesi rakastaa muitakin naisia. Pitää heidän kanssa kivaa sinun seläntakana. Ja valehtelee sinulle kirkkain silmin, ettei mitään yhteyttä ole pidetty muihin naisiin. Ja sinä haluat uskoa miestäsi.

Eihän miehen tarvitse mitään valehdella jos minä hyväksyn hänen tekemiset. Mutta et vastannut itse kysymykseen miksi se on sinulle ongelma että asia ei ole minulle ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osuu joskus omalle kohdallesi. Saat anonyymin viestin, että miehesi pettää, etkä koskaan saa tietää oliko se totta vai halusiko joku vain rikkoa parisuhteenne. Joka tapauksessa se on lopullisesti pilalla, koska mies vakuuttaa, ettei ole pettänyt, mutta sinä et voi tietää totuutta.

Toivon jokaiselle anonyymeja viestejä ehdottavalle tuota kohtaloa. Olette maailman alhaisimpia, pahantahtoisimpia ja kateellisimpia ihmisiä.

Anonyymit viestin tuojat on kyllä erityisen mielenkiintoisia. Miksi he kuvittelevat että heidän viestinsä olisi uskottavampi kuin se että puoliso vakuuttaa että mitään ei tapahtunut.

Totuus ja sen kuvaus toimii. Olen ihmetellyt enemmän niitä jotka kannattavat salailua ja epärehellisyyden hyväksymistä. Avoimet suhteet asia erikseen koska heitä se ei edes voi haitata jos joku kertoo.

Meillä on avoin suhde, mutta todellakin haittaa, jos joku kertoo. Se tarkoittaa, että tämä kertoja on stalkannut meitä ja puuttuu meidän elämäämme, mikä ei hänelle kuulu. Todella vastenmielistä ja tuntuu pitkään samalta, kuin meille olisi murtauduttu. Sekin on koettu.

Siis mitä stalkkausta se on, jos miehesi on ihan itse napannut tämän henkilön sänkyynsä? Kannattaisiko siitä avoimesta suhteesta informoida niitä hoitojakin, niin ei tulisi väärinymmärryksiä?

Miksi meidän tulisi informoida kylän juoruakkoja tai -ukkoja omasta suhteestamme. Mieheni ei ole napannut ketään sänkyynsä. "Hoitoni" eivät ole koskaan olleet mitään viestin tuojia, vaan nämä kertojat ovat niitä "huolestuneita" minäminäminähaluaisintietää -ihmisiä.

Miksi et tule julkisesti kaapista että olet avoimessa suhteessa ja harrastat muiden kanssa mutta miehesi ei. Miksi olet kaapissa? Nyt rohkeasti pois kaapista vaan.

Miksi minun pitäisi kertoa parisuhteemme asiat kaikille? Kerrotko sinä naapurillesi, että miehesi nuolee tai panee takaa päin sinua? Vai oletko kaapissa?

Kahdenkeskiset asiat eri juttu. Sitten kun muita mukaan niin rohkea tulee pois kaapista eikä esitä kulissina jotain muuta kuin on.

Meillä seksi on aina kahdenkeskistä. Joko mieheni ja minun välistä tai rakastajani ja minun. Mutta aina on niitä kylän juoruakkoja tai -ukkoja, jotka siihen puuttuvat. Emme ole missään kaapissa, mutta emme myöskään kälätä henkilökohtaisia asioitamme muille. Muut, ne asiaan kuulumattomat, kyllä. Juoruilu ja muiden asioihin puuttuminen on loputonta joillekin sairaille.

Sinä petät ukkoasi ja kehtaat moralisoida että selkänne takana puhutaan :D  Sinähän tuossa kuviossa sairas ja moraaliton olet, ei ne "juoruajat"

Mistä hitosta vetäsi tuon sairaan kuvitelman, että petän miestäni? Meillä on AVOIN SUHDE. Mieheni tietää jokaisen rakastajani, mutta silti juoruajat katsovat, että heidän täytyy kertoa miehelleni, koska minäminäminähaluaisin, että muut sotkeutuvat meidän elämäämme, niin kyllä miehenikin täytyy haluta. Ei halua. Ei ole koskaan halunnut.

No jos teillä on kerran avoin suhde niin miksi se sinua haittaisi jos joku menee kertomaan miehellesi? Eihän silloin ole mitään ongelmaa? 

Miksi sinua niin kovasti harmittaa, en ymmärrä? Eihän mitään vahinkoa ole tapahtunut

Vierailija
124/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen kertonut ja naiset ovat jatkaneet miehensä kanssa. Tuntuu, että ihan turhaan haaskasin aikaani kertomiseen. Itselleni jos kävisi noin niin jättäisin kyllä mieheni, jos olisi minua pettänyt. Kaikille naisille miehen petturimaisuus ja jatkuva valehtelu ei tunnu olevan mikään ongelma.

Niin, on se jännää, ettei sinua häiritse, että miehesi rakastaa muitakin naisia. Pitää heidän kanssa kivaa sinun seläntakana. Ja valehtelee sinulle kirkkain silmin, ettei mitään yhteyttä ole pidetty muihin naisiin. Ja sinä haluat uskoa miestäsi.

Eihän miehen tarvitse mitään valehdella jos minä hyväksyn hänen tekemiset. Mutta et vastannut itse kysymykseen miksi se on sinulle ongelma että asia ei ole minulle ongelma?

No, tietenkin ensin tulee mieleen että olet kynnysmattoa jota mies alistaa ja hänen pettämisensä varmasti loukkaa ja satuttaa, ellette ole erikseen sopineet avoimesta suhteesta. Ihan näin ihmisenä koen myötätuntoa kaikkia petettyjä kohtaan, koska itseä satuttaisi syvästi mikäli mieheni minua pettäisi

Vierailija
125/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tietenkin ensin tulee mieleen että olet kynnysmattoa jota mies alistaa ja hänen pettämisensä varmasti loukkaa ja satuttaa, ellette ole erikseen sopineet avoimesta suhteesta. Ihan näin ihmisenä koen myötätuntoa kaikkia petettyjä kohtaan, koska itseä satuttaisi syvästi mikäli mieheni minua pettäisi

Edelleenkään et vastaa siihen mitä kysytään.

Vierailija
126/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse avoimesta jutusta.

Kiitos kaikille, jotka ovat kokemuksista kertoneet.

AP.

Miksi nyt "säälit" tuota vaimoa, kun et säälinyt paneskellessasi tämän puolison kanssa? Jättikö mies sinut ja ryhtyi toiseen salasuhteeseen vai uskottelitko itsellesi että mies eroaa vaimostaan sinun vuoksesi? Halusit seksiä ja sait sitä, mistä nyt siis kiikastaa?

Tähän odotan vastausta.

Vierailija
127/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kerrottu ukon sivusuhteesta. Meillä on avoin suhde, tunnen sivusuhteen.

Mitä sitten? Eli ihan ok sulle koska avoin suhde Yhteiskunnassamme on tietty normaalien ihmisten moraalikoodisto jotka toimii ihan hyvin. Laitaihmisten on syytä sopeutua siihen.

Tämä. Vaikka nykyään kaikenmaailmat avoimet suhteet ja polyamoriat ovat muotia niin enemmistö kuitenkin edellyttää edelleen uskollisuutta parisuhteessa. Uskollisuus on siis yleinen normi ja uskottomuutta enemmistö pitää edelleen paheksuttavana. 

Siksi sille petetylle kerrotaan, koska ei haluta että petetty elää valheessa. Eli illuusiossa että puoliso olisi uskollinen vaikka näin ei olisi. Petetty ansaitsee saada tietää totuuden jotta voi päättää jatkaako suhteessa pettäjän kanssa vai ei

Vierailija
128/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos teillä on kerran avoin suhde niin miksi se sinua haittaisi jos joku menee kertomaan miehellesi? Eihän silloin ole mitään ongelmaa? 

Miksi sinua niin kovasti harmittaa, en ymmärrä? Eihän mitään vahinkoa ole tapahtunut

Kuten kertoin, jokainen puuttuminen ja meidän elämän stalkkaaminen tuntuu samalta kuin meidän kotiimme murtautuminen. Mieheni sanoi kerran, että tuntuu kuin olisi salakuvattavana, ei koskaan tiedä, missä joku kyylää. Miksi emme saa elää rauhassa oman näköistä ja meille sopivaa elämää, kun emme ketään satuta, loukkaa tai riko lakia?

Vierailija
129/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin erikoisia mielipiteitä liikkeellä, että aivan kuin olisi pettämijiä kiinnijäämisen pelossa kirjoittamassa... :D

Ihan perustavaraa pettäjiltä. Valheet, piilottelu, selän takana puuhastelu. Oma vastuunotto teoistaan nollassa. Pelkäävät asioiden tuloa laajempaan tietoon aina. Yhteiskuntamme toimii tässä suhteessa hyvin. Pettäjät joutuvat kantamaan vastuutaan teoistaan joutumalla kantamaan usein loppuelämän pettäjän ja epärehellisen ihmisen leimaa muiden silmissä.

Vierailija
130/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt muutama vuosi kun itse sain puhelun tuntemattomalta naiselta.

Hän hyvin dramaattisin kääntein "tunnusti" olleensa mieheni toinen nainen. Kuuntelin nauruani pidätellen ja kun sain suunvuoron niin kerroin että ei hän ole ollut mieheni "toinen" nainen, vaan ehkä viides - kuka niitä laskee!

Tämä nainen oli kuvitellut mieheni valehtelevan olevansa avoimessa suhteessa, avioliitossamme on täysin sallittua harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Kun mieheni sitten oli päättänyt nämä heidän seksitapaamisensa,

oli tämä nainen päättänyt kostaa käräyttämällä miehen minulle...

Outoa että naiselle kyllä kelpaa avioliitossa oleva mies, mutta jätetyksi ei kestä tulla? Reikä on reikä.

Minä olen myös muutaman seksikumppanuuden joutunut lopettamaan kun mies on alkanut mustasukkaiseksi tai kuvittelemaan että minulla olisi tunteita . Seksi on seksiä.

Jos joku sanoo teille elävänsä avoimessa avioliitossa, ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että olette mukana kuvioissa vain seksiä varten. Tunteet ja rakkaus on varattu ainoastaan omalle puolisolle.

Tämä asenne joissakin avosuhteilijoissa tökkii. Se, että jotenkin korotetaan omaa suhdetta halveksimalla niitä sivuhoitoja. Kohdellaan muita ihmisiä kuin pelkkiä käveleviä lihapaloja. Esimerkiksi yhden yön jutut tai fuckbuddyt harvoin kohtelevat toisiaan jotenkin noin korostetun kylmästi, että oikein naureskellaan sille miten toista on käytetty pelkkänä patjana tai keppinä. Ikäänkuin sivuhoitojen kohtelu tulevina ja ajattelevina ihmisinä olisi jotenkin uhka sille avoimelle suhteelle.

Ei tarkoitus ole halveksia näitä seksikumppaneita, vaan aikuisen ihmisen on ihan itse ymmärrettävä mihin ryhtyy. Jos rehellisesti kertoo avoimesta avioliitostaan ja elämänarvoistaan niin miksi olettaa että kertoja valehtelee?

Tapailun päätyttyä sitten päätetään "kostaa" käräyttämällä!

Vierailija
131/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lähdet mukaan osalliseksi pettämistouhuun ja sitten ilmeisesti jossain kostomielessä haluat eskaloida tilannetta. Hiton naurettavaa sanon minä.

Vierailija
132/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin lähdet mukaan osalliseksi pettämistouhuun ja sitten ilmeisesti jossain kostomielessä haluat eskaloida tilannetta. Hiton naurettavaa sanon minä.

Elämä on. Pettäjä joutuu totuuden eteen. Ei armoa eikä sääliä.

Vierailija
133/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin erikoisia mielipiteitä liikkeellä, että aivan kuin olisi pettämijiä kiinnijäämisen pelossa kirjoittamassa... :D

Ihan perustavaraa pettäjiltä. Valheet, piilottelu, selän takana puuhastelu. Oma vastuunotto teoistaan nollassa. Pelkäävät asioiden tuloa laajempaan tietoon aina. Yhteiskuntamme toimii tässä suhteessa hyvin. Pettäjät joutuvat kantamaan vastuutaan teoistaan joutumalla kantamaan usein loppuelämän pettäjän ja epärehellisen ihmisen leimaa muiden silmissä.

Ah, kuinka raikas kommentti.

Vierailija
134/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AINA kertoa pettämiset heti. Yks juoruämmä oli puolisolle kertonut töissään että mulla oli ollut "reilusti nuorempi nainen mukana rannalla makkaran paistossa" Totisesti olikin 24v nuorempi kun oli oma tyttäreni.

Vierailija
135/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kertoin, jokainen puuttuminen ja meidän elämän stalkkaaminen tuntuu samalta kuin meidän kotiimme murtautuminen. Mieheni sanoi kerran, että tuntuu kuin olisi salakuvattavana, ei koskaan tiedä, missä joku kyylää. Miksi emme saa elää rauhassa oman näköistä ja meille sopivaa elämää, kun emme ketään satuta, loukkaa tai riko lakia?

Jaa, erikoinen näkemys minusta, että tuntuu kuin joku murtautuisi kotiinne...Jos noin niin miksi ette rehellisesti tule kaapista ulos ja kerro että teillä on avoin suhde? Loppuisi varmaan siihen se juoruilu

Vierailija
136/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa AINA kertoa pettämiset heti. Yks juoruämmä oli puolisolle kertonut töissään että mulla oli ollut "reilusti nuorempi nainen mukana rannalla makkaran paistossa" Totisesti olikin 24v nuorempi kun oli oma tyttäreni.

Mitä sitten? Mitä väliä tuolla on?

Vierailija
137/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään et vastaa siihen mitä kysytään.

Vastasinhan

Vierailija
138/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä jäi jo kiinni. Mutta vaimo yhä rakastaa ja blaa blaa. Ja myös miehen sivusuhde jatkuu edelleen, muttei sinisilmä sitä usko todeksi. Ja kyse ei ole avoimesta suhteesta.

Vierailija
139/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tietää mutta todennäköisesti en kertoisi. Ja kyllä, ymmärrän ristiriidan ja sen että olen raukkamainen pelkuri.

olet ainakin rehellinen. pointsit siitä.

Vierailija
140/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ketjussa ei ollut tästä kyse koska aloittaja itse oli se nainen joka oli harrastanut pettäjän kanssa haureutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan