Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettämisestä?

Vierailija
27.05.2023 |

Mies on pettänyt puolisoaan vuosia, pitkiä salasuhteita eri naisten kanssa. Olen ollut yksi näistä naisista. En halua miestä itselleni, mutta sääliksi käy puolisoa. Täysin sokea tilanteelle. Mies valehtelee kaiken aikaa naiselle. Asiat kokonaisuudessaan valjenneet minulle vasta meidän jutun loppumisen jälkeen.

Oletteko olleet tilanteessa, että olette kertoneet pettämisestä? Mitä sitten kävi? En kaipaa tältä mieheltä mitään, on täysi raukka. On uhannut kostaa, jos kerron, mutten häntä pelkää. Koen itse, että jos olisin ollut pitkään jonkun kanssa ja toinen olisi ollut vuosia valehteleva sarjapettåjä, niin haluaisin tietää. Kysyn nyt kokemuksia, mitä pettämisestä kertomisen jälkeen kävi?

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Vituttttaa aina katsoa miten sokeata esittävät ihmiset antavat välinpitämättömästi ihmisten ajautua vain syvemmälle kuoppaan, jota joku niille kaivaa.

Vierailija
2/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro ja välit poikki mieheen, ei puoliso edes välttämättä usko sinua vaikka kertoisit asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen noin sokea ole. Kieltää totuuden.

Vierailija
4/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita anonyymi viesti jostain.

Vierailija
5/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen noin sokea ole. Kieltää totuuden.

Ei sitä voi mitenkään tietää. Anonyymi viesti jostain prepaidista niin asianosaisella on edes jokin haju siitä mitä on meneillään.

Vierailija
6/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi noin, että olin sokea ja tietämätön, kunnes salarakas käräytti ukon todisteiden kanssa. Hyvä että oli todisteita, koska ukko väitti, että nainen on hullu ja valehtelee. Luulin, että olin onnellisessa suhteessa, joten tämä tuli enemmän kuin shokkina. Erottiin, koska luottamuspula ja rakkauteni kuoli valheisiin.

Tapahtumasta on kohta viisi vuotta ja en kykene uuteen parisuhteeseen, koska traumatisoidun tapahtuneesta melkoisesti.

Vierailija
7/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vaihtelua luonnostaan. Jos niin huono mies oli niin miksi ylipäätään hänen kanssa olit. Jos et miehestä välitä niin jatka elämääsi äläkä kerro naiselle. Mies voi helposti rakastaa vaimoaan ja panna muita.

Vierailija
8/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kävi lopulta kaikille. Ensin asia oli keitos, soppaa hämmensi usea.

Vierailija
9/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti haluaisin tietää kohtaloita kertomisen jälkeen. Onko esim kokemusta, että olisi joku olisi tehnyt itselleen jotain tms tiedon jälkeen? En sellaista haluaisi omalle tunnolle, monet muut asiat kestän. Kertokaa kokemuksia, jos niitä on. Mitä tapahtui kun kerroitte pettämisestä?

Vierailija
10/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran sun asemassa. Kerroin. Vaimo sai hepulin. Tästä on nyt muutama vuosi.

Ne eros ja me ollaan sen ex vaimon kanssa kavereita 😁

Vierailija
11/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole myös anonyymin viestin kannalla. Yhden ikävän tapauksen muistan, jossa Aasian vientihommissa sekoilleen insinöörin työkaverin vaimo poltti äijän vaimolleen. Vaimo flippasi, mutta osastojaksolla siitäkin selvittiin ja sitten avioero.

Vierailija
12/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran sun asemassa. Kerroin. Vaimo sai hepulin. Tästä on nyt muutama vuosi.

Ne eros ja me ollaan sen ex vaimon kanssa kavereita 😁

Mäkin ajattelen, että tää nainen on muutoin älykäs ja oikein hyvä nainen, ukko vaan tekee sen elämästä kamalaa. Ja mielelläni voisin joskus jutellakin sen kanssa "nainen naiselle"-keskusteluja. Mutta veikkaanpa, että vaikea tässä olisi ystävyyttä vähään aikaan rakentaa.

Vierailija
13/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole myös anonyymin viestin kannalla. Yhden ikävän tapauksen muistan, jossa Aasian vientihommissa sekoilleen insinöörin työkaverin vaimo poltti äijän vaimolleen. Vaimo flippasi, mutta osastojaksolla siitäkin selvittiin ja sitten avioero.

Törkeää käytöstä työkaverin vaimolta. Ja työkaveri on kanssa nössö häviäjä kun kertoi vaimolleen.

Vierailija
14/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota riskiä että mies toteuttaa uhkauksen vaikka et häntä pelkää, niin hulluja tässä maassa riittää. Pysyttele kaukana miehestä.

Vierailija
15/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Nuo ovat kuvottavia tautipesäkkeitä ja pikkutyttöjen metsästäjiä! Hyi!

Vierailija
16/264 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että saat itse sellaisen ennemmin tai myöhemmin!

Vierailija
17/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ota pari valokuvaa todisteeksi. Vasta sitten kannattaa lähestyä, koska kuka samantien uskoo jos tuntematon tulee sanomaan, että kumppanisi pettää?

Vierailija
18/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että saat itse sellaisen ennemmin tai myöhemmin!

Pettäjää taitaa hikoiluttaa :D

Vierailija
19/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerro. Haluan tietää, enkä elää epämääräisten aavistusten kanssa.

Vierailija
20/264 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ota pari valokuvaa todisteeksi. Vasta sitten kannattaa lähestyä, koska kuka samantien uskoo jos tuntematon tulee sanomaan, että kumppanisi pettää?

Oon smaaa mieltä. Ei kannata lähestyä ilman todisteita. Pystyn todentamaan tarvittaessa asiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan