Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 60-70 v. naiset yhtäkkiä on jotenkn tooosi elinvoimasia? Mitä lääkettä ne saa? Matkustelee ja harrastaa ja tapaa ystäviä

Vierailija
26.05.2023 |

Itse 40 v just ja just jaksan evää liikuttaa. Lapset sen verran isoja, että eivät enää nekään vie voimia. Onko mahdollista, että kuitenkin kokisi myös sellaisen kukoistuksen vielä ennen kuolemaansa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat eronneet tai riippakivi on kuollut.

Vierailija
2/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sinkkuja

Vierailija
4/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku on vielä naimisissakin jopa todella  huonossa suhteessa esim. alkoholistimies. Sitä ihmettelenkin vielä enemmän.

Vierailija
5/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä ehtii

Vierailija
6/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuuskymppinen. Olen tähän saakka ollut onnekas, kun ei ole ollut vakavia sairauksia. Mutta muuten en tunne itseäni kovinkaan elinvoimaiseksi.

Vierailija
7/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no joo, ovat toki eläkkeellä.... Ehkä se on se.

Vierailija
8/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuskymppidet eläkkeellä ole. Meillä töissä on kuusvitonenkin. Siis iältään.

Vierailija
9/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta osa näistä on kyllä vielä työelämässäkin :O Tapaavat ystäviä ja työkavereita töiden jälkeen, jaksavat harrastaa, käydä teatterissa ja konserteissa, tehdä ruokajuttuja matkustaa jne. En vain ymmärrä :(

Vierailija
10/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä ihmiset on? Näet ne liikkeellä olevat, elinvoimaiset 60v koska he ovat liikkeellä. Vai eikö tule mieleen yhtään pitkäaik. sairasta sukulaista joka ei jaksa edes lähteä minnekään kotoa?

Vierailija
11/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sinkkuja

Tadaa! Ja kaikista onnellisin on... SINKKU

Vierailija
12/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat eronneet tai riippakivi on kuollut.

Tätä tulin kirjoittamaan!

Joo, ei tarvi kuunnella, kukaan ei käske, saa tulla ja mennä miten huvittaa ja minne, ei tarvii kuunnella nalkutusta eikä humalaisen horinoita.

Lapsi niin jo oikeesti aikuinen ei tarvitse...

Jippii!

Vierailija
13/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele eikä mulla ole ystäviä mutta koko elämänmittaiset terveet elämäntavat näkyy fyysisessä kunnossa. Nivelrikkoa on mutta muuten olen ihan terve ja virkeä. Ei ole kiire eläkkeelle. n59.

Vierailija
14/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä nämä ihmiset on? Näet ne liikkeellä olevat, elinvoimaiset 60v koska he ovat liikkeellä. Vai eikö tule mieleen yhtään pitkäaik. sairasta sukulaista joka ei jaksa edes lähteä minnekään kotoa?

Täti on iän myötä sairastunut. Niin vaan suunnittelee jokiristeilyitä. Kuulemma masentuu kotona.

Vierailija
15/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkavereista kuoli 4 juuri ennen/jälkeen eläkkeelle jäämisen.

Vierailija
16/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 80-vuotiaan naisen jonka mies kuoli ja nainen alkoi matkustella ulkomailla, vaikka mihin. Mies ei koskaan ollut halunnut matkustella, avioliitto oli kyllä muuten ollut ihan hyvä. Mutta nainen vielä jaksaa toteuttaa unelmiaan, ihailen! 

Vierailija
17/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat nuoresta lähtien, ei tupakkaa eikä kohtuutonta alkonkäyttöä, ei massiivia ylipainoa. Aika yksinkertainen resepti hyvään vanhuuden toimintakykyyn (mikään ei toki ole 100% tae mistään). Nykyään monella on jo 40-v. iässä 60-vuotiaan habitus ja toimintakyky. Etenkin lihavuus, tupakka ja alko-kombo vanhentaa älyttömästi.

Vierailija
18/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, ehkä yksi mutta onkin jo kai yli 80v. Nämä harrastelijat ja seurustelijat on 60 v. -eläkkeelle jääviä työkavereita. Osa myös "bilettää" siis jaksavat vetää pikkujoulut, juhannukset sun muut. Ravaavat museoissa, kutovat villapaitoja, ottavat äkkilähtöjä jonnekin Grönlantiin :O

Ovat elämäniloisia naisia. Ja itsestä tuntuu, että on harmaa ja väsynyt koko ajan. Ei millään jaksaisi pysyä näiden vanhempien perässä. Epäilen, että saavat jotain piristeitä, mutta mitä?

Vierailija
19/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vapauden tunne eläkkeelle pääsyn jälkeen. Ei velvoitteita eikä aikatauluja, on aikaa tehdä kaikennäköistä mitä ei työpäivän jälkeen jaksanut. Lohdutukseksi sinulle: itse tunsin noin 40-vuotiaana itseni kaikkein väsyneemmäksi elämäni aikana (ehkä alkavilla vaihdevuosilla on osansa), elämänilo, työteho ja voimat palautui 50 vuoden ikään mennessä ja siitä alkoi nousukiito. 

Vierailija
20/48 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se vapauden tunne eläkkeelle pääsyn jälkeen. Ei velvoitteita eikä aikatauluja, on aikaa tehdä kaikennäköistä mitä ei työpäivän jälkeen jaksanut. Lohdutukseksi sinulle: itse tunsin noin 40-vuotiaana itseni kaikkein väsyneemmäksi elämäni aikana (ehkä alkavilla vaihdevuosilla on osansa), elämänilo, työteho ja voimat palautui 50 vuoden ikään mennessä ja siitä alkoi nousukiito. 

Mutta kun nää työkaverit EI OLE eläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän