Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
lähellä keskimittaa. Alle 175 cm mies on jo selkeästi lyhyt.
itse olen 182 cm. Kaikkihan katsoo tätä asiaa oman pituutensa kannalta, joten mitä väliä näillä vastauksilla oikeesti on? Jos olisin 158 cm vastaukseni olisi ihan toinen.
Lyhyenpuoleinen minunkin oman havaintoni mukaan, olen itse 177 cm. Oma mies on 168, eli niin paljon noilla pituusasioilla sitten on mulle merkitystä...
jos 170cm mies kannattelee itseään suorassa, se menee helposti satakasikymppisestä.
harvalla on mittalaseja päässä.
lähellä keskimittaa. Alle 175 cm mies on jo selkeästi lyhyt.
itse olen 182 cm. Kaikkihan katsoo tätä asiaa oman pituutensa kannalta, joten mitä väliä näillä vastauksilla oikeesti on? Jos olisin 158 cm vastaukseni olisi ihan toinen.
Lyhyenpuoleinen minunkin oman havaintoni mukaan, olen itse 177 cm. Oma mies on 168, eli niin paljon noilla pituusasioilla sitten on mulle merkitystä...
Minustakin 178 cm pitkä mies on lyhyenpuoleinen, jos ajattelen varsinkin oman ikäpolveni (n. kolmekymppisten) miesten pituutta. Itse olen 174 cm ja aviomieheni on 169 cm, joten ei sillä pituudella/lyhyydellä ole mullekaan vissiin ihan kamalasti ollut merkitystä :)
Oma pituuteni on 170cm ja pidän normaalipituisena miehenä yli 185 pitkää.
Naurettavan näköisiä? Siis pituus määrittää mielestäsi ihmisarvon? Ihan sanattomaksi jättää tällaiset kommentit. Miten kukaan voi olla noin tyhmä...
Alle 180 cm pitkä mies on lyhyt.
Mutta ei minulla ole väliä, vaikka olisikin lyhyt. Kunhan ei ole minua lyhyempi. Olen itse 160 cm.
Oma mies on 172 cm. Välillä aina kiusoittelen häntä lyhyydestä. Pännähän se on. Mutta mulle just sopivan kokoinen. Pännähän olen itsekin.
minusta melko pitkä, yli 180cm olisi jo liian pitkä. Ex oli 166cm, itse olen 168cm. 10cm minua pidempi tuntuu jo tosi pitkältä.
ja itse olen tuon 178cm. Oma mies 189cm.
En haluaisi olla noin lyhyen kanssa, jotenkin tuntuisi että itse on se turva eikä mies kun pituutta ei ole.
Pitkä putoaa korkeammalta.
kiinnittäisi huomiota... munm mies on 187cm ja exät vieläkin pidempiä, joten ehkä hieman lyhyt olisi näihin verrattuna. Nykyinen on oikein sopivan mittainen :) Mutta tosiaan mitä sillä pituudella on merkitystä? Toki helpottaahan se, että mies voi kaapin ylähyllyiltä ottaa tavaraa ilman jakkaraa. En kyllä koskaan ole miestä pituuden perusteella valinnut, ihan muut seikat siinä on vaikuttanut.
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm. Mielestäni ei ole.
Itse olen 170cm ja minun mielestäni miehen pitää olla vähintään 180cm. 190-195cm on oikein hyvä:)
Oma mies on 179cm ja itse olen 167cm.
Ei ole lyhyt. Itselleni riittäisi lyhyempikin.
N 160cm
ruuniinrakenteestakin. Onko hoikka vai lihaksikas. Itse olen 175 ja mieheni 180. En tunne itseäni isoksi hänen rinnallaan, vaikka en ihannepainoinen olekaan. Mieheni on tukevahko, mutta lihaksikas ja leveäharteinen.
Jostain syystä suomalaisilla naisilla on käsitys, että miehen täytyy olla 180 cm+. Esim. nettitreffeillä laitetaan hakuun vain tuota pidemmät. Ymmärrän kyllä, että jos on itse 180 cm, niin haluaa vähintään pituisensa miehen. Mutta jos olet alle 170 cm, niin kuinkas paljon pidempi miehen tulee olla?
Täytyy kyllä myöntää, että itsekin netistä hain tuolla kriteerillä, vaikka olen 168. Onneksi mies löytyi sitten ihan muualta. Hyvin kelpasi, vaikka oli "vain" 178 cm. Eipä noita kahta senttiä ole tullut kaipailtua. Ja hyvä, että jäi nettitreffihaarukassa vähemmän haluttuihin, sillä säästyipä tämä vonkale minulle :).
Haluan itsekin, että mies on miehekäs, ei mikään sisar hento valkoinen. Mutta miehekkyys ei ole muutamasta sentistä kiinni, vaan muusta kehonrakenteesta, äänestä, käytöksestä, kasvonpiirteistä. Olen miestäni huomattavasti pienempi kaikella tapaa ja muutenkin saan tuntea olevani nainen. Joskus olen deittaillut 200 cm pituista miestä, joka oli paljon neitimäisempi.
mies on 168cm ja ite oon samanpituinen ja ihana mies on..enkä oo ees koskaan aatellu että on lyhyt,hyvin sen syliin turvaan pääsee=)
Mutta eipähän tarvii olla mustasukkainen tai pelätä että joku puuma sen ottaa mukaan näin pikkujouluaikaan,kun ei se lyhyt raukka muille kelpaa;)Oikeesti..ei pituudella oo koskaan ollut mulle mitään väliä,vaikka tykkään kyllä että mies on muuten söpö ja luonteeltaan ihan huippu=)
Yhdessä olemme olleet 20v ja lapsia on 4. En pidä miestäni lyhyenä, vaan olen itse pitkä&hoikka nainen.