Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne

Vierailija
09.10.2010 |

Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.

Mielestäni ei ole.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhyt ja omaan silmääni ovat aina sattuneet sellaiset keskimittaiset tai sen alle olevat miehet.

Pituus ei kuitenkaan ole edes kriteeri, mutta se mikä silmää miellyttää niin miellyttää.

Mieheni täytti kaikki tärkeät kriteerit: älykäs, vastuuntuntoinen, hyvä keskustelija, empatiakykyinen, hyvä sängyssä, komeakin. Pituus 178 cm. Mutta kukaan ei ole täydellinen.

Olikohan mieheni unelmien nainen lyhyt, punatukkainen ja vihreäsilmäinen lyhyenläntä puolisuomalainen? No tuskin. 

Vierailija
262/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyt. Minä olen 160 cm, ja mieheni juuri tuon 178 cm. Aivan ihana on, täydellinen pituus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, oma lyhyys 157

Vierailija
264/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 161 senttinen ja kaveri 164 senttinen.

Vierailija
265/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttamattoman lyhyt olisi ainakin minulle 

Olen itse 177cm ja miehen pitää olla VÄHINTÄÄN 10cm pidempi

Olet varsin naiivi jos kuvittelet pituuden olevan joku tae "miehekkyydestä" XD! 

T. 180cm/134kg, salitreeniä 25+ vuotta, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

Mitähän sinäkin kompensoit? Jotain omituista on, jos mittaa hauistaan.

Jokainen, joka käy salilla käy myös vaa'assa ja mittaa hauistaan ja muutakin.

"Penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m" kertoo salilla käydyn vakain tuumin ja harkiten! Itse ihailen moisia tuloksia!

Kävisit sinäkin edes lenkillä, sohvaölliäinen!

&nbs

Siinähän ihailet ihan rauhassa. Kyllä minäkin arvostan itsestään huolehtimista, mutta tuollaisia numeroita jotkut jakavat treffeilläkin. Mitä siihen on tarkoitus sanoa? Hieno juttu, kiva sulle, että rauta nousee. Liikun itsekin päivittäin useamman tunnin, mutta en todellakaan tiedä hauikseni kokoa. Työssä saatan lapioida kahdeksan tuntia soraa. Koska se onnistuu, lihasta on riittävästi. Kuten sanoin, jätkien saunaillassa voi lesoilla, muuten täysin älytöntä kenellekään esitellä tuollaista numerotietoa. Maailman tylsin aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi