Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
Mä oon 181 Cm ja 75 Kg mut lyhyin ja kevyin kaveriporukassa. Toni on 197 Cm ja 95 Kg ja Lauri 228 Cm ja 131 Kg.
Kelpaisi ihan hyvin minulle, ihan normaali pituushan tuo on.
T. 153cm
Mä: 173 Cm, 83 Kg
Kaveri: 175 Cm, 100 Kg
Alle 180cm "miehet" mitataan neuvolassa
olen 182 senttimetriä pitkä. Vaimo 160
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 181 Cm ja 75 Kg mut lyhyin ja kevyin kaveriporukassa. Toni on 197 Cm ja 95 Kg ja Lauri 228 Cm ja 131 Kg.
Kuinka pitkä ja painava Kake olikaan...?
Voi hitto näitä juttuja! Jos on 1,5 m kädet ylhäällä, panisitko?
Ihan keskipituinenhan tuo on.
Mulle olisi sopiva tai vähän liian pitkäkin, olen 161cm.
No se mua lyhyempi vaikka olenkin nainen, mutta eihän tuon mittainen mikään ihan lyhyt kuitenkaan ole.
Ei todellakaan ole lyhyt, vaan jo pitkänpuoleinen.
No mun perspektiivi onkin lyhyen ihmisen, olen juuri ja juuri 160 cm. Miestäni olen aina pitänyt pitkänä, on sen rapiat 180 cm.
Toisaalta, mitä väliä? Ihmisissä on paljon muitakin ominaisuuksia kuin pituus. Ja kaikki nuo ominaisuudet olennaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Auttamattoman lyhyt olisi ainakin minulle
Olen itse 177cm ja miehen pitää olla VÄHINTÄÄN 10cm pidempi
En ole koskaan katsellut noin pitkiä naisia, enkä ajatellut aloittaa sitä tänäänkään. Nainen on parhaimmillaan alle 170-senttisenä, näin se vaan enemmistön mielestä menee.
M190
Minä nainen olen samanpituinen, joten just ja just menettelee. Saisi kyllä olla pitempi.
Minkä ikäinen? Noin 45 vuotiaana tuon pituisen miehen pituudesta on hävinnyt kolmisen senttiä ja sitten on enää n. 175.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto näitä juttuja! Jos on 1,5 m kädet ylhäällä, panisitko?
Todennäköisesti mutta minä en nyt yleensäkään pahemmin nirsoile. Määrä korvaa laadun. En muista että olisin koskaan panosta kieltäytynyt jos on ollut tarjolla ja vaikka olisi minkälainen mörkö vastassa.
Suurin osa naisista on lyhyempiä, joten on miehelle hyvä mitta
Melko pitkä, minulle ihanteellisen pituinen. N 167cm