Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
vaan keskipituinen. Itse olen 160cm
sitä paitsi suomalaisen miehen keskipituus tällä hetkellä noin 180cm joten tuo ei vielä ole lyhyt :D
vaan just sopiva:)
t: nainen 155cm
178 cm mies on todella pitkä!!!
Miesten keskipituus on 173 cm
Sopiva mulle, mut jos olisi esim 170 pitäisi liian lyhyenä. Exäni oli 190 ja koin hänet liian pitkäksi. Ei toki ollut ainoa syy, että on ex :) Eli mun mielestä mihen pitää olla naista selvästi pidempi, noin 20 cm :)
mies 177, minä 160 cm, sopivat pituudet
178 olis ihan sopiva. Itse olen 174, ja miehet on monesti sattuneet lyhyempiä.
Lyhyt mies on mielestäni 160+ cm alkava pituus.
vaan keskimittainen. Itse olen 174 cm.
Olen tottunut yli 190 cm miehiin
minimies, onkohan edes olemassa? Oikeat miehet ovat 195+ ja oikeat tissit EE+. :D
missä jokainen yli 60-kiloinen nainenkin on läski.
Itse olen 168cm ja tuo 178 olisi just passeli pituus miehelle. Tosin eipä se tietty tärkein kriteeri parinvalinnalle ole.
Ja muutoin ulkonäöstä.
Oma pituus 168, ja mies 187, juuri sopiva, koska käytän lähes aina kenkinä korkeita korkokenkiä.
Jokainen kokee pituuden eri tavalla, eikä siinä ole mitään vikaa. Itse olen kuitenkin 175 senttiä pitkä. Joten jos olisin ystäväsi, olisin vähintäänkin keskikokoinen!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kokee pituuden eri tavalla, eikä siinä ole mitään vikaa. Itse olen kuitenkin 175 senttiä pitkä. Joten jos olisin ystäväsi, olisin vähintäänkin keskikokoinen!
Ja veikkaat, että ap seurailee tätä keskustelua vielä? 14v jälkeen? Vai ootko itse toi ap, eli sama ulis, joka tätä aihetta on täällä jankannut 100x vkossa nyt vuosia?
Oon 162 Cm ja mun Frendi on 165 Cm. Molemmat 12 vuotiaita tyttöjä >:D
Auttamattoman lyhyt olisi ainakin minulle
Olen itse 177cm ja miehen pitää olla VÄHINTÄÄN 10cm pidempi
On ihan liian lyhyt.
T. 180 cm mies.
tykkään pitkistä miehistä vaikka itse olen vain 163 cm.
Miksi sinua ap stressaa se, että kaverisi pitää miestä itselleen liian lyhyenä?
Tuossahan on kyse vaan siitä miten asian kokee ja millaista tyyppiä pitää viehättävästä.