Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
minusta lyhyehkö. Itse olen 175cm.
pituuden mukaan.
aika heikoissa kantimissa eräiden parisuhteet jos puoli valitaan pituuden mukaan
Tuohon kommentoisin, että ei se mitään heikoissa kantamissa ole, jos mies on naisesta supermieleinen (kun se pituus näyttää sen naisen silmään niin hyvältä) ja muutkin ominaisuudet täsmäävät. Ei tarvitse riidellä ja rakkautta on molemmin puolin. Oikein hyvässä jamassa parisuhde :).
Itse olen 176 cm ja välillä tuntuu että on aika spädä :) Talvisaikaan kun käyttää paksupohjaisempia kenkiä, tuntee olevansa melko lailla pidempi, vaikkei siinä eroa ole kuin muutama sentti.
Mielestäni on näyttävää kun mies on 185-195 senttinen. Olen kyllä sinut oman varteni kanssa. Toki on ymmärrettävää että ulkonäöllisesti ihmisten silmää miellyttää erilaiset tyypit.
Tyttöystäväni ovat olleet pääsääntöisesti melko lyhyitä. Olen kyllä pokaillut pituisianikin daameja, tosin pitempiä suhteita ei niistä ole kehkeytynyt.
Lopuksi vielä mainittava useampien tiedossa oleva seikka. 160 senttinenkin mies voi olla karismaattinen.
Itse olen 176 cm ja välillä tuntuu että on aika spädä :) Talvisaikaan kun käyttää paksupohjaisempia kenkiä, tuntee olevansa melko lailla pidempi, vaikkei siinä eroa ole kuin muutama sentti.
Mielestäni on näyttävää kun mies on 185-195 senttinen. Olen kyllä sinut oman varteni kanssa. Toki on ymmärrettävää että ulkonäöllisesti ihmisten silmää miellyttää erilaiset tyypit.
Tyttöystäväni ovat olleet pääsääntöisesti melko lyhyitä. Olen kyllä pokaillut pituisianikin daameja, tosin pitempiä suhteita ei niistä ole kehkeytynyt.
Lopuksi vielä mainittava useampien tiedossa oleva seikka. 160 senttinenkin mies voi olla karismaattinen.
Oma mieheni on 170cm, täyttä rautaa. Fyysisesti ja henkisesti mehekäs mes, juuri sopiva minulle.
T.naisellinen 162cm
Olen itse 170 cm , mieheni 180 cm. Mutta ei pituus ole miehessä tärkein seikka, olen aikoinaan tykännyt paristakin miehestä jotka ehkä jotain 172-175 korkeintaan pitkiä.
Mulle oikein sopiva, mieheni on jotain 178, minä 172.
Hmmm, en tiedä mikä siinä on, mutta 175 cm on mielestäni paras pituus miehelle. Tuon mittainen, urheilullinen (mutta ei missään nimessä bodattu!) ja ketterä mies veisi jalat alta koska tahansa... Joku muuten mainitsi pohkeet - voi kyllä! Samaten vahvat ranteet ja kädet, niissä on jotain todella miehekästä. Tämä siis jos keskitytään vain ja ainoastaan ulkonäköön, mitä normaalielämässä ei tietenkään tapahdu.
Niin ja itse olen 162 cm pieni nainen.
Ei ole mielestäni lyhyt, vaan oikein hyvän pituinen. Taitaa olla noin keskipituinen?
Minä olen itse 171cm
t.nainen
Onhan se vähän lyhyt... mä olen 176 cm ja exä oli ton 178 cm. Nykyinen mies on 186, ja mä tykkään että hän on pitkä.
Itse olen 171cm, joten minulle olisi liian lyhyt. Oma mies 186cm.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2012 klo 10:59"]
Jostain syystä suomalaisilla naisilla on käsitys, että miehen täytyy olla 180 cm+. Esim. nettitreffeillä laitetaan hakuun vain tuota pidemmät. Ymmärrän kyllä, että jos on itse 180 cm, niin haluaa vähintään pituisensa miehen. Mutta jos olet alle 170 cm, niin kuinkas paljon pidempi miehen tulee olla?
Täytyy kyllä myöntää, että itsekin netistä hain tuolla kriteerillä, vaikka olen 168. Onneksi mies löytyi sitten ihan muualta. Hyvin kelpasi, vaikka oli "vain" 178 cm. Eipä noita kahta senttiä ole tullut kaipailtua. Ja hyvä, että jäi nettitreffihaarukassa vähemmän haluttuihin, sillä säästyipä tämä vonkale minulle :).
Haluan itsekin, että mies on miehekäs, ei mikään sisar hento valkoinen. Mutta miehekkyys ei ole muutamasta sentistä kiinni, vaan muusta kehonrakenteesta, äänestä, käytöksestä, kasvonpiirteistä. Olen miestäni huomattavasti pienempi kaikella tapaa ja muutenkin saan tuntea olevani nainen. Joskus olen deittaillut 200 cm pituista miestä, joka oli paljon neitimäisempi.
[/quote]
Huomioikaa että moni valehtelee pituutensa. Ei vain treffipalstoilla, vaan oikeassa elämässäkin! Iso osa "180-senttisistä" on oikeasti 175-179 pitkiä, samoin kuin joskus "yli 185-senttiset" ovat sitä vain paksupohjaiset kengät jalassa.
Olen 177cm ja mies 185cm, tällä viikolla minulle sanottiin, että olemme näyttävä pari. Olimme iltaa istumassa ja minulla korkeat korot joten olen mieheni pituinen. Molemmat olemme tummia ja pitkähiuksisia.
Niin, joten mulle 178cm mies on liian lyhyt.
Olisi liian lyhyt. Olen 175 cm ja kuljen 10 cm koroissa.
On lyhyt. Itse olen 177cm ja käytän korkoja. Aviomies on silti minua pidempi. En pidä lyhyitä miehiä viehettävinä tai komeina millään tapaa. Mutta makunsa kullakin. Joku tykkää blondeista joku bruneteista, joku lyhyistä joku pitkistä.
Miksi naisen pitäisi olla lyhyempi kuin miehen, siksikö että katsoisi miestä ylöspäin? Eikö pussailu olisi helpompaa, kun molemmat olisivat samanmittaisia?
Enkä huoli ylimielisiä honkkelinaisia!
Koska pieni on kaunista:)
Paksut ja pitkät jutikat,suksikaa kuuseen!